Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wandelen met hond 20-21-22 juni

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Ik heb binnenkort vakantie en het lijkt me leuk om ergens in een mooi gebied te gaan wandelen met mijn hond. Echter zou ik het fijn vinden om met iemand te wandelen die de omgeving kent. Ook zou ik het leuk vinden om wat nieuwe mensen te leren kennen. Ik kan vanwege knieklachten max 6/7 km lopen. Het lijkt me gezellig om na de wandeling nog ergens een hapje te eten, moet de hond natuurlijk wel mee naar binnen of op het terras mogen.

Ik zelf ben 28 jaar. Zou graag met iemand afspreken die minimaal 20 is. Je hoeft niet perse ook een hond te hebben, maar dit mag wel. Mijn hond heet Jonas, 8 jaar, kruising labrador, super lief voor mensen en andere honden. Kan niet los ivm jachtinstinct maar vind het geen probleem om tussen losse honden te lopen. Heeft een lijn van 10 meter dus ruimte genoeg om te rennen.

Gebieden die mij leuk lijken om te wandelen zijn zuid Limburg, de Veluwe maar alle suggesties zijn welkom! Ik zou kunnen op 20/21/22 juni. Ik wil maximaal 2 uur rijden vanaf sevenum (noord
Limburg)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-18 11:21 



 
Profiel   

Ik zou graag met je meegaan, maar heb die dagen helaas stage tot 5.. Ik woon in Zuid Limburg en de hei is altijd wel mooi hier om te wandelen.

Ik ben 27 jaar en heb een jack Russell. Mocht je op andere data eens hier in de buurt willen wandelen, stuur me maar een berichtje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-18 11:37 



 
Profiel   

Hier ook een hondenbezitter uit Zuid Limburg, ik ben 33 en heb een bulgaarse kruising van 1,5 jaar. Ik ben vanaf 20 juni op vakantie, mocht je nog een andere keer willen gaan wandelen dan kun je me gerust een berichtje sturen.

Weet niet of de app doggydate al kent, kun je ook gebruiken om met mensen af te spreken om samen te gaan wandelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-18 12:22 



 
Profiel   

BEU => BoktMeetings

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-18 12:43 



 
Profiel   

Hee wat een leuk initiatief! Ik woon met mijn vriend en onze twee honden in Rheden, vlakbij de Posbank. Fantastische wandelmogelijkheden hier! Ik wandel dagelijks op de veluwezoom dus ken het gebied op m'n duimpje. Je bent altijd welkom om aan te sluiten! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-18 20:13 



 
Profiel   

Mocht je naar omgeving Zwolle / Ommen willen komen mag je altijd komen. Ik hou van wandelen. Heb geen hond en daar baal ik elke dag van. -O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-18 20:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen