Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 6 [ 141 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Plaats een nieuw onderwerp

[H] Fotomeeting Bakkeveense Duinen (heideshoot) - 9 aug

 

Suusw schreef
Oke, is het nu wel de bedoeling dat er actiefoto's gemaakt worden?


Geen idee? We kunnen het natuurlijk ter plekke ook nog beslissen? Mocht het dan al te warm zijn kunnen we natuurlijk altijd het bij portret houden
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 16:41 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Suusw schreef
Oke, is het nu wel de bedoeling dat er actiefoto's gemaakt worden?


Geen idee? We kunnen het natuurlijk ter plekke ook nog beslissen? Mocht het dan al te warm zijn kunnen we natuurlijk altijd het bij portret houden


Precies dit! Laten we in de eerste instantie de portretten doen. Als we daarmee klaar zijn kunnen de modellen beslissen of actie nog verstandig is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 16:46 



 
Profiel   

De mijne kunnen wel wat actie aan, ondanks de warmte. Dexter loopt morgen ook gewoon weer uren tussen de schapen ondanks de 30C. Werk is werk :)) Dus ik neem mijn frisbees sowieso wel mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 16:48 



 

Laten we dan afspreken dat degene die actie foto's willen blijven en degene die het te warm vinden dan weg gaan? Zowel fotografen als modellen natuurlijk dan. Want kan me voorstellen dat het ook voor ons als fotograaf te warm kan worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 16:53 



 
Profiel   

Die van mij is ook altijd wel in voor een sprintje en is niet snel onder de indruk van de warmte.
Ik neem voldoende water voor haar mee het hierkomen levert vaak leuke bekken op van haar

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 16:54 



 
Profiel   

Ik moet me helaas als fotograaf afmelden. Door de vakantie tijd en uitval van collega's moet ik veel meer werken en heb ik weinig vrije tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 18:22 



 
Profiel   

Ik ga het helaas, door gewijzigde omstandigheden niet redden om te komen

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-20 06:58 



 
Profiel   

Moeten we ook even een groepsapp aanmaken? Want er zijn nu weer wat veranderingen in de planning door afmeldingen, is misschien wat handiger om alles op een rijtje te krijgen dan hier op bokt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-20 08:14 



 

bentefoto schreef
Moeten we ook even een groepsapp aanmaken? Want er zijn nu weer wat veranderingen in de planning door afmeldingen, is misschien wat handiger om alles op een rijtje te krijgen dan hier op bokt :)


Ben ik het helemaal mee eens

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-20 08:37 



 
Profiel   

Hoi hoi, ik ben er nog gewoon bij hoor zondag, zin in! App groep is inderdaad handig

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-20 09:56 



 
Profiel   

Jammer Welmoed en suus! :)

Goed idee van de groepsapp. Zou iedereen mij een pb willen doen met hun nummer? Dan maak ik vanavond ergens een groepsapp aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-20 12:36 



 
Profiel   

Lol, ik zoek op de naam Jarvis en zie hem hier omhoog ploppen _O-
Hierbij de bevestiging dat je ons dat inderdaad hebt gespot _O- Wij waren daar eergisteren :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-20 13:52 



 
Profiel   

Hoi hoi! Voor de meelezers onder ons nog een selectie van de foto's :)

Lola

[ img ]

[ img ]

Leslie

[ img ]

[ img ]


Ivy

[ img ]

[ img ]


Dexter & Dundy

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Guinness


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-20 12:50 



 
Profiel   

Mooie foto's hoor, jammer dat ik er niet bij kon zijn... Je kan wel zien dat de hondjes het warm vonden aan de tongetjes te zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-20 14:32 



 
Profiel   

Anna79 schreef
Mooie foto's hoor, jammer dat ik er niet bij kon zijn... Je kan wel zien dat de hondjes het warm vonden aan de tongetjes te zien


Tempratuur viel heel erg mee.
Het was niet heel erg warm het was wel klef.
Die van mij heeft tussendoor ook wat heen en weer gerend xD
Ze dronken tussendoor zat en die van mij gooit als ze ontspannen is altijd snel de tong uit de bek.

Dit is een foto van net tijdens het wandelen ze hijgt eigenlijk altijd en zodra ze mag rennen of ze moet op de foto hangt die tong aan de zijkant xD
[ img ]

Was prima te doen en de honden hadden volop energie en konden de actiefoto's goed aan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-20 14:38 



 
Profiel   

Ik zeg ook niet dat het te warm was, alleen de tongetjes vallen op ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 06:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 6 [ 141 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen