[P] Noord-Brabant -> Uden 6 - Mei - 2018

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bellaroy

Berichten: 37
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: In het mooie Nuenen

Re: [P] Noord-Brabant -> Uden 6 - Mei - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 17:27

Super veel zin in!! Ik ben zowiezo aanwezig :)

cissy

Berichten: 19822
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: [P] Noord-Brabant -> Uden 6 - Mei - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 18:00

Ik had ze letterlijk geknipt en geplakt en kwam daar op uit. Ik ga het vast vinden :)
Moeten er nou nog paaltjes en draad mee?

Redd
Berichten: 428
Geregistreerd: 07-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 21:55

Jongens, ik zit met een probleem wat naar alle waarschijnlijkheid niet meer goedkomt voor zondag.
Ik ben vorige week donderdag met mijn merrie wezen scannen en daar is mijn veulen onderuit gegaan en heeft ze haar been open gehaald. Ik heb der vandaag pas op mogen halen, maar haar been staat nog steeds in het verband(wond dichtgeniet) en ze moet tot minimaal vrijdag binnen blijven. Ik durf het denk ik niet aan om haar zondag dan al weer in de trailer te doen.
Maar ik baal hier wel echt ontzettend van. Had echt heel graag mooie foto's van der willen hebben. Helemaal nu ik er zeker van ben dat ze ook mag blijven.
Dus ik denk dat het handig is als er een reserve model wordt benadert... -O-

Nuggetbaze

Berichten: 192
Geregistreerd: 22-02-16
Woonplaats: Limburg (Noord)

Re: [P] Noord-Brabant -> Uden 6 - Mei - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 15:54

Ik meld me normaal gesproken nooit op het laatst af, maar bij deze meld ik mij toch liever af!
Heb zaterdag feest van mijn moeder die 50 wordt en moet die dag erna wel echt mee helpen opruimen.
Ik red het dan niet om er zo vroeg al te zijn, sorry! Had er wel veel zin in zitten echt leuke paardjes tussen!

MallyBelly

Berichten: 3532
Geregistreerd: 23-12-08

Re: [P] Noord-Brabant -> Uden 6 - Mei - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-18 22:54

Ik ga morgen even kijken hoe en wat nu verder. Ben net klaar van t werken vandaag.

MallyBelly

Berichten: 3532
Geregistreerd: 23-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-18 07:00

Ik heb besloten om Lizzy en Zaïra niet mee te nemen, doordat de kleine 10 dagen later is geboren, is het mij niet gelukt om haar te laten wennen aan een touwtje. Ons vorige veulen was hier wat makkelijk in en bij zaïra is dit gewoon niet veilig.

Daarin tegen zaten er 4 hele gave andere modellen bij en daarom heb ik wél het schema aangepast.
Ik heb zelfs nog een (hopelijk) leuk model weten te vinden maar dat kan ik nog niet met 100% zekerheid zeggen.

Zoals het er nu uitziet, zal ik zelf mee gaan om foto's te maken, even ovb van het 5e model.
Dit is het voorlopig Schema
Afbeelding

Fotografen
Arianne
Gerdjee
Mircale
JanneJ2001
Bellaroy



Citaat:
@Gerdjee
Kun je om uiterlijk half 10 op station Oss zijn?

Marisje76

Berichten: 1999
Geregistreerd: 20-02-09
Woonplaats: noord-brabant

Re: [P] Noord-Brabant -> Uden 6 - Mei - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 09:02

Melissa..jammer dat je nu zelf een vijfde model hebt gezocht in plaats van dat ik mee mag terwijl ik op de reserve lijst stond dat vind ik niet echt netjes....
Ik wens jullie veel plezier het wordt mooi weer

_Reneee

Berichten: 5788
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 09:44

Was het niet slimmer geweest om de fotografen in twee groepen op te delen (portret en los)? Nu moet ik een uur wachten voor ik weer verder kan... :)

Oh en ik ben trouwens flink wat naar voren geschoven, zou ik wat later kunnen? 11.00 uur? Anders kan m'n hulp niet mee :+

MallyBelly

Berichten: 3532
Geregistreerd: 23-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-18 10:58

_Reneee schreef:
Was het niet slimmer geweest om de fotografen in twee groepen op te delen (portret en los)? Nu moet ik een uur wachten voor ik weer verder kan... :)

Oh en ik ben trouwens flink wat naar voren geschoven, zou ik wat later kunnen? 11.00 uur? Anders kan m'n hulp niet mee :+

Als t goed is hoef je nergens lang te wachten en zeker geen uur dan heb ik ergens een foutje in gezet.

11.10 is de laatste portret en om 11.40 is het los/longe al afgelopen.


Marisje76 schreef:
Melissa..jammer dat je nu zelf een vijfde model hebt gezocht in plaats van dat ik mee mag terwijl ik op de reserve lijst stond dat vind ik niet echt netjes....
Ik wens jullie veel plezier het wordt mooi weer

Weten te vinden is misschien verkeerd verwoord. Ik heb best wat tijd in de meeting zitten naast (niet helemaal gepland) drukte privé, ik bekeek of het haalbaar was om een van de andere mee te nemen en wilde dit ook nog opperen aan de fotografen. Fotografen doe ik al heel lang niet meer dus misschien ok niet eerlijk tegen over de modellen als ik als fotograaf mee zou gaan.

_Reneee

Berichten: 5788
Geregistreerd: 24-09-07

Re: [P] Noord-Brabant -> Uden 6 - Mei - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 11:20

Oja ik zie het :+

cissy

Berichten: 19822
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: [P] Noord-Brabant -> Uden 6 - Mei - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 11:56

ik heb eventueel nog een plekje vrij in de auto, kom over de A2 vanuit Vianen

Kimvicious
Berichten: 1464
Geregistreerd: 03-02-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: [P] Noord-Brabant -> Uden 6 - Mei - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 13:32

Vind het tijdsverschil inderdaad ook nogal fors. Mij lijkt 11.00 dan ook een reëel compromis. Moet het nu namelijk al zonder hulp doen door dat het vroeger is...

xjamilla

Berichten: 325
Geregistreerd: 26-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 17:44

Jammer dat ik dit nou pas zie en jullie ondertussen al voorzien zijn.
Mocht iemand nog een meeting organiseren en een model te kort komen mag je altijd een berichtje sturen. Heb een Witte VrK. Merrie met palomino veulen. In de aanbieding.
Edit. Is een welsh A
Laatst bijgewerkt door xjamilla op 02-05-18 18:25, in het totaal 1 keer bewerkt

MallyBelly

Berichten: 3532
Geregistreerd: 23-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-18 18:07

Op die manier zou er toch een merrie met veulen mee kunnen! Zouden de fotograven per PB ! Mij even willen laten weten of dit graag zouden willen?

Thx jamilla voor het aanbod :D
Ik ben vanavond naar een concert dus vanavond reageren zal m niet meer worden. Dan weten jullie dat ik jullie niet negeer.

MallyBelly

Berichten: 3532
Geregistreerd: 23-12-08

Re: [P] Noord-Brabant -> Uden 6 - Mei - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-18 08:28

Het blijkt toch moeilijk om dit last minute te regelen. Dus helaas lukt dat niet.

Wel laat ik het schema n uur vieren. Van 10 naar 11u. Ik zal dit later aanpassen.

Noisy

Berichten: 5403
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 20:25

Kimvicious schreef:
Vind het tijdsverschil inderdaad ook nogal fors. Mij lijkt 11.00 dan ook een reëel compromis. Moet het nu namelijk al zonder hulp doen door dat het vroeger is...

Ik ben met Wendy mee, dus ik kan jou ook wel een handje helpen Kimberley ;)

_Reneee

Berichten: 5788
Geregistreerd: 24-09-07

Re: [P] Noord-Brabant -> Uden 6 - Mei - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 08:41

11 uur komt mij ook een stuk beter uit :)

MallyBelly

Berichten: 3532
Geregistreerd: 23-12-08

Re: [P] Noord-Brabant -> Uden 6 - Mei - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-18 14:09

Hallo iedereen,
het is mij nog nooit gebeurt maar ik ga het deze keer wel doen, Helaas kan ik de meeting niet door laten gaan..
Het hoe en waarom houd ik liever voor mij maar krijg het niet aan elkaar allemaal.

Mochten jullie graag de meeting voort zetten om toch te gaan, alle vrijheid om dit te doen. (wel graag zelf even contact met elkaar opnemen en eventueel even een topic openen)

Ik baal ontzettend en het is mij ook nog nooit gebeurt helaas deze keer is het niet anders..

cissy

Berichten: 19822
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: [P] Noord-Brabant -> Uden 6 - Mei - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 17:30

Goh wat jammer, maar je zult er ongetwijfeld een goede reden voor hebben.
Ik weet niet hoe de rest er over denkt of het doorgaat of niet?

MallyBelly

Berichten: 3532
Geregistreerd: 23-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-18 17:46

cissy schreef:
Goh wat jammer, maar je zult er ongetwijfeld een goede reden voor hebben.
Ik weet niet hoe de rest er over denkt of het doorgaat of niet?
baal inderdaad heel erg. Heb nog nooit een meeting af gezegd (zowel als deelnemer als organisatie)

Hopelijk kunnen jullie toch door zetten.

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 18:08

Ooh wat jammer! :( Maar wil de rest nog wel de meeting doorzetten? Zou zonde zijn om nu af stoppen... als we niet op tijd genoeg fotografen vinden dan heb ik eventueel nog wel een hoop contacten. En dan moet iemand anders mij even op station Oss oppikken :Y)

cissy

Berichten: 19822
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: [P] Noord-Brabant -> Uden 6 - Mei - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 19:55

Ik wil gewoon doorgaan hoor, had alle plannen dit weekend al omgegooid om mee te kunnen doen. Morgen paard en spullen soppen dus wat mij betreft geen probleem.
Het wordt erg mooi weer.

MallyBelly

Berichten: 3532
Geregistreerd: 23-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-18 20:47

Gerdjee schreef:
Ooh wat jammer! :( Maar wil de rest nog wel de meeting doorzetten? Zou zonde zijn om nu af stoppen... als we niet op tijd genoeg fotografen vinden dan heb ik eventueel nog wel een hoop contacten. En dan moet iemand anders mij even op station Oss oppikken :Y)

Als het door gaat kan ik je wel even naar uden brengen. Dat moet wel te passen zijn.

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 21:14

Melissa1996 schreef:
Gerdjee schreef:
Ooh wat jammer! :( Maar wil de rest nog wel de meeting doorzetten? Zou zonde zijn om nu af stoppen... als we niet op tijd genoeg fotografen vinden dan heb ik eventueel nog wel een hoop contacten. En dan moet iemand anders mij even op station Oss oppikken :Y)

Als het door gaat kan ik je wel even naar uden brengen. Dat moet wel te passen zijn.


Okee topp!

Bellaroy

Berichten: 37
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: In het mooie Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 08:21

Ik moet zelf echt even kijken of ik het haal. Mijn hond heeft zich vanochtend erg verwond. Straks dierenarts. Wie zijn er nog allemaal wel?.k hou jullie op se hoogte