[P] Fotomeeting Wekeromse Zand, maart 2021

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 21:33

Marjo schreef:
Gemeente Ede dus :')

Oh ja :+

goldenarrow

Berichten: 8658
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 21:36

Bellatrix schreef:
goldenarrow schreef:
Voor 21 augustus moet ik me afmelden. Er is dan een arabierenshow waar wij elk jaar heen gaan. En dan loop ik nog op krukken.

5 september is voor mij nog even onder voorbehoud, in principe zou ik dan weer zonder krukken moeten kunnen lopen (word aan mijn knie geopereerd), maar je weet nooit hoe het loopt natuurlijk.


Ben jij de 22e in IJzerlo? :D

Nee, wij zijn in Schaijk bij Arabian Horse Weekend :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [P] Fotomeeting Wekeromse Zand, maart 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 21:36

Ah jammer! Veel plezier!

Sanniie

Berichten: 199
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 01:52

21 augustus zou ik ook niet kunnen. 5 september mogelijk wel. Ben benieuwd wat de gemeente zegt. Het ziet er wel een stuk beter begaanbaar uit weer daar bij de crossbaan waar de trailers nu altijd staan. Het was echt een blubber bende geworden.

Elisa2

Berichten: 37051
Geregistreerd: 31-08-04

Re: [P] Fotomeeting Wekeromse Zand, maart 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 08:58

Ik lees even mee, maar parkeren bij de crossbaan mag niet..dit hoort namelijk bij de crossbaan en er zijn alleen uitzonderingen voor de crosslessen. Dit weet ik omdat ik dit al eerder eens gevraagd heb aan de eigenaresse die ik ken.

Vanaf de parkeerplaats aan de hoeverweg zijn er genoeg mooie stukken op het Wekeromse zand te vinden voor een shoot. Vanaf het ruiterpad links kun je makkelijk op de heide komen maar om eerlijk te zijn, ik heb er vorig jaar ook een shoot gedaan en gewoon over het zand gegaan hoor. Geen hond die daar naar kraait.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [P] Fotomeeting Wekeromse Zand, maart 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 09:04

Zolang het maar niet lang lopen naar de foto locatie is. Ik vind een paar minuten lopen niet erg maar een kwartier is mij te lang. Ik zeul zwaar spul mee en het kost mij enorm veel energie.

Marjo

Berichten: 37207
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-21 10:26

Ik wacht het antwoord van de gemeente even af. Anders ga ik van te voren even kijken hoe we vanaf de parkeerplaats zsm bij een mooi zandstuk kunnen komen. Vanaf die parkeerplaats zijn de ruiterpaden voornamelijk door het bos namelijk dus dan zal het voor de paarden wel verder zijn.

Eventueel kunnen we ook kijken of we met de fotografen aan de hoge valksedijk kunnen parkeren en de trailers aan de hoeverweg. Ik kan mij namelijk niet herinneren dat er borden staan die een parkeerverbod opgeven voor de hoge valksedijk

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 14:44

Je mag aan de hoge valksedijk parkeren op bepaalde stukken, maar naar mijn weten niet overal.

Welke fotografen gaan uiteindelijk mee?

horserider22

Berichten: 1017
Geregistreerd: 24-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 22:16

Leuk dat het verplaatst wordt *\o/* Als ik mee mag als fotograaf hoor ik het graag op tijd ivm vrij vragen van werk.

Elisa2

Berichten: 37051
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:14

Rennie89 schreef:
Je mag aan de hoge valksedijk parkeren op bepaalde stukken, maar naar mijn weten niet overal.

Welke fotografen gaan uiteindelijk mee?


Alleen aan de rechterkant van het eerste stuk voor de crossbaan, maar dus alleen voor mensen die komen crossen.

Tinkermuts

Berichten: 9383
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: [P] Fotomeeting Wekeromse Zand, maart 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 14:38

Ik kan beide zaterdagen

xxPaige
Berichten: 807
Geregistreerd: 26-11-09
Woonplaats: Ede

Re: [P] Fotomeeting Wekeromse Zand, maart 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 15:26

Voor nu is de agenda nog leeg voor die dagen. Blijf graag op de hoogte van de vorderingen.

Pien1989

Berichten: 365
Geregistreerd: 03-12-14

Re: [P] Fotomeeting Wekeromse Zand, maart 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 23:04

Ik kan beide zaterdagen niet hoop ik (en dat zeg ik omdat we dan op vakantie zouden gaan ;-))
Mochten we door Corona niet op vakantie gaan kan ik alsnog maar daar hebben jullie qua planning niks aan dus hou maar geen rekening meer met mij! Hopelijk kan ik een volgende keer aansluiten :)

zoef123

Berichten: 365
Geregistreerd: 08-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 00:22

Mocht er nog plek zijn voor een model. Ik kom heel graag met mijn friese merrie. Ik sta dicht bij.

Marjo

Berichten: 37207
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [P] Fotomeeting Wekeromse Zand, maart 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-21 09:16

Ik krijg geen reactie van de gemeente helaas...

Marjo

Berichten: 37207
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-21 11:41

Ik zit echt heel erg te twijfelen over de locatie mensen. De originele parkeerplaats durf ik eigenlijk niet aan; voor hetzelfde geld worden we daar allemaal bekeurd als daar geparkeerd wordt.
De parkeerplaats aan de andere kant zit verder verwijderd van de mooie plekjes om te fotograferen en dan lees ik dat er mensen zijn die niet te ver willen/kunnen lopen.

Zou er eens iemand mee willen denken aan een alternatief?
Ik zit eraan te denken om uit te wijken naar de Ginkelse Heide. Via Buitenrijden.nl zie ik dat er in ieder geval twee parkeerplaatsen liggen langs de Verlengde Arnhemseweg. Bij de Parkeerplaats Veluwe Natuurcentrum zouden we kunnen afspreken en vanaf daar linksaf de heide op. Ik ben hier zelf nog niet eerder geweest, ik heb wel al eens een meeting gehad vanaf de parkeerplaats aan de andere kant, bij Parkeerterrein Schaapskooi. Wat me toen opviel was dat het aan die kant vooral een grote open vlakte was, zonder veel begroeiing. Als er daar nog veel heide groeit dan hoeft dat geen probleem te zijn uiteraard.

Wat ik vooral zie, is dat de ruiterpaden daar dichtbij de parkeerplaatsen liggen en je gemakkelijk de heide op kan. Bijkomend voordeel is dat daar Juffrouw Tok in de buurt zit waardoor we achteraf eventueel een hapje kunnen eten mocht daar interesse in zijn.

Wie is er daar bekend in de omgeving? Is er iemand bereid om te kijken of we daar goed terecht kunnen?

Qua datum wil ik 05 september vast leggen zodat we voldoende tijd hebben een geschikte locatie te vinden.

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Re: [P] Fotomeeting Wekeromse Zand, maart 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 11:49

Ik moet me dan helaas afmelden omdat ik 5 september niet kan. Veel plezier alvast!

Tinkermuts

Berichten: 9383
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: [P] Fotomeeting Wekeromse Zand, maart 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 11:57

Ik ben bij beide nog niet eerder geweest dus kan helaas je niet helpen met wat wijsheid is
Wat is het probleem bij gekozen parkeerplaats?
Ik kan 5 september wel

Marjo

Berichten: 37207
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [P] Fotomeeting Wekeromse Zand, maart 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-21 11:59

De ene parkeerplaats is dus officieel voor het crossterrein, en de andere parkeerplaats ligt eigenlijk te ver weg van het plekje om te fotograferen. Nu heb ik er zelf geen moeite mee om een stukje te lopen, maar anderen hebben aangegeven dat niet te willen/ kunnen.

Tinkermuts

Berichten: 9383
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: [P] Fotomeeting Wekeromse Zand, maart 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 12:00

Ach zo , en die eerste mogen officieel geen trailers

Marjo

Berichten: 37207
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [P] Fotomeeting Wekeromse Zand, maart 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-21 12:02

Nee alleen voor het crossterrein dus. Nu is er wel een mogelijkheid om de fotografen bij het crossterrein te laten parkeren, en de modellen bij de officiele parkeerplaats, maar ik weet niet of dat uiteindelijk handig is zeg maar :=

Tinkermuts

Berichten: 9383
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: [P] Fotomeeting Wekeromse Zand, maart 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 12:07

Voor mij geen probleem, wandel wel naar de plek maar misschien voor anderen wel lastig met spullen ofzo, mijn paard draagt z'n eigen zooi maar haha

jildou1979
Berichten: 318
Geregistreerd: 03-09-10

Re: [P] Fotomeeting Wekeromse Zand, maart 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 17:10

Aan de kant van juffrouw tok heb ik eerder een fotomeeting gehad. Ik weet niet precies hoe de parkeerplaatsen daar heten (je hebt er eentje vooraan en eentje verder naar achteren, denk dat je dezelfde bedoelt). Ik heb er geen kijk op wat geschikt is voor fotografen, maar ik plaats een paar foto's zodat jullie het kunnen beoordelen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Marjo

Berichten: 37207
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [P] Fotomeeting Wekeromse Zand, maart 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-21 17:13

Dat ziet er wel heel mooi uit moet ik zeggen! Ik bedoel inderdaad de parkeerplaats verder naar achteren. Volgens Buitenrijden.nl mag je daar met je trailer parkeren :j

Afbeelding

Hier op het kaartje heet die dan Parkeerplaats Veluwe Natuurcentrum. Ook makkelijk om naartoe te navigeren.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [P] Fotomeeting Wekeromse Zand, maart 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 17:16

Ginkelse heide is wel mooi. :j