Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 6 [ 127 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[M] Meeting Parijs/London

 
Profiel   

Oh wat jammer dat ik dit topic nu pas tegen kom. Zou graag als fotograaf mee willen gaan (het liefst naar Londen)

Mocht er een totaal kostenplaatje zijn en onverwacht toch nog een fotograaf te kort komen, PB me dan. Ik heb totaal geen ervaring in het fotograferen van modellen, maar dit lijkt me een erg gave kans om er mee te beginnen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-18 09:55 



 
Profiel   

7 juli kan ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-18 11:45 



 
Profiel   

Twee dagen is voor mij echt niet mogelijk helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-18 16:54 



 
Profiel   

Ik ga met vriendin sowieso 6 t/m 8 juli naar Parijs. Voor mij is een extra dag dus in principe geen probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-18 17:57 



 
Profiel   

Ik bedacht me net dat ik me nog niet aan had gemeld in de FB groep van Londen, dus dat heb ik net gedaan. Voor jullie je afvragen wie die random persoon is :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-18 11:14 



 
Profiel   

Ik volg jullie even omdat ik heel nieuwsgierig ben naar het resultaat. Ik hoop dat jullie dat tegen die tijd in het topic zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-18 21:58 



 
Profiel   

Haha dat verklaart Goldenarrow!

Ik heb momenteel privé helaas erg veel aan mijn hoofd.. De meetings wil ik wel door laten gaan, maar dat verklaart mijn afwezigheid op bokt.

Ik zou graag willen weten hoe iedereen er tegenover staat om er een overnachting bij te plakken. Vond het idee van een bokker laatst wel goed. Dat je in de ochtend vroeg foto's kan maken en in de avond laat, zodat je wat drukte kan vermijden... Ik hoor graag hoe jullie daar over denken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-18 21:31 



 
Profiel   

Voor mij geen probleem, wilde ik sowieso al wel doen om ook nog een beetje de tourist uit te hangen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-18 21:34 



 
Profiel   

Financieel gaat dat mij waarschijnlijk niet lukken ben ik bang -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-18 22:29 



 
Profiel   

Knudd schreef
Financieel gaat dat mij waarschijnlijk niet lukken ben ik bang -O-


Geld voor mij ook en daarbij blijf ik met het werk zitten. Het is voor mij bij beide meetings helaas niet mogelijk om vrijdag of maandag vrij te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-18 05:51 



 
Profiel   

magda_90 schreef
Knudd schreef
Financieel gaat dat mij waarschijnlijk niet lukken ben ik bang -O-


Geld voor mij ook en daarbij blijf ik met het werk zitten. Het is voor mij bij beide meetings helaas niet mogelijk om vrijdag of maandag vrij te krijgen.

De overnachting is van zaterdag op zondag. Dus zaterdag heen, zondag terug :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-18 08:17 



 
Profiel   

Een overnachting is voor mij ook niet haalbaar helaas. Leuk idee wel maar nu te laat voor mij om nog in te plannen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-18 10:24 



 
Profiel   

Ik was sowieso van plan om er een weekendje Parijs van te maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-18 10:28 



 
Profiel   

Ik heb ook geen probleem met een overnachting, lijtk me mooi fotograferen bij zonsopkomst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-18 10:44 



 
Profiel   

Zaterdag op zondag zou goed zijn maar dan is het nog de vraag hoe duur alles bij elkaar zou zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-18 11:13 



 
Profiel   

Leuk idee! Ligt wel aan het kostenplaatje :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-18 11:24 



 
Profiel   

goldenarrow schreef
Voor mij geen probleem, wilde ik sowieso al wel doen om ook nog een beetje de tourist uit te hangen :P

Dit geldt voor mij ook :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-18 12:19 



 
Profiel   

Met een groepje kunnen we natuurlijk gewoon een kamer in een hostel boeken, dan zijn die kosten per nacht niet zo heel hoog. Ik heb wat rond zitten kijken en Ga daarbij uit van rond de €35 p.p.p.n.
Ik wil zelf denk ik toch wel met de auto gaan, hierin kan je de kosten dan flink drukken als je gaat carpoolen. Bij mij zou ik met een retourtje Londen zo uit mijn hoofd op €20pp uitkomen als we het hebben over de reiskosten. Dan moet je alleen nog maaltijden daar berekenen en eventuele souvenirs. En een metro-kaart als we daar zijn. Ik wil in de steden zelf namelijk niet meer met de auto gaan rijden :').

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-18 14:56 



 
Profiel   

Ik vind het plan super gaaf klinken, vooral met zonsopkomst en savonds. Maar het moet inderdaad echt niet te duur worden. En hoe zou dat werken met slapen, ik neem aan dat het veelal 2persoons bedden zijn, is iedereen er wel okay mee om naast een vreemde in bed te liggen. En auto is zeker een optie, jikke geeft al aan te willen rijden, maar dan moeten we nog iemand hebben met een auto die wil rijden, ik val helaas al af. En parijs is wat dat betreft een stuk voor de hand liggender, maar hoe werkt dat met london? moeten we dan met de auto op de boot? dat kost dan ook weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-18 17:04 



 
Profiel   

Kosten die ik noem zijn inderdaad voor Parijs. Londen wil ik ook naartoe rijden, maar dan komen daar inderdaad kosten bij om de boot op te mogen. En er zullen meer mensen moeten rijden, zo niet kom je aan op trein/vliegtuig. Dan zijn de kosten natuurlijk wat duurder.
Er staat mij overigens wel wat bij van anderen die ook met eigen vervoer zouden gaan.
En als het goed is heb je in hostels gewoon 1 persoons bedden, maar dan wel met meerderen op 1 kamer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-18 17:50 



 
Profiel   

Jullie kunnen ook een slaapzaaltje vullen in een hostel. Mooi goedkoop maar toch je 'eigen' mensen.

Leuk initiatief zeg! Ik ga komend weekend al naar Londen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-18 06:20 



 
Profiel   

Neeee waarom zie ik dit topic nu pas?? Lijkt me zooo gaaf

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-18 06:59 



 
Profiel   

Helaas moet ik voor nu (vanuit mij) deze meeting cancellen.. Heb momenteel andere niet zo leuke dingen aan mijn hoofd die jammer genoeg voor gaan :(. Sorry, ik ga de organisatie van best wel wat mensen om naar een grote stad te krijgen nu niet voor elkaar krijgen.. Excuus voor de mensen die er veel rekening mee hebben gehouden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-18 22:48 



 
Profiel   

Maakt niet uit, zorg er eerst maar voor dat je alles voor jezelf weer op orde hebt. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-18 12:06 



 
Profiel   

Begrijpelijk Jikke! Dit idee kan altijd nog uitgevoerd worden :*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-18 12:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 6 [ 127 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen