[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 14:19


freedomshet

Berichten: 484
Geregistreerd: 12-06-18
Woonplaats: Elst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 16:13

als iemand nog een leuk portfolio model zoekt, ik heb een liefe mini-shet met aardig wat manen.
ze is aankomende zondag jarig dus we zouden een verjaardagshoot kunnen doen.



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jesamy

Berichten: 88
Geregistreerd: 16-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 18:39

Hoi ik had een idee om een een shoot te doen in de duinen van Rockanje met mijn quarter horse. Dus als iemand nog een portfolio model zoekt kunnen we iets regelen


Afbeelding

Afbeelding

josje4

Berichten: 1594
Geregistreerd: 20-07-11
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 17:06

Is er iemand die het leuk vind om mij en 2 paarden op de foto te zetten? Het gaat om een 13 jarige PSG merrie en een 3 jarige merrie, zijn halfzusjes van elkaar. Van de lichte tour merrie kunnen ook rijfoto's gemaakt worden maar het liefst zou ik portretfoto's maken.

Zwarte merrie (meer foto's op mijn website):
Afbeelding


Afbeelding

En van de 3 jarige kan ik via pb foto's sturen, is een vos met blond in de manen. (Mega knap {:} )

Paarden staan in Bennekom! (Makkelijk te bereiken met OV maar ik kan je ook ophalen bij het station)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101749
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-19 17:12

Heb je een beetje een mooie locatie als achtergrond?

josje4

Berichten: 1594
Geregistreerd: 20-07-11
Woonplaats: Wageningen

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 17:19

Ja, zijn genoeg mooie plekjes op stal. De hortensia's staan nu in bloei dus zo iets zo ook leuk zijn.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101749
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-19 17:20

Ik wil wel wat foto's van je paarden maken hoor. :j

JasmijnJoy

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-05-12
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 17:24

Hallo,

Ik zou graag willen deelnemen aan een honden fotomeeting met mijn hond. In Deurne heb je een mooie plek dat Buntven heet. Hier is een hele grote waterplas, het hele stuk is omheind waardoor alle honden los kunnen. En het is super mooi met zonsopgang/ondergang.

Mijn hond is pitbull x poedel van 9 maanden oud en kent de basiscommando's. Hij is ook super speels dus actiefoto's en zwemfoto's zit wel goed!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

larissa96
Berichten: 591
Geregistreerd: 15-11-10
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 17:06

Als het komende zaterdag avond 27 juli mooi weer is gaan we met deze knapperd foto's maken op het strand/in de duinen (noord-holland). Zijn er meer fotografen die het leuk vinden om mee te gaan?


Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 11:34

Zijn er fotografen in de buurt van Zuid Holland die het leuk vinden om ons op de foto te zetten in de duinen van Wassenaar of misschien zelfs op het strand? Ik heb 3 mooie lange jurken te leen gekregen. :D

Foto’s staan op mijn Instagram in mijn onderschrift. :)

rider

Berichten: 2010
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 21:22

Iemand zin om in augustus in omgeving Nijmegen samen een idee uit te werken als de paarse heide bloeit?

Ik zou het supertof vinden om een keer een shoot te doen in de stijl van de Prerafaëlieten (denk aan John William Waterhouse) maar dan natuurlijk wel mét paard. :D

Voorbeeld Waterhouse schilderij:

Afbeelding

Ik heb de kleding, bijpassend tuig en héél veel bloemendeco voor ruiter & paard. :Y) Eventueel ook nog diverse anders props zoals authentieke lantaarntjes etc.

Voorbeeld van de uitwerking van twee andere (semi) historische shoots op dezelfde locatie (alleen helaas de heide hier niet in volle bloei):


Afbeelding



Afbeelding

Ik hoor graag of iemand dat leuk vindt en wellicht nog aanvullende ideeën heeft. In termen van outfits en props kan ik een hoop regelen. :D

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16153
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 01:04

Dat lijkt me heel gaaf, stuur je een PB

Lotte_Bjorka
Berichten: 184
Geregistreerd: 31-01-15

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 15:34

Is er een fotograaf die een mooi zonnebloemen of ander bloemenveld weet in een straal van ongeveer 30 kilometer van Drachten en ons daar op de foto zou willen zetten?Afbeelding
Afbeelding

MoonWencke

Berichten: 5453
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 11:25

Mij lijkt het erg leuk om over 2 weken in Mierlo (tussen Geldrop en Helmond) foto's te laten maken met babybuik (dan 36 weken) en mijn Haflinger en (zwarte) Shetlandpony. Is er hier een fotograaf die dit interessant lijkt als portfoliomateriaal? Foto's op aanvraag.

_yvonne

Berichten: 2902
Geregistreerd: 09-06-05
Woonplaats: maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 14:08

Voor mijn 15 jarige dochter en haar 2 pony's zoek ik iemand die haar volgende week op de bloeiende hei wil komen fotograferen. Met beide pony's portret foto's en 1 pony ook actie foto's. De locatie is leersumse veld. In leersum. Ook een zandverstuiving aanwezig.

ellentje0

Berichten: 618
Geregistreerd: 01-04-06
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 12:52

Afbeelding
Het lijkt me heel gaaf om nog wat foto's te maken van mij en mijn kwpn merrie op de bloeiende heide. Omgeving twente. Iemand die het leuk lijkt om ons te fotograferen?

MoonWencke

Berichten: 5453
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 17:53

MoonWencke schreef:
Mij lijkt het erg leuk om over 2 weken in Mierlo (tussen Geldrop en Helmond) foto's te laten maken met babybuik (dan 36 weken) en mijn Haflinger en (zwarte) Shetlandpony. Is er hier een fotograaf die dit interessant lijkt als portfoliomateriaal? Foto's op aanvraag.
Ik ben nog op zoek voor aankomende zaterdag, de 24e. Pure zwangerschapsshoot zonder paarden is ook mogelijk.

Lottejulia

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-12-05
Woonplaats: Nieuwegein

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 20:44

Afbeelding

De heide (Soesterduinen) is momenteel zo mooi paars en nu wordt het ook nog lekker weer dit weekend! Samen met een stalgenoot besloten dat we hier wel gebruik van moeten maken. Daarom zijn we opzoek naar een fotograaf die aanstaande zondag 2 knappe (half) Tinkers op de foto wil zetten. Ik had zelf iets ingedachten met een lange jurk, maar sta ook open voor andere ideeen.

Welke fotograaf spreekt dit aan? :D

Kabayo

Berichten: 13985
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 08:27

Ik wil graag een last minute fotomeeting organiseren omdat de heide nu zo mooi bloeit. Dan havelte of appelscha. Volgende week zaterdag of doordeweek. Is hier animo voor?

Ik kom met veulen
Afbeelding

Ennasil92

Berichten: 1582
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: Eck En Wiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 08:42

Zijn er fotografen die van de week vroeg uit bed willen voor portfolio foto's?
Aangezien er van de week mooi weer voorspeld is zal de zonsopgang ook mooi zijn verwacht ik en zou dan graag met 2 van mijn shetjes naar de heide in Ede willen komen.

Dus dan rond 6uur sochtends op de heide zijn

Maestro
Afbeelding
Afbeelding

Liedewij
Afbeelding
Afbeelding

Daihyo

Berichten: 88047
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 23:43

Iemand zin om zaterdagochtend mij en mijn motor op de foto te zetten op de heide? Ergens tussen Epe en Arnhem. Zelf ben ik bekend bij de Posbank, maar daar is het nu enorm druk. Dus andere plek is een beter idee. :))


Afbeelding

mls_w

Berichten: 152
Geregistreerd: 02-10-16
Woonplaats: Oud-Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 11:33

Amanda schreef:
Iemand zin om zaterdagochtend mij en mijn motor op de foto te zetten op de heide? Ergens tussen Epe en Arnhem. Zelf ben ik bekend bij de Posbank, maar daar is het nu enorm druk. Dus andere plek is een beter idee. :))


[ [url=m/bbfNeW.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jammer dat je niet meer regio Hoeksche-Waard zit... Mocht je in de buurt zijn houd ik me aanbevolen!

Ennasil92

Berichten: 1582
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: Eck En Wiel

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 22:30


Jets

Berichten: 3551
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 17:41

Zijn er fotografen die het leuk vinden om mijn knappe ulsblakk (witte) fjord in de paarse heide te fotografen? Wilde zelf gaan fotografen, maar er zelf bij op in een romantische jurk lijkt me ook gaaf :) Kan tijdens het gouden uur zaterdag of zondag. Komen uit Zwolle en zouden naar de heide in Heerde kunnen gaan.


Afbeelding
Afbeelding

Ennasil92

Berichten: 1582
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: Eck En Wiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 09:44