Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 66 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P]Fotomeeting 3 Mei 2020 Maasduinen (Well, NB)

 
Profiel   

Fotomeeting 3 Mei 2020 Maasduinen (Well, NB)

Hallo allemaal, mij en Lotte leek het ons weer eens leuk om een fotomeeting te organiseren in de Maasduinen. Hieronder alle info!

[ img ]


Waar: Maasduinen NB (bij Well, Bosserheide 3B, 5855 EA Well)
Wanneer:3 mei 2020
Hoe laat:
Optie 1: verzamelen rond half 11, 11 uur starten
Optie 2: verzamelen rond half 7, 7 uur starten (avond, tijd kan nog aangepast worden ivm aanmeldingen)
Deelnemers: 4-6 modellen (2 plekken al bezet) - 4-6 fotografen (maximaal 12, kunnen dubbel zetten)

We willen de meeting niet de hele dag laten duren, hierdoor wil ik met maximaal 4-6 paarden op pad gaan.
Zo hebben we een overzichtelijke groep, als we meer dan 4-6 aanmeldingen hebben als fotograaf gaan we over na 2 fotografen per model, dit ligt aan de hoeveelheid modellen.

Tijd kan gekozen worden. Rond half 11 zitten we hopelijk met heerlijk weer. Om half 7 gaan we richting gouden uur/ mooi avond ligt. Hieruit kunnen we met z’n allen kiezen.

Over het algemeen beginnen we met portretfoto’s. Hier wil ik ongeveer 10-15 min per model aanhouden en daarna ongeveer 5 min wisseltijd. Misschien zal dit voor sommige modellen/fotografen wel kort lijken, maar vergeet niet dat we meerdere rondes hebben.
Hierna staat eventueel losgooien op de planning! Tegen die tijd hoop ik prikpaaltjes in mijn bezit te hebben, deze zouden we bijvoorbeeld in het water kunnen plaatsen. Is je paard bang voor water? Geen probleem, kiezen we een andere setting.

Het besluit of de meeting wel of niet doorgaat op de datum zal worden genomen door mij of Lotte, we zullen dit uiterlijk 1 dag van tevoren doen. Het liefste 2 dagen natuurlijk zodat iedereen het ruim op tijd weet. Maar dit kunnen wij niet garanderen i.v.m. weerverwachtingen.

Graag heb ik wel dat iedere aanmelding het onderstaande lijstje invult. Dit om keuzes eventueel makkelijker te maken, maar ook natuurlijk om alles overzichtelijk te houden.

Deze fotomeeting is bedoeld om aan mooie foto’s te komen van misschien wel fotografen die we niet kennen, en voor de fotografen eigenlijk als portfolio. Het zou dus best kunnen zijn dat uiteindelijk besloten wordt de fotografen een vergoeding te geven. Houdt hier rekening mee. Wil je dit absoluut niet, geef dat hieronder aan

Modellen:
Opgeven voor modellen kan via dit topic, een PB of een email naar: janne.jacobs@live.nl Opgave betekend niet automatisch garantie op deelname. Fotografen zullen de modellen kiezen door middel van stemmen, de overgebleven komen op de reservelijst. Zelf gaan ik en een vriendin al mee als model. Dit staat vast

(Bokt) naam:
Naam paard:
Ras:
Leeftijd:
Bijzonderheden paard:
Durft in het water: ja/nee
Vergoeding: Ja/nee
Opmerkingen:
Duidelijke/recente foto van je paard:

Fotografen:
Fotografen gaan mee op volgorde van aanmelding. Er is in totaal plek voor 8-12 fotografen. Dit hangt af van het aantal modelaanmeldingen. Lijkt het je leuk om mee te gaan? Geef je snel op doormiddel van dit lijstje. Dit kan via dit topic, een PB of een email naar: janne.jacobs@live.nl . Ik zal proberen groepjes zoveel mogelijk in te delen naar wens/ervaring

(Bokt)naam:
Fotografienaam:
Website/Instagram/FB pagina:
Ervaring:
Appratuur:
Stijl:

Houdt rekening met:
- Fotografen geven geen gratis afgedrukte foto’s/bestanden weg aan modellen
- Per model worden er minimaal 3 foto’s op web formaat geleverd. Dit mogen er meer zijn
- Nabestellingen gaan via de betreffende fotograaf. Ik en Lotte zijn niet verantwoordelijk voor eventuele prijsverschillen
- Wees op tijd aanwezig! Niets is zo vervelend als wachten met paarden
- Houd de datum vrij!! Dus ook als je op de reservelijst staat. We zullen op tijd laten weten of je meekan of niet.

Hopelijk tot snel!



Laatst bijgewerkt door Essie73 op 22-01-20 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Tag in titel gezet

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 11:44 



 
Profiel   

(Bokt) naam: JanneJ2001
Naam paard: Ushi
Ras:Fries
Leeftijd: 5
Bijzonderheden paard:Geduldig, vrolijk
Durft in het water: ja
Vergoeding: Ja
Opmerkingen: organisator
Duidelijke/recente foto van je paard:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 11:46 



 
Profiel   

(Bokt) naam: Lotte Hofs (geen bokt)
Naam paard: Weike
Ras:Fries
Leeftijd: 13
Bijzonderheden paard:-
Durft in het water: niet zeker
Vergoeding: Ja
Opmerkingen: organisator
Duidelijke/recente foto van je paard:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 11:51 



 
Profiel   

Opgegeven modellen:
1. JanneJ2001 | Janne Jacobs | Fries | 5 | fotogeniek, vrolijk | ja | ja | opmerkingen: organisator |
2. Lotte Hofs | Fries |13| Lange manen, veel beweging | soms | Ja | opmerkingen: organisator |
3.
4.

5.
6.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 11:52 



 
Profiel   

(Bokt)naam: Isabel
Fotografienaam: Isabel Schenkels Fotografie
Website/Instagram/FB pagina: http://www.isabelschenkels.nl
Ervaring: beginnend
Appratuur: Nikon D7200 met 70-300 lens
Stijl: nog in ontwikkeling

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 11:52 



 
Profiel   

(Bokt)naam: theadora99/Thea
Fotografienaam: heb ik niet?
Website/Instagram/FB pagina: heb ik ook niet
Ervaring: beginnend
Appratuur: Nikon D7100, lens moet ik even nazoeken.
Stijl: ?

Ik heb nog niet echt fotomeetings gedaan en maak zelf veel foto's (mijn eigen huisdieren etc). Heb dus wel voorbeeldfoto's maar fotografeer niet echt in opdracht oid. Hoop dat ik alsnog mee mag :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 11:58 



 
Profiel   

theadora99 schreef
(Bokt)naam: theadora99/Thea
Fotografienaam: heb ik niet?
Website/Instagram/FB pagina: heb ik ook niet
Ervaring: beginnend
Appratuur: Nikon D7100, lens moet ik even nazoeken.
Stijl: ?

Ik heb nog niet echt fotomeetings gedaan en maak zelf veel foto's (mijn eigen huisdieren etc). Heb dus wel voorbeeldfoto's maar fotografeer niet echt in opdracht oid. Hoop dat ik alsnog mee mag :=

Hee wat leuk dat je toch opgeeft! Heb je iets van materiaal dat je kunt laten zien? Verder kunnen we even kijken of er een andere fotograaf mee gaat die je eventueel het een en ander kan uitleggen/leren. Lijkt je dat wat? Anders gaan we gewoon kijken of we je alsnog mee kunnen nemen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 12:03 



 
Profiel   

Heb ik zeker, alleen nu even niet aangezien ik op stage ben haha. Ik maak wel al denk ik zo'n 4 jaar foto's, laatst dus ook een betere camera aangeschaft en wil zeker meer oefenen, alleen vind mezelf ook nog niet goed genoeg om er geld voor te vragen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 12:04 



 
Profiel   

(Bokt)naam: lovecuarzo
Fotografienaam: mel photography
Website/Instagram/FB pagina: geen komt er aan
Ervaring: aantal jaar maar ben een tijdje gestopt
Appratuur: canon + 70-200 canon 2.8  
Stijl: vanalles

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 12:30 



 
Profiel   

theadora99 schreef
Heb ik zeker, alleen nu even niet aangezien ik op stage ben haha. Ik maak wel al denk ik zo'n 4 jaar foto's, laatst dus ook een betere camera aangeschaft en wil zeker meer oefenen, alleen vind mezelf ook nog niet goed genoeg om er geld voor te vragen haha


Ahh helemaal top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 12:35 



 
Profiel   

opgegeven Fotograven
1. Isabel | Isabel Schenkels Fotografie | www.isabelschenkels.nl | beginnend | Nikon D7200 met 70-300 lens
2. Theadora99/Thea | beginnend | Nikon D7100 |
3. Lovecuarzo | mel photography | aantal jaar | canon + 70-200 2.8 | vanalles

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 12:45 



 
Profiel   

Als ik het goed begrijp gaat het dus om portretfotos en losgooifotos? Zijn de portretfotos alleen van het paard of ook van de baasjes?
Paard los op een vreemde locatie vind ik zelf geen fijn idee, ook niet tussen paaltjes, heeft het dan zin om me op te geven of niet? Ik kan haar eventueel wel longeren met een zwart touwhalster zodat het makkelijk weg te werken is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 20:36 



 
Profiel   

A.s. weekend heb ik een fotoshoot met mijn rijpaard Picasso, mocht dit goed verlopen dan zou ik evt. kunnen komen met hem. Ik ben altijd beschikbaar met mijn 2 minipaardjes.

(Bokt) naam: Lys_PPA
Naam paard: Picasso, Piet of Abby
Ras: Arabofries, Minipaard, Minipaard
Leeftijd: 6, bijna 3, bijna 3
Bijzonderheden paard: Picasso en Abby lange manen, Abby mooie kleur roodschimmel, Piet hoge cute factor
Durft in het water: Picasso ja, Abby nee, Piet niet zeker
Vergoeding: ?
Opmerkingen: Losgooifoto liever niet van Picasso, de minis zou kunnen. Waarschijnlijk zijn de mini's dan net geschoren dus dan zijn het echt minipaardjes (en lijken ze niet op shetlanders).
Duidelijke/recente foto van je paard:
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 09:00 



 
Profiel   

ik twijfel nog of die datum gaat lukken. maar ik wil die dag wel 'reserveren' voor deze shoot, dus ik geef me voor de zekerheid toch op! Eindelijk eens een fotomeeting in de buurt.

(Bokt) naam: Blackbeautyz
Naam paard: Prettyboy
Ras: Appaloosa
Leeftijd: 8
Bijzonderheden paard: -
Durft in het water: ja/nee, twijfel.. misschien als iemand eens wil proberen met een paard die wel 100% durft en direct het water in loopt.
Vergoeding: nee

Duidelijke/recente foto van je paard:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 09:10 



 
Profiel   

wat bedoel je eigelijk met bij de modellen "vergoeding" ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 09:13 



 
Profiel   

of je bereid bent om een vergoeding te betalen geloof ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 09:13 



 
Profiel   

Deze fotomeeting is bedoeld om aan mooie foto’s te komen van misschien wel fotografen die we niet kennen, en voor de fotografen eigenlijk als portfolio. Het zou dus best kunnen zijn dat uiteindelijk besloten wordt de fotografen een vergoeding te geven. Houdt hier rekening mee. Wil je dit absoluut niet, geef dat hieronder aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 09:13 



 
Profiel   

oh zo oke dan snap ik het

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 09:16 



 
Profiel   

Tip: Even titel aanpassen, Well (5855 EA) ligt in Limburg en niet in Brabant :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 09:35 



 
Profiel   

Dit is relatief dicht bij mij.. Mogen er ook honden komen of wordt het echt een paardenmeeting?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 10:07 



 
Profiel   

Annetje schreef
Als ik het goed begrijp gaat het dus om portretfotos en losgooifotos? Zijn de portretfotos alleen van het paard of ook van de baasjes?
Paard los op een vreemde locatie vind ik zelf geen fijn idee, ook niet tussen paaltjes, heeft het dan zin om me op te geven of niet? Ik kan haar eventueel wel longeren met een zwart touwhalster zodat het makkelijk weg te werken is?

Hee, ja als je het zo bekijkt gaat het inderdaad om portret en actiefoto's.
Als eigenaar mag je zelf beslissen of je zelf mee op de foto gaat, of niet.
De paaltjes zijn er mee voor om iets meer te hebben dan alleen de lijn. Voel je vooral niet verplicht om je paard los te laten in de cirkel. Dit mag inderdaad gewoon aan een longeerlijn (dan wel het liefste met touwhalster inderdaad)

Hopelijk heb ik het nu wat duidelijker voor je gemaakt!
Groetjes :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 14:21 



 
Profiel   

Joan73 schreef
Tip: Even titel aanpassen, Well (5855 EA) ligt in Limburg en niet in Brabant :)

Jaa klopt, was een foutje vanaf mijn kant, ik weet alleen niet hoe ik het nu nog kan aanpassen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 14:22 



 
Profiel   

Renee1991 schreef
Dit is relatief dicht bij mij.. Mogen er ook honden komen of wordt het echt een paardenmeeting?


Deze meeting wil ik eigenlijk echt bij paarden houden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 14:22 



 
Profiel   

BlackBeautyZ schreef
ik twijfel nog of die datum gaat lukken. maar ik wil die dag wel 'reserveren' voor deze shoot, dus ik geef me voor de zekerheid toch op! Eindelijk eens een fotomeeting in de buurt.

(Bokt) naam: Blackbeautyz
Naam paard: Prettyboy
Ras: Appaloosa
Leeftijd: 8
Bijzonderheden paard: -
Durft in het water: ja/nee, twijfel.. misschien als iemand eens wil proberen met een paard die wel 100% durft en direct het water in loopt.
Vergoeding: nee

Duidelijke/recente foto van je paard:
[ [url=m/QB2nOZ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een gaaf paard heb je zeg! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 14:23 



 
Profiel   

Opgegeven Fotograven
1. Isabel | Isabel Schenkels Fotografie | www.isabelschenkels.nl | beginnend | Nikon D7200 met 70-300 lens
2. Theadora99/Thea | beginnend | Nikon D7100 |
3. Lovecuarzo | mel photography | aantal jaar | canon + 70-200 2.8 | vanalles
4. Daniek | hobbyfotograaf | Canon 700D + 18-300 3.5-6.4
5. Sandra Bos | sandrab_fotografie | Hobbyfotograaf | Instagram: sandrab_fotografie | Canon 800D met 18-55 en 75-300 | Romantisch
6. Sophie.grafie | website: www.sp[hiegrafie.nl | 2 jaar | Canon 90D met 70-200 2.8 | natuurlijk
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 14:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 66 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen