Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 6 [ 126 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[H] Animo actiemeeting Gr/Fr/Dr?

 
Profiel   

Camera inmiddels weer terug :D Even uitgetest gisteren, gelukkig heeft hij er niks aan over gehouden verder (behalve een klein scheurtje en de grip bleek kapot te zijn). Ik durf dus weer vaart te zetten achter de meeting :D

Fotografen, ik ga het lijstje modellen klaarmaken en de datumprikker meesturen. Zouden jullie hier zo snel mogelijk op willen stemmen? Gezien het oponthoud door mijn kapotte camera, zal ik de eerste twee weken van april sowieso niet meetellen. Dan is het even iets minder kort dag als er gekozen is :)) Graag maak ik 20 maart de modellen + exacte datum bekend :) (dus dan weten de opgegeven modellen bij deze ook even waar ze rekening mee kunnen houden qua uitslag :P )
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 21:19 



 
Profiel   

Is er toevallig iemand waarbij ik mee kan rijden? :D Ik woon zelf in Leek. Zoals ik kan vinden is Terhorsterzand niet heel handig met OV te bereiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 22:06 



 
Profiel   

bentefoto schreef
Is er toevallig iemand waarbij ik mee kan rijden? :D Ik woon zelf in Leek. Zoals ik kan vinden is Terhorsterzand niet heel handig met OV te bereiken.

Ik zit in Haulerwijk, dus we kunnen vast wel iets regelen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 22:27 



 
Profiel   

bentefoto schreef
Is er toevallig iemand waarbij ik mee kan rijden? :D Ik woon zelf in Leek. Zoals ik kan vinden is Terhorsterzand niet heel handig met OV te bereiken.


Als ik meega, kan je ook altijd meerijden. Als je wilt natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 07:07 



 
Profiel   

Kan ik mijn honden nog aanmelden voor model?
Ligt beetje aan locatie omdat wij beide geen rijbewijs hebben maar best ver kunnen komen met OV

Naam: BonteLisa (Cis en huisgenoot)
Naam hond: Dexter ( mini herder) en Twan ( hele grote labradoodle)
Leeftijd: 3 en 6
Activiteit: Kunnen samen heel leuk spelen, maar zijn makkelijk te motiveren voor andere dingen
Foto: [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-19 14:09 



 
Profiel   

Opgeven modellen kan enkel per PB, zoals in de op te lezen is :)
Het stemmen is al begonnen, dus dan zou je op de reservelijst komen. Mocht je dat oke vinden, dan graag kiezen welke hond je mee zou willen nemen, aangezien we moeilijk onze camera's op 2 honden tegelijkertijd kunnen richten :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-19 17:45 



 
Profiel   

Tigress schreef
Camera inmiddels weer terug :D Even uitgetest gisteren, gelukkig heeft hij er niks aan over gehouden verder (behalve een klein scheurtje en de grip bleek kapot te zijn). Ik durf dus weer vaart te zetten achter de meeting :D

Fotografen, ik ga het lijstje modellen klaarmaken en de datumprikker meesturen. Zouden jullie hier zo snel mogelijk op willen stemmen? Gezien het oponthoud door mijn kapotte camera, zal ik de eerste twee weken van april sowieso niet meetellen. Dan is het even iets minder kort dag als er gekozen is :)) Graag maak ik 20 maart de modellen + exacte datum bekend :) (dus dan weten de opgegeven modellen bij deze ook even waar ze rekening mee kunnen houden qua uitslag :P )


Leuk dat het doorgaat. Ben benieuwd wie er mee mogen! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-19 17:48 



 
Profiel   

Ik ben benieuwd of we worden gekozen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-19 17:48 



 
Profiel   

Tigress schreef
Opgeven modellen kan enkel per PB, zoals in de op te lezen is :)
Het stemmen is al begonnen, dus dan zou je op de reservelijst komen. Mocht je dat oke vinden, dan graag kiezen welke hond je mee zou willen nemen, aangezien we moeilijk onze camera's op 2 honden tegelijkertijd kunnen richten :))


OH sorry helemaal overheen gelezen. Ik vind dat prima en neem dan graag mijn eigen mini herder mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-19 17:48 



 
Profiel   

Ik ben ook heel benieuwd! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-19 17:50 



 
Profiel   

Wij staan ook nog steeds gestipt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-19 17:51 



 
Profiel   

Super leuk! De eerste stemmen stromen al binnen :):)
Ik ga binnenkort bezig met minstens 2 pionnen zwart te maken, om de gele weerspiegeling op de vacht tegen te gaan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-19 18:19 



 
Profiel   

Is er al meer bekend? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 10:26 



 
Profiel   

Het duurde even aangezien ik nog van twee fotografen de lijst moest ontvangen. Ik mis er nog eentje, maar omdat ik niet langer wil wachten op de uitslag (en deze al netjes verdeeld is nu), maak ik het alvast bekend :D

Als datum is er uit gekomen 28 april, met als uitwijk datum 21 april.
Op 28 april is er 1 fotograaf die het niet zeker weet, de rest kan.
Op 21 april hebben we sowieso 1 fotograaf die niet kan die dag.

Graag hoor ik van de modellen welke van de twee hen het beste ligt, gaan we even kijken of 28 april ook voor jullie nog beschikbaar is :D Wel zo handig natuurlijk _O-

Locatie is geworden: Terhorsterzand. Wegens de mooie veelzijdige mogelijkheden die we daar hebben. Van zand tot water, dus mogelijkheden genoeg :)

De gekozen modellen zijn geworden:
1. Tara
[ img ]

2. Gracie
[ img ]

3. Jinn
[ img ]

4. Floyd
[ img ]

5. Enzo
[ img ]

Reserve:
6. Kensi
[ img ]

7. Belle
[ img ]

8. Leslie
[ img ]

9. Nyza
[ img ]

10. Fenna
[ img ]

11. Dexter
[ img ]

Het wordt dus een dagje met 6 honden. Toch gekozen voor het 6e model erbij, omdat we (afhankelijk van het weer, die hopelijk goed gaat zijn tegen die tijd) voor de honden net iets meer tijd hebben om weer op adem te komen na hun actie rondje :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 16:26 



 
Profiel   

Wat leuk!
Jinn mag mee :)
21 april is 1e paasdag?

Voorkeur voor welke actie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 16:31 



 
Profiel   

Ja, eerste paasdag zie ik nu net _O- Mocht dat geen probleem zijn, dan houden we die datum daar :j

Is geen voorkeur voor actie doorgegeven. Ik zou zeggen, neem sowieso de frisbees mee :D
Ik regel de sprongen, dus dat komt goed :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 16:37 



 
Profiel   

Voor mij geen probleem.

Als fotografen wel een voorkeur heb en dan laten weten zodat ik wat mee kan nemen.
Frisbees gaan sws mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 16:38 



 
Profiel   

Super leuk! Ik heb een keer eerder de kans gehad om honden met een frisbee te fotograferen. Dat was zo gaaf <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 16:42 



 
Profiel   

Stipje om als reserve met m'n agility hond :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 16:43 



 
Profiel   

Hij is niet zo ervaren dat ie 5 meter de lucht in springt hoor xD
Heb sws nog wel even de tijd om te oefenen dus komt vast goed.

Komt jou pareltje ook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 16:44 



 
Profiel   

Haha, dat geeft niet! _O- Dat is Jarv ook niet met zijn sprongen, toch lijkt het al heel wat als je maar een laag genoeg standpunt neemt :') Breedtesprong gemaakt, hond laten gaan en hoppakee :))

[ img ]

Deze ging ook niet heel hoog, maar toch het gewenste resultaat :))
[ img ]

Jarvis gaat ook mee ja! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 16:57 



 
Profiel   

Ik liep begin vorig week in het bos en zag er eentje die er best veel op leek en toen dacht ik aan Jarvis. Vindt hem zo cool!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 17:52 



 
Profiel   

Ik sta als reserve dus ik ga niet vrij vragen op mijn werk.
Mocht het zover komen dat ik toch mee mag dan regel ik dan wel wat

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 18:17 



 
Profiel   

Super leuk dat we gekozen zijn! :D maar helaas heb ik op beide data al plannen :( hopelijk kan Kensi onze plek innemen! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 21:29 



 
Profiel   

Helaas niet gekozen maar alvast veel plezier!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 10:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 6 [ 126 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen