Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 13 [ 323 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

 
Profiel   

Ik ben op zoek naar een fotograaf die mij wil helpen met een idee dat ik heb voor mijn hond. Het gaat om een Husky en het lijkt mij leuk om iets met holi powder te doen. Hij heeft een dikke vacht waar het poeder makkelijk in kan worden gesmeerd en springt graag en hoog. Het liefst in omgeving Twente maar voor een goede samenwerking ben ik eventueel bereid om wat verder te reizen.

Voorbeeld:

[ img ]

Mijn hond:

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 17:07 



 
Profiel   

Lijkt mij erg leuk om een keertje te doen. Vind het alleen wel een beetje ver voor 1 model (Alkmaar)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 19:20 



 
Profiel   

Als er iemand is die gratis foto’s zou willen maken ik heb 2 quarters waarvan 1 hoogdrachtig en ik dacht zelf aan een zwangerschaps shoot ik heb al ballonnen en linten! De paarden zijn braaf en we beschikken over weide en bak voor eventueel actie foto’s. Ook heb ik een australian shepherd waarvan ik ook heel graag foto’s zou van willen hebben de hond kan los en meerdere kunstjes. Wij staan in omgeving Rotterdam (Brielle).
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 20:00 



 
Profiel   

is er een fotograaf die het gaaf vind om dit project uit te werken? 

fotoshoot met kleur poeder 
zou het wel gaaf vinden om met mijn vriend zon fotos te hebben


regio limburg/brabant

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 21:29 



 
Profiel   

xTiffani schreef
Ik ben op zoek naar een fotograaf die mij wil helpen met een idee dat ik heb voor mijn hond. Het gaat om een Husky en het lijkt mij leuk om iets met holi powder te doen. Hij heeft een dikke vacht waar het poeder makkelijk in kan worden gesmeerd en springt graag en hoog. Het liefst in omgeving Twente maar voor een goede samenwerking ben ik eventueel bereid om wat verder te reizen.

Voorbeeld:

[ [url=m/zlC7pF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn hond:

[ [url=m/L2bAmP.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/WPGkPt.jpg]Afbeelding[/url] ]



Dat lijkt mij erg leuk om te doen. Wil dit nog altijd met een hond doen . Met paarden heb ik dit weleens gedaan en ik heb nog best veel kleurpoeder thuis liggen. Twente is voor mij op zich geen probleem. Ik zal je morgen even een pb sturen. Hieronder mijn foto's met de paarden

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 23:29 



 
Profiel   

EHE schreef
Lijkt mij erg leuk om een keertje te doen. Vind het alleen wel een beetje ver voor 1 model (Alkmaar)


Alkmaar is inderdaad wel erg ver helaas.

Ik zou eventueel zelfs meer honden kunnen regelen, vooral een paar husky's erbij moet geen probleem zijn :j maar dan zit ik wel te denken aan een locatie waar we het kunnen doen, misschien een studio.

Anniique, super, die foto's zien er gaaf uit! Ik wacht rustig af op je pb'tje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 11:55 



 
Profiel   

xTiffani schreef
EHE schreef
Lijkt mij erg leuk om een keertje te doen. Vind het alleen wel een beetje ver voor 1 model (Alkmaar)


Alkmaar is inderdaad wel erg ver helaas.

Ik zou eventueel zelfs meer honden kunnen regelen, vooral een paar husky's erbij moet geen probleem zijn :j maar dan zit ik wel te denken aan een locatie waar we het kunnen doen, misschien een studio.

Anniique, super, die foto's zien er gaaf uit! Ik wacht rustig af op je pb'tje.


Bij welke plaats ongeveer in de buurt? Zit beetje te kijken hoever het rijden is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 22:27 



 
Profiel   

Wantivano schreef
xTiffani schreef



Alkmaar is inderdaad wel erg ver helaas.

Ik zou eventueel zelfs meer honden kunnen regelen, vooral een paar husky's erbij moet geen probleem zijn :j maar dan zit ik wel te denken aan een locatie waar we het kunnen doen, misschien een studio.

Anniique, super, die foto's zien er gaaf uit! Ik wacht rustig af op je pb'tje.


Bij welke plaats ongeveer in de buurt? Zit beetje te kijken hoever het rijden is.


Losser, vlakbij Enschede :o ik ben zelf ook bereid om een stukje tegemoet te komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 22:46 



 
Profiel   

Vrijdag ga ik met mijn knappe Tinker dame een strandrit maken bij hoek van Holland, zijn er toevallig fotografen die portfolio foto's van haar willen maken?
(Kan helaas geen zonsondergang, moet om 18:00 namelijk met haar in Vlaardingen zijn)

Tips voor een locatie om te parkeren zijn ook van harte welkom.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-19 12:56 



 
Profiel   

Ik heb in Utrecht nog een doos met holipowder liggen, perongeluk teveel toen besteld haha.... mocht er nog een fotograaf geïnteresseerd zijn voor zo'n idee! Ik heb meerdere paarden omgeving Utrecht! [ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Ook nog een grote zwarte kwpn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 11:37 



 
Profiel   

TessJazz schreef
Ik heb in Utrecht nog een doos met holipowder liggen, perongeluk teveel toen besteld haha.... mocht er nog een fotograaf geïnteresseerd zijn voor zo'n idee! Ik heb meerdere paarden omgeving Utrecht! [ [url=m/f6Mpxy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lImDFE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OWRBq1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/k9VnKM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ktIvnh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vlUJ6e.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook nog een grote zwarte kwpn!


Jaaa, lijkt me heel gaaf Tess!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 14:00 



 
Profiel   

Lijkt mij ook heel vet! @Tess

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 16:10 



 
Profiel   

Super leuk! Zal jullie berichtjes eens doornemen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 18:28 



 
Profiel   

TessJazz schreef
Ik heb in Utrecht nog een doos met holipowder liggen, perongeluk teveel toen besteld haha.... mocht er nog een fotograaf geïnteresseerd zijn voor zo'n idee! Ik heb meerdere paarden omgeving Utrecht! [ [url=m/f6Mpxy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lImDFE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OWRBq1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/k9VnKM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ktIvnh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vlUJ6e.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook nog een grote zwarte kwpn!



Lijkt me supergaaf!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 22:46 



 
Profiel   

Wantivano schreef
TessJazz schreef
Ik heb in Utrecht nog een doos met holipowder liggen, perongeluk teveel toen besteld haha.... mocht er nog een fotograaf geïnteresseerd zijn voor zo'n idee! Ik heb meerdere paarden omgeving Utrecht! [ [url=m/f6Mpxy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lImDFE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OWRBq1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/k9VnKM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ktIvnh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vlUJ6e.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook nog een grote zwarte kwpn!



Lijkt me supergaaf!!



Tof! Degene die interesse hebben kunnen ook even PB sturen anders :) ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 23:04 



 
Profiel   

Hallo,

Wij hebben morgen een fotomeeting georganiseerd en zijn nog op zoek naar fotografen en honden en paardenmodellen. Hieronder de link naar het topic.

[FM] [P/H] Animo meeting regio LB - NB

Planning is voor nu als volgt
Planning

10:00 - 10:15 Verzamalen fotografen en modellen van de ochtend
10:15 - 10:35 Eerste ronde fotografie honden
10:40 - 11:00 Tweede ronde fotografie honden
11:05 - 11:25 Derde ronde fotografie honden
11:30 - 12:00 Pauze plus verzamelen paarden modellen
12:15 - 12:45 Eerste ronde fotografie paarden
12:50 - 13:20 Tweede ronde fotografie paarden
13:25 - 13:55 Derde ronden fotografie paarden
13:55 - 14:15 Opzadelen paarden
14:15 - ....... Foto's gezamenlijk paarden onder het zadel

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 11:14 



 
Profiel   

Ik heb al even een topic geopend ook.
13 of 14 april wil ik graag naar zeeland gaan met een klein groepje. Regio Vrouwenpolder.
Is hier interesse voor?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 15:34 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Even een kleine kanttekening vanuit het moderator team. Dit topic is bedoeld om modellen die een goed uitgewerkt plan hebben samen te brengen met een fotograaf welke dit op kort termijn uit kan voeren.
Het topic is niet bedoeld om een fotograaf te zoeken voor bijv. een trouwreportage of evenement. Dit kan op de Boktmarkt.
Wil je een grotere meeting organiseren dan kan dit natuurlijk gewoon door een topic te openen op Fotomeeting zelf.
Indien model en fotograaf elkaar hebben gevonden is het de bedoeling dit verder via PB te bespreken, zodat het topic overzichtelijk blijft

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-19 18:37 



 
Profiel   

Gister avond is mijn knappe veulen geboren. En ik zou heel graag actie foto’s van hem willen hebben in de bak of wei de paarden staan in tinte.
[ img ]
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-19 18:11 



 
Profiel   

Ik ben op zoek naar een fotograaf die graag dieren foto's maakt of dat wilt toevoegen aan zijn portfolio. Ik wil van mijn 2 koppels konijnen graag foto's met een bloemen krans maken.
Ik zat aan zo iets te denken [ img ]

Als iemand interesse heeft hoor ik het graag

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-19 23:18 



 
Profiel   

Is er een fotograaf die aankomende zaterdag foto’s wil komen maken van ons?
Wij doen mee aan een clinic springen met hartslagmeter in steenwijk tijdens het Nordwin Paardenspektakel.
Wij rijden onze clinic van 14:25 tot 14:45.
(Dit zijn wij)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-19 12:42 



 
Profiel   

Iemand a.s 24-4 (of andere datum) tijd en zin heeft een tfp shoot te doen van mij en mijn paard in tilburg? Misschien met mooie bloesemboom mits deze nog in bloei staat natuurlijk en anders mooi bos in de buurt.Met mooi weer heb ik mooie jurken die ik aan kan trekken. Bij intresse pb graag

.[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 19:10 



 
Profiel   

(Ik weet niet of het hier mag, maar probeer het toch even)
Hoi allemaal,
Is er toevallig een fotograaf die het leuk vind om zaterdag mee te gaan naar SGW Markelo om deze dag op foto vast te leggen?

We starten in de klasse L pony’s (het is ons L Debuut)
De dressuur begint om 9:24, het springen om 12:22 en de cross om 12:52

Hier een paar foto’s van ons
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Groetjes Lotte



Laatst bijgewerkt door Essie73 op 23-04-19 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Tekst aangepast ivm commercieel


Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 10:27 



 
Profiel   

Jammer dat ik jullie te laat heb gezien!! Mochten jullie binnenkort nog wat hebben of een shoot wil stuur een pbtje, jullie zijn leuk!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-19 11:55 



 
Profiel   

Iemand die het leuk vind om aankomend weekend een Duitse herder pup (grote pup, 6 maanden) op de foto te komen zetten? Ik zit met mijn paarden en de pup aankomend weekend op de Loonse en drunese duinen. Ze kan los lopen en commando's als zit, af, lig (dood, maar die is nog niet helemaal bevestigd) en een poot geven :D

Foto van vorige week:
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-19 06:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 13 [ 323 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen