Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 12 [ 289 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P] Fotomeeting Havelte, 19 april

 
Profiel   

ClaudiaDer schreef
Oh, dat is niet heel erg handig! Ik denk dat het misschien beter is om de fotomeeting toch dan (weer) af te lassen.
Ook omdat er waarschijnlijk amper water meer staat in de plas :(


Begrijpelijk, mocht er een nieuwe datum worden gekozen dan ga ik graag mee. Ik ga er dan voor nu vanuit dat de 29e niet door gaat.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-20 12:51 



 
Profiel   

Ik zie dit topic nu pas, maar ik heb ook wel veeel interesse om mee te gaan!

Ik zou als fotograaf mee kunnen, kan wel wat werk plaatsen maar heb evt ook wel een paard die als model mee kan! Friese merrie met lange manen en goed zwart van 8 jaar of een 3 jarige Friese hengst met veeel bravour.

Ik zou zaterdag de 29ste wel kunnen, voorkeur is denk ik als fotograaf

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-20 17:18 



 
Profiel   

ClaudiaDer schreef
Oh, dat is niet heel erg handig! Ik denk dat het misschien beter is om de fotomeeting toch dan (weer) af te lassen.
Ook omdat er waarschijnlijk amper water meer staat in de plas :(


Maar de heide staat wel mooi in bloei, misschien kunnen we uitwijken?

Hetgeen wat ik gepland had de 29e gaat niet door dus ik zou als fotograaf gewoon kunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-20 17:29 



 
Profiel   

Het grote probleem is dat er op deze datum ook een hondenmeeting is gepland die op dezelfde stukken zullen/willen fotograferen. Dan ga je elkaar gigantisch in de weg lopen. Vandaar dat het niet handig is om het op deze datum door te laten gaan.

Ik vind het ook ontzettend jammer, maar door inactiviteit van dit topic, wat ik totaal begrijp, is het nu gebeurd dat een andere bokker drie weken terug op deze datum ook een fotomeeting heeft gepland op precies dezelfde locatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-20 17:32 



 
Profiel   

Marjo schreef
ClaudiaDer schreef
Oh, dat is niet heel erg handig! Ik denk dat het misschien beter is om de fotomeeting toch dan (weer) af te lassen.
Ook omdat er waarschijnlijk amper water meer staat in de plas :(


Maar de heide staat wel mooi in bloei, misschien kunnen we uitwijken?

Hetgeen wat ik gepland had de 29e gaat niet door dus ik zou als fotograaf gewoon kunnen.

Zou idd jammer zijn als het niet doorgaat. Misschien verplaatsen (edit; naar een andere plek)? Naar Terhorsterzand bijv? Daar is ook bos en heide. Water zal inmiddels niet meer zijn als een modderpoel vermoed ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-20 18:01 



 
Profiel   

Niet helemaal eerlijk lijkt mij. Deze datum was namelijk eerder gekozen :=
Ik kan niet na 31 augustus namelijk ivm verbouwing van ons huis

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-20 22:20 



 
Profiel   

Ik zou het ook wel jammer vinden als het niet doorgaat. Sowieso stond deze meeting eerder gepland dan die van de honden maar daarnaast zie ik het probleem niet als we tegelijk fotograferen. Havelte heeft veel mooie plekjes heide, toch?

Ik kijk nu wel uit perspectief van de heide foto's en niet zozeer het water. Dat laatste is wel jammer ja maar vind het geen aderlating :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-20 09:47 



 
Profiel   

Ik kan nog steeds met mijn merrie mee als model.

Havelte lijkt me ivm de hondenmeeting niet handig. Jammer, wij waren als eerste. Maar het lijkt me nogal gevaarlijk als zo'n hond los komt en achter een paard aan gaat rennen.
Had de organisator van de hondenmeeting ook even over na moeten denken, maar goed, misschien wist ze niet dat deze meeting er was.

We kunnen eventueel uitwijken naar een andere plek?
De heide staat vol in bloei, dus dat is wel gunstig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-20 10:45 



 
Profiel   

Heeft iemand überhaupt al contact gelegd met de organisatie van die meeting? Misschien kun je het qua tijd zo plannen dat je elkaar niet in de weg loopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-20 10:58 



 
Profiel   

Er staat natuurlijk een heel andere datum in de titel van het topic, dus ik kan me voorstellen dat dit helemaal niet bekend was bij de organisator van de andere meeting. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-20 12:28 



 
Profiel   

Terhorst is nu nog prachtig, en gelukkig staat er nog water.
Maaarrr... Ik heb zelf eigenlijk geen tijd meer om dit verder te organiseren. Mijn stage neemt toch veel meer tijd en vooral energie in beslag dan dat ik had verwacht.

Mocht iemand het leuk vinden, neem het alsjeblieft over! Want dat zou natuurlijk super zijn voor alle geïnteresseerden. Zelf kies ik straks in het voorjaar weer een mooie datum :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-20 19:59 



 
Profiel   

Ik was gister in Havelte en overdag zijn er genoeg plekken waar het zeker wel kan zonder dat we de honden meeting in de weg lopen denk ik?

Ik zou het gewoon door laten gaan denk ik, wellicht inderdaad contact met de honden meeting waar zij van plan zijn. Zoveel ruimte zullen ze toch niet nodig zijn? En er zitten heel wat uren in een dag...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-20 11:13 



 
Profiel   

Dan moeten we iemand vinden die een schema zou kunnen en willen maken en zou kunnen kijken wie er precies mee gaan :). Ik heb helaas echt geen tijd

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-20 22:18 



 
Profiel   

Ik wil wel een lijst maken, hoeveel animo is er nog? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-20 10:57 



 
Profiel   

Ik heb de TS van de honden meeting een bericht gedaan.

Willen jullie, voor degene die zaterdag a.s. 29 Augustus nog meewillen onderstaande invullen? (Hele topic doorgaan kost iets teveel tijd).

Modellen:
1.
2.
3.
4.
5.
6.

Fotografen:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-20 11:13 



 
Profiel   

Simoon__ schreef
Ik heb de TS van de honden meeting een bericht gedaan.

Willen jullie, voor degene die zaterdag a.s. 29 Augustus nog meewillen onderstaande invullen? (Hele topic doorgaan kost iets teveel tijd).

Modellen:
1.
2.
3.
4.
5.
6.

Fotografen:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.


Ik heb interesse om mee te gaan als model, heb een heel lief shetlandertje. Mag dat ook? Of moeten het “ oude” modellen zijn die al eerder waren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-20 11:38 



 
Profiel   

Ik kan en wil ook nog steeds wel zaterdag met Tinus :) [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-20 16:12 



 
Profiel   

Ook voor jullie goed om te weten
Kregen wij ook als waarschuwing

Passadena schreef
Nikki de Kerf heeft vandaag een bericht op haar Facebook geplaatst over grondwespen die actief zijn op de heide.
Pas er voor op. Het model van haar heeft zo’n 30 wespen steken gekregen.


Zie originele bericht Nikki.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... %2As%2As-R

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 08:51 



 
Profiel   

Simoon__ schreef
Ik heb de TS van de honden meeting een bericht gedaan.

Willen jullie, voor degene die zaterdag a.s. 29 Augustus nog meewillen onderstaande invullen? (Hele topic doorgaan kost iets teveel tijd).

Modellen:
1. Whisper5 met Tinus
2. Esaqar met Carrera
3.
4.
5.
6.

Fotografen:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 10:32 



 
Profiel   

Ik heb nog steeds interesse ik stond als reserve model.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 10:55 



 
Profiel   

Ik heb ook nog interesse, ik moet alleen even kijken of er een trailer beschikbaar is. Of iemand moet langs Drachten komen met een tweepaards? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 12:41 



 
Profiel   

Zijn er ook nog fotografen die mee willen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 20:19 



 
Profiel   

Is er al iets duidelijk over de tijden ivm de hondenmeeting?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 21:56 



 
Profiel   

Ja, de hondenmeeting is s'morgens vanaf een uur of 10 en verwachten dat ze 1,5 uur bezig zijn. Dus als we deze s'middags doen lopen we elkaar echt niet in de weg! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 22:28 



 
Profiel   

Zullen we deze meeting vanaf 14.00 uur in Havelte doen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 22:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 12 [ 289 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen