Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 6 [ 138 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P/M] Fotomeeting Schoorl/Strand.

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Ik zou heel graag een fotomeeting organiseren in Schoorl. Dit kan zowel in de duinen als het strand, het is daar erg gaaf (ook nu nog met dit weer). Wie heeft er eventueel interesse? Ik dacht aan deze stijl om te fotograferen, zie foto's hieronder. Het mag ook zwart/wit zijn/mysterieus. Bij interesse graag opgeven of je model/fotograaf bent. Indien model even een foto van paard (en evt. jou erbij) en indien fotograaf een portfolio foto.

Datum even in overleg! Ik dacht aan óf wintershoot of met het voorjaar.

[ img ]


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 21:52 



 
Profiel   

Leuk! Ik heb interesse als model met mijn pony Prada


[ img ]


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 15:35 



 
Profiel   

beetje laat maar ik heb ook erg veel interesse.
me paint, western bereden (barrel racing) dus volledig western show tuig aanwezig

[ img ]

2,5 jarige arabierxhalfinger merrie word nog niet bereden maar western show halster aanwezig

[ img ]

en me 18 jarige minishet

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-20 14:15 



 
Profiel   

Het lijkt mij eventueel wel leuk om mee te gaan als fotograaf :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-20 18:46 



 
Profiel   

Ik wil me ook aanmelden als fotograaf

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-20 18:48 



 
Profiel   

Ik wil me ook wel aanmelden als fotograaf als ik met iemand mee kan rijden vanaf een trein station.
QR-Photography

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-20 20:45 



 
Profiel   

lijkt mij ook leuk om te fotograferen

https://www.facebook.com/EHEFoto/?epa=SEARCH_BOX

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-20 09:00 



 
Profiel   

Ik zou wel graag met mijn pony's model staan . Maar ben nu ook in verwachting dus ben heel benieuwd naar de datum ? [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-20 09:17 



 
Profiel   

Ts. Had je al een datum in gedachten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-20 21:04 



 
Profiel   

Ik ben ook geinteresseerd als fotograaf! De link naar mijn facebookpagina/portfolio staat in mijn onderschrift :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-20 10:03 



 
Profiel   

Evt. Ook geïteresseerd als fotograaf

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:06 



 
Profiel   

Ohh ik heb ook wel interesse!
Hoor graag meer.
Ik heb twee Welshjes in de aanbieding.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:09 



 
Profiel   

Ik heb ook interesse als fotograaf afhankelijk van de datum!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 14:04 



 
Profiel   

Wat onwijs fijn zeg, al die reacties! Aan het begin was het stil dus keek ook niet veel meer. Maar erg leuk dat er animo voor is!!

Het is sowieso nog even wachten tot het fijner weer is, ik dacht ergens in de maand mei? Voorkeuren mogen ook alvast worden uitgesproken! Ook kunnen er ideeën worden besproken wat jullie leuk lijkt om te doen qua kleding en thema verder (mijn beginpost is een opzetje maar ideetjes zijn natuurlijk welkom).

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 22:10 



 
Profiel   

Ik wil ook graag mee als model! Ik heb een KWPN merrie die ook erg graag voor de camera staat.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 22:52 



 
Profiel   

Misschien een data in de meivakantie? We moeten alleen wel even kijken: na een bepaalde data mag je niet meer overdag op het strand met de paarden. Dus dan moeten we het verplaatsen naar de avond

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-20 12:30 



 
Profiel   

StillAngel schreef
Wat onwijs fijn zeg, al die reacties! Aan het begin was het stil dus keek ook niet veel meer. Maar erg leuk dat er animo voor is!!

Het is sowieso nog even wachten tot het fijner weer is, ik dacht ergens in de maand mei? Voorkeuren mogen ook alvast worden uitgesproken! Ook kunnen er ideeën worden besproken wat jullie leuk lijkt om te doen qua kleding en thema verder (mijn beginpost is een opzetje maar ideetjes zijn natuurlijk welkom).


leuk, wij beschikken over een volledige western outfit en pettycoat jurk.
staan in opmeer dus fijn dichtbij

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-20 20:21 



 
Profiel   

t/m 30 april mag je met paard overdag op het strand.

Afhankelijk van de datum meld ik me ook aan als fotograaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-20 23:50 



 
Profiel   

Kan ik me nog opgeven als fotograaf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-20 23:57 



 
Profiel   

Ja hoor, alle aanmeldingen mogen nog binnenstromen! Graag zelfs! Slim plan om het wel voor 30 april te doen dan zodat we overdag op het strand kunnen. Een datum is nu nog wat lastig, we willen wel een redelijke kans op mooi weer natuurlijk. Het zal wel ergens eind april worden dan als er dan het meest kans op goed weer is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-20 18:57 



 
Profiel   

Interesse als fotograaf! Afhankelijk van de datum :). Portfolio staat in mijn onderschrift. Eventueel kan ik mijn ‘zakelijk’ portfolio (portretten en reportages) nog sturen via PB.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-20 20:20 



 
Profiel   

Ik zou wel willen komen met 1 van mijn ijslanders
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-20 20:42 



 
Profiel   

Wat leuk! Ik geef ons ook graag op als model
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-20 21:18 



 
Profiel   

StillAngel schreef
Ja hoor, alle aanmeldingen mogen nog binnenstromen! Graag zelfs! Slim plan om het wel voor 30 april te doen dan zodat we overdag op het strand kunnen. Een datum is nu nog wat lastig, we willen wel een redelijke kans op mooi weer natuurlijk. Het zal wel ergens eind april worden dan als er dan het meest kans op goed weer is.


Misschien kunnen we alvast een datum en een reserve datum prikken? Dan kunnen de deelnemers die dagen iig bezet houden?

Edit: het is de week van de 30ste ook vakantie, ik weet niet hoeveel deelnemers dan vrij zijn van werk/school, dan zouden we die week ook op een doordeweekse dag de (reserve) datum kunnen plannen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-20 21:07 



 
Profiel   

Oke goed plan. Ik zet het op zaterdag 25 of zondag 26 april. Wat komt voor jullie het beste uit?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-20 22:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 6 [ 138 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen