Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 69 van de 84 [ 2078 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 84  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Model gezocht voor morgen. Locatie: voorkeur voor het model, wel in omgeving van Limburg.
Het liefst een paard wat ook bereden kan worden.

Je kunt mijn werk vinden op brittdohmenfotografie.nl
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 15:26 



 
Profiel   

Ik zoek een paard die bij zonsopgang (7:00) model wil staan bij het strand Kijkduin. Het gaat om actiefoto’s aan de longeerlijn in of langs de waterrand. In de ochtend omdat je dan het zacht roze ochtendlicht hebt (hopelijk). Het gaat om portfolio foto’s, voor voorbeelden zie mijn instagram account.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 19:30 



 
Profiel   

Ik zoek voor aankomende week, dinsdag of woensdag avond een model voor de paarse heide. Liefst een paard met vd kunsten.
Locatie: holterberg of de borkeld.

Stuur maar pb wanneer je kunt en eventueel interesse hebt. Mocht je een leuke hond hebben mag je ook altijd berichtje doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 08:19 



 
Profiel   

Nog steeds opzoek naar knap paarden vrijheidsdressuur model! Omgeving Bergen op zoom, Hoeksche-Waard, Rotterdam, Dordrecht!
Liefst 1 die ook kan steigeren of liggen, bied maar aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 23:49 



 
Profiel   

Is er iemand met een leuk kindje jaartje of 3 tot 7 die op de heide in Roosendaal op de foto wilt?
Liefst 23 augustus.
Of als je een ander tof model hebt die naar Roosendaal kan komen mag je ook een pb sturen. Ik heb dan ook minishoots

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 09:30 



 
Profiel   

Voor aankomende vrijdag ben ik opzoek naar een paard of meerdere paarden op 1 locatie die ik op de foto mag zetten om het een en ander uit te proberen voor een examenopdracht van mijn fotografie opleiding. Ik wil graag blackfoto's en losgooi foto's maken, en de locatie moet hiervoor dus ook geschikt zijn. Gewone portret foto's kunnen eventueel ook gemaakt worden (maar deze heb ik niet perse nodig voor mijn examens). Achteraf zal je ongeveer 5 foto's op klein formaat met logo ontvangen als bedankje.
Zelf kom ik uit Cothen (Utrecht), dus het zou fijn zijn als het hier een beetje in de omgeving kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 17:20 



 
Profiel   

horserider22 schreef
Voor aankomende vrijdag ben ik opzoek naar een paard of meerdere paarden op 1 locatie die ik op de foto mag zetten om het een en ander uit te proberen voor een examenopdracht van mijn fotografie opleiding. Ik wil graag blackfoto's en losgooi foto's maken, en de locatie moet hiervoor dus ook geschikt zijn. Gewone portret foto's kunnen eventueel ook gemaakt worden (maar deze heb ik niet perse nodig voor mijn examens). Achteraf zal je ongeveer 5 foto's op klein formaat met logo ontvangen als bedankje.
Zelf kom ik uit Cothen (Utrecht), dus het zou fijn zijn als het hier een beetje in de omgeving kan.



In montfoort heb ik er 3.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 21:06 



 
Profiel   

Modellen gezocht voor Mini fotomeeting Surea / cadettenkamp . We zoeken nog 2 modellen. Hond of paard

Leonie_M @ [FM] [P/H] Mini fotomeeting Surea / Cadettenkamp (24/25 augustus)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 20:08 



 
Profiel   

Zijn er hier (paarden) modellen die aankomende zondag tijd hebben en die vlakbij de heide wonen? *-:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 18:44 



 
Profiel   

Cynn schreef
Zijn er hier (paarden) modellen die aankomende zondag tijd hebben en die vlakbij de heide wonen? *-:)

Als je vroeg zou kunnen dan kan ik met mijn Tinker of met mijn shetjes komen naar de Ginkelse heide.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 21:49 



 
Profiel   

Ik woon vlakbij de Posbank, maar zou dan met motor en niet met paard op de foto willen :D
Maar meer richting Noord Veluwe kan ook. Ben daar alleen niet zo bekend met mooie plekjes op de heide waar je met de motor mag komen.

Mijn motor:
Dit is overigens langs de heide tussen Apeldoorn en Uddel. Zal nu ook wel in bloei staan. Of richting Hippisch Centrum.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 21:53 



 
Profiel   

Ik ben op zoek naar een knap hondenmodel die ik aankomende zaterdag de 24ste vroeg in de ochtend op de foto kan zetten in de prachtige hei bij de veluwezoom of bij het losloopgebied Rozendaalse veld. Heb je een knappe hond, tijd en interesse stuur dan even een pb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 22:32 



 
Profiel   

Cynn schreef
Zijn er hier (paarden) modellen die aankomende zondag tijd hebben en die vlakbij de heide wonen? *-:)


Jazeker! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 07:30 



 
Profiel   

Anniique schreef
Ik ben op zoek naar een knap hondenmodel die ik aankomende zaterdag de 24ste vroeg in de ochtend op de foto kan zetten in de prachtige hei bij de veluwezoom of bij het losloopgebied Rozendaalse veld. Heb je een knappe hond, tijd en interesse stuur dan even een pb.


Let op, Rozendaalse Veld is dan afgesloten tijdelijk i.v.m. een of ander TT evenement?

https://rheden.nieuws.nl/nieuws/146137/ ... e-posbank/

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 07:31 



 
Profiel   

Cynn schreef
Zijn er hier (paarden) modellen die aankomende zondag tijd hebben en die vlakbij de heide wonen? *-:)


Niet zondag, wel dinsdag middag of woensdag.
Ginkelse hei en ermelose hei om de hoek hier.
Je weet me te vinden ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 08:22 



 
Profiel   

Hier paarden die op de heide wonen maar is wel in tilburg..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 11:11 



 
Profiel   

Begin volgende week verwacht ik nog dat de heide bloeit bij bergen op zoom, stukje 'de heide'.
Hond en paard mogelijk :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 11:36 



 
Profiel   

Voor een last minute fotomeeting a.s. woensdag avond zijn we nog opzoek naar zowel modellen als fotografen

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=235&t=1973460&p=100886361#p100886361

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 22:30 



 
Profiel   

Mijn paard staat vlakbij de Koningsheide. Weet niet of je daar bekend bent? (Arnhem-Noord). Zou graag met hem op de foto gaan! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 14:09 



 
Profiel   

Shauniraquel schreef
Mijn paard staat vlakbij de Koningsheide. Weet niet of je daar bekend bent? (Arnhem-Noord). Zou graag met hem op de foto gaan! :D


Dat is voor mij vanuit Nijmegen wel goed te bereiken! Laat maar weten of je interesse hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 16:02 



 
Profiel   

Ik ben opzoek naar iemand met een ezel of met een kat (die aan een tuigje/lijntje buiten kan lopen) die op locatie kan komen, omgeving Kaatsheuvel. Het liefst deze week nog.
Meer info kan via een pb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-19 11:29 



 
Profiel   

Ik heb zowel een leuk paard voor op de foto als dat ik foto's kan maken :D Zou eventueel bij ons op stal kunnen in de omgeving van Dokkum (kost 5 euro om bij ons op stal te rijden) maar ik zou in overleg ook met paard ergens heen kunnen komen. Bij ons op stal zou ik dressuurfoto's en portretfoto's kunnen maken!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-19 11:48 



 
Profiel   

Hoi hoi! Ik ben op zoek naar honden (met of zonder baasje) die aankomende zaterdag, zondag, maandag of dinsdag beschikbaar zijn voor een shoot! Het liefst bij de Loonse Drunense Duinen in Tilburg of Mastbos Breda. Andere mooie locaties in de buurt zijn ook welkom mocht je een tof idee hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-19 12:26 



 
Profiel   

aruals schreef
Hoi hoi! Ik ben op zoek naar honden (met of zonder baasje) die aankomende zaterdag, zondag, maandag of dinsdag beschikbaar zijn voor een shoot! Het liefst bij de Loonse Drunense Duinen in Tilburg of Mastbos Breda. Andere mooie locaties in de buurt zijn ook welkom mocht je een tof idee hebben!

Ik kan evt zondag of maandag. Ik heb drie aussie teefjes, een black tri, een redmerle en een bluemerle. Maar alleen de redmerle kan goed op afstand blijven, de andere twee vinden dat nog moeilijk.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-19 12:29 



 
Profiel   

XxDiandraxX schreef
aruals schreef
Hoi hoi! Ik ben op zoek naar honden (met of zonder baasje) die aankomende zaterdag, zondag, maandag of dinsdag beschikbaar zijn voor een shoot! Het liefst bij de Loonse Drunense Duinen in Tilburg of Mastbos Breda. Andere mooie locaties in de buurt zijn ook welkom mocht je een tof idee hebben!

Ik kan evt zondag of maandag. Ik heb drie aussie teefjes, een black tri, een redmerle en een bluemerle. Maar alleen de redmerle kan goed op afstand blijven, de andere twee vinden dat nog moeilijk.
[ [url=m/oGgRmz.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ik ben nu al verliefd! <3 Ik stuur je zo even een pb!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-19 12:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 69 van de 84 [ 2078 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 84  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen