Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[P/H/O] fotogenieke dieren gezocht Scheemda (groningen)

 
Profiel   

hallo bokkers!

ik zal mij even kort voorstellen, ik ben Yvanka ben net 17 en heb voor mijn verjaardag mijn eerste camera gekregen (een canon 2000D met 75/300 lens).

zijn hier mensen met leuke dieren in de omgeving (scheemda tot een kleine 10 km) die interesse zouden hebben in een shoot?

wat zoek/bied ik?
-paarden en honden en overige dieren (alle diersoorten zijn mogelijk. al is een belichte omgeving belangrijk dus voorkeur is wel mogelijkheid tot buiten kunnen shooten).

-mens en dier shooten is ook mogelijk, hier echter geen ervaring mee.

-ik vraag geen bijdrage en fotos zijn zonder logo

verwacht niet foto's van 100% top kwaliteit. ik ben een beginnende hobby fotografe :)

voorbeeld foto's:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


bij interesse graag hieronder reageren.

ik heb nooit eerder een FM topic gemaakt dus sorry mocht ik iets vergeten!

groetjes Yvanka



Laatst bijgewerkt door NadjaNadja op 26-09-20 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Mobiel nummer verwijderd

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-20 21:15 



 
Profiel   

Hallo Yvanka, helaas kan ik je niet aan een model helpen. Ik heb geen dieren en woon niet in omgeving Scheemda. Wel wil ik je aangeven dat het niet heel slim is om je 06-nummer in de openingspost te hebben staan. Bokt is een openbaar forum, en iedereen die dat wil, kan er op lezen. Jouw 06-nummer kan op deze manier heel makkelijk in verkeerde handen vallen. Wellicht is het slimmer deze er uit te halen en het contact via dit topic of de PB te laten lopen. En in later stadium, als je echt concrete afspraken gaat maken met mensen, kun je dan alsnog wel een keer je nummer in een PB aan die persoon sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-20 21:28 



 
Profiel   

JPitty schreef
Hallo Yvanka, helaas kan ik je niet aan een model helpen. Ik heb geen dieren en woon niet in omgeving Scheemda. Wel wil ik je aangeven dat het niet heel slim is om je 06-nummer in de openingspost te hebben staan. Bokt is een openbaar forum, en iedereen die dat wil, kan er op lezen. Jouw 06-nummer kan op deze manier heel makkelijk in verkeerde handen vallen. Wellicht is het slimmer deze er uit te halen en het contact via dit topic of de PB te laten lopen. En in later stadium, als je echt concrete afspraken gaat maken met mensen, kun je dan alsnog wel een keer je nummer in een PB aan die persoon sturen.


oh nu je het zo zegt, ik ben er sneller op bereikbaar dus vandaar dat ik het er neerzette. ik krijg het ook niet weg :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-20 22:07 



 
Profiel   

Wellicht kan een moderator dat nog even voor je doen? Via het uitroeptekentje rechts in je openingspost kun je ze een berichtje sturen met je vraag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-20 22:10 



 
Profiel   

JPitty schreef
Wellicht kan een moderator dat nog even voor je doen? Via het uitroeptekentje rechts in je openingspost kun je ze een berichtje sturen met je vraag.

thanks! ik ben zelf pas weer kort actief op bokt dus moet nog weer even uitvogelen hoe alles werkt haha. vind het ook niet zo'n erge ramp maar je hebt gelijk dat ik het beter weg kon laten. zal een mod vragen of ze het weg kan halen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-20 22:13 



 
Profiel   

Altijd graag gedaan. Soms sta je er zelf gewoon niet zo snel bij stil. Veel succes met je meeting organiseren, dat komt vast goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-20 22:20 



 
Profiel   

JPitty schreef
Altijd graag gedaan. Soms sta je er zelf gewoon niet zo snel bij stil. Veel succes met je meeting organiseren, dat komt vast goed!


dankje! haha ben benieuwd scheemda is niet heel groot. alhoewel er redelijk veel paardenhouders zijn. maar moeten ze ook maar net op bokt zitten :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-20 22:26 



 
Profiel   

Dit topic is op deze manier niet toegestaan op Bokt en daarom plaats ik hier een slotje.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 10:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen