Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 7 [ 175 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[H][P] Fotomeeting heide Soesterduinen

 
Profiel   

Lottejulia schreef
Snap dat het misschien verwarrend is als je er niet bekend bent! Ik probeer alleen maar te bedenken wat het handigst is voor iedereen die niet door mul zand of te ver wil lopen :D Gianti moet inderdaad uiteindelijk zeggen waar we de meeting doen! :j


Zo goed ben ik er nou ook weer niet bekend :') Ik ga even alles op een rijtje zetten van beide locaties wat hier neergezet is :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 22:01 



 
Profiel   

Lottejulia schreef
Overigens bedenk ik me nu dat hier, net over de spoor, ook een kleine parkeerplaats is (niet geschikt voor trailers alleen), dan ben je nog veel sneller over grotendeels verharde paden op locatie A (rood)!

[ [url=m/nA5zIA.jpg]Afbeelding[/url] ]


Volgens mij was deze plek afgekeurd ivm. trailers, maar volgens mij komt niemand met trailer toch?
Mocht iemand anders hier iets tegen hebben dan hoor ik het graag (mag ook per pb als je liever niet hier wil plaatsten). Is deze voor iedereen te doen?

[ img ]

don110 schreef
Ik vind dichterbij ook wel fijn, ik moet namelijk door het bos terug, en ga niet in het donker terug :) Ik zit dus een beetje na te denken of ik dat ga redden tot half 9. Het is een 17 min met de fiets vanaf mijn stal, dus ong 25 minuten te paard met beetje stap/draf naar de lange duinen.
Misschien dat tot half 9 voor mij iets te laat is aangezien ik vanaf de korte duinen moet komen.


Is er iemand van de honden groep die niet erg vind om naar paarden groep te gaan?

Nicky91 schreef
Hee, even tussendoor he, ik heb dat stukje van Nikki gelezen.
Ik krijg alleen al bij het idee, het spaans benauwd...

Ik ben nog niet gestoken door Wespen, maar weet wel dat er mensen in ons gezin allergische reacties hebben gekregen...

Is het dan gek dat ik misschien dan toch liever niet mee ga... :x


Ik denk dat het heel belangrijk is dat we op de paden blijven :) maar ik begrijp als je het niet aandurft! Laat je mij even weten wat je doet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 22:19 



 
Profiel   

Ik ben ook niet heel bekend met het gebied, dus als ik maar een adres door krijg waar we verzamelen zal ik daar zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 10:58 



 
Profiel   

horserider22 schreef
Ik ben ook niet heel bekend met het gebied, dus als ik maar een adres door krijg waar we verzamelen zal ik daar zijn :D

Hetzelfde geld voor mij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 13:23 



 
Profiel   

Als iemand zou kunnen ruilen met mij zou dat heel fijn zijn! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 15:01 



 
Profiel   

Ik zou ook graag het adres ontvangen.

Qua tijd heb ik op zich geen bezwaar om met je te ruilen, maar ik durf mijn pup niet los te laten als we met paarden in de groep zitten. Hij is daar nog niet voldoende aan gewend, dus ik wil geen risico’s lopen. Als het geen bezwaar is voor de fotografen dat hij aan de lijn blijft vind ik het prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 15:14 



 
Profiel   

We kunnen anders met je hond ietsjes verderop gaan staan zodat je hond niet afgeleid is naar de paarden en er misschien heen rent?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 15:45 



 
Profiel   

Als het echt een bezwaar is dat hij dan aangelijnd blijft, ruil ik liever niet. Misschien gaat het hartstikke goed en kan hij uiteindelijk wel los, maar met paarden in de buurt heb ik ‘m in eerste instantie het liefst gewoon aan de lijn. Het is een pup van 17 weken, dus dan vind ik het risico te groot als hij per se los moet. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 15:55 



 
Profiel   

BlijNijn schreef
Als het echt een bezwaar is dat hij dan aangelijnd blijft, ruil ik liever niet. Misschien gaat het hartstikke goed en kan hij uiteindelijk wel los, maar met paarden in de buurt heb ik ‘m in eerste instantie het liefst gewoon aan de lijn. Het is een pup van 17 weken, dus dan vind ik het risico te groot als hij per se los moet. :)

Wat vind je ervan om samen met hem op de foto te gaan? Lijkt mij erg leuk om te fotograferen. En dan kun je hem gewoon vasthouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 18:57 



 
Profiel   

Samen op de foto is een goed idee.
Persoonlijk vind ik een halsband op de foto niet zo mooi.
Hij zou evt. wel een fotohalster (als band uiteraard) om kunnen. Moeten we even een constructie knopen zodat band niet strak kan trekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 19:05 



 
Profiel   

Dan is het misschien makkelijker als wij gewoon in de hondengroep blijven, dan vind ik het geen probleem dat hij los gaat. :) Ik zou Donna graag een plekje eerder gunnen, maar de veiligheid van m’n hond staat voor mij toch echt voorop. Een paar foto’s samen is zeker leuk, maar hij gaat er echt niet blij van worden als hij 3x 20 minuten op schoot moet / vastgehouden wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 19:42 



 
Profiel   

Is het anders een idee - als ruilen niet lukt - om een half uurtje eerder te beginnen zodat Donna voor het donker thuis kan zijn? :)

Google maps locatie van de parkeerplaats:
Berkenlaantje, 3766 LZ Soest
https://maps.app.goo.gl/3T6S32RiJu2UeoB5A

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 20:07 



 
Profiel   

Eerder beginnen is voor mij geen probleem.

Als ik op de link klik kom ik op mijn eigen adres uit :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 20:44 



 
Profiel   

Dat is misschien een nog makkelijkere optie, Lottejulia. Wij kunnen ook een half uur eerder. :)

Bedankt voor het adres!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 21:14 



 
Profiel   

Essie73 schreef
Als ik op de link klik kom ik op mijn eigen adres uit :D

Huh, wat gek zeg bij mij doet hij het :+
Ik heb het even getest met m'n vriend: als je de link kopieert en in je internet browser plakt dan werkt het hopelijk wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 21:27 



 
Profiel   

Lottejulia schreef
Is het anders een idee - als ruilen niet lukt - om een half uurtje eerder te beginnen zodat Donna voor het donker thuis kan zijn? :)

Google maps locatie van de parkeerplaats:
Berkenlaantje, 3766 LZ Soest
https://maps.app.goo.gl/3T6S32RiJu2UeoB5A



Ik volg hem niet helemaal meer... Is dit bij de spoorwegovergang? Het derde spoor zeg maar, vanuit de Bosstraat gezien? Tegenover de camping? En dan foto's maken bij de hei bij het bruggetje? Dat is nog best een stukje lopen dan toch? Of zie ik helemaal verkeerd waar je nu bedoelt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 22:37 



 
Profiel   

Snap ik hoor, niet handig met een pup!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-20 00:13 



 
Profiel   

martinev schreef
Ik volg hem niet helemaal meer... Is dit bij de spoorwegovergang? Het derde spoor zeg maar, vanuit de Bosstraat gezien? Tegenover de camping? En dan foto's maken bij de hei bij het bruggetje? Dat is nog best een stukje lopen dan toch? Of zie ik helemaal verkeerd waar je nu bedoelt?

Ik weet niet of we het nu over hetzelfde hebben. Ik stuur je even een PB!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-20 07:39 



 
Profiel   

Ik meld mij graag aan als er nog een plekje vrij komt :D

Fotograaf:Leandra van Heusden Photography
boktnaam: Leetje1996
ervaring:1-2 jaar
portfolio:
https://www.facebook.com/leandra.v.heusden
https://leandravanheusdenphotography.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-20 08:07 



 
Profiel   

Het is aankomende zondag toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-20 08:12 



 
Profiel   

Mocht iemand een probleem mee hebben met dat alles een half uur vervroegd wordt, laat het mij dan voor vanavond 20u weten. Anders hak ik na 20u de knoop door dat de meeting een half uur eerder plaats vindt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-20 08:26 



 
Profiel   

Ik zou het nog even laten weten, maar ik durf het toch niet aan.
Ik weet dat er elke dag super veel mensen op de hei lopen, maar ik vind het toch wel een dingetje... :(

De grootste twijfels komen omdat ze zo snel groot word en ik zo graag meer foto's wil, maar ik durf het gewoon niet en dan ben ik te veel bezig met alles om me heen ipv met mn puppy. :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 09:26 



 
Profiel   

Gezondheid en veiligheid gaat voor :) dus als je niet vertrouwt dan heb ik alle begrip ervoor!

Don110 dan zet ik jou op de plek van Nicky91 en dan zal ik even de reserve hondenmodel berichten voor jouw plek!

Kan iedereen mij zijn nummer sturen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 10:19 



 
Profiel   

Wat willen de fotografen liever?

Woeste ( :D nou ja, best een flinke bos, iets langer dan een echt korte sportcoupe, ze vliegen dan wel lekker alle kanten op) losse manen:

[ img ]

Of netjes in de roosjes:

[ img ]

Laat maar weten, mij maakt het niet uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 19:45 



 
Profiel   

Zo, morgen Joep wassen dat hij weer wat witter is. Hopelijk blijft dat zo tot zondag :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 20:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 7 [ 175 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen