Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 11 [ 259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Plaats een nieuw onderwerp

[P] Fotomeeting Wekeromse Zand, maart 2021

 
Profiel   

Wat mij betreft is het niet erg als je er alleen bent voor de portretfoto's :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 17:00 



 
Profiel   

Mee eens. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 17:01 



 
Profiel   

Alles moet een eerste X zijn en het is altijd zo ontzettend leuk en gezellig om te doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 17:53 



 
Profiel   

En er zijn heus wel anderen die wat willen rijden dus voel je nergens toe verplicht. :)

Marjo, ik heb eventueel 10 paaltjes en lint. En ik wil dat wel meenemen maar alleen als er genoeg mensen er gebruik van willen maken. Dus niet voor maar 1 of 2 paarden. Het is onhandig om mee te nemen en kost tijd om het op te zetten en af te breken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 17:54 



 
Profiel   

Wat een warme reacties, lief! Dan komen wij, want inderdaad voor alles is een eerste keer. Ik vind hem zelf natuurlijk sowieso al knap genoeg voor portretfoto's :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 18:25 



 
Profiel   

Kijk gewoon zelf wat je wil, dan kun je ter plekke bepalen of je nog wil rijden of niet. Wellicht zijn er ook nog fotografen die iets langer kunnen blijven na 15u zodat je evt alleen kan rijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 19:37 



 
Profiel   

Marjo schreef
Kijk gewoon zelf wat je wil, dan kun je ter plekke bepalen of je nog wil rijden of niet. Wellicht zijn er ook nog fotografen die iets langer kunnen blijven na 15u zodat je evt alleen kan rijden?


Ah welnee. Zo’n groot drama wil ik er ook niet van maken :D
Ik stap gewoon op en als het goed voelt kan ik ook wat rijden. En anders staan we gewoon stil :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 22:21 



 
Profiel   

@Rennie89 & @BoschA, doordat er twee fotografen zijn afgevallen staan jullie nu op de lijst om mee te gaan :)

[FM] [P] Fotomeeting Ginkelse Heide, 05-09-2021

Verder wil ik jullie verzoeken te verhuizen naar het nieuwe topic, dan ga ik vragen of deze gesloten kan worden :) Jullie krijgen ook een PB!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 12:59 



 
Profiel   

Bij deze een slotje, aangezien er een nieuw topic is! :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 19:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 11 [ 259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen