Fotomeeting paarden en honden, omgeving Oldenzaal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ruiter1997
Berichten: 204
Geregistreerd: 07-05-16

Fotomeeting paarden en honden, omgeving Oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-21 18:47

Voor het uitbreiden van mijn portfolio, alsmede het verder ontwikkelen van mijn fotografievaardigheden ben ik op zoek naar een aantal paarden (zowel alleen als samen met ruiter/amazone) en honden in de omgeving van Oldenzaal (Overijssel).

Waar ben ik dan naar op zoek?
1. Naar paarden met een unieke en bijzondere uitstraling, apart ras, fotogeniek, veel front, behang en manen (bijv. PRE Andalusier etc.), dat bepaalde kunstjes kan (steigeren, liggen en dergelijke) en mogelijkheid om met het paard naar een bijzondere en fotogenieke locatie hier in de buurt te komen.

2. Naar honden met een unieke en bijzondere uitstraling, aparte kleur, fotogeniek (bijv. Australische herder, bordercolli, boxer etc.) en de mogelijkheid om met de hond naar een bijzondere fotogenieke locatie hier in de buurt te komen.

Deze fotoshoot is geheel gratis. Als dank ontvang je 4 foto's bewerkt en op hoge resolutie.
De foto's zullen door mijzelf gebruikt worden op social media (mijn online portfolio).

Lijkt het jou leuk en denk jij dat jouw paard(en)/hond(en) aan mijn zoekcriteria voldoen? Dan hoor ik heel erg graag van jou! Ook ontvang ik dan graag een foto van het paard/de hond waar het om gaat. Wie weet dan tot snel! :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Fotomeeting paarden en honden, omgeving Oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 19:53


Ruiter1997
Berichten: 204
Geregistreerd: 07-05-16

Re: Fotomeeting paarden en honden, omgeving Oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-21 20:06

Ja hoor dat mag ook zeker. Ik zal ook even in de andere topic hetzelfde bericht plaatsen
Dankjewel!

Jodi93

Berichten: 1631
Geregistreerd: 10-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 21:24

Mocht je nog iemand zoeken.

Ik heb een leuke vrolijke Old English Bulldog <3


Afbeelding

Afbeelding

Ruiter1997
Berichten: 204
Geregistreerd: 07-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-22 18:32

Leuk!