[P/H] wollentruien meeting soesterduinen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: [P/H] wollentruien meeting soesterduinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 13:40

Ik ga er ook vanuit dat die foto's niet meer komen na ook nul reactie vanuit Giani en Marlinde, erg jammer en zorgt bij mij niet voor een goede naam

Sanne_com

Berichten: 2486
Geregistreerd: 26-07-10
Woonplaats: Den Haag

Re: [P/H] wollentruien meeting soesterduinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 18:25

Wat enorm jammer dat ze ook niet meer reageren...

Lugea

Berichten: 1669
Geregistreerd: 25-10-17

Re: [P/H] wollentruien meeting soesterduinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 18:26

Wat slordig en jammer dat er door deze fotografen niets ingeleverd is en zij ook niet meer reageren...

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78547
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [P/H] wollentruien meeting soesterduinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 19:26

Ik vind het ook erg jammer, het is wel 25% van de foto's (mis ook van beiden de foto's), en ook beiden uit dezelfde shoot, nu heb je niets van die shoot.
Heb overigens van Gianti wel 1 foto gekregen, en die was heel mooi.

Tinkermuts

Berichten: 9390
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 20:21

Ik vind het ook best slordig dat ze niet meer reageren, zag dat Gianti en marlinde wel nog regelmatig op bokt schrijven dus het is niet zo dat ze hier helemaal niet meer komen. Is er iets waar dit soort dingen gemeld kunnen worden?

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78547
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 20:54

*** Even mijn groene petje op*** ;)
Nee, je kunt het nergens melden. Bokt is in deze geen partij. Bokt is slechts een plaats waar een oproep voor een meeting geplaatst wordt, maar houdt zich er verder compleet buiten.

Staat ook beschreven in het topic [FM] Wees alert op wie deelneemt aan je meeting:

Warboel schreef:
<<knip>>

Bokt is in principe nooit verantwoordelijk voor meetings of het verloop er van, en iedere organisator heeft daarom de vrije hand in het wel of niet toelaten van deelnemers (model of fotograaf) bij de meeting.

<<knip>>


En in de charter [FM] Regels en Richtlijnen [FM] FotoMeetings:

Moderators schreef:
<<knip>>

Vanuit Bokt willen en kunnen wij geen regels opleggen over het hoe en wat tijdens de meeting zelf. Dat zou betekenen dat Bokt ook als mede-organisator op zou treden. Dat zijn wij niet. We bieden enkel een platform aan waarop jullie de meetings kunnen organiseren. Bokt is daarom ook niet aansprakelijk voor welke schade dan ook voortvloeiend uit een fotomeeting.

<<knip>>

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33844
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [P/H] wollentruien meeting soesterduinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 21:09

Lol ik zit in Stockholm op studiereis dus kan niets. Maar het was mijn eerste fotomeeting en ik ben niet echt heel tevreden. Dus bewerken kost veel tijd per foto. Ben er wel mee bezig maar het kost enorm veel tijd en er zijn nog andere dingen in mijn leven. En als je het wil melden doe maar hoor. Heb momenteel niet eens toegang tot mijn foto’s want mijn schijf ligt in Nederland.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 21:37

Sorry? We zijn inmiddels 5 maanden verder. Ook wij steken hier tijd in... Kan je grappig ga doen, toont ook niet echt van professionaliteit >;)
Communiceren doe je ook niet, je laat gewoon niks van je horen...
Zelfde geldt voor Gina overigens...

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 23:00

Ik werd getipt door een medebokker! Ik heb schijnbaar perongelijk het topic ontstipt. Ik heb gelijk een dag na mijn vorige bericht iedereen een pb gestuurd met een link..... dus heb er voor de rest ook echt niet meer bij stil gestaan en van geen kwaad bewust. Er is dus denk ik iets niet helemaal goed gegaan...

Zouden jullie even mij jullie email geven dan stuur ik ze. Normaal is het niet te bedoeling om gratis grote bestanden af te leveren, maar dit in combinatie met minder foto's dan gebruikelijk van mij bied ik elk model 1 van mijn bestanden naar keus op groot formaat aan

Tinkermuts

Berichten: 9390
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 05:51

Jeetje marlinderooz, wat een onvolwassen reactie,ik mag hopen voor komende modellen dat het ook je laatste fotomeeting is. Niemand zegt dat je supersnel moet zijn, maar kom op, we zijn vijf maanden verder. Er zijn idd meer dingen in het leven, maar voor ons ook en toch hebben we gezorgd dat de paarden op de meeting er ook spik en span bij staan en auto's en trailers geregeld. Gianti top dat je hier wat mee doet, ik hoop dat er nu alsnog wat komt....neonlight, thanks, ik dacht dat de fotografen hier zelf een zwart lijstje bijhielden , vandaar m'n vraag, dus hoeft niets officieels te zijn, maar gewoon een waarschuwing voor de fotografen die wel heel serieus zijn en ze weten wie ze wel of niet uitkiezen voor een meeting.

Anoniem

Re: [P/H] wollentruien meeting soesterduinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 07:35

Zo'n lijstje kan je zelf ook bijhouden voor jezelf, doe ik ook :)
Met m'n hond was dit de eerste keer, maar met m'n paard meerdere meetings gedaan. Zijn inderdaad een handjevol fotograven waarbij ik afzeg als zij komen ;)

Tinkermuts

Berichten: 9390
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: [P/H] wollentruien meeting soesterduinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 08:29

Goed plan. Doe regelmatig mee met shoot voor hond of paard maar dit gelukkig niet eerder meegemaakt.

Kosje4
Berichten: 1005
Geregistreerd: 10-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 01:14

Gianti
Heb je inmidels mijn mail binnen die heb ik zo 2 a 3 weken geleden gestuurd maar helaas de fotos nog niet binnen

Tinkermuts

Berichten: 9390
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 05:29

Gianti schreef:
Ik werd getipt door een medebokker! Ik heb schijnbaar perongelijk het topic ontstipt. Ik heb gelijk een dag na mijn vorige bericht iedereen een pb gestuurd met een link..... dus heb er voor de rest ook echt niet meer bij stil gestaan en van geen kwaad bewust. Er is dus denk ik iets niet helemaal goed gegaan...

Zouden jullie even mij jullie email geven dan stuur ik ze. Normaal is het niet te bedoeling om gratis grote bestanden af te leveren, maar dit in combinatie met minder foto's dan gebruikelijk van mij bied ik elk model 1 van mijn bestanden naar keus op groot formaat aan
ook mijn email nog saskia@dogwalkers.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 07:10

Mijne heb je ook al in pb gehad

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78547
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 16:48

Wanneer kunnen we iets verwachten? We zijn nu een half jaar verder. Geldt voor beide fotografen, van beide niets meer gehoord.

anne_joy

Berichten: 983
Geregistreerd: 22-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 17:52

Onbegrijpelijk dat jullie niks meer van ze vernomen hebben... :( :n

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: [P/H] wollentruien meeting soesterduinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 18:53

Als goed is heedft iedereen gewoon gehad die mij pb heeft gestuurd?

Mijn schijf is op dit moment helaas wel al periode weg ter reparatie... Ik kan op dit moment helaas dus ook niets..

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78547
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [P/H] wollentruien meeting soesterduinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 19:38

Ik heb niets gehad, heb de pb die ik destijds heb gestuurd nog maar een keer gestuurd. :)

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: [P/H] wollentruien meeting soesterduinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 19:47

Dank! Ik heb hem! Ik heb hem eerder niet gezien. Ik moet alleen even wachten tot ik mijn harde schijf terug Heb! Zal je gelijk berichten als ik hem terug Heb, kan helaas nog wel even duren :( wacht nu ook al maand of 2

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78547
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [P/H] wollentruien meeting soesterduinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 20:27

Is prima. :)

Tinkermuts

Berichten: 9390
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: [P/H] wollentruien meeting soesterduinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 21:58

Gianti, volgens mij heb ik ook niets van jou gehad, zal mij mailadres ook even pben

Kosje4
Berichten: 1005
Geregistreerd: 10-01-12

Re: [P/H] wollentruien meeting soesterduinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 12:27

Ik heb jou ook al 3 x een pb gestuurd giati maar niks terug gehad

Anoniem

Re: [P/H] wollentruien meeting soesterduinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 12:07

Ik heb ook nooit antwoord of foto's van Gianti en Marlinde gehad