Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 11 [ 258 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P] Zeegse, zaterdag 14 oktober 2017

 
Profiel   

Caily schreef
Momenteel 7 modellen en 5 fotografen op de lijst!

Woww !!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 16:09 



 
Profiel   

kan je nog een fotograaf gebruiken? :-) eventueel met iemand carpoolen in de buurt van Leeuwarden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 17:09 



 
Profiel   

EJuniorJoost schreef
kan je nog een fotograaf gebruiken? :-) eventueel met iemand carpoolen in de buurt van Leeuwarden?

Fotografen 3-12 dus zeker ! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 17:38 



 
Profiel   

EJuniorJoost schreef
kan je nog een fotograaf gebruiken? :-) eventueel met iemand carpoolen in de buurt van Leeuwarden?

Vanaf drachten kunnen we altijd samen rijden, mocht je daar kunnen komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 17:47 



 
Profiel   

Ik heb je een PB gestuurd met opgave als model. Ik kom vanaf drachten, eventuele fotograaf in de buurt kan meerijden vanaf de mcdonalds langs de A7 mochten ik en mijn knappe tank uitgekozen worden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 17:50 



 
Profiel   

Ik doe zelf mee als fotograaf omdat we het samen organiseren en het me leuk leek om eens mee te doen aan een meeting maar omdat er niks in de buurt was heb ik hulp gevraagd omdat ik er geen ervaring mee heb in het organiseren van een meeting. Ik kom met openbaar vervoer. of ik moet iemand van mijn familie vragen of iemand me even snel kan brengen en ophalen. ( Doe ik het liefst niet.. aangezien het niet zo heel lekker ligt kwa contact en vriendelijkheid :( .) Maar mocht er iemand langs Groningen stad rijden en nog plek hebben waar ik mee kan rijden wanneer je uitkozen word voor de meeting hoor ik het graag. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 17:59 



 
Profiel   

FennyPower schreef
Ik doe zelf mee als fotograaf omdat we het samen organiseren en het me leuk leek om eens mee te doen aan een meeting maar omdat er niks in de buurt was heb ik hulp gevraagd omdat ik er geen ervaring mee heb in het organiseren van een meeting. Ik kom met openbaar vervoer. of ik moet iemand van mijn familie vragen of iemand me even snel kan brengen en ophalen. ( Doe ik het liefst niet.. aangezien het niet zo heel lekker ligt kwa contact en vriendelijkheid :( .) Maar mocht er iemand langs Groningen stad rijden en nog plek hebben waar ik mee kan rijden wanneer je uitkozen word voor de meeting hoor ik het graag. :)



Zoals ik zei, als ik dus uitgekozen wordt, kan er 3 personen met mij meerijden op de route drachten-zeegse.
Hierbij kom ik over groningen stad maar dan moet er afgesproken worden ergens bij een parking, bij julianaplein rijd ik richting assen, ben dan niet van plan om met trailer en paard de stad in te rijden. Langs de A7 ligt een parking tussen westpoort en julianaplein, daar zou ik eventueel 2/3 fotografen uit groningen kunnen oppikken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 18:03 



 
Profiel   

kim_1990 schreef
FennyPower schreef
Ik doe zelf mee als fotograaf omdat we het samen organiseren en het me leuk leek om eens mee te doen aan een meeting maar omdat er niks in de buurt was heb ik hulp gevraagd omdat ik er geen ervaring mee heb in het organiseren van een meeting. Ik kom met openbaar vervoer. of ik moet iemand van mijn familie vragen of iemand me even snel kan brengen en ophalen. ( Doe ik het liefst niet.. aangezien het niet zo heel lekker ligt kwa contact en vriendelijkheid :( .) Maar mocht er iemand langs Groningen stad rijden en nog plek hebben waar ik mee kan rijden wanneer je uitkozen word voor de meeting hoor ik het graag. :)



Zoals ik zei, als ik dus uitgekozen wordt, kan er 3 personen met mij meerijden op de route drachten-zeegse.
Hierbij kom ik over groningen stad maar dan moet er afgesproken worden ergens bij een parking, bij julianaplein rijd ik richting assen, ben dan niet van plan om met trailer en paard de stad in te rijden. Langs de A7 ligt een parking tussen westpoort en julianaplein, daar zou ik eventueel 2/3 fotografen uit groningen kunnen oppikken.


Had je reactie al gelezen ik las het even verkeerd ik dacht dat drachten in de buurt van assen lag maar nee dus aan de andere kant :') , ik zal het onthouden dankjewel voor het aanbod ! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 18:31 



 
Profiel   

Jannickee schreef
Eline_S_S schreef
Ik heb me opgegeven als model :)
Als we gekozen worden kan er eventueel wel iemand met ons meerijden. Wij komen vanaf haren (10min met de bus vanaf CS)/Eelde-paterswolde :)


Kan er ook eventueel een model meerijden? Ik zou graag mee willen doen maar heb geen vervoer.

Ben bang dat dat niet lukt.. We hebben een 1,5 paards trailer en mijn vriend heeft een B rijbewijs..
We hebben nog wel plek voor een fotograaf :) Madelon, als jij met de bus naar Eelde zou kunnen komen kan je zo met ons meerijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 21:31 



 
Profiel   

Onder voorbehoud wil ik wel als beginnend fotograaf mee. Wel afhankelijk van OV :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 22:01 



 
Profiel   

Als er mensen vanaf Leek mee zouden willen, dan is dat eventueel ook mogelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 22:07 



 
Profiel   

:wave: Hihi aangemeld, Donja 20 kg lichter dus wij gaan er voor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 22:39 



 
Profiel   

_Daniella schreef
EJuniorJoost schreef
kan je nog een fotograaf gebruiken? :-) eventueel met iemand carpoolen in de buurt van Leeuwarden?

Vanaf drachten kunnen we altijd samen rijden, mocht je daar kunnen komen.

top! kan daar wel komen ja :-) daar is ergens wel een carpool plek toch?
zal me even opgeven met een PB'tje

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 10:09 



 
Profiel   

Ik stip dit topic even. Ga graag mee als fotograaf, maar ik zit sowieso tot 9 oktober in het gips met mijn hand en ik weet niet of ik dan weer gips krijg of niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 14:45 



 
Profiel   

DrawnHorse schreef
Ik stip dit topic even. Ga graag mee als fotograaf, maar ik zit sowieso tot 9 oktober in het gips met mijn hand en ik weet niet of ik dan weer gips krijg of niet.


Wat heb je gedaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 19:35 



 
Profiel   

Ik wil me onder voorbehoud graag opgeven als fotograaf :) Moet nog even kijken of ik vrij kan krijgen (en of ik niet net dat weekend naar de Efteling ga :+ )

Boktnaam dus SergeantRoos, echte naam Winnie, en fotografienaam (niet officieel, maar moest bij m'n vorige meeting toch wat verzinnen) is Bijkerk Fotografie. Ik heb geen website, maar zal morgen even wat voorbeelden van mijn foto's opzoeken. En als ik toch niet kan laat ik dat zsm weten.

Hoe worden de fotografen trouwens uitgekozen? Gaan die op volgorde van aanmelding of kiezen jullie die als organisatoren uit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 19:53 



 
Profiel   

Volgorde van aanmelding, maar heb nog nooit aan de max gezeten, wel al meetings af moeten blazen vanwege een tekort aan fotografen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 20:56 



 
Profiel   

TequilaRos schreef
DrawnHorse schreef
Ik stip dit topic even. Ga graag mee als fotograaf, maar ik zit sowieso tot 9 oktober in het gips met mijn hand en ik weet niet of ik dan weer gips krijg of niet.


Wat heb je gedaan?


Gestruikeld en met mijn handpalm op de hoekpunt van kast terecht gekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 07:07 



 
Profiel   

DrawnHorse schreef
TequilaRos schreef


Wat heb je gedaan?


Gestruikeld en met mijn handpalm op de hoekpunt van kast terecht gekomen.


AUW!!! Hopelijk mag het gips eraf en heb je er geen last meer van. Heel veel beterschap in ieder geval.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 07:30 



 
Profiel   

Ik geef me dan onder voor behoud op als fotograaf.

DrawnHorse | Veronique | www.drawnhorsefotografie.weebly.com

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 13:22 



 
Profiel   

Ik wil nog even benadrukken dat modellen door de fotografen worden gekozen, van een "plek" is dus geen sprake. Voor meer uitleg zie de OP :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 19:36 



 
Profiel   

Caily schreef
Ik wil nog even benadrukken dat modellen door de fotografen worden gekozen, van een "plek" is dus geen sprake. Voor meer uitleg zie de OP :)


Hoe krijgen de modellen het dan uit eindelijk te weten? Is het dan niet zo dat de een meer word gekozen dan de ander? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 22:29 



 
Profiel   

Ik gok dat de fotografen een lijstje moeten maken, een top 8 bijvoorbeeld. Elke keer dat een paard op 1 staat krijgt hij 8 punten, op 2 krijgt hij 7 punten enzovoorts. Uiteindelijk gaan de paarden die in totaal de meeste punten hebben mee :)

Tenminste, dat was zo op de vorige meeting waar ik heen ging, kan ook zijn dat het idee deze keer anders is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 12:10 



 

Ook hier trek ik me terug als fotograaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 13:16 



 
Profiel   

Aan alle modellen:

We hebben een plekje vrij bij de meeting oldambt aankomende zondag. Dit is een meeting op het strand/dijk, bomen op de achtergrond.

Mocht er een model zijn die hier wel heen wilt, dan kan dat. Dan ben je verzekerd van een plekje. Er zijn erg veel opgaven voor de meeting in Zeegse, de fotografen zullen gaan stemmen welke modellen mee mogen, ongeveer de helft zal ik dan teleur moeten stellen....

De eerste die zich meldt voor oldambt, mag mee. Ik zal het hier plaatsen als de plek vergeven is.

*oldambt is 25min rijden vanaf Groningen stad, dorpje heet Midwolda
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 08:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 11 [ 258 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen