[H] Poedermeeting honden 31 maart

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XxDiandraxX

Berichten: 3996
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 18:29

Bo_San schreef:
Van mij wel hoor, de boktmeetings zijn juist ook om van te leren. Ik zie dat ik helemaal vergeten ben een nieuw schema neer te zetten, dat ga ik rpoberen vandaag nog te doen (vanavond) anders zeker morgen.


Wanneer komt het schema? Dan kan er rekening gehouden worden kwa planning die dag.

Bo_San

Berichten: 2722
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Didam

Re: [H] Poedermeeting honden 31 maart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-19 09:46

Ik moet het helaas gaan cancellen, of iemand moet het willen overnemen. Het gaat me momenteel gewoon niet lukken, te druk met andere zaken. Helaas. Voor in de toekomst wil ik nog wel een poedermeeting organiseren, maar voor nu komt het gewoon niet uit.

XxDiandraxX

Berichten: 3996
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 12:19

Bo_San schreef:
Ik moet het helaas gaan cancellen, of iemand moet het willen overnemen. Het gaat me momenteel gewoon niet lukken, te druk met andere zaken. Helaas. Voor in de toekomst wil ik nog wel een poedermeeting organiseren, maar voor nu komt het gewoon niet uit.

Ow wat balen.. Ik wil best mee helpen maar zit aan hele andere kant van nederland (tilburg) en ik heb geen locatie waar dit gedaan kan worden..

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: [H] Poedermeeting honden 31 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 21:13

Jammer maar neem t je niet kwalijk.. als je een eventuele volgende organiseert hou ik me aanbevolen