Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 85 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P] [H] Fotomeeting Beetsterzwaag herfst

 
Profiel   

Ik moet helaas voor 7 november ook afzeggen, ik wordt tijdelijk ingezet op een covid afdeling en moet dan werken
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-20 18:10 



 
Profiel   

Is het nu de 31e of de 7e?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 18:12 



 
Profiel   

7

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 18:36 



 
Profiel   

Paarden

Kabayo- Elina -Zilver - rijden
[ img ]
[ img ]

IngridP - Ingrid - Anita - niet rijden
[ img ][/quote]

BallardL - Lydia - Roadie - wel rijden
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Moniquex - Monique- Reina, Ryley of Olivia - wel rijden
Reina M1 dressuur
[ img ]
Ryley
[ img ]
Olivia Merrie met veulen
[ img ]

Nathalie__ - Nathalie- Jorike
[ img ]
[ img ]

Els1984 - Els -Petro - wel rijden
[ img ]

Jorex - Fenna - Alex of Jorie
[ img ]
[ img ]

Honden
Kabayo - Elina - Fenna
[ img ]
[ img ]

AfricanLady - Andrea - Leslie
[ img ]
[ img ]

Ricojoreen - Kimberley - Buddy
[ img ]
[ img ]

Anna79 - Marijke - Mila
[ img ]
[ img ]

Fotograaf
Karim18 - Renée- p&h
_l_amanda_l_ - Amanda - p&h
Myponyhoward - Hilde - p&h
_nynke - Nynke
Tatjana

Ik heb wel besloten dat we beginnen met de honden. Omdat ik met hond en paard zit. Als ik eerst mijn paard doe is mijn hond vies :+

We hebben 5 fotografen dus er gaan 4 honden mee (zoals de OP zegt) en 5 paarden.

Aanmelden van honden is vanaf nu Gesloten

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 07:49 



 
Profiel   

Ik kan 7 november niet, dan ben ik jarig :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 09:13 



 
Profiel   

Ik zie dat er al iets meer paarden aangemeld zijn dan mee kunnen. Word er dan gekozen door de fotografen of is het op aanmelding?
En ik wil trouwens ook rijden hoor, zie dat ik het niet heb aangegeven :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 09:15 



 
Profiel   

Paarden

Kabayo- Elina -Zilver - rijden
[ img ]
[ img ]

IngridP - Ingrid - Anita - niet rijden
[ img ][/quote]

BallardL - Lydia - Roadie - wel rijden
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Moniquex - Monique- Reina, Ryley of Olivia - wel rijden
Reina M1 dressuur
[ img ]
Ryley
[ img ]
Olivia Merrie met veulen
[ img ]

Nathalie__ - Nathalie- Jorike - rijden
[ img ]
[ img ]

Els1984 - Els -Petro - wel rijden
[ img ]

Jorex - Fenna - Alex of Jorie
[ img ]
[ img ]

Honden
Kabayo - Elina - Fenna
[ img ]
[ img ]

AfricanLady - Andrea - Leslie
[ img ]
[ img ]

Ricojoreen - Kimberley - Buddy
[ img ]
[ img ]

Fotograaf
Karim18 - Renée- p&h
_l_amanda_l_ - Amanda - p&h
Myponyhoward - Hilde - p&h
Tatjana

Ik heb wel besloten dat we beginnen met de honden. Omdat ik met hond en paard zit. Als ik eerst mijn paard doe is mijn hond vies :+

We hebben 4 fotografen. Helaas 1 afmelding en Amanda is nog ovb van vervoer. De kans is groot dat we straks 3 fotografen hebben. Ik wil de honden gewoon bij deze 4 houden. Als deze modellen mij een pb sturen voor de groepsapp. Ook als we meer fotografen krijgen blijft het aantal van honden 3. Anders blijven we last minute wijzigingen krijgen

Aanmelden van honden is vanaf nu Gesloten

Ik wil van deze fotografen ook graag een pb met telefoonnummer voor een groepsapp. De fotografen mogen direct een lijstje met 4 paarden doorsturen. We gaan niet meer dan 5 modellen fotograferen ivm corona en de weinige fotografen.

Meer fotografen welkom!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-20 20:26 



 
Profiel   

Ik heb net mijn werkrooster gekregen voor dat weekend en ik moet om 12 beginnen, dus ik red het helaas niet! |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-20 21:53 



 
Profiel   

Is er wel interesse voor deze meeting? Ik heb maar 1 pb gekregen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 06:52 



 
Profiel   

Ik kan helaas niet fotograferen, anders had ik dat wel willen doen. Op de 7de kan ik ook met Jorie mennen. Maar ik heb dus nog steeds wel interesse in de meeting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 09:47 



 
Profiel   

Ik heb zeker interesse :j maar dan voor een week eerder, want de 7e kan ik niet.
Ik heb van de week alvast een herfstplaatje geschoten :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 09:54 



 
Profiel   

Ik heb ook zeker nog interesse, maar ben dan ook geen fotograaf :o Hopelijk krijg je van hun snel reactie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 16:42 



 
Profiel   

Anna79 schreef
Ik heb zeker interesse :j maar dan voor een week eerder, want de 7e kan ik niet.
Ik heb van de week alvast een herfstplaatje geschoten :D
[ [url=m/Xjmh2Y.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik ben trouwens geen fotograaf dat kun je wel zien (had even niet gelezen dat er te weinig fotografen waren)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 18:13 



 
Profiel   

Oeps, sorry! Over het hoofd gezien dat de fotografen moesten pb'en. Nu gedaan! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 20:07 



 
Profiel   

Helaas zie ik dit pas laat, maar ik doe toch nog een poging :o . Ik ben al een aantal keer mee geweest naar een fotomeeting als fotograaf, maar ik zou graag een keer als model mee willen met mijn hond en er is niet zoveel in de buurt. Is het mogelijk om op een reserve lijstje te komen voor het geval er iemand af meldt? Het gaat om een Duitse Staande reu, die sociaal is en in principe los kan, maar uiteraard moet er ter plekke wel even gekeken worden hoe de situatie is.

[ img ]

Ik ben nog even aan het nadenken of ik eventueel als fotograaf mee zou willen want ik lees dat jullie die nog zoeken. Ik moet alleen even nakijken hoe druk ik het na de 7e heb, aangezien foto's uitzoeken en bewerken toch wel altijd wat tijd in beslag neemt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 20:42 



 
Profiel   

Oooh, moet even zeggen, Duitse Staande is echt mijn favo hondenras. Wat een plaatje zeg! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 21:13 



 
Profiel   

IngridP - Ingrid - Anita
BallardL - Lydia - Roadie
Moniquex - Monique- Reina
Nathalie__ - Nathalie- Jorike

Deze paarden mogen mee! Ook jullie mogen mij een pb sturen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 06:19 



 
Profiel   

Africanlady wil je nog mee met leslie? Ik zal nog even op zoek naar 2 honden modellen , ook mogen er 2 bokkers mee natuurlijk. Vol=vol

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 09:25 



 
Profiel   

Als je nog hondenmodellen zoekt, hou ik me graag aanbevolen :D

Boktnaam: SergeantRoos
Naam : Winnie
Hond : Milo
Geslacht & ras : Duitse Staande reu
Onder apél/ kan los? : Ja, mits zijn oren er op dat moment naar staan :+

SergeantRoos schreef
Helaas zie ik dit pas laat, maar ik doe toch nog een poging :o . Ik ben al een aantal keer mee geweest naar een fotomeeting als fotograaf, maar ik zou graag een keer als model mee willen met mijn hond en er is niet zoveel in de buurt. Is het mogelijk om op een reserve lijstje te komen voor het geval er iemand af meldt? Het gaat om een Duitse Staande reu, die sociaal is en in principe los kan, maar uiteraard moet er ter plekke wel even gekeken worden hoe de situatie is.

[ [url=m/9bYb17.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben nog even aan het nadenken of ik eventueel als fotograaf mee zou willen want ik lees dat jullie die nog zoeken. Ik moet alleen even nakijken hoe druk ik het na de 7e heb, aangezien foto's uitzoeken en bewerken toch wel altijd wat tijd in beslag neemt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 09:41 



 
Profiel   

Ik denk erover om mee te gaan als fotograaf. Echter, en dit is wel een belangrijke voor modellen, ik ben absoluut niet snel in het leveren van de foto's :+ en dan bedoel ik echt niet snel.

Ik ben mijn eigen bedrijf in fotografie begonnen en heb daarnaast ook een andere zzp baan wat tijd opslokt. Ik ben nu heel erg aan het experimenteren met eigen stijl dus portfolio modellen schieten vind ik altijd goed! Mits zij dus OK zijn dat ik niet binnen een maand lever. Waarschijnlijk.

Dus als niemand daar iets op tegen heeft...

Insta @createdbykorlieke ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 10:11 



 
Profiel   

SergeantRoos schreef
Als je nog hondenmodellen zoekt, hou ik me graag aanbevolen :D

Boktnaam: SergeantRoos
Naam : Winnie
Hond : Milo
Geslacht & ras : Duitse Staande reu
Onder apél/ kan los? : Ja, mits zijn oren er op dat moment naar staan :+

SergeantRoos schreef
Helaas zie ik dit pas laat, maar ik doe toch nog een poging :o . Ik ben al een aantal keer mee geweest naar een fotomeeting als fotograaf, maar ik zou graag een keer als model mee willen met mijn hond en er is niet zoveel in de buurt. Is het mogelijk om op een reserve lijstje te komen voor het geval er iemand af meldt? Het gaat om een Duitse Staande reu, die sociaal is en in principe los kan, maar uiteraard moet er ter plekke wel even gekeken worden hoe de situatie is.

[ [url=m/9bYb17.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben nog even aan het nadenken of ik eventueel als fotograaf mee zou willen want ik lees dat jullie die nog zoeken. Ik moet alleen even nakijken hoe druk ik het na de 7e heb, aangezien foto's uitzoeken en bewerken toch wel altijd wat tijd in beslag neemt.

Stuur maar een pb met telefoonnummer. Je mag wel mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 10:54 



 
Profiel   

Flux schreef
Ik denk erover om mee te gaan als fotograaf. Echter, en dit is wel een belangrijke voor modellen, ik ben absoluut niet snel in het leveren van de foto's :+ en dan bedoel ik echt niet snel.

Ik ben mijn eigen bedrijf in fotografie begonnen en heb daarnaast ook een andere zzp baan wat tijd opslokt. Ik ben nu heel erg aan het experimenteren met eigen stijl dus portfolio modellen schieten vind ik altijd goed! Mits zij dus OK zijn dat ik niet binnen een maand lever. Waarschijnlijk.

Dus als niemand daar iets op tegen heeft...

Insta @createdbykorlieke ;)

Ik vind het prima!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 10:55 



 
Profiel   

@flux: voor mij ook prima!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 11:24 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Africanlady wil je nog mee met leslie? Ik zal nog even op zoek naar 2 honden modellen , ook mogen er 2 bokkers mee natuurlijk. Vol=vol


Ik wil even de persconferentie van Dinsdag afwachten wat de nieuwe maatregelen gaan worden.
Het willen is geen probleem maar het is een beetje dubbel omdat ik het geen nodige reis vind en ze dat afraden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 11:25 



 
Profiel   

Flux schreef
Ik denk erover om mee te gaan als fotograaf. Echter, en dit is wel een belangrijke voor modellen, ik ben absoluut niet snel in het leveren van de foto's :+ en dan bedoel ik echt niet snel.

Ik ben mijn eigen bedrijf in fotografie begonnen en heb daarnaast ook een andere zzp baan wat tijd opslokt. Ik ben nu heel erg aan het experimenteren met eigen stijl dus portfolio modellen schieten vind ik altijd goed! Mits zij dus OK zijn dat ik niet binnen een maand lever. Waarschijnlijk.

Dus als niemand daar iets op tegen heeft...

Insta @createdbykorlieke ;)


Ik vind het prima hoor! :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 11:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 85 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen