Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 9 [ 206 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P] Fotomeeting herfst Oranjewoud (frl)

 
Profiel   

Hey hallo!

Ik zie dat er nog een aantal modellen zich gemeld hebben en dat er ook nog een aantal op de reservelijst staan. Ik moet helaas werken in het ziekenhuis en heb niet de flexibiliteit om nog te ruilen.

Hopelijk kan ik iemand anders blij maken met mijn plekje!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 20:24 



 
Profiel   

Figaros schreef
Hey hallo!

Ik zie dat er nog een aantal modellen zich gemeld hebben en dat er ook nog een aantal op de reservelijst staan. Ik moet helaas werken in het ziekenhuis en heb niet de flexibiliteit om nog te ruilen.

Hopelijk kan ik iemand anders blij maken met mijn plekje!

Dankje voor je bericht!!

Jongens. We moeten nogsteeds een locatie! Ik heb nog een fotograaf die zich aan heeft gemeld

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 10:24 



 

Kabayo schreef
Figaros schreef
Hey hallo!

Ik zie dat er nog een aantal modellen zich gemeld hebben en dat er ook nog een aantal op de reservelijst staan. Ik moet helaas werken in het ziekenhuis en heb niet de flexibiliteit om nog te ruilen.

Hopelijk kan ik iemand anders blij maken met mijn plekje!

Dankje voor je bericht!!

Jongens. We moeten nogsteeds een locatie! Ik heb nog een fotograaf die zich aan heeft gemeld



Oranjewoud of beesterzwaag? Voor mij is oranjewoud het dichstebij maar hoorde dat beesterzwaag een heel mooi bos is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 10:36 



 
Profiel   

Maakt mij niet uit haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 10:52 



 
Profiel   

Als ik mag kiezen beesterzwaag haha, das voor mij weer dichterbij. Maar zowel het bos daar als oranjewoud ken ik niet dus daar hebben jullie weinig aan :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 11:18 



 
Profiel   

Mijn voorkeur voor locatie is Beetsterzwaag

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 14:47 



 
Profiel   

Het zou mij ook niet uitmaken, heb inderdaad ook gehoord dat Beetsterzwaag mooi is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 15:02 



 
Profiel   

Ik heb voorkeur voor Oranjewoud, dat is voor mij een stuk dichterbij. Al is het bos is Beetsterzwaag volgens mij wel groter en zijn er meerdere mooie plekken om foto’s te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 17:12 



 
Profiel   

Beetsterzwaag is ook mijn voorkeur. Ontzettend mooi bos en veel mooi fotografie plekke. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 18:03 



 
Profiel   

Ik vind beetsterzwaag ook prima!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 18:05 



 
Profiel   

En is er iemand die daar een locatie weet? Ik kom daar niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 19:08 



 
Profiel   

Boktnaam: Amyblub
Naam: Amy
Apparatuur: Canon 77D met verschillende lenzen
Ervaring: genoeg ervaring :)
Website/Facebookpagina:
https://instagram.com/amy_vandijk
https://www.facebook.com/amyvandijkfotografie/

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 19:10 



 
Profiel   

Ik ga er wel eens wandelen met de hond, dan parkeer ik altijd aan de poostweg (bij die parkeervakken) maar er is vast iemand die weet wat een mooie plek is die ook handig is met paarden. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 19:20 



 

Kabayo schreef
En is er iemand die daar een locatie weet? Ik kom daar niet


Ik zag op maps dat er een P plaats is bij een landgoed?? Misschien dat vanuit daar het bos ingegaan kan worden. Ik ben er ook niet bekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 20:02 



 
Profiel   

Ik wil morgen wel even kijken, heb even op google earth gekeken maar misschien is ergens een geschikte plek in het geel omcirkelde deel? Dat lijkt wat meer open namelijk zo te zien en zit vrij dicht bij de weg?? Dit is aan de poostweg.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 20:11 



 
Profiel   

Ik ben net even wezen kijken in Beetsterzwaag. Dat adres hierboven is denk ik niet geschikt om trailers te parkeren, daar kunnen max 2 trailers staan... Iets terug is wel een grotere parkeerplek en een mooier stuk met meer bladeren op de grond :D


[ img ]


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 13:21 



 
Profiel   

Zijn we elkaar net misgelopen denk ik! :D Ik kom er ook net vandaan en kwam tot dezelfde conclusie :))

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 13:40 



 
Profiel   

Oh grappig haha! Het zag er in ieder geval al erg mooi uit :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 14:28 



 
Profiel   

MDJ schreef
Zijn we elkaar net misgelopen denk ik! :D Ik kom er ook net vandaan en kwam tot dezelfde conclusie :))

[ [url=m/11uJHk.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dit is de doorgang vanaf de parkeerplekken toch ?
Als je daar links langs het pad loopt kom je op een gegeven moment bij een vlakte met van die dennenbomen/ open plek en een mooi bospaadje

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 17:57 



 
Profiel   

Ik moet de hond Abe helaas afmelden, mijn moeder zou met hem gaan maar die moet op tijd weer weg ivm werk.

Ik kom nog wel gewoon met Larissa![ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 08:28 



 

Wanneer weten we waar en hoe laat enzo de meeting is? Is wel makkelijk voor de planning hahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 08:33 



 
Profiel   

Goedemorgen, weet niet wanneer jullie de meeting uiteindelijk gepland hebben.

Mochten jullie modellen te kort komen heb ik nog een valkkleurige ruin die al vaker voor de camera heeft gestaan.

Oranjewoud of Beetsterzwaag maakt mij niet uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 08:34 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Wanneer weten we waar en hoe laat enzo de meeting is? Is wel makkelijk voor de planning hahaha.

Ik wou half 10 beginnen

Waar hangt af van als iemand een locatie vind :) maar zo te lezen zijn er al mensen mee bezig

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 09:07 



 

Kabayo schreef
Marije_1997 schreef
Wanneer weten we waar en hoe laat enzo de meeting is? Is wel makkelijk voor de planning hahaha.

Ik wou half 10 beginnen

Waar hangt af van als iemand een locatie vind :) maar zo te lezen zijn er al mensen mee bezig



Half 10 is wel een prima tijd denk ik. Wanneer wou je beginnen met de honden? Dat wou je smiddags doen toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 09:12 



 
Profiel   

Ja maar als er maar 4 honden overblijven doen we gewoon aansluitend. Ik kan ook nooit heen en weer met trailer en al om er dan met de hond te zijn. Dus neem hem/ze gewoon direct mee. Portret foto's van paarden duurt anderhalf uur en dan nog rijden
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 09:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 9 [ 206 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen