[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kabayo

Berichten: 13902
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 11:23


Kabayo

Berichten: 13902
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 12:22


Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16127
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 17:39

Moderatoropmerking:
Er zijn wederom een aantal berichten verwijderd uit het topic omdat deze niet aan de voorwaarden voldeden. In de openingspost staat beschreven waar een oproep aan moet voldoen.

Mariett
Gouden 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 4418
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 09:30

Iemand zin in een minimeeting in Appelbergen ergens binnenkort?

Er is onder andere water waar je in kan (dit is ongeveer hoe diep het gaat)
Afbeelding

Ik heb oa deze jurk, met kraag enzo. Heb ook iets minder stoers eventueel. Met beide zou ik het water ook wel in willen.
Afbeelding

Heb geen goede foto van de andere jurk, maar de stoere past wel goed op het paard, is namelijk een rijjurk. We zijn bezig met het steigeren onder het zadel aanleren, Marie doet het geweldig maar het gaat nog niet perfect en ik kan niet beloven dat ze het dan ook wil doen. Wil haar absoluut niet forceren natuurlijk :)
Afbeelding

De herfstkleuren zijn ook prachtig in Appelbergen dus we zouden ook daarop kunnen wachten. Aangezien ik zelf dus model wil zijn, vind ik het wat lastig om een grotere meeting te organiseren en in goede banen te leiden, maar een minimeeting lijkt me wel leuk :)

FennyPower

Berichten: 1457
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 12:33

Mariett schreef:
Iemand zin in een minimeeting in Appelbergen ergens binnenkort?

Er is onder andere water waar je in kan (dit is ongeveer hoe diep het gaat)
[ Afbeelding ]

Ik heb oa deze jurk, met kraag enzo. Heb ook iets minder stoers eventueel. Met beide zou ik het water ook wel in willen.
[ Afbeelding ]

Heb geen goede foto van de andere jurk, maar de stoere past wel goed op het paard, is namelijk een rijjurk. We zijn bezig met het steigeren onder het zadel aanleren, Marie doet het geweldig maar het gaat nog niet perfect en ik kan niet beloven dat ze het dan ook wil doen. Wil haar absoluut niet forceren natuurlijk :)
[ Afbeelding ]

De herfstkleuren zijn ook prachtig in Appelbergen dus we zouden ook daarop kunnen wachten. Aangezien ik zelf dus model wil zijn, vind ik het wat lastig om een grotere meeting te organiseren en in goede banen te leiden, maar een minimeeting lijkt me wel leuk :)

Als je niemand vind in deze omgeving mag je me wel berichten, ik woon in de stad.

Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 15:01

Voor vanavond hebben we ivm ziekte nog plek voor een fotograaf op de heide in Heerde om 19.00 uur. De modellen zijn een witte fjord en een appaloosa, met eigenaren in lange jurken :)Afbeelding

snoopydogy

Berichten: 2220
Geregistreerd: 20-11-11

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 06:47

zitten hier foto graven in gelderland die last minit shoot willen doen
wil mijn kleine schimmel omtoveren tot prinsesen pony en mijn 2 verzorgers verassen met een shoot

capopjekop

Berichten: 30649
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 10:33

Gelderland is groot. Heb je ook al een uitgewerkt concept?

snoopydogy

Berichten: 2220
Geregistreerd: 20-11-11

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 11:09

renswouden grens veenendaal

SannaFotos

Berichten: 285
Geregistreerd: 27-04-17
Woonplaats: ede/bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 18:14

als je nog niemand hebt ik kom uit ede en wil je wel graag helpen

JHRox

Berichten: 86
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 14:07

Hallooo,

Mijn vriendin Emma en ik spelen al een tijdje rond met het idee om eens leuke foto’s in het bos te laten maken, met de prachtige herfstkleuren. Wij wonen zelf in Veendam en gaan met regelmaat naar het bos in Gieten, waar we altijd enorm van genieten.

Ik rijd zelf altijd op Roxane, een zwarte KWPN merrie van 21,5 jaar oud. Emma rijd op de dochter van Roxane, Bibi, een donkerbruine KWPNer van 14 jaar oud. Ze zijn enorm fotogeniek en hebben altijd de oortjes mooi naar voren. In het bos zijn leuke sprongetjes die we dan ook graag nemen.

Het is wel lastig met het weer en onze agenda’s om vooraf een datum te prikken. Het beste kunnen we dan telefoonnummers uitwisselen en wanneer wij naar het bos gaan of zien dat het mooi weer wordt, we iets afspreken.

Wie vind het leuk om foto’s van ons te maken, om bijvoorbeeld je portfolio uit te bereiden of tegen een kleine vergoeding? :o


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

SaBiNa_S

Berichten: 3738
Geregistreerd: 03-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 14:54

Dag allemaal, 

Het weekend van 12/13 oktober gaan wij met de paarden overnachten in Berg aan Zee.
We gaan lekker op het strand rijden en ik zou het super leuk vinden als dit vast gelegd kan worden!

Ik hoor heel graag of er een fotograaf is die hier in de buurt woont en dit leuk vindt!  

Ik heb een grote, knappe merrie die lekker kan uitstrekken, hier een linkje met foto's van ons:

https://www.instagram.com/mydressagehorselife/?hl=nl

Qimm

Berichten: 15156
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 14:44

Afbeelding

Binnenkort gaan de bomen achteruit bij ons een prachtig goud/geel worden

Afbeelding


Ik wilde dan graag met mijn Victoriaans achtige jurk foto's maken

Afbeelding

Afbeelding


En dan zit ik een beetje te denken aan zo'n sfeertje

Afbeelding

Paard:
Afbeelding

Ik:
Afbeelding


Voor meer foto's van ons zou ik willen verwijzingen naar mijn insta, link in mijn onderschrift.

Ik kan vrijdag, zaterdag en zondag. Regio Almelo
Ik kan halen en brengen naar het treinstation

Disclaimers: paard is een gewone, brave, bruine kwmpnner die geen kunstjes/vrijheidsdressuur kan. Ik ben geen enorm ervaren model en heb zeker geen kleine maat

Iemand die dit ziet zitten?

Koekeroekus

Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 16:30

Ik :o :')

Qimm

Berichten: 15156
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 17:08

Hihi dat mag sowieso! :*

lovecuarzo
Berichten: 729
Geregistreerd: 31-08-09
Woonplaats: noord-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 18:45

in mei ga ik trouwen en ons idee is om een foto te maken voor onze uitnodiging

dit is een voorbeeld van ongeveee hoe we het in gedachten hebben

Afbeelding
Afbeelding


is er een fotograaf die op kort termijn dit idee met ons wilt uitwerken ?

omg limburg/brabant

let op het gaat om 2 honden die nog wel eens geen geduld hebben
dus wel een fotograaf met geduld en niet eentje die binnen een half uurtje klaar wilt zijn

eventuele vergoeding valt over te praten

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 08:26

Yes, ik stuur je een PB :)

EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 08:39

Heel erg last minute, maar vandaag rij ik mee aan een SGW (voor de aller eerste keer ooit) met mijn Andalusiër in Lemele. Ik start om 11;24
Zijn er fotografen die dat leuk vinden om hier te fotograferen?

Qimm

Berichten: 15156
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 09:22

Ik start daar een half uurtje later (nr 96), als er iemand gaat dan hou ik me ook aanbevolen voor een kiekje :D

EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 09:34

Ohja, ik ben nummer 75!

EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 22:27

Zijn er zondag toevallig fotografen bij de cross van Broekelo? :)

Dominique_13

Berichten: 92
Geregistreerd: 24-06-16

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 12:48

Zijn er nog fotografen die aankomende zondag deel willen nemen aan een fotomeeting in Dalfsen? Er zijn nog enkele plekjes beschikbaar. er staat een topic over de meeting en je mag mij ook altijd een pb sturen.

Ennasil92

Berichten: 1582
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: Eck En Wiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 11:57

Ik ga vanmiddag met mijn Tinker en Herder naar de Soester duinen, als er fotografen zijn die hun portfolio uit willen breiden dan ben ik tussen 12 en half 1 op de parkeerplaats op de foekenlaan
Afbeelding

Afbeelding

Graag wel een PB als je komt :D

Ook heb ik een lange jurk tot aan de grond bij me

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-19 20:44

Ik ben hobby fotograaf en in het bezit van een aantal middeleeuwse/gothic jurken en een lang blonde pruik en zou graag foto's van mijzelf hebben in die kleding ergens in een bos ofzo. Maar het is zo lastig om foto's van jezelf te maken. :+ Dus misschien is er wel een fotograaf die ook leuke foto's van zichzelf wil hebben (mag ook in mijn kleding) en kunnen we op deze manier foto's van elkaar maken. Het liefste wil ik ze dan zelf bewerken dus dat je fotografeert met mijn camera (of mijn kaartje in jou camera als dat past) en dan kan ik datzelfde voor jou doen. Zou kunnen we allebei doen wat we willen met de foto's en hebben we ze ook op origineel formaat.

Ik heb vrij tussen kerst en O&N maar het weekend van 21/22 dec zou ook kunnen. Ik zit in omgeving Leusden/Barneveld. Kootwijkerzand is leuk maar het bos De Treek levert ook mooie plaatjes op. Soestduinen zou ook kunnen.

Mijn jurken zijn ook te paard te dragen dus een shoot in mijn jurk op jou paard kan natuurlijk ook.

Afbeelding

Oude foto, mijn haar is niet meer die kleur maar dit is één van de jurken die ik heb.

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 13:39

Zou iemand het leuk vinden om een kerst-shoot te doen in Dordrecht? Ik heb twee paarden (een arabier en een fjord) en ze zijn allebei heerlijk wollig en braaf. Ik durf ze dan ook wel te behangen met lichtjes en andere kerstartikelen mits we een beetje in de buurt blijven van stal (waar overigens ook een mooie bomenlaan is).

Ik heb sowieso kerst bandages, een kerstdekentje, een kerstmuts (voor mijn arabier, de fjord heeft te dikke oren :') ) en een hele grote strik (van plastic, dat dan weer wel.) Ik ben ook bereid om te gaan snuffelen of ik nog iets anders in de aanbieding heb aan lichtjes et cetera.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door NadjaNadja op 12-12-19 08:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Niet toegestane tekst verwijderd