[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bo_San

Berichten: 2722
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:58

Super leuk initiatief, ik denk dat ik er vaker gebruik van ga maken. Afgelopen zondag een korte termijn meeting(kje) gedaan met 1 model. Het was super mooi weer!
Het resultaat:

Afbeelding

Afbeelding

XxDiandraxX

Berichten: 3997
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 14:07

Wat een leuk idee!

Mocht er interesse voor zijn, ik heb 3 fjordenpaarden en 2 honden die het altijd leuk vinden om op de foto te gaan. Ik kom uit tilburg maar rijd liever niet langer dab 1 uur.

Afbeelding

Afbeelding

love_mandy

Berichten: 2944
Geregistreerd: 01-03-15
Woonplaats: Noord Holland

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:18

Iemand in de omgeving van den helder/ julianadorp die deze week zaterdag tijd zou hebben?
Maakt niet uit of het paard of hond is. Eventueel is een andere datum ook bespreekbaar :) De week daarna bijvoorbeeld.

gebokt
Berichten: 430
Geregistreerd: 22-01-13
Woonplaats: heerhugowaard

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 17:07

Love_mandy
Ik weet niet of je schoorl te ver vind?

Kimley

Berichten: 9154
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 17:13

Mocht iemand uit omgeving Flevoland, Noordoostpolder nog mooie modellen hebben?!

Ik kom graag langs voor mijn portfolio :o

xFace

Berichten: 459
Geregistreerd: 12-08-14
Woonplaats: Bennekom

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 19:03

Als er iemand in de Overbetuwe of in de buurt van Bennekom nog leuke modellen heeft, laat het me weten! :) Ik ben altijd in voor een leuke portfolioshoot.

Herlinde98

Berichten: 481
Geregistreerd: 19-08-13

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 20:38

Yeey het aller eerste resultaat, heel gaaf Bo_San :D
Wauw prachtige hond XxDiandraxX !

Niobe

Berichten: 7988
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 20:43

Leest er toevallig een menselijk model mee die aanstaand weekend kan en wil model staan (vrijdag/zaterdag/zondag)? Hoeft niet ervaren te zijn!
Mijn studio is nog steeds niet klaar.. Grr.. Dus wordt wel op locatie, dus het moet wel droogachtig weer zijn dan.
Ergens in Gelderland of Overijssel, ik kan wel een stukje rijden.

XxDiandraxX

Berichten: 3997
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 20:43

Herlinde98 schreef:
Yeey het aller eerste resultaat, heel gaaf Bo_San :D
Wauw prachtige hond XxDiandraxX !


Dank je wel, ben er ook erg blij en dan is hij pas 9 maanden..

Faelynn

Berichten: 3150
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 21:01

Niobe schreef:
Leest er toevallig een menselijk model mee die aanstaand weekend kan en wil model staan (vrijdag/zaterdag/zondag)? Hoeft niet ervaren te zijn!
Mijn studio is nog steeds niet klaar.. Grr.. Dus wordt wel op locatie, dus het moet wel droogachtig weer zijn dan.
Ergens in Gelderland of Overijssel, ik kan wel een stukje rijden.


Ik heb nog geen plannen dit weekend, op mijn weerapp staat zaterdag en zondag een prachtig zonnetje, lijkt me leuk om eens model te staan. Iets in gedachten voor een sfeertje/thema?
Woon zelf in Wijk bij Duurstede, maar we kunnen elkaar ergens tussenin tegemoet komen? :)
Voor foto van mij heb je even pb :D

Bo_San

Berichten: 2722
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 21:13

Herlinde98 schreef:
Yeey het aller eerste resultaat, heel gaaf Bo_San :D
Wauw prachtige hond XxDiandraxX !


Dank je was ook heel blij met Joy, super model +:)+

Aankomend weekend weer mooi weer en kans op sneeuw :) Ik kan vrijdag en zondag weer fotograferen, wie heeft er zin ?

Ik heb al wat vrij onder voorbehoud gepland voor als er sneeuw ligt .... :D Dan een korte termijn meeting in de sneeuw :))

love_mandy

Berichten: 2944
Geregistreerd: 01-03-15
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 21:35

gebokt schreef:
Love_mandy
Ik weet niet of je schoorl te ver vind?

Ja, dat is te ver aangezien ik dan met het openbaar vervoer moet en dat gewoon vrij prijzig is...

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 22:12

Niobe schreef:
Leest er toevallig een menselijk model mee die aanstaand weekend kan en wil model staan (vrijdag/zaterdag/zondag)? Hoeft niet ervaren te zijn!
Mijn studio is nog steeds niet klaar.. Grr.. Dus wordt wel op locatie, dus het moet wel droogachtig weer zijn dan.
Ergens in Gelderland of Overijssel, ik kan wel een stukje rijden.


Zit ik net een weekend in amsterdam :')

_Lot

Berichten: 1449
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 22:18

Wat een leuk idee!


Als er iemand interesse heeft, ik heb een leuke western haflingermerrie :D Ze staat in Ouddorp (Zuid-Holland).
Ik heb zelf geen trailer, dus mocht iemand interesse hebben, dan het liefst in Ouddorp :)

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Happy16

Berichten: 4613
Geregistreerd: 27-02-12
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 22:37


Niobe

Berichten: 7988
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 23:39

Twilight schreef:
Niobe schreef:
Leest er toevallig een menselijk model mee die aanstaand weekend kan en wil model staan (vrijdag/zaterdag/zondag)? Hoeft niet ervaren te zijn!
Mijn studio is nog steeds niet klaar.. Grr.. Dus wordt wel op locatie, dus het moet wel droogachtig weer zijn dan.
Ergens in Gelderland of Overijssel, ik kan wel een stukje rijden.


Zit ik net een weekend in amsterdam :')


Oh doh :') Maar ook leuk! Veel plezier :D Volgende week dan? O:)

Niobe schreef:
Leest er toevallig een menselijk model mee die aanstaand weekend kan en wil model staan (vrijdag/zaterdag/zondag)? Hoeft niet ervaren te zijn!
Mijn studio is nog steeds niet klaar.. Grr.. Dus wordt wel op locatie, dus het moet wel droogachtig weer zijn dan.
Ergens in Gelderland of Overijssel, ik kan wel een stukje rijden.


Onder voorbehoud van het weer gaan Dani199764 en ik a.s. vrijdag (15 jan) naar de Ginkelse Heide in Ede. We zijn daar rond 15:30 (ook nog even onder voorbehoud, maar ik kan eventueel eerder komen), om ook een stukje zonsondergang mee te kunnen pakken. Zijn er andere fotografen/modellen die interesse hebben om mee te gaan? :)

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 23:43

Niobe schreef:
Twilight schreef:

Zit ik net een weekend in amsterdam :')

Oh doh :') Maar ook leuk! Veel plezier :D Volgende week dan? O:)



Volgende week heb ik wel tijd. even via facebook gaan bespreken :P ??

Faelynn

Berichten: 3150
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 15:03

Niobe schreef:
Leest er toevallig een menselijk model mee die aanstaand weekend kan en wil model staan (vrijdag/zaterdag/zondag)? Hoeft niet ervaren te zijn!
Mijn studio is nog steeds niet klaar.. Grr.. Dus wordt wel op locatie, dus het moet wel droogachtig weer zijn dan.
Ergens in Gelderland of Overijssel, ik kan wel een stukje rijden.


Onder voorbehoud van het weer gaan Dani199764 en ik a.s. vrijdag (15 jan) naar de Ginkelse Heide in Ede. We zijn daar rond 15:30 (ook nog even onder voorbehoud, maar ik kan eventueel eerder komen), om ook een stukje zonsondergang mee te kunnen pakken. Zijn er andere fotografen/modellen die interesse hebben om mee te gaan? :)[/quote]

Mochten er nog fotografen mee willen, foto van mezelf stuur ik even in pb :j

xFace

Berichten: 459
Geregistreerd: 12-08-14
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 19:54

Niobe schreef:
Onder voorbehoud van het weer gaan Dani199764 en ik a.s. vrijdag (15 jan) naar de Ginkelse Heide in Ede. We zijn daar rond 15:30 (ook nog even onder voorbehoud, maar ik kan eventueel eerder komen), om ook een stukje zonsondergang mee te kunnen pakken. Zijn er andere fotografen/modellen die interesse hebben om mee te gaan? :)


Aah, wat jammer! Ik had graag mee gewild om eens te oefenen met een menselijk model...
Helaas heb ik deze vrijdag al wat gepland staan, maar mochten jullie nog een keertje naar de Ginkelse heide gaan wil ik graag mee! :)

horserider22

Berichten: 1017
Geregistreerd: 24-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 20:14

Dani199764 schreef:
Onder voorbehoud van het weer gaan Dani199764 en ik a.s. vrijdag (15 jan) naar de Ginkelse Heide in Ede. We zijn daar rond 15:30 (ook nog even onder voorbehoud, maar ik kan eventueel eerder komen), om ook een stukje zonsondergang mee te kunnen pakken. Zijn er andere fotografen/modellen die interesse hebben om mee te gaan? :)


Ik heb vrijdag vrij, maar zou geen vervoer hebben. Jammer had me wel leuk geleken, ook om ervaring op te doen met mensen fotografie.

EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 20:21

Ik heb een mooi model in de aanbieding. Een PRE ruin! Fotografeer zelf ook, maar dan moet het wel echt in de buurt zijn van Zwolle :)
Afbeelding
Afbeelding

Faelynn

Berichten: 3150
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:56

horserider22 schreef:
Dani199764 schreef:
Onder voorbehoud van het weer gaan Dani199764 en ik a.s. vrijdag (15 jan) naar de Ginkelse Heide in Ede. We zijn daar rond 15:30 (ook nog even onder voorbehoud, maar ik kan eventueel eerder komen), om ook een stukje zonsondergang mee te kunnen pakken. Zijn er andere fotografen/modellen die interesse hebben om mee te gaan? :)


Ik heb vrijdag vrij, maar zou geen vervoer hebben. Jammer had me wel leuk geleken, ook om ervaring op te doen met mensen fotografie.


Wat jammer, zie toevallig dat je in cothen woont, woon zelf in Wijk, maar ga deze dag gelijk door uit school anders had je wel mee kunnen rijden, mocht het een andere dag worden kan ik je wel oppikken als ik met de auto ben :)

horserider22

Berichten: 1017
Geregistreerd: 24-01-14

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 22:06

Als het een andere dag zou worden, zou ik graag mee gaan (als ik dan tijd heb).
Ik hoop voor jullie dat het vrijdag niet gaat regenen. Het was de afgelopen dagen niet erg lekker weer.

Rosalie99
Berichten: 358
Geregistreerd: 09-06-11

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 22:58

Wat een leuk idee! Ik laat sinds ongeveer een jaar een paar keer per week een hele lieve kooiker uit en ik zou het heel leuk vinden om eens een mooie foto cadeau te doen aan zijn eigenaresse, maar helaas kan ik zelf niet zo goed fotograferen :') Dus mocht er een keer iemand in de buurt van velsen-zuid/ haarlem zijn <<)
Afbeelding

Kimmetjee04

Berichten: 843
Geregistreerd: 08-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 23:55

Ik ben meerdere keren met mijn paard naar de Posbank / Roozendaalse zand en naar Otterlo (Houtkampweg, parkeerplaats naast groepsaccomodatie De Houtkamp) geweest. Mocht ik weer een keer gaan (31 januari heb ik al een meeting gepland, dus in januari zal ik niet nog een keer extra gaan) dan kan ik het laten weten. Of mocht er veel vraag zijn en weet iemand een andere mooie locatie (bij voorkeur niet langer dan 30 min vanaf 6687LD (ik woon tussen Arnhem en Nijmegen)) laat het maar weten! (de eerste foto is gemaakt op het Roozendaalse zand (dec 2015) en de laatste foto in Otterlo (dec 2014))

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding