Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 80 van de 84 [ 2078 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

 
Profiel   

Gezocht!

Voor aanstaande zaterdag 27 maart ben ik op zoek naar modellen (jij+je paard!) tijdens een privé portfolioshoot met nog een fotograaf op de Waalsdorpervlakte in Wassenaar.

Tijd nader overeen te komen, is afhankelijk van het weer of we in de ochtend of de namiddag gaan shooten :)

Het zal voornamelijk gaan om portretfoto's en het zou fijn zijn als je paard aan een fotohalster kan staan.
Eventueel heb ik een jurk te leen als je dat leuk vind, maar hoeft niet <3

Je ontvangt van mij en van de tweede fotograaf foto's en ontvangt van mij ook een persoonlijke nabestelpagina. Lijkt het je wat? Stuur me dan een berichtje met een foto van jullie en wie weet zie ik je zaterdag!

Op mijn instagram vind je het meest recente werk van mij; https://www.instagram.com/yessicadereusfotografie/
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 12:22 



 
Profiel   

Voor aanstaande zaterdag (rond 15:30) zoek ik samen met Biancamh Photography een portfolio model op de Soesterduinen.

Bijzonder/mooi uiterlijk en natuurlijk schoon en netjes verzorgd (geen wintervacht)
Kan aan een fotohalster staan en longeren
In bezit van een penning zou mooi zijn.
Een mooie jurk er bij is een plus, maar geen must


Krijgt van ons de shoot gratis inclusief 2 foto's met logo per fotograaf, dus 4 in totaal. Bij bestellen mogelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-21 10:49 



 
Profiel   

Ik zoek een model met lef! En die opstaat voor een project voor mijn portfolio ik denk dat mijn stories het beter uitleggen.

[ img ]

https://instagram.com/stories/lauraploe ... hc8jewdho3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 21:13 



 
Profiel   

Ik mag dit jaar foto's maken bij een kwekerij op het veld. Momenteel zijn de narcissen vol in bloei. (Later volgen de hyacinten en tulpen)
Dit veld ligt naast de duinen, en dus op loopafstand van het strand.

Voor dinsdag 13 april tijdens het goudenuur (ongeveer 19u30 - 20u45), ben ik opzoek naar portfolio modellen met de WAUW factor.
-paard met veel/lang behang
-paard met bijzonder uiterlijk
-paard moet aan touwhalster kunnen staan.
-eigenaresse/ verzorgster in het bezit van droomjurk
-moeten op lokatie (Julianadorp) kunnen komen.

Als dank krijg je minimaal 3 bewerkte foto's op webformaat én hoge resolutie.

Reactie via PB graag met foto.

[ img ]

Instagram

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 22:24 



 
Profiel   

Hoi!

Ik ben op zoek naar verschillende portfoliomodellen. Specifiek ben ik op zoek naar paarden die model willen staan voor portretfoto's aan een fotohalster. (Niet aan een hoofdstel). De omgeving van het paard is voor mij niet zo belangrijk.

Ik ben specifiek op zoek naar een A of B pony en een grote koudbloed (geen fries). Alles daartussenin mag ook aangeboden worden, maar mogelijk kies ik dan wel voor een ander model.

Eventueel ben ik ook bereid om foto's te maken terwijl het paard aan het werk is, maar dit zou dan zonder bit zijn. ;)

Daarnaast ben ik nog op zoek naar iemand die in de paarden werkt (bijvoorbeeld met een eigen stal of op een andere manier professioneel) voor foto's terwijl je je beroep uitoefent.

Wat krijg je?

Als dank krijg je 5 foto's op groot formaat (dus zonder logo) waarvan je er 4 zelf mag kiezen. Daarnaast krijg je ook foto's met logo voor social media.
Daarnaast krijg je korting op de eventuele aanschaf van meer foto's.

Wat krijg ik?
Reiskosten vanaf Dordrecht (0,19 cent per km) (Streefkerk / Wijngaarden zijn gratis omdat mijn paarden daar staan)
Ik mag de foto's gebruiken op mijn social media en website
Ik zorg voor de fotohalsters en voor het reflectiescherm

Meer info: https://isabelkaijenfotogr.wixsite.com/website

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 14:47 



 
Profiel   

Isabel_k schreef
Hoi!

Ik ben op zoek naar verschillende portfoliomodellen. Specifiek ben ik op zoek naar paarden die model willen staan voor portretfoto's aan een fotohalster. (Niet aan een hoofdstel). De omgeving van het paard is voor mij niet zo belangrijk.

Ik ben specifiek op zoek naar een A of B pony en een grote koudbloed (geen fries). Alles daartussenin mag ook aangeboden worden, maar mogelijk kies ik dan wel voor een ander model.

Eventueel ben ik ook bereid om foto's te maken terwijl het paard aan het werk is, maar dit zou dan zonder bit zijn. ;)

Daarnaast ben ik nog op zoek naar iemand die in de paarden werkt (bijvoorbeeld met een eigen stal of op een andere manier professioneel) voor foto's terwijl je je beroep uitoefent.

Wat krijg je?

Als dank krijg je 5 foto's op groot formaat (dus zonder logo) waarvan je er 4 zelf mag kiezen. Daarnaast krijg je ook foto's met logo voor social media.
Daarnaast krijg je korting op de eventuele aanschaf van meer foto's.

Wat krijg ik?
Reiskosten vanaf Dordrecht (0,19 cent per km) (Streefkerk / Wijngaarden zijn gratis omdat mijn paarden daar staan)
Ik mag de foto's gebruiken op mijn social media en website
Ik zorg voor de fotohalsters en voor het reflectiescherm

Meer info: https://isabelkaijenfotogr.wixsite.com/website

[ [url=m/n6Sjg6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/f52o0H.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tGTrZ0.jpg]Afbeelding[/url] ]


Je kan mij een pb doen, paard staat in strijen

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 15:20 



 
Profiel   

Isabel_k schreef
Hoi!

Ik ben op zoek naar verschillende portfoliomodellen. Specifiek ben ik op zoek naar paarden die model willen staan voor portretfoto's aan een fotohalster. (Niet aan een hoofdstel). De omgeving van het paard is voor mij niet zo belangrijk.

Ik ben specifiek op zoek naar een A of B pony en een grote koudbloed (geen fries). Alles daartussenin mag ook aangeboden worden, maar mogelijk kies ik dan wel voor een ander model.

Eventueel ben ik ook bereid om foto's te maken terwijl het paard aan het werk is, maar dit zou dan zonder bit zijn. ;)

Daarnaast ben ik nog op zoek naar iemand die in de paarden werkt (bijvoorbeeld met een eigen stal of op een andere manier professioneel) voor foto's terwijl je je beroep uitoefent.

Wat krijg je?

Als dank krijg je 5 foto's op groot formaat (dus zonder logo) waarvan je er 4 zelf mag kiezen. Daarnaast krijg je ook foto's met logo voor social media.
Daarnaast krijg je korting op de eventuele aanschaf van meer foto's.

Wat krijg ik?
Reiskosten vanaf Dordrecht (0,19 cent per km) (Streefkerk / Wijngaarden zijn gratis omdat mijn paarden daar staan)
Ik mag de foto's gebruiken op mijn social media en website
Ik zorg voor de fotohalsters en voor het reflectiescherm

Meer info: https://isabelkaijenfotogr.wixsite.com/website

[ [url=m/n6Sjg6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/f52o0H.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tGTrZ0.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb een B pony (nu wel flink in de rui) op Goeree-Overflakkee, fotohalster hebben we ervaring mee :)

Daarnaast werk ik ook in de paarden (instructie grondwerk/werken aan de hand en cranio sacraal therapeut), dus stuur gerust vrijblijvend een PB. Werkgebied is voornamelijk Voorne-Putten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 22:22 



 
Profiel   

Leuke hond gezocht op maximaal 1uur reizen (OV) vanaf Zwolle of Nijmegen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 22:33 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Leuke hond gezocht op maximaal 1uur reizen (OV) vanaf Zwolle of Nijmegen. :D


Ties *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 22:40 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Leuke hond gezocht op maximaal 1uur reizen (OV) vanaf Zwolle of Nijmegen. :D


In Eindhoven, 50 min vanaf Nijmegen :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 07:51 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Leuke hond gezocht op maximaal 1uur reizen (OV) vanaf Zwolle of Nijmegen. :D



Elst (G)

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 09:16 



 
Profiel   

Raalte (10 minuutjes. Uitstappen heino station)

Wij wonen aan een bos op een melkveebedrijf.

Galgo Espagnol op leeftijd 13
[ img ]

En vanaf komende zondag een 8 weken oude Duitse dog pup Dieke
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 17:07 



 
Profiel   

Aanstaande zondag ben ik in de buurt van Ommen, nu lijkt het mij leuk om op de Sahara een paard te fotograferen! Het liefst eentje die aan een fotohalster of eventueel een touwhalster gelongeerd kan worden, rijfoto's zouden ook leuk zijn! Verder heb ik geen echte wensen :D Als dank krijg je 3 foto's, uiteraard met daarnaast de mogelijkheid tot nabestellen!

Voor voorbeelden van mijn werk zie instagram: https://www.instagram.com/marliesm_fotografie/

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 09:25 



 
Profiel   

Heel erg last minute maar ik zoek voor morgenochtend 10.00 ongeveer een model op de Soestduinen. Paard moet aan een foto halster kunnen staan. Je krijgt een persoonlijke pagina waar je er 1 op origineel formaat mag uitkiezen. Meer bestellen mag maar hoeft niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 20:20 



 
Profiel   

ik zou in de aankomende maanden graag 1-3 veulentjes fotograferen.

Ik heb een 2 eisen :

- Niet meer dan een halfuur Reistijd vanuit Elst (G)
- Het hoeft niet op een spectaculaire locatie(mag wel natuurlijk) maar ik wil wel op een ietwat rustige locatie kunnen werken. Een weiland met wat struiken en niet te veel hekwerk op de achtergrond kan hiervoor al genoeg zijn.

De fotoshoot zelf is gratis en u krijgt 3-6 gratis foto's met watermerk na afloop.
Ik vraag wel een reiskostenvergoeding, dit is of €0,20 per km vanaf 6661 NJ of de ov reiskosten vanaf Station Elst.
Als het binnen 7 km is kan ik ook op de fiets komen.

Mijn portfolio kunt u vinden in onderstaande link :
https://milavpphotography.mypixieset.com/wedding/
Tijdens deze fotoshoot zullen mijn algemene voorwaarden gelden :
https://milavpphotography.mypixieset.com/new-page/

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 22:31 



 
Profiel   

@freedomshet, volgens mij zit ik ietsje verder weg, maar wel een heel gaaf gekleurd veulen mocht je dat leuk vinden. Check zijn eigen topic maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 10:09 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Leuke hond gezocht op maximaal 1uur reizen (OV) vanaf Zwolle of Nijmegen. :D


2 gladhaar foxterriërs Dieren (Gld)
Is een Intercity station van de trein Zwolle-Nijmegen-Roosendaal.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 16:14 



 
Profiel   

Ik ben last minute opzoek naar een portfoliomodel voor morgen. Ik ben opzoek naar een paard of hond (eventueel met eigenaar) die model wil staan bij de Soesterduinen of bij de zandvlakte in Leersum. Als bedankje krijg je 3 foto's op webformaat met logo. Extra foto's nabestellen is natuurlijk mogelijk. Stuur gerust een PB bij interesse!
Mijn portfolio kan je via onderstaande link bekijken:
https://juliadelangenfotografie.weebly.com/

Let op: op de Soesterduinen is er voor paarden een penning nodig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 19:36 



 
Profiel   

horserider22 schreef
Ik ben last minute opzoek naar een portfoliomodel voor morgen. Ik ben opzoek naar een paard of hond (eventueel met eigenaar) die model wil staan bij de Soesterduinen of bij de zandvlakte in Leersum. Als bedankje krijg je 3 foto's op webformaat met logo. Extra foto's nabestellen is natuurlijk mogelijk. Stuur gerust een PB bij interesse!
Mijn portfolio kan je via onderstaande link bekijken:
https://juliadelangenfotografie.weebly.com/

Let op: op de Soesterduinen is er voor paarden een penning nodig!


Ik zou met mijn hond kunnen komen, hoe laat had je het zelf bedacht? Zou het aan het begin van de avond kunnen?
Qua afstand maakt het mij niet uit welke locatie dan jouw voorkeur heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-21 13:23 



 
Profiel   

Hallo allemaal!

Voor mijn afstudeerproject ben ik op zoek naar paardenmeisjes/vrouwen (van alle leeftijden) die ik op de foto mag zetten in mijn studio in Amsterdam. Datum in overleg. Deze foto's zullen portretten zonder paard zijn, maar ik ben bereid om in ruil hiervoor ook een keer foto's te komen maken van jou en je paard!

Ik studeer fotografie aan de kunstacademie. Mijn portfolio is te bekijken op https://www.florinehelmus.com of op instagram @florinehelmus. Stuur mij vooral een berichtje voor meer informatie.

Wie weet tot snel! :)


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 09:13 



 
Profiel   

Beste bokkers,

Voor het uitbreiden van mijn portfolio, alsmede het verder ontwikkelen van mijn fotografievaardigheden ben ik op zoek naar een aantal paarden (zowel alleen als samen met ruiter/amazone) en honden in de omgeving van Oldenzaal (Overijssel).

Waar ben ik dan naar op zoek?
1. Naar paarden met een unieke en bijzondere uitstraling, apart ras, fotogeniek, veel front, behang en manen (bijv. PRE Andalusier etc.), dat bepaalde kunstjes kan (steigeren, liggen en dergelijke) en mogelijkheid om met het paard naar een bijzondere en fotogenieke locatie hier in de buurt te komen.

2. Naar honden met een unieke en bijzondere uitstraling, aparte kleur, fotogeniek (bijv. Australische herder, bordercolli, boxer etc.) en de mogelijkheid om met de hond naar een bijzondere fotogenieke locatie hier in de buurt te komen.

Deze fotoshoot is geheel gratis. Als dank ontvang je 4 foto's bewerkt en op hoge resolutie.
De foto's zullen door mijzelf gebruikt worden op social media (mijn online portfolio).

Lijkt het jou leuk en denk jij dat jouw paard(en)/hond(en) aan mijn zoekcriteria voldoen? Dan hoor ik heel erg graag van jou! Ook ontvang ik dan graag een foto van het paard/de hond waar het om gaat. Wie weet dan tot snel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 20:10 



 
Profiel   

Een beetje last minute, maar ik ben vanaf donderdag in de buurt van Renesse en ik zoek nog een paar knappe paarden om te fotograferen! Het liefst paarden die aan een fotohalster kunnen staan en ook daarmee gelongeerd kunnen worden, maar combinaties onder het zadel zijn uiteraard ook welkom!
Het liefst heb ik paarden met veel expressie en beweging, maar ook andere paarden mogen zeker aangeboden worden! Als bedankje krijg je 3 gratis foto's op webformaat en op hoge kwaliteit, met uiteraard de mogelijkheid om na te bestellen.

https://www.instagram.com/marliesm_fotografie/

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-21 09:28 



 
Profiel   

Voor aankomende week ben ik op zoek naar een leuke hond om op te foto te zetten voor mijn portfolio in omgeving 's-Heerenberg.
Ik ben bereid om verder te rijden tegen een kleine reiskostenvergoeding.

Als dank krijg je 3 foto's op web grootte, en er is mogelijkheid om na te bestellen.

https://www.instagram.com/fotografie_sj/

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 04:49 



 
Profiel   

Ik ben opzoek naar een vrouwelijk model die maat M heeft en met paard kan komen naar de Soester Duinen. Ik heb een aantal jurken die ik graag op de foto wil laten zetten. Het is dus mogelijk dat je je op locatie om moet kleden. Ik neem een kleed mee zodat je wel wat privacy hebt. 1 of 2 extra personen meenemen is dan ook wel handig.

Het is handig als je paard ook rustig stil kan staan. Een (dag)ruiterpenning is verplicht. Hierin deel ik de kosten met je als je deze niet hebt.

Als dank mag je drie foto's op afdrukformaat uitzoeken.

Mijn werk kan je bekijken op:
https://www.instagram.com/maureen.fotografie/
https://www.maureenstegeman.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 10:58 



 
Profiel   

@vealosz, misschien is Lux wat voor je? 9 maanden oude working cocker spaniel. Luistert goed, kent de basiscommando’s , kan goed los en kan ‘head down’. We komen uit Ulft.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 13:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 80 van de 84 [ 2078 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen