Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 12 [ 287 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P][M] LotR-shoot Holterberg 25 november.

 
Profiel   

Sheran schreef
Wat jammer dat je niet mee kunt!


Modellen (boktnaam + wat heb je te bieden):
1. Sheran, kostuum Eowyn
2. Anoek met Ramira, foto’s outfit volgen
3. Bellatrix. Pruik: https://boktimg.nl/img/m/2pSbP9.jpg Jurk 1: https://boktimg.nl/img/m/k1h71R.jpg Jurk 2: https://boktimg.nl/img/m/Qcmvry.jpg
4. Lotthje, Rode jurk en Spaans zadel + paard foto volgt
5. robbie 88 met indy bontbarepack , outfit te regelen.
6. Henny + paard Quinta/Rebel
7. Desirée + paarden Quinta/Rebel


Reserve/onzeker:
1. Marlinda, Link jurk (kan pas in de loop van november aangeven of ik wel of niet kan)


Fotografen (boktnaam + ervaring)
1. Marjoow, ruime ervaring
2. Melyoramel, gemiddeld ervaren
3. Cookiemel, gemiddeld ervaren
4. Robbie 88 , ruime ervaring
5. Rena100, weinig ervaring
6. lovelyfiefy - SabrinaFotografie - https://www.facebook.com/sabrinafotografie92 -ruime ervaring
8.
9.
10.

Reserve/onzeker: Juudith


Paarden (eigenaar, eventuele uitrusting + waarvoor beschikbaar)
1. Mr T - Paint Horse - Lagonda - Lilian. Ik heb een western outfit en eventueel 2 schapenvachten die er op/over mogen. Ik heb zelf geen kleding dus kijk maar :) mag met andere mensen op de foto. Wel zou ik dan foto van paard apart ook leuk vinden.
2. Quinta (van Henny), kruising Fjord/Fries. Mag met andere mensen op de foto.
3. Rebel (van Henny), kruising Fjord/Fries. Mag met andere mensen op de foto.
4.indy,tinker bruin mag aan de hand met anderen op de foto
5.
[/quote][/quote]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-18 11:52 



 
Profiel   

Sheran, ik ben wel blij dat je ruim van te voren de fotoshoot heb aangegeven :) Ik ga als Legolas. Heb inmiddels de materialen allemaal verzameld en moet nog even een paar uurtjes achter de naaimachine maar ik heb al veel lol vooraf :)

Sheran, heb je al enig idee in welk gebied van de Holterberg de foto's gemaakt worden? Meer aan de kant van Holten of juist aan de Haarlese kant bij het Palthetorentje, is ook een mooi gebied of nog een andere plek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-18 12:01 



 
Profiel   

Is het mogelijk om pony en mij nog op te geven als reserve?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-18 13:06 



 
Profiel   

Bij palthetorentje is idd ook gaaf

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-18 13:10 



 
Profiel   

robbie88 schreef
Bij palthetorentje is idd ook gaaf


Yeah ... dat leek mij ook best grappig :) Bovendien ligt er vlak achter het Palthe torentje een officiële parkeerplaats waar iedereen makkelijk de auto kwijt kan en paardentrailers kunnen daar makkelijk in de berm parkeren. Misschien inmiddels ook wel op die parkeerplaats maar eerder hing er een balk over de inrit van de parkeerplaats die net te laag hing voor onze trailer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-18 13:37 



 
Profiel   

Sheran schreef
Wat jammer dat je niet mee kunt!


Modellen (boktnaam + wat heb je te bieden):
1. Sheran, kostuum Eowyn
2. Anoek met Ramira, foto’s outfit volgen
3. Bellatrix. Pruik: https://boktimg.nl/img/m/2pSbP9.jpg Jurk 1: https://boktimg.nl/img/m/k1h71R.jpg Jurk 2: https://boktimg.nl/img/m/Qcmvry.jpg
4. Lotthje, Rode jurk en Spaans zadel + paard foto volgt
5. robbie 88 met indy bontbarepack , outfit te regelen.
6. Henny + paard Quinta/Rebel
7. Desirée + paarden Quinta/Rebel


Reserve/onzeker:
1. Marlinda, Link jurk (kan pas in de loop van november aangeven of ik wel of niet kan)
2. Minikatje


Fotografen (boktnaam + ervaring)
1. Marjoow, ruime ervaring
2. Melyoramel, gemiddeld ervaren
3. Cookiemel, gemiddeld ervaren
4. Robbie 88 , ruime ervaring
5. Rena100, weinig ervaring
6. lovelyfiefy - SabrinaFotografie - https://www.facebook.com/sabrinafotografie92 -ruime ervaring
8.Esmee
9. Sanne
10.

Reserve/onzeker: Juudith


Paarden (eigenaar, eventuele uitrusting + waarvoor beschikbaar)
1. Mr T - Paint Horse - Lagonda - Lilian. Ik heb een western outfit en eventueel 2 schapenvachten die er op/over mogen. Ik heb zelf geen kleding dus kijk maar :) mag met andere mensen op de foto. Wel zou ik dan foto van paard apart ook leuk vinden.
2. Quinta (van Henny), kruising Fjord/Fries. Mag met andere mensen op de foto.
3. Rebel (van Henny), kruising Fjord/Fries. Mag met andere mensen op de foto.
4.indy,tinker bruin mag aan de hand met anderen op de foto
5.


Laatst bijgewerkt door Sheran op 31-10-18 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 17:35 



 
Profiel   

O jongens ik had jullie berichten helemaal niet gezien!!! Locatie gaan we nu even over nadenken. Ik ga de indeling maken, dus zouden de modellen even aan willen geven hoe ze iig graag op de foto willen? (alleen, met paard, met ander model etc). Dan kan ik een zo goed mogelijke planning maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 17:37 



 
Profiel   

Voor mij is het een beetje onder voorbehoud want ik heb (nog) geen vervoer :+ dat is dus even aankijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 17:59 



 
Profiel   

Ok, dan deel ik eerst in zonder jou :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 18:04 



 
Profiel   

Qua kleding wordt het mijn blauw/witte jurk. Die witte is helaas niets. :')
Ik wil graag met paard op de foto en ook alleen. Met een ander menselijk model is ook goed, wel leuk juist.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 18:37 



 
Profiel   

is die witte wat voor mij bellatrix? stuur maar pb anders,,,
Ik wil heel graag met indy op de foto, verder geen speciale wensen en voor van alles wel in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 18:41 



 
Profiel   

Lagonda schreef
Voor mij is het een beetje onder voorbehoud want ik heb (nog) geen vervoer :+ dat is dus even aankijken


Vanuit waar moet je komen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 19:14 



 
Profiel   

Melyoramel schreef
Lagonda schreef
Voor mij is het een beetje onder voorbehoud want ik heb (nog) geen vervoer :+ dat is dus even aankijken


Vanuit waar moet je komen?


Utrecht! Maar gaat vooral om het paard :+ die staat in Houten

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 19:17 



 
Profiel   

Lagonda schreef
Utrecht! Maar gaat vooral om het paard :+ die staat in Houten


Ooh, trailertjes kan ik niet trekken helaas :+ :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 19:30 



 
Profiel   

Worden deze meetings vaker georganiseerd? Want dan lijkt het me wel wat om met titus te komen zodra ik een outfit voor hem en mezelf geregeld heb. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 20:42 



 
Profiel   

Sheran schreef
O jongens ik had jullie berichten helemaal niet gezien!!! Locatie gaan we nu even over nadenken. Ik ga de indeling maken, dus zouden de modellen even aan willen geven hoe ze iig graag op de foto willen? (alleen, met paard, met ander model etc). Dan kan ik een zo goed mogelijke planning maken.


Sheran, ik vind het leuk om met 1 of beide van onze paarden (Quinta en Rebel) op de foto te gaan.
Ik hoef er niet eens persé op te zitten. Ernaast staand vind ik ook al heel leuk :)
Het hoe of wat laat ik graag aan de fotografen over :)
Ik ga verkleed als Legolas.
Ben nog druk aan het naaien en borduren met het kostuum :) Op zijn tuniek zit een compleet borduurwerk aan motiefjes :-)

Desirée komt verkleed als Elfendame en ik denk dat zij het ook wel leuk vind met 1 of beide paarden op de foto. Voor haar geld hetzelfde. Ze hoeft er niet eens persé op te zitten. Gewoon leuk om samen met een paard op de foto te gaan. Maar als er fotografen zijn die het leuk vinden dat we ook te paard gaan voor de foto's is dat ook geen probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 09:55 



 
Profiel   

Sheran, ik kom nog even terug op je vraag over de precieze locatie en de planning.

Ik weet niet hoe bekend je bent op de Holterberg maar ik heb eerder al het Palthetorentje aangehaald wat op de Sprengenberg ligt. De Holterberg cq. Sallandse Heuvelrug is namelijk opgedeelt in meerdere 'berg'gedeeltes. Het torentje ligt aardig verhoogd in het landschap op een hoek van 2 zandwegen. Iets verderop in een zandweggetje er tegenover staan volgens mij ook nog een paar hele grote oude beuken iets van het zandpad af.
Ik denk dat je bij deze locatie makkelijk met meerdere fotografen en modellen tegelijk bezig kunt. Want er komen meerdere zandwegen bij elkaar daar.
Tsja ... en zouden we op 25 nov. een mistige ochtend hebben of ietsjes sneeuw dan denk ik dat je wel een extra Lord of the Rings sfeertje daar hebt :-)

Wij gaan zondags altijd even met de hondjes op stap. Met alle plezier wil ik daar zondag a.s. naar toe gaan en de situatie ter plekke even bekijken hoe het er momenteel bij ligt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 10:47 



 
Profiel   

Palthetorentje vind ik prima hoor, als iedereen het daarmee eens is. Alleen even checken of je daar ook echt mag rijden/klein stukje de natuur in mag. Foto's op de parkeerplaats zijn niet echt handig :P Ik reed meestal aan de andere kant van de berg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 11:51 



 
Profiel   

ik moet me helaas afmelden.
er is iets belangrijkers tussen gekomen. sorry

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 11:59 



 
Profiel   

Sheran schreef
Sheran schreef
Wat jammer dat je niet mee kunt!


Modellen (boktnaam + wat heb je te bieden):
1. Sheran, kostuum Eowyn
2. Anoek met Ramira, foto’s outfit volgen
3. Bellatrix. Pruik: https://boktimg.nl/img/m/2pSbP9.jpg Jurk 1: https://boktimg.nl/img/m/k1h71R.jpg Jurk 2: https://boktimg.nl/img/m/Qcmvry.jpg
4. Lotthje, Rode jurk en Spaans zadel + paard foto volgt
5. robbie 88 met indy bontbarepack , outfit te regelen.
6. Henny + paard Quinta/Rebel
7. Desirée + paarden Quinta/Rebel


Reserve/onzeker:
1. Marlinda, Link jurk (kan pas in de loop van november aangeven of ik wel of niet kan)
2. Minikatje


Fotografen (boktnaam + ervaring)
1. Marjoow, ruime ervaring
2. Melyoramel, gemiddeld ervaren
3. Cookiemel, gemiddeld ervaren
4. Robbie 88 , ruime ervaring
5. Rena100, weinig ervaring
6. Esmee
7. Sanne
8.

Reserve/onzeker: Juudith


Paarden (eigenaar, eventuele uitrusting + waarvoor beschikbaar)
1. Mr T - Paint Horse - Lagonda - Lilian. Ik heb een western outfit en eventueel 2 schapenvachten die er op/over mogen. Ik heb zelf geen kleding dus kijk maar :) mag met andere mensen op de foto. Wel zou ik dan foto van paard apart ook leuk vinden.
2. Quinta (van Henny), kruising Fjord/Fries. Mag met andere mensen op de foto.
3. Rebel (van Henny), kruising Fjord/Fries. Mag met andere mensen op de foto.
4.indy,tinker bruin mag aan de hand met anderen op de foto
5.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 13:49 



 
Profiel   

Robbie, jij staat zowel als model als als fotograaf. Waar wordt je het liefst de meeste tijd bij ingedeeld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 19:01 



 
Profiel   

Neem aan dat je groepjes maakt? Beetje half half.
Vriendin kan ook prima met mijn camera overweg dus als ik geen foto.s maak maakt manon ze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-18 00:57 



 
Profiel   

Misschien even gemist, maar wie was Manon? Staat ze op de lijst? Of loopt ze gewoon met jou mee?

Ik maak groepjes inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-18 01:06 



 
Profiel   

Ik heb eigenlijk geen idee hoe zo'n shoot in zijn werk gaat. Heb wel eens shoots gedaan, maar dat was niet in een bepaald thema of iets. Maar aan hoeveel tijd moet ik denken dat we bezig zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-18 09:11 



 
Profiel   

Manon staat niet op de lijst is met mij mee..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-18 12:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 12 [ 287 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen