Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 5 [ 121 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[M] interesse fotomeeting??

 
Profiel   

Als ik mee mag dan kan ik vanuit Brabant wel iemand mee op pikken?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-19 20:54 



 
Profiel   

Boktnaam: Safiy93
Locatie: Zwolle en omgeving (of evt richting noorden Meppel Hoogeveen)
Thema: geen voorkeur, niet te ingewikkeld

(Als model trouwens, niet fotograaf)

Marjoow, als je richting Zwolle komt zien we elkaar eindelijk weer eens

Groetjes Marinda

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-19 21:19 



 
Profiel   

Gezien de hoeveelheid animo voor Zwolle en omgeving, zullen we daar dan een aparte meeting voor maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 10:25 



 
Profiel   

Mijn voorkeur is midden nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 12:31 



 
Profiel   

Kan je nog aanmelden als model?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 13:09 



 
Profiel   

Ja! Ik ga straks even een lijst maken om weer overzicht te hebben, maar iedereen kan nog aanmelden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 16:20 



 
Profiel   

mingming schreef
Ja! Ik ga straks even een lijst maken om weer overzicht te hebben, maar iedereen kan nog aanmelden :)


Als het in Zwolle is kan ik misschien wel komen fotograferen! Enkel ben ik afhankelijk van het OV. (Ik kom uit noord Drenthe)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 18:31 



 
Profiel   

Nayomie schreef
Gezien de hoeveelheid animo voor Zwolle en omgeving, zullen we daar dan een aparte meeting voor maken?


Daar ben ik voorstander van!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 19:04 



 
Profiel   

JPitty schreef
Nayomie schreef
Gezien de hoeveelheid animo voor Zwolle en omgeving, zullen we daar dan een aparte meeting voor maken?


Daar ben ik voorstander van!


Ik ook!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 19:37 



 
Profiel   

Boktnaam: missymb
Locatie: Brabant maar ben bereid elders ook heen te reizen
Thema: geen voorkeur

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 08:32 



 
Profiel   

Fotografen
Boktnaam:Kkkaren
https://www.facebook.com/Karen-Fotograf ... 522468193/
Locatie: midden/oost nederland
Thema: bohemian/watershoot


Ik kan alleen 14 juli niet, dus mocht er nog een andere datum uitkomen, meld ik mij graag aan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 01:16 



 
Profiel   

]
Citaat
Interesse fotomeeting Modellen
Botnaam : XxJonique
Locatie: Groningen / Drenthe
Thema: Waterschoot, bos, duinen , platteland ( sta voor veel open )
[/quote]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 18:47 



 
Profiel   

Komt hier nog wat van of gaat het over?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 10:24 



 
Profiel   

Ik ben nog wel voor een meeting rond Zwolle!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 19:53 



 
Profiel   

Daar ben ik ook voor, Safiy93

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 19:58 



 
Profiel   

Zal ik na mijn vakantie een meetingtopic starten voor rondom Zwolle?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 19:59 



 

Ik ben ook voor een meeting rond Zwolle!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 20:05 



 
Profiel   

Afhankelijk van Wanneer en welke fotograferen heb ik zeker ook interesse in Zwolle :) blijf in ieder geval mee lezen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 20:08 



 
Profiel   

Ikzelf zat aan heide bij Wezep (net onder Zwolle) te denken. Voor mensen met OV kunnen lopend vanaf treinstation komen. En in augustus staat de heide nog mooi in bloei. Voor portretfotos is dat wel een mooie locatie. Lijkt dat jullie wat?

Wezepscheheide

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 20:10 



 
Profiel   

Nayomie schreef
Ikzelf zat aan heide bij Wezep (net onder Zwolle) te denken. Voor mensen met OV kunnen lopend vanaf treinstation komen. En in augustus staat de heide nog mooi in bloei. Voor portretfotos is dat wel een mooie locatie. Lijkt dat jullie wat?

Mocht de datum kunnen zou ik ook nog wel interesse hebben, maar dan zou het wel begin augustus moeten worden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 20:14 



 
Profiel   

Marjo schreef
Nayomie schreef
Ikzelf zat aan heide bij Wezep (net onder Zwolle) te denken. Voor mensen met OV kunnen lopend vanaf treinstation komen. En in augustus staat de heide nog mooi in bloei. Voor portretfotos is dat wel een mooie locatie. Lijkt dat jullie wat?

Mocht de datum kunnen zou ik ook nog wel interesse hebben, maar dan zou het wel begin augustus moeten worden :)

Dan gaat dat voor mezelf niet lukken maar eerste weekend van september na jouw vakantie zou qua heide nog wel moeten lukken. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 20:18 



 
Profiel   

Nayomie schreef
Marjo schreef
Nayomie schreef
Ikzelf zat aan heide bij Wezep (net onder Zwolle) te denken. Voor mensen met OV kunnen lopend vanaf treinstation komen. En in augustus staat de heide nog mooi in bloei. Voor portretfotos is dat wel een mooie locatie. Lijkt dat jullie wat?

Mocht de datum kunnen zou ik ook nog wel interesse hebben, maar dan zou het wel begin augustus moeten worden :)

Dan gaat dat voor mezelf niet lukken maar eerste weekend van september na jouw vakantie zou qua heide nog wel moeten lukken. :)


7/8 september? Dan heb ik volgens mij nog niks staan. Maar laat het vooral niet van mij afhangen hoor! Gewoon plannen wanneer de meeste kunnen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 20:27 



 
Profiel   

Dat zou wel de bedoeling zijn maar voor iedereen dat er een optie beschikbaar zou zijn. 7/8 september is wel uiterste datum die ik dan kan stellen. Als het mij lukt zal ik anders tijdens mijn vakantie nog wel een topic openen. Zo te zien is er in elk geval genoeg animo. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 20:33 



 
Profiel   

7/8 september kan ik ook. Een en ander is wel afhankelijk van hoe mijn blaas reageert en hoe de therapie hiervoor aanslaat.

En mocht de heide niet lukken omdat ze bijvoorbeeld niet meer in de bloei staat, kan ik als alternatieve locatie het Westerveldse Bos in Zwolle aanraden. Hier is parkeerplaats voor de auto's, bosgebied, het Zwarte Water (je kunt hier ook het water in), een soort zonnewijzer, een dijk en af en toe een schaapskudde (die is wel afhankelijk van waar de herder(in) ze laat grazen. Enige minpunt is dat het met OV niet echt lekker bereikbaar is (18 minuten per bus vanaf station Zwolle, dichtstbijzijnde bushalte bij het bos is dan nog circa 16 - 20 minuten lopen). Maar dit kan met carpoolen worden ondervangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 20:34 



 
Profiel   

Eventueel ben ik ook wel bereid om richting Zwolle te komen, ik kan zeker op 7 september en misschien op 8 sept
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 23:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 5 [ 121 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen