[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elodie1

Berichten: 2561
Geregistreerd: 20-08-05
Woonplaats: Spijkenisse

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 16:23

Wie lijkt het leuk om een shoot uit te werken met mij zwarte PRE hengst en mij in een (witte) lange jurk (ernaast of ohz)
Ik sta in het mooie natuurgebied van Rockanje en op 10 min loopafstand van het strand..

Malenka

Berichten: 7560
Geregistreerd: 04-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 17:34

Ik loop nu al een paar jaar met dit idee en zou het heel leuk vinden als het binnen nu en een jaar uitgevoerd zou kunnen worden.

In de jaren 20 (ongeveer) waren er postkaarten waarbij de zwart wit foto werd ingekleurd. Dat gaf een hele herkenbare sfeer


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo zou ik ook met mijn paard op de foto willen.

En dit zijn wij.
Afbeelding

Ik heb voldoende kleding due geschikt is om te gebruiken.

Momenteel kan ik Nilay echter niet vervoeren. Het zal dus in Oudekerk aan den Ijssel plaats moeten vinden.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 22:58

Mij lijkt het leuk om een shoot van mijn hond te hebben, in magische/sprookjes achtige sfeer. Als voorbeeld mo noa photography.
Ik ben bereid te reizen. Maximaal 45 min vanuit Rotterdam. Dus is mijn hond sparky
Afbeelding

FennyPower

Berichten: 1458
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 20:41

Jammer alles zover uit de omgeving !
Komen leuke dingen voorbij, maar waarom woon ik in Groningen O:)
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

Mocht iemand dus nog een fotograaf in deze regio zoeken voor een apart foto-project, ik zou erg graag wat nieuws proberen!
Ook iets met dat gekleurde zand tijdens een actie foto lijkt me gaaf om vast te leggen.
Afbeelding

kingbilly

Berichten: 404
Geregistreerd: 17-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 13:37

Hallo,

Een tijd geleden zou er een fotoshoot plaats vinden. Helaas zeiden teveel personen last minute af en heb ik het geannuleerd.

Echter lag mijn hele tenue al wel klaar.

Concept 1
Graag wil ik een shoot met mijn paard in Robin Hood style (met pijl en boog).

Zie hieronder een voorbeeld:
Afbeelding

Dit zijn wij:

Afbeelding


Afbeelding


Concept 2 dat klaar ligt:

Een fotoshoot met een jurk. Ik heb nog hele mooie jurken liggen!


Afbeelding

Afbeelding

In de omgeving van Kalmthoutseheide, Zeeland en Noord Brabant.

Mocht je dit aanspreken stuur gerust een pb. Aankomend weekend heb ik al tijd

YoRien

Berichten: 267
Geregistreerd: 12-05-11
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 13:24

Helaas heeft 1 fotograaf afgezegd ivm de reistijd. Is er misschien nog iemand die interesse heeft? Regio Ede/Bennekom

YoRien schreef:
De vrouw waar mijn paard staat heeft een heel gaaf foto-project-idee. Nu hopen we nog een geschikte fotograaf te vinden.

Ze heeft verschillende IJslanders met verschillende kleuren en heel verschillende types. Nu willen we een soort camouflagefoto's met per foto 1 of evt 2 IJslanders die in de achtergrond weg vallen zodat je een soort zoekplaatje krijgt. Denk aan een schimmeltje tussen de berken, enz.

Dit is wel een langdurig project waarvoor er op meerdere dagen en in meerdere seizoenen geshoot zal worden. Dus we zijn op zoek naar een serieuze fotograaf die dit ook ziet zitten.

Meer info via pb :-)

Jets

Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 15:36

Mijn vriendin en ik zijn een weekje in Zorgvlied voor de Paarden4daagse die dinsdag begint. Morgen gaan we naar de Spartelvijver in Appelscha. Zijn er toevallig fotografen , anderen met paarden in de buurt; die het leuk vinden om portret/actie/rij/spetter foto’s te maken? Wij vinden alles leuk :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

FennyPower

Berichten: 1458
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 13:22

Zwarte paard hierboven bekende foto hahah, heb ik 2 jaar geleden geloof ik zo uit mijn hoofd, gemaakt :)

Keell94

Berichten: 4048
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 21:46

mensen in noord holland die een leuk idee hebben en deze willen uitwerken?

larissa96
Berichten: 591
Geregistreerd: 15-11-10
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 06:28

Keell94 schreef:
mensen in noord holland die een leuk idee hebben en deze willen uitwerken?


Ik zou graag een keer een mooie shoot willen met de zonsopgang. Heb daar laatst hele toffe plaatjes van gezien. Ik zal ze later vandaag even opzoeken!

Dit is in ieder geval wie wij zijn :D


Afbeelding


Afbeelding

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 07:01

Keell94 schreef:
mensen in noord holland die een leuk idee hebben en deze willen uitwerken?


Ik heb een heel leuk valkje staan in blaricum, in omgeving van bos en heide!
Afbeelding

larissa96
Berichten: 591
Geregistreerd: 15-11-10
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 07:05

larissa96 schreef:
Keell94 schreef:
mensen in noord holland die een leuk idee hebben en deze willen uitwerken?


Ik zou graag een keer een mooie shoot willen met de zonsopgang. Heb daar laatst hele toffe plaatjes van gezien. Ik zal ze later vandaag even opzoeken!

Dit is in ieder geval wie wij zijn :D


[ [url=m/kv9aaX.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/u1HUuG.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zoiets bedoelde ik! Nou staan wij aan een dijk in de polder, waar je veel mooie verre uitzichten hebt en de zon vaak mooi op komt. Dus misschien dat we daar wat leuks mee kunnen doen :)

Het is omgeving Zaandam trouwens.


Afbeelding

dropje_90

Berichten: 515
Geregistreerd: 26-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 09:45

Ik woon in dordrecht en ben op zoek naar iemand die het leuk vind om een zwangere dame icm een gave fries op de foto te zetten. :)
Ik ben op dit moment 33 weken zwanger (dus al een flinke buik ;) ) en mijn wedstrijdpaard is een super brave friese ruin met mooi lang behang. Door zijn hele brave karakter zijn er veel mogelijkheden.
Er zijn eventueel zwangerschapsjurken aanwezig die ik kan lenen van familie.
Mocht je nieuwsgierig zijn kan ik wel foto's sturen in pb! :D

Sabine_vt

Berichten: 183
Geregistreerd: 17-06-14
Woonplaats: Flevoland

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 14:17

Ik heb hier in Biddinghuizen verschillende paarden staan, die gebruikt kunnen worden voor portfolioshoots! Uiteraard niet te ver reizen (bos is sowieso in de buurt, andere locaties in overleg).
Tot deze paarden behoren een Barock Pinto, KWPN (vos), Oldenburger (zwart), Oldenburger x KWPN (zwart) en 2 shetlanders (vos). Bij interesse graag een pb sturen! Dan kan ik wat foto's sturen :D

Loiz

Berichten: 5835
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 16:22

Ik heb volgende week een weekje vakantie, dus tijd genoeg om foto's te maken en te laten maken :)

Daarom bij deze, mijn knappe Toller dame Saar in de aanbieding, vind rennen en zwemmen geweldig en luistert heel netjes.
Kan zit, lig, plat liggen, opspringen, pootjes op, op afstand blijven zitten.. los en sociaal uiteraard, eigenlijk alles wat handig is voor foto's wel.

Wonen in Haarlem, stukje rijden is geen probleem. Alle ideeën zijn welkom, gouden uur of herfstig lijkt mij sowieso heel gaaf!

Afbeelding
Afbeelding

AvanKol

Berichten: 958
Geregistreerd: 05-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 16:09

Hoihoi,
Zijn er misschien fotografen hier die interesse hebben in een soort samenwerkingsproject waarbij ik foto's kan maken van jou en jouw paard en jij van mij en Ramira? :) ik heb verschillende projecten die ik graag uit zou werken met Ramira :) Ramira staat in Gelderland. Graag contact via PB
https://www.instagram.com/ramira.golden.palomino/
http://www.avankol.nl
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 15:19

Iemand in omg Den Haag of [plaats] die zijn mensenfotografie nog wilt uitbreiden? Ik heb zaterdag een enorme jurk gehuurd die 's avonds terug in Den Haag moet zijn, vanaf een uurtje of 18:00 kan ik er nog mee shooten!
...Misschien in overleg met m'n pa kan ik de middag met paard nog naar het bos in omgeving [plaats], maar daarvan echt geen idee hoe laat dat zou worden

Elias93
Berichten: 378
Geregistreerd: 04-04-14
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 09:34

Mocht iemand het leuk vinden om eens iets anders voor de lens te hebben dan heb ik nog onze Bengaalse kater in de aanbieding.

Afbeelding
Afbeelding

Hij kan aan een lijntje meelopen en kan ook in de auto naar bijvoorbeeld het bos. Hij kleurt erg mooi bij de herfst kleuren.
Omgeving Doetinchem-Arnhem Gelderland

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 10:47

Elias93 schreef:
Mocht iemand het leuk vinden om eens iets anders voor de lens te hebben dan heb ik nog onze Bengaalse kater in de aanbieding.

[ [url=m/VmE5q8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/v3dX0l.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij kan aan een lijntje meelopen en kan ook in de auto naar bijvoorbeeld het bos. Hij kleurt erg mooi bij de herfst kleuren.
Omgeving Doetinchem-Arnhem Gelderland


Wat een knappe kat! Ik heb vanmiddag om 16.00 uur nog een plek over voor een fotoshoot in de Lieskampen te Gameren. Is alleen niet in de buurt van Arnhem.

Elias93
Berichten: 378
Geregistreerd: 04-04-14
Woonplaats: Achterhoek

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 12:34

Quinten, vind ik iets te ver weg om hem mee naar toe te nemen. Mocht je ooit eens bij ons in de buurt zijn.. :j

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 13:13

Elias93 schreef:
Quinten, vind ik iets te ver weg om hem mee naar toe te nemen. Mocht je ooit eens bij ons in de buurt zijn.. :j


Snap ik helemaal! Ik houd jullie in gedachten!

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 14:28

Ik vroeg me af of er interesse is vanuit modellen en fotografen om een keer een actie foto meeting voor honden te doen. Mijn hond heeft vaak niet het geduld om lang stil te zitten voor gewone fotomeetings, dus dacht ik dat het misschien leuk is om iets te doen met apporteren, behendigheid, zwemmen etc. :)

__Maartje
Berichten: 425
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 19:58

Ik ben op zoek naar een fotograaf die een originele en unieke aanvulling wil voor zijn of haar portfolio.

Iedereen kent de statige muziekkorpsen tijdens evenementen zoals avondvierdaagses en taptoes. Toch zien veel toeschouwers niet wat er allemaal schuilgaat achter de versierde uniformen en muziek. Ons korps is een mooie show- & marchingband (omgeving Zwolle) die bestaat uit grofweg 50 leden. De slagwerksectie (waar ik onderdeel van ben) gaat 3 november op concours in Schiedam. Het komt niet vaak voor dat een sectie van een korps apart op wedstrijd gaat. Van een evenement zoals Marching & Music Contest Schiedam worden er soms een paar foto's gemaakt (door publiek of professionele fotografen langs de rand van het veld): dit zijn alleen foto's van de wedstrijd zelf. Echter, andere aspecten die echt bij deze gebeurtenissen horen (voorbereidingen, de (bus)reis ernaartoe, inspelen, uniform aandoen en bij elkaar goed doen, focusmoment vlak voor de opmars, de ontlading na het optreden) zijn dingen die daarbij niet worden gezien. Het leek ons mooi om één fotograaf (misschien twee, ligt aan de animo en wat wij bij de wedstrijdorganisatie voor mekaar kunnen krijgen) de kans te geven om dit met ons korps/groepje mee te maken en vast te leggen (iets wat normaalgesproken niet kan of mag, er is alleen toegang voor muzikanten + begeleiding). Zo'n kijk achter de schermen (wat vaak vrij emotioneel beladen is, omdat velen hier een half jaar tot een jaar naartoe werken) zou volgens mij een mooie en unieke aanvulling voor iemands portfolio kunnen zijn, en we vinden het mooi om andere mensen een kijk te geven in hoe "het korpsleven" er diep vanbinnen écht uitziet, gekeken voorbij de uniformen op straat.

Graag hoor ik wie dit leuk lijkt en wie 3 november mee zou kunnen gaan (omgeving Zwolle) naar Schiedam. Omgeving Schiedam zou eventueel ook mogelijk zijn natuurlijk :)

capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 20:22

_classic schreef:
Ik vroeg me af of er interesse is vanuit modellen en fotografen om een keer een actie foto meeting voor honden te doen. Mijn hond heeft vaak niet het geduld om lang stil te zitten voor gewone fotomeetings, dus dacht ik dat het misschien leuk is om iets te doen met apporteren, behendigheid, zwemmen etc. :)

Daar zou ik wel interesse in hebben met onze hond. Die kan prima stil zitten en luisteren maar actie vindt ze leuker

maj0

Berichten: 6585
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 20:50

_classic schreef:
Ik vroeg me af of er interesse is vanuit modellen en fotografen om een keer een actie foto meeting voor honden te doen. Mijn hond heeft vaak niet het geduld om lang stil te zitten voor gewone fotomeetings, dus dacht ik dat het misschien leuk is om iets te doen met apporteren, behendigheid, zwemmen etc. :)


Hmm ja dit lijkt mij wel wat. Mijn actie foto's zijn gewoon weg nog niet goed genoeg (vind ik zelf) en zou hier graag mee oefenen. Mijn honden werken niet mee de 1 kan niet los en de ander wil niet op de foto.

Ik heb wel interesse maar ligt er wel aan wanneer en waar.