Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 57 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[M] Fotomeeting Wezepscheheide 7 september

 
Profiel   

Tinkermuts schreef
Heb je wat boho voorbeelden, kan me daar niet echt wat bij voorstellen haha misschien is er daar wel iets in wat passend kan zijn voor me

Sorry dat het wat langer duurde! Heb even snel een screenshot gemaakt van het idee. :)


[ img ]

Ik heb Marjo gevraagd voor ondersteuning bij het organiseren, ik zit zelf met behoorlijk wat afspraken etc waardoor ik niet overal aan toe kom en het nog eventjes afwachten is of ik er dan bij kan zijn (als het goed is wel hoor). Dus Marjo ondersteunt.
We willen max 8 modellen mee en max 8 fotografen. En opdelen in 2 groepen.

Momenteel hebben we 9 modellen (1 reserve dus) en 6 fotografen.

Lijstje:
Fotografen
Nayomie - https://www.instagram.com/nayosphotography/ - geen voorkeur, gemengd mag van mij al is iets met jurken mooi
Vriend Nayomie - https://www.kapowfotografie.com/ - geen voorkeur
Marjo http://www.mbshots.nl
Wendy - http://www.wendyvonk.nl Thema: fashion boho
xMayo, Marjolein MSchouten fotografie
http://Www.instagram.com/mschoutenfotografie
Fro ovb


Modellen
JPitty - Geen voorkeur voor thema, pas me aan fotografen aan. OVB
Gianti - thema ga ik over nadenken
Ik heb evt mijn blauw glitter missverkiezing jurk, misschien is dat tof met paarse heide?
liespower94 - bohemian? Sprookjesachtig? (Elfen?) lange jurken?
Tinkermuts _ niet echt voorkeur maar ben niet echt een jurkjes type, wat stoerder
Avelienvd. Thema geen voorkeur.
Mar3 Thema: nog geen voorkeur, even over nadenken/overleg met fotograaf
Animal OVB
Donnar

Reserve:
Miss-Potter
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 12:57 



 
Profiel   

Ik wil mij helaas afmelden als fotograaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 17:53 



 
Profiel   

wat voor een tijd had je ingedachten? sochtends smiddags savonds? anders eventueel interesse als fotograaf

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 15:37 



 
Profiel   

Richting de avond, dan krijg je met het gouden uur ook de mooiste resultaten. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 17:21 



 
Profiel   

Dan volg ik even :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 14:58 



 
Profiel   

bij mij is er helaas iets tussen gekomen, meld mij bij dezen af

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 16:11 



 
Profiel   

Ik meld mij graag aan als fotograaf
insta inekemulder_fotografie

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 09:20 



 
Profiel   

Mijn vakantie is met een paar dagen opgeschoven, dus ben op die datum niet meer aanwezig helaas. Meld mij hierbij af, sorry!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 13:16 



 
Profiel   

Is het toegankelijk met een motor?
Ik wil nog steeds mooie foto’s met de motor bij de hei en dit is prima aan te rijden. Geen bohemian stijl alleen maar wat stoerder (motor is een chopper, ik spijkerbroek, boots).
Maar dat kan dus alleen als ik er met de motor kan komen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 16:27 



 
Profiel   

Amanda schreef
Is het toegankelijk met een motor?
Ik wil nog steeds mooie foto’s met de motor bij de hei en dit is prima aan te rijden. Geen bohemian stijl alleen maar wat stoerder (motor is een chopper, ik spijkerbroek, boots).
Maar dat kan dus alleen als ik er met de motor kan komen :D

Ik heb even nagevraagd aan mijn partner, die is daar wat bekender. Maar volgens hem is het met de motor op de heide niet toegankelijk. Maar als iemand het anders weet, hoor ik dat graag. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 13:17 



 
Profiel   

Nayomie schreef
Amanda schreef
Is het toegankelijk met een motor?
Ik wil nog steeds mooie foto’s met de motor bij de hei en dit is prima aan te rijden. Geen bohemian stijl alleen maar wat stoerder (motor is een chopper, ik spijkerbroek, boots).
Maar dat kan dus alleen als ik er met de motor kan komen :D

Ik heb even nagevraagd aan mijn partner, die is daar wat bekender. Maar volgens hem is het met de motor op de heide niet toegankelijk. Maar als iemand het anders weet, hoor ik dat graag. :)


Ik weet niet waar precies je af zou willen spreken? Ik ben er vandaag nog geweest en wij zijn de heide op gegaan aan de weg tussen Wezep en Heerde, daar staat een hek en ik denk dat je een motor daar niet heel makkelijk langs gaat krijgen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 15:37 



 
Profiel   

Ik denk dat het ook niet toegestaan is, ik ben een quad rijder en rij uiteraard alleen op legale paden maar er in natuurgebieden mag je eigenlijk nooit met gemotoriseerde voertuigen.
Ook al sta je bv alleen stil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 16:03 



 
Profiel   

Helaas moet ik mij afmelden.. helemaal vergeten dat ik geboekt was voor een betaalde klus :( sorry!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 16:28 



 
Profiel   

Natuurlijk niet op de heide zelf. Dat mag niet.
Maar er zijn wel eens gewoon parkeerplaatsen langs een heideveld. Of een weg.
Maar dan houdt het voor mij op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 16:31 



 
Profiel   

Ik zit een beetje te twijfelen over mijn outfit. Ik heb wel iets in boho stijl maar ik ben er nog niet over uit of ik het nou juist wel leuk vind of niet. Mag ik ook een andere stijl kiezen als ik iets weet te verzinnen waar ik me mooier in voel en vind of is dat niet handig? Want dan kies ik gewoon boho hoor. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 18:54 



 
Profiel   

Helaas meld ik mij bij deze ook af. Vanwege mijn blaasproblemen zie ik het niet zitten... Wens jullie wel heel veel plezier en hoop dat jullie een ander model kunnen vinden in mijn plaats.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 19:02 



 
Profiel   

Zou ik ook mee mogen als fotograaf? Ik heb geen heel profi camera en geen website, maar ik vind fotograferen wel erg leuk en zou er graag meer mee oefenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 20:33 



 
Profiel   

Mochten er modellen tekort zijn wil mijn beste vriendin denk ik wel mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 12:05 



 
Profiel   

Nayomie schreef
Tinkermuts schreef
Heb je wat boho voorbeelden, kan me daar niet echt wat bij voorstellen haha misschien is er daar wel iets in wat passend kan zijn voor me

Sorry dat het wat langer duurde! Heb even snel een screenshot gemaakt van het idee. :)


[ [url=m/2U0sFn.png]Afbeelding[/url] ]

Ik heb Marjo gevraagd voor ondersteuning bij het organiseren, ik zit zelf met behoorlijk wat afspraken etc waardoor ik niet overal aan toe kom en het nog eventjes afwachten is of ik er dan bij kan zijn (als het goed is wel hoor). Dus Marjo ondersteunt.
We willen max 8 modellen mee en max 8 fotografen. En opdelen in 2 groepen.

Momenteel hebben we 9 modellen (1 reserve dus) en 6 fotografen.

Lijstje:
Fotografen
- Nayomie
- Vriend Nayomie
- xMayo
- o_mariska_o
- InMu
- tass18


Modellen
liespower94
Tinkermuts
Mar3
Animal OVB
Donnar
Miss-Potter


@Tinkermuts, als ze wil is ze wat mij betreft welkom. Komen inderdaad mensen te kort. Bij minder dan 6 modellen wil ik ook voorstellen om de fotomeeting niet door te laten gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 12:10 



 
Profiel   

Dankjewel, ik zal haar even inlichtingen alvast, met ovb dat het doorgaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 15:21 



 
Profiel   

Hoi, ik breek even in ben benieuwd naar het adres waar ik mijn auto kan parkeren.. ben namelijk opzoek naar heide in de buurt (kom uit Noordoostpolder) en deze locatie is het dichtstbij want de rest is 1 uur + rijden.. verder geen intresse als model of fotograaf alleen benieuwd naar evt. parkeerplek zodat ik voor mezelf kan fotograferen groetjes Nadine!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-19 11:40 



 
Profiel   

Graag zou ik van iedereen een bevestiging willen ontvangen of je kunt komen of niet. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-19 12:19 



 
Profiel   

Omdat ik er vanuit gegaan was dat deze meeting overdag was heb ik helaas de avond niet vrij gehouden.
Ik moet mij daarom afmelden omdat ik in de avond al verplichtingen heb.
Heel jammer, mocht de meeting doorgaan veel plezier

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 15:54 



 
Profiel   

Helaas kan ik ook niet, ben op vakantie dan ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 16:16 



 
Profiel   

Vanwege gebrek aan modellen zal komende zaterdag niet doorgaan. Ik stel voor dat we deze fotomeeting naar volgend jaar verschuiven. Daar zal tzt een topic over verschijnen. :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 17:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 57 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen