Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 50 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

[H] Avondmeeting honden Zandmotor (Monster, Zuid Holland)

 
Profiel   

Even voor alle zekerheid, het wordt de 21e toch?

Ik heb zowel de 14e als de 21e nog altijd geblokt staan in mijn agenda namelijk :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-20 16:58 



 
Profiel   

Ja klopt, het is de 21e!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-20 17:02 



 
Profiel   

Check

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-20 17:03 



 
Profiel   

Leuk, ik heb er zin in! Als het goed is moet mijn auto dan wel weer terug zijn (kapot :() maar anders pak ik gewoon vriendlief zijn auto. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-20 21:49 



 
Profiel   

Het is voor mij nog even onzeker.

Ik ben nu op vakantie in België, niet in code oranje gebied, maar voor de zekerheid hebben mn ouders besloten dat ik even 2 weken niet welkom ben.

Moet dus even kijken of ik een overnachting ergens in Monster kan regelen want in de avond terug rijden naar Ossendrecht zie ik niet zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-20 12:30 



 
Profiel   

Ik rij snachts terug naar Doorn, of pit in de auto, gooi er nog een ochtendje strand tegenaan en rij dan terug :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-20 13:01 



 
Profiel   

Femke_Tweety schreef
Ik rij snachts terug naar Doorn, of pit in de auto, gooi er nog een ochtendje strand tegenaan en rij dan terug :)


In de auto slapen kan ik ook wel doen voor 1 nachtje.

Alle campings in de omgeving zijn helaas volgeboekt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-20 13:54 



 
Profiel   

Ik heb eergisteren Habibi haar pootjes weer even netjes gemaakt. Flossen tussen de tenen uit etc.

De eerste paar dagen ziet dat er nooit zo mooi uit, dus vandaar dat ik dat vast gedaan heb. Dan is het de 21e op zijn netst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-20 22:33 



 
Profiel   

Als iemand alvast de locatie wil bekijken dan kan dit via deze webcam. Het is helemaal aan de linkerkant van het uitzicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-20 16:16 



 
Profiel   

Ooh, ik dacht Monster?

Kijkduin is helemaal prima, daar ken ik echt ieder pad.

Maar dan is parkeren op de Machiel vrijenhoeklaan toch veel dichterbij?

Is het ten noorden of ten zuiden van de grote uitzendtoren op de zandmotor?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-20 16:22 



 
Profiel   

De strandopgang (in het PB) is eigenlijk tussen kijkduin en monster in. Daar is het meestal lekker rustig. Maar je kunt hem op de webcam zien liggen vandaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-20 16:32 



 
Profiel   

Even met Google maps gezocht nu.

Is net zuid van de argusmast. Handig dat je daar zo dichtbij kunt komen met de auto.

Machiel vrijenhoeklaan is nog wel een knap eind lopen :')

Top, komt goed vrijdag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-20 16:38 



 
Profiel   

Tot vrijdag :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-20 16:40 



 
Profiel   

Kan iemand een googlemaps plaatje plaatsen? Ik ben daar niet zo handig in, maar snap nu niet zo goed waar het is :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-20 23:11 



 
Profiel   

Een pin is misschien nog handiger:

Geplaatste speld
In de buurt van 2681 PB Monster
https://maps.app.goo.gl/ES7mWgTuhbq5KGpE7

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-20 23:17 



 
Profiel   

Let op, het parkeren is in de berm langs een 60km weg. Het kan er vreselijk druk zijn! Zeker op dagen met strandweer. Direct links is een honden losloopgebied. Dan het pad volgen rechtdoor, dan kom je op het strand. Vanaf de weg ongeveer 10 minuten lopen, stuk heuvel af, stuk heuvel op. Vlak voor de strandopgang zitten 2 drukke fietspaden, 1 wat meer richting weg, dat is het oude fietspad en 1 echt direct voor de strandopgang.

Ik heb 1,5 jaar met mijn paard 100m van deze strandopgang gestaan en 21 jaar in Monster gewoond, dus ken de omgeving wel een beetje :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-20 09:07 



 
Profiel   

Bedankt voor de extra info @mvdende. We moeten ook nog even het weer afwachten, bij onweer of te warm weer zullen we het wellicht moeten verplaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-20 11:05 



 
Profiel   

NESCAFE schreef
Bedankt voor de extra info @mvdende. We moeten ook nog even het weer afwachten, bij onweer of te warm weer zullen we het wellicht moeten verplaatsen.


Bij onweer sowieso, echt te warm zal snel meevallen. Voor nu staat er 24°c op de kaarten. In de avond koelt het aan het strand best snel af nog.

Edit: ik zou het wel graag minimaal 1 dag van te voren weten of het uitgesteld zal moeten worden want ik ga dan waarschijnlijk al einde ochtend richting Monster rijden. Heb dan nog wat andere dingetjes te doen daar in die omgeving en ga dan ook Skip even goed wassen bij de hondenwas in de Vogelkelder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-20 11:14 



 
Profiel   

Laten we afspreken dat we uiterlijk woensdagavond beslissen wat we doen m.b.t. het weer. Tegen die tijd zou het weerbericht wel redelijk betrouwbaar moeten

Ik heb inmiddels de groepsapp gemaakt. Willen diegene die het nog niet gedaan hebben mij die voor de meeting nog doorgeven. Dat communiceert toch wat sneller.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-20 11:30 



 
Profiel   

Ik zit er nog niet in geloof ik, maar de mijne heb je al wel toch? Had je een berichtje gestuurd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-20 21:29 



 
Profiel   

Sicayes schreef
Ik zit er nog niet in geloof ik, maar de mijne heb je al wel toch? Had je een berichtje gestuurd :D
Ik zie hem niet in mijn berichten staan, zou je hem nog een keertje kunnen sturen? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-20 21:35 



 
Profiel   

Omdat het weer de komende twee dagen instabiel is beslissen we vrijdagochtend of het doorgaat. In principe gaat het door tenzij er onweer/zware regen wordt voorspeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-20 20:29 



 
Profiel   

Ik ben er, sta al geparkeerd aan de Haagweg.

Maar ga eerst nog even wat dingen voor mezelf doen :)

Tot zo allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-20 17:14 



 
Profiel   

Ik vond het gezellig! Bedankt allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-20 22:18 



 
Profiel   

Even een reactie hier zodat het topic niet te ver weg zakt!

De eerste foto's zijn binnen inmiddels, en eigenlijk vind ik dat er best een stel hier getoond mogen worden ook natuurlijk.
Het is tenslotte ook leuk als andere bokkers wat resultaten zien.

Uiteraard komt er ook een compleet fototopic ITP als ik alle foto's binnen heb!


Ik zal straks eens wat neerzetten!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 10:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 50 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen