Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 42 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P] Fotomeeting Sint Nicolaasga (FR) - 18 mei

 
Profiel   

Ik heb contact gehad met Manege de Oorsprong in Sint Nicolaasga om toestemming te krijgen voor deze fotomeeting. Op meerdere punten was dit noodzakelijk. Het is dus niet de bedoeling dat andere mensen deze locatie zonder overleg met de manege gaan gebruiken voor fotomeetings!

Hallo allemaal :wave:
Aangezien ik praktisch nooit een leuke, geschikte fotomeeting kan vinden in het noorden, heb ik besloten zelf maar het initiatief te nemen voor een fotomeeting! Lees alsjeblieft het topic goed door voordat je besluit om je op te geven. Dit voorkomt een hoop verwarring. Ook wil ik graag even naar dit topic doorlinken; hier vind je veel informatie over de gang van zaken bij een fotomeeting.

De locatie
De fotomeeting zal plaats vinden in het Sint Nyksterbos/Vegelinse Bossen. Dit bos kent prachtige ruiterpaden en daarnaast ook nog een meertje waar men met paarden in mag. Ook ligt er aan het bos een groot grasveld, waar we ook gebruik van mogen maken. Hier zouden we portretfoto's, maar ook rijfoto's kunnen maken (mits de bodem goed genoeg is). We zullen verzamelen bij Manege de Oorsprong: C. Faberleane 3 8521 HA Sint Nicolaasga. De trailers mogen op het terrein van de manege worden geparkeerd, de fotografen kunnen parkeren op het parkeerplaatsje naast de manege.

De locatie (foto's uiteraard genomen in het najaar, dus ik hoop dat het in mei nóg mooier is :j):

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Wanneer?
De fotomeeting zal plaatsvinden op 18 mei 2019. Ik heb alvast een datum geprikt, zodat de mensen die zich opgeven ook daadwerkelijk weten wanneer het is en dat ze dan dus ook kunnen. Op deze manier voorkomen we vele afmeldingen als de datum later wordt gekozen.

De meeting zal verdeeld zijn over 2 dagdelen; de ochtend (10-12) en de middag (13-15). Zo voorkomen we te veel drukte, maar kunnen er wel zo veel mogelijk mensen meedoen. Mochten de aanmeldingen tegenvallen, dan kunnen we uitsluitend de ochtend of de middag gebruiken.

Per model zal er ongeveer 15 minuten genomen worden voor portretfoto's. Na de portretfoto's kunnen de paarden opgezadeld/ingespannen worden en hebben we nog ongeveer 3 kwartier om rijfoto's te maken. De rijfoto's zullen gewoon allemaal tegelijk gemaakt worden. Er is dus geen mogelijkheid voor losgooifoto's!

De fotografen
De fotomeeting staat open voor alle fotografen, ongeacht de ervaring. Fotografen gaan dan ook mee op basis van aanmelding en zullen niet worden uitgekozen. In totaal is er plek voor 8 fotografen in de ochtend en 7 fotografen in de middag (aangezien ik zelf als fotograaf mee zal gaan in de middag). Uiteraard mag je als fotograaf beide dagdelen fotograferen, maar je mag ook kiezen om slechts 1 dagdeel mee te doen.

Het is de bedoeling dat de fotografen een week na de meeting van ieder model minstens 1 foto afgeleverd hebben op webformaat en met logo. Uiteindelijk is het de bedoeling dat ieder model minstens 5 foto's op webformaat heeft ontvangen binnen 2 maanden na de meeting. Foto's nabestellen gaat via de tarieven van de fotograaf, maar er worden géén gratis bestanden weggegeven.

De modellen
De fotomeeting staat open voor alle soorten modellen, maar deze zullen worden gekozen door de fotografen indien er meer opgave is dan er plek is. In totaal is er plek voor 7 modellen; 3 in de ochtend (mijn paard is model in de ochtend) en 4 in de middag. Deze voorkeur graag bij het aanmelden ook doorgeven. 'Aangespannen modellen' zijn ook welkom en kunnen ook het bos in.

Het is de bedoeling dat de modellen hun paard op de dag van de fotomeeting netjes voor elkaar hebben; zorg dat je paard schoon is, mooi glimt en knap kijkt :P Het is als model handig om een groom mee te nemen, maar dit ben je natuurlijk niet verplicht. Het zou ook leuk zijn als je paard het water in kan, maar ook dit is geen verplichting.

Let op!
Voor het bos waar we gaan fotograferen moet je normaal gesproken terreinlid worden van de manege om het bos in te mogen. Uiteraard is dat in dit geval niet handig, maar er zal wel een kleine vergoeding gevraagd worden. Ik heb deze fotomeeting overlegd met de manege en heb dus wel toestemming gekregen, maar we zullen dus wel met z'n allen een kleine bijdrage moeten doen voor de onderhoud van het bos. Ik weet op dit moment de bijdrage nog niet, maar deze zal ik uiteraard zo snel mogelijk communiceren. Het zal hooguit om enkele euro's gaan, dus het lijkt me niet een heel groot probleem.

Aanmelden
Aanmelden mag gewoon hier in het topic, ik zal er voor zorgen dat er correcte lijstjes worden gemaakt!

Fotografen
Citaat
Boktnaam:
Echte naam:
Ervaring:
Portfolio/voorbeeldfoto's:
Fotograferen in de ochtend, middag of beide?:


Modellen
Citaat
Boktnaam:
Echte naam:
Paardnaam:
Foto's van het paard (max. 2):
Voorkeur voor ochtend of middag?:
Bijzonderheden:


Ik hoop dat alles duidelijk is en dat jullie graag mee willen doen :D Mochten er nog dingen onduidelijk zijn, dan hoor ik het graag! Nogmaals; ik heb toestemming van de manege om hun terrein en het bos te gebruiken. Het is niet de bedoeling dat andere mensen dit zonder toestemming gaan doen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 13:01 



 
Profiel   

Fotografen
Citaat
Boktnaam / echte naam / ervaring / portfolio / ochtend, middag of beide
1. Nadjanadja / Nadja / beginnend / @_nk_fotografie op instagram / middag


Modellen
Citaat
Boktnaam / echte naam / naam paard / foto's / voorkeur ochtend of middag / bijzonderheden
1. Nadjanadja / Nadja / Elfina of Furrure / Klik Furrure Klik Elfina / ochtend / Elfina is M2 dressuur, Furrure is een grote bonte warmbloed (maar nog onbeleerd, wel heel lief)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 13:08 



 
Profiel   

Wat leuk, ik ga even checken of ik dan kan. En anders kom ik gezellig kijken of helpen. Woon zelf in Joure maar ben geen professioneel fotograaf haha, heb wel spiegelreflex en fotografeer wel regelmatig. Heb zelf helaas geen trailer anders was ik gekomen met pony!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 13:25 



 
Profiel   

Dit bos en strand is niet van de manege hoor. Iedereen mag daar komen. Loopt ook gewoon een ruiterpad doorheen. Ik heb er 3 jaar terug ook een meeting georganiseerd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 13:31 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Dit bos en strand is niet van de manege hoor. Iedereen mag daar komen. Loopt ook gewoon een ruiterpad doorheen. Ik heb er 3 jaar terug ook een meeting georganiseerd...

Niet van de manege, maar wel van iemand anders (een jonkheer ofzo?). De manege betaalt die persoon om gebruik te mogen maken van het bos. Het leek mij dus wel zo netjes om dit te overleggen met de manege, aangezien hun leden dus wel betalen om gebruik te mogen maken van het bos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 13:33 



 
Profiel   

NadjaNadja schreef
Kabayo schreef
Dit bos en strand is niet van de manege hoor. Iedereen mag daar komen. Loopt ook gewoon een ruiterpad doorheen. Ik heb er 3 jaar terug ook een meeting georganiseerd...

Niet van de manege, maar wel van iemand anders (een jonkheer ofzo?). De manege betaalt die persoon om gebruik te mogen maken van het bos. Het leek mij dus wel zo netjes om dit te overleggen met de manege, aangezien hun leden dus wel betalen om gebruik te mogen maken van het bos.

Ben vroeger lid geweest van de oorsprong maar heb nog nooit boshuur betaald? Ook kom ik er regelmatig met paard en ben er nog nooit op aangesproken.

Maar het zal dan wel nu zo zijn. Helaas is mijn merrie drachtig en zit ik dat weekend in Zweden. Anders had ik mij aangemeld!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 13:35 



 
Profiel   

Wat leuk! Dat is wel erg dichtbij.. :j
Misschien dat ik mijn paard ook wel aanmeld als model..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 08:43 



 
Profiel   

Ik wil me graag aanmelden als fotograaf. Ik ben student in Leeuwarden en zie inderdaad niet vaak fotomeetings in de buurt voorbij komen, leuk nu kan ik mijn grootste hobby ook daar gebruiken <3

Dandy200 - Anne Schrieken - Ervaring gemiddeld - Portfolio: https://www.facebook.com/anne.dierenfotografie/ - De gehele dag beschikbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 09:07 



 
Profiel   

Boktnaam: lotte_bjorka
Echte naam: Lotte Weersma
Paard naam: Björka
Voorkeur voor ochtend of middag?: ochtend
Bijzonderheden: loopt L1 dressuur, ze kan stijgeren(ook onder de man), jambet, spagaat, begin buiging, neckrope rijden.
Foto's van het paard (max. 2):
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 11:08 



 
Profiel   

Ovb of mijn project dan klaar is of niet meld ik mij graag aan:

Boktnaam: magda_90
Echte naam: Magda
Ervaring: Goed
Portfolio/voorbeeldfoto's: https://www.flickr.com/photos/167736777@N06/
Fotograferen in de ochtend, middag of beide?: Beiden

Mogelijk dat ik wel een andere lens meeneem dan anders en dan voor het artistieke ga.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 11:31 



 
Profiel   

Ik meld me nog even onder voorbehoud aan :D

Boktnaam: Kimley
Echte naam:Kim
Paardnaam:Mouse
Foto's van het paard (max. 2):
Voorkeur voor ochtend of middag?: Middag
Bijzonderheden: lange manen(1.10/1.20), fotogeniek

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 14:08 



 
Profiel   

Nog even onder voorbehoud van vervoer, ga dat vanmiddag nog overleggen met mijn moeder.
Boktnaam: Jorex
Echte naam: Fenna
Paardnaam: Alex & Jorie (Ik neem beide sowieso mee, ze hoeven niet perse beide op de foto)
Foto's van het paard (max. 2):

Alex
[ img ]
Recente foto:
[ img ]

Jorie als twenter:
[ img ]
Afgelopen zondag:
[ img ]

Voorkeur voor ochtend of middag?: Nog niet, afhankelijk van vervoer
Bijzonderheden: Lange manen, 40-60 cm, beide geschoren op het moment in niet zulke mooie patronen, hopelijk zitten ze dan in zomervacht. Jorie is fotogeniek. Alex houdt van water (meestal, het blijft een shetlander). Jorie staat nog maar sinds kort voor de sulky, maar hij vindt aan de hand water leuk, hij is nog jong net 4 jaar als de shoot is. Alex zijn manen zijn gegroeid sinds de waterfoto, dat was in 2017. Ik heb echt niet vaak genoeg mooie foto's van ze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 14:27 



 
Profiel   

Boktnaam:lobkewikjem
Echte naam:Leonie
Paardnaam:Joltsje
Foto's van het paard (max. 2):
Voorkeur voor ochtend of middag?:
Bijzonderheden: grote friese merrie met veel behang. Helaas nog weinig mooie fotos van haar

[ img ]

[ img ]
Veulen loopt er nu niet meer bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 14:36 



 
Profiel   

Leuk dat jullie je hebben opgegeven :j Ik hoor het graag als jullie zeker weten of jullie kunnen of niet!

Fotografen
Citaat
Boktnaam / echte naam / ervaring / portfolio / ochtend, middag of beide
1. Nadjanadja / Nadja / beginnend / @_nk_fotografie op instagram / middag
2. Dandy200 / Anne Schrieken / gemiddeld / https://www.facebook.com/anne.dierenfotografie/ / De gehele dag beschikbaar
3. magda_90 / Magda / Goed / https://www.flickr.com/photos/167736777@N06/ / Beiden



Modellen
Citaat
Boktnaam / echte naam / naam paard / voorkeur ochtend of middag / bijzonderheden / foto's
1. Nadjanadja / Nadja / Elfina of Furrure / ochtend / Elfina is M2 dressuur, Furrure is een grote bonte warmbloed (maar nog onbeleerd, wel heel lief) / Klik Furrure Klik Elfina
2. lotte_bjorka / Lotte Weersma / Björka / ochtend / loopt L1 dressuur, ze kan stijgeren(ook onder de man), jambet, spagaat, begin buiging, neckrope rijden / Klik 1 Klik 2
3. Kimley / Kim / Mouse / Middag / lange manen(1.10/1.20), fotogeniek / Klik 1 Klik 2
4. Jorex / Fenna / Alex & Jorie / ? / Lange manen, 40-60 cm, beide geschoren op het moment in niet zulke mooie patronen, hopelijk zitten ze dan in zomervacht. Jorie is fotogeniek. Alex houdt van water (meestal, het blijft een shetlander). Jorie staat nog maar sinds kort voor de sulky, maar hij vindt aan de hand water leuk, hij is nog jong net 4 jaar als de shoot is. Alex zijn manen zijn gegroeid sinds de waterfoto, dat was in 2017. Ik heb echt niet vaak genoeg mooie foto's van ze / Alex 1 Alex 2 Jorie 1 Jorie 2
5. lobkewikjem / Leonie / Joltsje / ? / grote friese merrie met veel behang. Helaas nog weinig mooie fotos van haar / Klik 1 Klik 2

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-19 21:15 



 
Profiel   

Boktnaam: Kiekeboefje
Naam: Jenny
Naam paard: Hidde
Bijzonderheden: Aangespannen rijden
Voorkeur tijd: Ochtend

Nu geschoren en wat donker grijzig, maar zal tegen die tijd weer gitzwart zijn. Heel mooi aan hem is zijn dikke bos manen en staart en zijn super gespierde lichaam. Hij is een geboren model en heeft met ho leren stilstaan op een afstandje.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 15:42 



 
Profiel   

Boktnaam: Happinez
Echte naam: Melanie
Paardnaam: Weslord of Kay
Foto's van het paard (max. 2):
Weslord
[ img ]
https://i.imgur.com/Sw2mCJg.jpg?2

Kay
[ img ]
https://i.imgur.com/3wHdVvx.jpg

Voorkeur voor ochtend of middag?: Ochtend
Bijzonderheden:
Kay is beleerd voor de wagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-19 21:42 



 
Profiel   

Leuk, die nieuwe opgaves! :D Ik heb jullie er bij gezet.

Hopelijk komen er in ieder geval nog wat fotografen bij en ik hoop eigenlijk ook nog wel op een paar modellen! :j

Fotografen
Citaat
Boktnaam / echte naam / ervaring / portfolio / ochtend, middag of beide
1. Nadjanadja / Nadja / beginnend / @_nk_fotografie op instagram / middag
2. Dandy200 / Anne Schrieken / gemiddeld / https://www.facebook.com/anne.dierenfotografie/ / De gehele dag beschikbaar
3. magda_90 / Magda / Goed / https://www.flickr.com/photos/167736777@N06/ / Beiden



Modellen
Citaat
Boktnaam / echte naam / naam paard / voorkeur ochtend of middag / bijzonderheden / foto's
1. Nadjanadja / Nadja / Elfina of Furrure / ochtend / Elfina is M2 dressuur, Furrure is een grote bonte warmbloed (maar nog onbeleerd, wel heel lief) / Klik Furrure Klik Elfina
2. lotte_bjorka / Lotte Weersma / Björka / ochtend / loopt L1 dressuur, ze kan stijgeren(ook onder de man), jambet, spagaat, begin buiging, neckrope rijden / Klik 1 Klik 2
3. Kimley / Kim / Mouse / Middag / lange manen(1.10/1.20), fotogeniek / Klik 1 Klik 2
4. Jorex / Fenna / Alex & Jorie / ? / Lange manen, 40-60 cm, beide geschoren op het moment in niet zulke mooie patronen, hopelijk zitten ze dan in zomervacht. Jorie is fotogeniek. Alex houdt van water (meestal, het blijft een shetlander). Jorie staat nog maar sinds kort voor de sulky, maar hij vindt aan de hand water leuk, hij is nog jong net 4 jaar als de shoot is. Alex zijn manen zijn gegroeid sinds de waterfoto, dat was in 2017. Ik heb echt niet vaak genoeg mooie foto's van ze / Alex 1 Alex 2 Jorie 1 Jorie 2
5. lobkewikjem / Leonie / Joltsje / ? / grote friese merrie met veel behang. Helaas nog weinig mooie fotos van haar / Klik 1 Klik 2
6. Kiekeboefje / Jenny / Hidde / ochtend / aangespannen rijden / Foto 1 Foto 2
7. Happinez / Melanie / Weslord of Kay / Ochtend / Kay is beleerd voor de wagen / Weslord Kay

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 17:38 



 
Profiel   

Ik heb besloten om zelf te gaan rijden met de trailer. Hij mag immers met b gereden worden, dus ik kan definitief op 18 mei. Mijn moeder komt mee als groom, maar moet worden geopereerd ergens in mei, dus ze mag dan niet autorijden.

Mijne zijn overigens beide ook aangespannen modellen en Alex ook in alle gangen. Voorbeeld galop van achteren:

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-19 18:34 



 
Profiel   

Boktnaam: Amyblub
Echte naam: Amy
Ervaring: Gemiddeld
Portfolio/voorbeeldfoto's: https://www.instagram.com/amy_vandijk/
Fotograferen in de ochtend, middag of beide?: Beide

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-19 10:58 



 
Profiel   

Leuk Amy, ik heb je er bij gezet! :j

Ik zal nog eventjes achter de vergoeding aan, want daar heb ik nog niets weer over gehoord. Als jullie nog modellen/fotografen weten, geef ze dit topic dan gerust door!

Fotografen
Citaat
Boktnaam / echte naam / ervaring / portfolio / ochtend, middag of beide
1. Nadjanadja / Nadja / beginnend / @_nk_fotografie op instagram / middag
2. Dandy200 / Anne Schrieken / gemiddeld / https://www.facebook.com/anne.dierenfotografie/ / De gehele dag beschikbaar
3. magda_90 / Magda / Goed / https://www.flickr.com/photos/167736777@N06/ / Beiden
4. Amyblub / Amy / Gemiddeld / https://www.instagram.com/amy_vandijk/ / Beide



Modellen
Citaat
Boktnaam / echte naam / naam paard / voorkeur ochtend of middag / bijzonderheden / foto's
1. Nadjanadja / Nadja / Elfina of Furrure / ochtend / Elfina is M2 dressuur, Furrure is een grote bonte warmbloed (maar nog onbeleerd, wel heel lief) / Klik Furrure Klik Elfina
2. lotte_bjorka / Lotte Weersma / Björka / ochtend / loopt L1 dressuur, ze kan stijgeren(ook onder de man), jambet, spagaat, begin buiging, neckrope rijden / Klik 1 Klik 2
3. Kimley / Kim / Mouse / Middag / lange manen(1.10/1.20), fotogeniek / Klik 1 Klik 2
4. Jorex / Fenna / Alex & Jorie / ? / Lange manen, 40-60 cm, beide geschoren op het moment in niet zulke mooie patronen, hopelijk zitten ze dan in zomervacht. Jorie is fotogeniek. Alex houdt van water (meestal, het blijft een shetlander). Jorie staat nog maar sinds kort voor de sulky, maar hij vindt aan de hand water leuk, hij is nog jong net 4 jaar als de shoot is. Alex zijn manen zijn gegroeid sinds de waterfoto, dat was in 2017. Ik heb echt niet vaak genoeg mooie foto's van ze / Alex 1 Alex 2 Jorie 1 Jorie 2
5. lobkewikjem / Leonie / Joltsje / ? / grote friese merrie met veel behang. Helaas nog weinig mooie fotos van haar / Klik 1 Klik 2
6. Kiekeboefje / Jenny / Hidde / ochtend / aangespannen rijden / Foto 1 Foto 2
7. Happinez / Melanie / Weslord of Kay / Ochtend / Kay is beleerd voor de wagen / Weslord Kay

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-19 20:53 



 
Profiel   

Ik zou heeeeeeeel graag mee willen met mijn merrie als reservemodel mocht er eentje afvallen! Normaal fotografeer ik altijd haha. Maar we hebben een heftige periode achter de rug en ik zou toch wel graag eens willen zien hoe een ander haar op de foto kan zetten :) Wel even onder voorbehoud van vervoer, maar dat probeer ik direct te regelen.

_Nynke / Nynke / Wikje / Voorkeur gaat uit naar ochtend, maar kan beide / Geen bijzonderheden, we rijden alleen op dit moment niet vanwege een aantal redenen. Wel trainen we vanaf de grond (academisch grondwerk)

[ img ]
(inmiddels heeft ze behoorlijk langere manen)

[ img ]

[ img ]
Dit was toen ze geschoren was vorig jaar, heb helaas niet echt mooie recente foto's.
Dit jaar is ze niet geschoren want ik vond het echt niet mooi en ze stond toch stil :+
Inmiddels weer zo goed als in zomervacht, en tegen die tijd helemaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 09:35 



 
Profiel   

_Nynke schreef
Ik zou heeeeeeeel graag mee willen met mijn merrie als reservemodel mocht er eentje afvallen! Normaal fotografeer ik altijd haha. Maar we hebben een heftige periode achter de rug en ik zou toch wel graag eens willen zien hoe een ander haar op de foto kan zetten :) Wel even onder voorbehoud van vervoer, maar dat probeer ik direct te regelen.

_Nynke / Nynke / Wikje / Voorkeur gaat uit naar ochtend, maar kan beide / Geen bijzonderheden, we rijden alleen op dit moment niet vanwege een aantal redenen. Wel trainen we vanaf de grond (academisch grondwerk)

[ [url=m/5aq1bv.jpg]Afbeelding[/url] ]
(inmiddels heeft ze behoorlijk langere manen)

[ [url=m/9ZpkVE.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/RCSgBL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was toen ze geschoren was vorig jaar, heb helaas niet echt mooie recente foto's.
Dit jaar is ze niet geschoren want ik vond het echt niet mooi en ze stond toch stil :+
Inmiddels weer zo goed als in zomervacht, en tegen die tijd helemaal.


Vervoer: check +:)+ :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 10:08 



 
Profiel   

Leuk, een fotomeeting in de buurt! Ik meld me graag aan als fotograaf. :)

Fotografen
Citaat
Boktnaam: Laurajoy15
Echte naam: Laura
Ervaring: Goed
Portfolio/voorbeeldfoto's: https://www.facebook.com/LauraKalsbeekfotografie/
Fotograferen in de ochtend, middag of beide?: De gehele dag beschikbaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 13:57 



 
Profiel   

Is het rijden een 'moeten' ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 15:46 



 
Profiel   

Kimley schreef
Is het rijden een 'moeten' ?


Nee, dat is geen moeten. Maar de modellen worden door de fotografen gekozen en als de fotografen de voorkeur geven aan mensen die wel rijden, dan is dat natuurlijk wel aan hun.

Ik heb vanavond mijn laatste tentamen, dus ik zal aankomend weekend de lijsten weer even bijwerken. Leuk dat er steeds meer animo is!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 16:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 42 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen