Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 16 [ 395 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

.

 

.


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 15:10 



 
Profiel   

Lijkt me leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 15:11 



 
Profiel   

Mooie provincie? waar :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 15:13 



 

.


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 15:15 



 

.


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 15:19 



 
Profiel   

Annet_Dottie schreef
Fluttershy schreef
Mooie provincie? waar :')


Nee vind je niet? :P :wow: Ja ik vind het best een mooie provincie hahah, maar ik woon dan in de stad en aan best wel de mooie kant van de stad, vlakbij het hoornse meer etc. Laatst nog stukje toeristische route met een vriendin daar langs, dan heb ik echt niet het idee dat ik in de stad zit dat vind ik altijd wel fijn :D


Ik vind het qua paardrijden echt vreselijk! Kom zelf uit drenthe vlakbij de drenthsche heide, prachtige rijmogelijkheden maar hier 3x niks. Ik werk wel in helpman en daar is het wel wat groener dus das dan wel weer mooi. _/-\o_
Ik woon zelf trouwens ook aan een groot meer :Y) zegmaar aan huis een schoon zwemmeer met prive haven etc dus das ook wel een pluspuntje hehe

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 19:43 



 
Profiel   

Ik zal mij ook even voorstellen :).

Laura, 28, samenwonend met vriend en 2 katten in Groningen stad - vlakbij het Martini ziekenhuis. Ik werk in Leek als KAM Coƶrdinator.

Momenteel rijd ik ook niet actief paard. Wel veel andere hobbies: lezen, koken, terrasjes, cultuur, winkelen, zwemmen, wandelen, fietsen, Netflix, wijn. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 20:06 



 
Profiel   

Carolien, 24 jaar en woon samen met mijn vriend en twee katten, vlakbij het UMCG. Ik werk in Vries als begeleider in de gehandicaptenzorg.

Ik rij nu niet (hoogzwanger), maar mijn pony staat in Glimmen. Straks dus weer fanatiek mee aan de slag! Andere hobby's: lezen, terrasjes, Netflix, wijn en nog een beetje zoekende qua hobby's (aldoor erg druk gehad ivm studeren icm werken).

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 20:11 



 

.


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 17:24 



 
Profiel   

Daar pas ik voor, haha.
19 augustus uitgerekend, alsnog bedankt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-17 17:50 



 
Profiel   

Ik woon ook in de stad! Net mn bachelor gehaald aan de RUG.

Maaaar mijn kamer komt vrij, mochten jullie dus nog een vrouwelijke student weten die opzoek is naar een kamer?! terhoogte van Martiniplaza ongeveer. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-17 17:14 



 
Profiel   

XMaaiike: Gefeliciteerd! *\%/* Ik ken niemand hier in de omgeving helaas.

Over dat springkussenfest ik ben niet geweest. Mijn baas wel en volgens haar was het :') vre-se-lijk. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-17 19:45 



 
Profiel   

XMaaiike schreef
Ik woon ook in de stad! Net mn bachelor gehaald aan de RUG.

Maaaar mijn kamer komt vrij, mochten jullie dus nog een vrouwelijke student weten die opzoek is naar een kamer?! terhoogte van Martiniplaza ongeveer. :)


Eigenlijk zoek ik wel een kamer :o

Ik wil me ook melden in dit topic, maar wel als een Drent :') Ik ben 22 jaar en zit op school in Groningen vanaf mijn 16e. Net paar week geleden mijn MBO diploma n4 gehaald als grafisch vormgever, en ik werk nu bij Brandreclame in de euroborg :) Lijkt me leuk om nieuwe mensen te ontmoeten in de stad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-17 19:57 



 
Profiel   

Mag ik me als Fries niet ver van de grens met Groningen ook melden? :')

Werk overigens wel in Groningen haha :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-17 22:33 



 
Profiel   

Ik meld me ook, mijn naam is Lisa en ben 21 jaar. Dit wordt mijn 3de jaar alweer in Groningen. Ik werk fulltime bij een kverheidsinstantie. Ik heb gelukkig een hele leuke Verzorgpony, waar ik het ontzettend mee getroffen heb. Ik vind aardig wat dingen leuk om te doen en ben dol op dieren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-17 08:32 



 
Profiel   

Het is hier helemaal stilgevallen, jammer. Ik ben een poosje niet op bokt geweest, druk met werk en andere dingen. Hoe is het hier met iedereen? Een meeting lijkt mij nog steeds een erg leuk idee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 20:37 



 
Profiel   

Hi! Ik woon ook al een tijdje in Groningen. Ben 22 en kom uit Nijmegen. Als iemand zin heeft om te meeten of wat te doen, dan staat mijn pb box open:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-17 21:01 



 
Profiel   

Mij lijkt een meeting altijd leuk! Ik was voor een maand naar Afrika, vandaar dat ik niks van me heb laten horen in het topic.

Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een sport maatje in de stad rond 6 uur. Heb nog geen geschikte sportschool gevonden, maar ik sport niet graag alleen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-17 21:16 



 

.


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 10:47 



 
Profiel   

Naaoommii schreef
Mij lijkt een meeting altijd leuk! Ik was voor een maand naar Afrika, vandaar dat ik niks van me heb laten horen in het topic.

Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een sport maatje in de stad rond 6 uur. Heb nog geen geschikte sportschool gevonden, maar ik sport niet graag alleen :o


Sportschool ben ik niet heel fan van, maar als je eens een rondje wilt hardlopen wil ik wel mee!

Geen ideeƫn voor een meeting, ik vind alles wel leuk om te doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 11:47 



 
Profiel   

Hallo allemaal,

Ik meld me hier ook! Ik ben Karen, ben 30 jaar en woon samen met mijn vriend in de Rivierenbuurt. Ik heb een paard, dat gestald staat in Oostwold (gem. Leek), waar ik recreatief mee dressuur (heb wel een startkaart, maar ik start (te) weinig).
Werken doe ik ook in Groningen, bij DUO.

Mijn hobby's zijn: lezen, netflix, terrasjes/dansjes (zeg maar gewoon gezelligheid), lekker eten en natuurlijk /3

Als er iemand bij BasicFit sport.... ik ben ook lid

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 12:03 



 

.


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 12:15 



 
Profiel   

Hi!

Ik meld me ook even als Drentenees ;-) vlakbij Groningen.

Ik ben Karin,
Werk in Winschoten (prov. Groningen)
maar woon in Borger (prov. Drenthe)

Ik heb een leasepaard en zij staat ook in Borger,
en een poezevriendinnetje van net 1 jaar.

Ik kom wel regelmatig in Groningen-stad, oa bij de Hanze Hogeschool.

Mijn hobbys zijn voltige (lesgeven en zelf doen), lezen, terrasjes, crea-bea dingetjes, koken en bakken :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 12:31 



 
Profiel   

@Annet_Dottie, nee, ze staat niet bij Wobbesheerd, maar wel daar heel dichtbij! Mijn paard staat op een particuliere stal naast het sportpark van Oostwold.

Hoe ging jij daar naartoe? Ik ga altijd op de fiets, maar een auto begint (helemaal met dit weer) wel te trekken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 12:32 



 

.


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 12:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 16 [ 395 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen