Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

[H] Honden fotomeeting Berger bos

 
Profiel   

Moeten alle modellen die ook invullen? Of mogen sowieso alle modellen mee?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 13:00 



 
Profiel   

Modellen worden gekozen door de fotografen.

Ik zat te denken aan 4 tot 8 fotografen die dan alleen of met z'n 2e, afhankelijk van de aanmeldingen fotograferen. En dan 4 modellen. Wil niet teveel honden doen, aangezien het anders te lang duurt. Eventueel zou 2 x 3 of 2 x 4 modellen ook kunnen. Dat we de groep splitsen.

Lijkt me dus wel slim om de datumprikker in te vullen, zo kan je meebesluiten wanneer het plaatsvind.

Als de datum bekend is kan het ook dat er nog modellen afvallen die toevallig dan niet kunnen, dus wil daarna pas de modellen bekend maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 13:37 



 
Profiel   

Ik heb hem ingevuld!
Persoonlijk zou ik ook doordeweeks kunnen aangezien ik op dit moment even geen werk heb. Dus mocht dat nodig zijn is dat voor mij ook een opti :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 11:11 



 
Profiel   

Ik heb de datumplanner ook ingevuld. Doordeweeks zou ik eventueel kunnen als ik het optijd weet.

Als er echt nog fotografen nodig zijn wil ik eventueel wel switchen. Mijn voorkeur gaat uit naar model zijn, maar fotograferen vind ik ook erg leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 11:31 



 
Profiel   

Hoe staat het met de datumprikker? Ik geloof niet dat iedereen hem al heeft ingevuld?? O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-20 23:06 



 
Profiel   

Niet iedereen heeft gereageerd.
Maar met het oog op de hoeveelheid corona besmettingen wil ik het voor nu ook niet door laten gaan...

Heel jammer, maar ik vind het niet verstandig.

Hoop dat jullie het hier ook mee eens zijn en hopelijk kunnen we het over een tijd toch wel organiseren.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-20 12:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen