Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 13 [ 323 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

 
Profiel   

@josje4, lijkt me heel leuk om foto's van jullie te komen maken met dit concept, maar is voor mij helaas te ver reizen. Mocht je nog een keer in Noord-Holland naar het strand gaan hou ik me aanbevolen! :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-20 11:03 



 
Profiel   

josje4 schreef
In augustus ga ik een weekje naar Schouwen-Duivenland. Ik ben opzoek naar een fotograaf in die regio die het leuk lijkt om ons op de foto te zetten.

Het concept: Onder/opkomende zon op het strand. 50% foto's in slipjas en 50% van de foto's in normale outfit.
Paard loopt op lichte tour niveau, maar kan ook een beetje piafferen. Dit zijn wij:


[ [url=m/BVgvuy.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/yN4Txo.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7eu6lX.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/zzKcxV.png]Afbeelding[/url] ]


Aangezien het in de zomervakantie valt, plaats ik op tijd een oproepje. Stuur mij een Pbtje als je dit leuk lijkt :D

Ps: sorry voor de asociale grote foto's, geen idee hoe ik ze kleiner kan krijgen -O-


Oh dat lijkt mij heel tof om te doen! Beetje afhankelijk van het strand, maar zonsondergang zal beter zijn omdat de zon in het westen onder gaat :) is voor mij best goed aan te rijden.
www.SuzanneFotografie.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-20 12:34 



 
Profiel   

Zeer last-minute, maar is er iemand die zin heeft om op maandag in Amsterdam of daar in de buurt een Bohemian fotoshoot met mij te houden?


[ img ]
Foto: Pansy Photography

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-20 18:51 



 
Profiel   

Hoe laat maandag :) www.gianti-fotografie.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-20 00:13 



 
Profiel   

Is er een fotograaf die binnenkort rijfoto’s van ons wil maken?
Zowel dressuur als spring foto’s.
Omgeving Drachten
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-20 07:42 



 
Profiel   

Door het uitvallen van een fotograaf is er morgenochtend bij een fotomeeting in Dalfsen(is topic van) plek voor 1 fotograaf. Is er misschien nog iemand die mee wil gaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 15:28 



 
Profiel   

In de week van 20-26 juli ben ik met mijn Lusitano in Renesse. Iemand zin om een themashootje aan het strand te doen? I.v.m. de regels kan dat voor 10u 's ochtends of na 19u 's avonds, overdag mogen de paarden een groot deel van het strand niet op.

Het leek mij wel leuk om een boho-achtige shoot te doen, beetje romantisch. Santi kan eventueel als eenhoorn (ik heb zo'n realistische hoorn die bij z'n vachtkleur past), of ingevlochten met bloemen/veertjes etc. Ik heb zelf een witte boho hemdjurk en allerhande boho tierelantijntjes.

Ik heb voor Santi een fotohalster en het leek me leuk om wat shots te hebben van vrijheidsdressuur en wat spelen/knuffelen in het water. Hij gaat makkelijk de zee in en wil zelfs wel een stukje zwemmen. :D

Rij/actiefoto's kan ook maar daar is deze outfit wat minder geschikt voor. Ik heb wel allerlei andere themakleding, dus pb vooral als je een leuk idee hebt. :)

Ons vorig uitstapje naar het strand:

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 18:59 



 
Profiel   

Gianti schreef


Sorry bericht helemaal gemist, was een andere maandag! Maar ben nog steeds in voor een shoot als je dat leuk vindt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 19:03 



 
Profiel   

rider schreef
In de week van 20-26 juli ben ik met mijn Lusitano in Renesse. Iemand zin om een themashootje aan het strand te doen? I.v.m. de regels kan dat voor 10u 's ochtends of na 19u 's avonds, overdag mogen de paarden een groot deel van het strand niet op.

Het leek mij wel leuk om een boho-achtige shoot te doen, beetje romantisch. Santi kan eventueel als eenhoorn (ik heb zo'n realistische hoorn die bij z'n vachtkleur past), of ingevlochten met bloemen/veertjes etc. Ik heb zelf een witte boho hemdjurk en allerhande boho tierelantijntjes.

Ik heb voor Santi een fotohalster en het leek me leuk om wat shots te hebben van vrijheidsdressuur en wat spelen/knuffelen in het water. Hij gaat makkelijk de zee in en wil zelfs wel een stukje zwemmen. :D

Rij/actiefoto's kan ook maar daar is deze outfit wat minder geschikt voor. Ik heb wel allerlei andere themakleding, dus pb vooral als je een leuk idee hebt. :)

Ons vorig uitstapje naar het strand:

[ [url=m/Ninwun.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nuKjGf.jpg]Afbeelding[/url] ]


helaas is renesse heel ver.
maar ik zie dat je in nijmegen woont, ik kom uit Elst.
Keertje afspreken voor een portfolioshoot lijkt me heel tof <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 23:30 



 
Profiel   

rider schreef
In de week van 20-26 juli ben ik met mijn Lusitano in Renesse. Iemand zin om een themashootje aan het strand te doen? I.v.m. de regels kan dat voor 10u 's ochtends of na 19u 's avonds, overdag mogen de paarden een groot deel van het strand niet op.

Het leek mij wel leuk om een boho-achtige shoot te doen, beetje romantisch. Santi kan eventueel als eenhoorn (ik heb zo'n realistische hoorn die bij z'n vachtkleur past), of ingevlochten met bloemen/veertjes etc. Ik heb zelf een witte boho hemdjurk en allerhande boho tierelantijntjes.

Ik heb voor Santi een fotohalster en het leek me leuk om wat shots te hebben van vrijheidsdressuur en wat spelen/knuffelen in het water. Hij gaat makkelijk de zee in en wil zelfs wel een stukje zwemmen. :D

Rij/actiefoto's kan ook maar daar is deze outfit wat minder geschikt voor. Ik heb wel allerlei andere themakleding, dus pb vooral als je een leuk idee hebt. :)

Ons vorig uitstapje naar het strand:

[ [url=m/Ninwun.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nuKjGf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh wat gaaf! Ik was heel graag langs gekomen, maar helaas is het ook voor mij iets te ver. Nu wil het toeval dat ik ook in Nijmegen woon/studeer, dus ik weet niet of je eens open zou staan voor een portfolioshoot in die regio?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 23:38 



 
Profiel   

Ik heb jullie een bericht gestuurd! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-20 01:08 



 
Profiel   

Hoihoiii,

Ik zou heel graag een keer wat normale rijfoto's geschoten willen hebben met mijn Friesje :)
Wie heeft interesse om dat binnenkort een keer te komen doen :o :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-20 21:58 



 
Profiel   

Iemand die deze zomer rij en standfotos van mijn topper wilt maken? Wij hebben een trailer en kunnen naar een locatie komen.



Omgeving nieuw vennep/ Schiphol



[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-20 21:45 



 
Profiel   

sasika schreef
Iemand die deze zomer rij en standfotos van mijn topper wilt maken? Wij hebben een trailer en kunnen naar een locatie komen.



Omgeving nieuw vennep/ Schiphol



[ [url=m/mddhA6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WJNMQV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh ruig dier <3. In welke periode zit je te denken en aan welk strand?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-20 11:14 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Nu eentje met hetzelfde principe, maar dan vanuit de kant van de "modellen". Dus heb je een gaaf idee/concept dat je wilt uitwerken en op zoek naar een fotograaf die daar bij past? Brand los hier!

NOTE: Het is dus geen topic waar je als model om gratis photoshoots kan gaan vragen, er moet wel een idee achter zitten die voor beide kanten gaaf en toevoegend is om uit te werken. :)


Even een kleine kanttekening vanuit het moderator team. Dit topic is bedoeld om modellen die een goed uitgewerkt plan hebben samen te brengen met een fotograaf welke dit op kort termijn uit kan voeren.

Het topic is niet bedoeld om een fotograaf te zoeken voor bijv. een trouwreportage of evenement. Dit kan op de Boktmarkt.
Wil je een grotere meeting organiseren dan kan dit natuurlijk gewoon door een topic te openen op Fotomeeting zelf.


Ik wil dit nog even aankaarten. Misschien ben ik dan een zeikerd, maar het topic is niet bedoeld om om "normale" shoots te vragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-20 11:29 



 
Profiel   

Welmoed je hebt helemaal gelijk, mijn excuses := niet goed gelezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-20 17:26 



 
Profiel   

Ik ben morgen een dagje vrij en in het bezit van een kitten. Ik wil eigenlijk eens proberen om met hem naar het bos te gaan. (wel aan het tuig) om foto's te maken. Heeft iemand zin om mee te gaan om foto's te maken? Normaal zou ik ze zelf maken maar kat in de gaten houden en foto's tegelijk wordt beetje moeilijk hihi


[ img ]
[ img ]

Omgeving Overijssel. (Almelo)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-20 20:10 



 
Profiel   

Zaterdag 22 augustus organiseer ik een haflinger rit (met op dit moment 6 aanmeldingen) op de Edese hei (die dan in bloei staat). Is er een fotograaf die het leuk vindt om van ons onderweg foto's te maken? Bijvoorbeeld ook in actie (draf/galop).
Pb bij interesse. :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-20 14:20 



 
Profiel   

sasika schreef
Iemand die deze zomer rij en standfotos van mijn topper wilt maken? Wij hebben een trailer en kunnen naar een locatie komen.



Omgeving nieuw vennep/ Schiphol



[ [url=m/mddhA6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WJNMQV.jpg]Afbeelding[/url] ]


wat een leukerd, heb je de mogelijkheid naar het strand te komen?
Ik wil hem/haar wel op de foto zetten voor mijn portfolio, rijdend en graag actie aan de longeerlijn met een fotohalster met zonsondergang, je mag me een pb doen als je wilt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-20 17:15 



 
Profiel   

Hoi,

Ik ben nu 18 weken zwanger, zijn er mensen die het leuk vinden om zwangerschapsfotos te maken, met paard op mooie locatie rondom nijkerk?

Heb nu nog geen overtuigende buik overigens

Dit zijn wij op wedstrijd 2 weken geleden.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-20 15:31 



 
Profiel   

Wie zou het leuk vinden om mijn IJslander en mij op de foto te zetten met thema op zeer kort termijn. Ik wil graag een sprookjes thema stijl aanhouden, ik heb zelf een lange rode jurk. Voorkeur golden hour in de heide om het effect van de thema te versterken. Paard kan ook Jambette.

Natuurlijk sta ik altijd open voor wat meer Ideen om het sprookjes thema te versterken. Maar het sprookjes thema staat vast.

Paard staat in Drenthe maar kan op de trailer om op de geschikte locatie te komen.

Thor is een wildkleur valk. Kan aan een foto halster
[ img ]


De betreffende jurk.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-20 10:21 



 
Profiel   

Naaoommii schreef
Wie zou het leuk vinden om mijn IJslander en mij op de foto te zetten met thema op zeer kort termijn. Ik wil graag een sprookjes thema stijl aanhouden, ik heb zelf een lange rode jurk. Voorkeur golden hour in de heide om het effect van de thema te versterken. Paard kan ook Jambette.

Natuurlijk sta ik altijd open voor wat meer Ideen om het sprookjes thema te versterken. Maar het sprookjes thema staat vast.

Paard staat in Drenthe maar kan op de trailer om op de geschikte locatie te komen.

Thor is een wildkleur valk. Kan aan een foto halster
[ [url=m/76boh6.jpg]Afbeelding[/url] ]


De betreffende jurk.
[ [url=m/ddo5C3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is tor niet wildkleur bruin. Verder prachtig
Er zal ook vast wel iemand foto willen maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-20 20:37 



 
Profiel   

keona schreef
Naaoommii schreef
Wie zou het leuk vinden om mijn IJslander en mij op de foto te zetten met thema op zeer kort termijn. Ik wil graag een sprookjes thema stijl aanhouden, ik heb zelf een lange rode jurk. Voorkeur golden hour in de heide om het effect van de thema te versterken. Paard kan ook Jambette.

Natuurlijk sta ik altijd open voor wat meer Ideen om het sprookjes thema te versterken. Maar het sprookjes thema staat vast.

Paard staat in Drenthe maar kan op de trailer om op de geschikte locatie te komen.

Thor is een wildkleur valk. Kan aan een foto halster
[ [url=m/76boh6.jpg]Afbeelding[/url] ]


De betreffende jurk.
[ [url=m/ddo5C3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is tor niet wildkleur bruin. Verder prachtig
Er zal ook vast wel iemand foto willen maken


Het staat in z'n ijslandse paspoort + worldfengur ;) maar dat terzijde we hebben al iemand gevonden

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 00:26 



 
Profiel   

Ik zou graag eens brainstormen met een fotograaf over foto’s van mijn Fries met een zwarte achtergrond (geen Blackfotos). Een soort studio effect bedoel ik meer. Ik weet niet of ik zomaar foto’s van internet hier mag delen.
En ik zou nog dolgraag een fotoshoot op de hei doen die nu bloeit samen met mijn Fries. Standfotos vind ik mooi maar actiefotos met de hei lijken me ook prachtig.
Omgeving Arnhem Nijmegen. Zoals posbank, ginkelse hei, herperduin etc.
Als er een fotograaf dit leest en juist een andere ‘weg’ in wil slaan en een idee heeft stuur gerust een PB!
Dit is mijn paard:
Manen tot op haar schouder, iets fors gebouwd (geen sportfries)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-20 08:03 



 
Profiel   

Is er een fotograaf die het leuk vind om in Zuid-oost Noord Brabant of Noord Limburg foto's op de heide te maken? Die staat momenteel prachtig in bloei! Mijn paarden kunnen heel veel vrijheidsdressuur, zijn super braaf en staan makkelijk op de foto :)


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Finlay kan ook natuurlijk :D

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-20 21:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 13 [ 323 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen