Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 6 [ 147 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P+H] Fotomeeting Zwolse heide Zondag 8 Augustus

 

Pandakaas schreef
Ik vind het ook jammer, zeker omdat er nu meer afmelden maar na even nadenken ik meld me ook af. Wat voor mij voorop staat is dat de hond het leuk moet vinden en ik weet gewoon dat dit veel te lang gaat zijn voor haar. Ook al kan je koekjes blijven geven ze raakt dan gewoon gefrustreerd en dat vind ik niet eerlijk naar haar toe. Daarnaast zijn we zijn druk bezig met trainen en daar maakt zo lang oefeningen (poseren) moeten opvolgen het voor haar niet beter op denk ik. Met de vorige hond heb ik ook eerder aan meetings meegedaan maar die waren toch veel korter allemaal dus dat is denk ik wat ik meer in mijn hoofd had. Misschien van mij uit dan mis gedacht, excuus! Maar voor mij voelt het beter om mij af te melden.

Maar ik hoop dat het een hele leuk fotomeeting zal worden, iedereen veel plezier! :j


Mocht de rest van de honden dit ook te lang vinden zou dit schema nog naar 15 minuten kunnen gaan. Minder is echt niet te doen vind ik persoonlijk omdat wisselen ook echt veel tijd kost, en ik wel iets wil afleveren ipv wat 'oefen'kliks. Dan hebben we andere meeting gehad, excuus voor mijn aanname.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 23:53 



 
Profiel   

Jammer van de vele afmeldingen zeg. Ik hoop dat er nog voldoende modellen overblijven.

Wat betreft de tijd van de paarden; ik denk inderdaad ook dat 1u20m best lang is om model te staan. Persoonlijk red ik het vaak wel in 15 minuten ipv 20, dus misschien kunnen we het schema zo inkorten? Dan hoeven de paarden maar een uur model te staan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 06:38 



 
Profiel   

Dieke en ik komen nog :) wij moesten toch al stukje rijden. Ik ben denk ik wel voor 15 min per hond of in iedergeval ruimte tot even rust geven. Dieke is nog geen 6 maand. Dus verwacht in het begin nog wel wat energie maar daarna zal der spanningsboog wel logisch afnemen. Maar wellicht geschikter voor portret dan :) we zien wel hoe het loopt. Word mijn 1e meeting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 07:43 



 
Profiel   

Mochten er honden afvallen en te weinig overblijven dan mag je mij wel PBen als er helemaal niks meer overblijft.
Jinn en Jaxx willen wel op de foto.


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 08:07 



 
Profiel   

Ik zit nu even alles bij te lezen. Ik kom nog steeds graag als fotograaf! Zou het wel fijn en leuk vinden om samen met iemand te fotograferen en dit zou ook het schema wat inkorten, misschien is dat een goede oplossing?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 10:00 



 
Profiel   

pimaude schreef
Ik heb toch nergens de Schaapskooi genoemd? https://www.visitheerde.com/natuur/zwolse-bos

Ik vind het jammer dat de een na de ander afmeld. Toont weinig respect. Voor mij is de lol er al wel af nu..

Ik zal de rest van de afmeldingen afwachten en na het weekend met een nieuwe verdeling komen, als dat nog lukt..

afmelden mag in pb voor het overzicht



Heeft niks met respect te maken? Beetje vreemd dit. Je noemt überhaupt nergens een locatie, maar de foto in je beginpost verwijst overduidelijk naar de heide rond de schaapskooi, je ziet de schaapskooi zelfs liggen. Dat jij een compleet andere locatie in je hoofd hebt kan best, maar dat maakt het nog niet dat mensen weinig respect tonen door af te melden als de locatie ineens heel anders is. Schaapskooi is voor mij op loopafstand, Zwolse bos niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 10:51 



 

Britt ik ben een beetje klaar met je reacties. Zie pb. Klaar nu?

Ik kijk morgen even verder.. druk weekend gehad, en nogal negatief verrast over de wending hier dus ik moet even nadenken over hoe verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 22:56 



 

Vernieuwd schema. Op- of aanmerkingen mogen in BP, evenals afmeldingen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 15:56 



 
Profiel   

Wat leuk dat wij mee mogen!

Heb er nu al zin in. Lekker dagje weg met de honden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 18:12 



 
Profiel   

Super leuk dat we mee mogen :D

Ik snap alleen jouw schema niet helemaal. Hoe moet ik hem lezen? Want ik zie nu 4 mensen per fotograaf per tijd, klopt dat?
Of is de eerste kolom met paard/honden namen de eerste tijd? En 2e kolom 2e tijd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 18:17 



 
Profiel   

Ik snap het schema ook niet helemaal, ik denk dat de tijden in de horizontale lijn horen boven aan en niet in de verticale? Dan klopt hij wel.

Ik had eerder aangegeven dat ik het fijn zou vinden om samen met iemand te fotograferen, is dit nog een mogelijkheid? Dit zou er ook per dier een kwartier vanaf halen wat misschien beter werkt voor de concentratieboog?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 11:38 



 

Haha, schema heb ik verkeerd geupload inderdaad! Onhandig! :p

Susupluus: Dan zouden er geen 4, maar 3 modellen mee kunnen. Of er staat een model een kwartier te wachten, en vaak is dat ook niet prettig. Ik kan je ruilen met kevinclp als je dat goed vindt?


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 14:06 



 
Profiel   

Mag ik er vanuit gaan dat er bij Winny/ Donut gekozen wordt voor het paard met de meeste stemmen? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 15:11 



 
Profiel   

Bij de tijden van de honden gaan we van 10:30 naar 11:45. Is dat bewust of een typfout?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 15:25 



 
Profiel   

Ik zag de reacties een paar dagen terug, en besloot even af te wachten. Gelukkig zie ik nu dat we gewoon een heel mooi gevuld schema hebben, ondanks de afmeldingen. Wat super geregeld! :D

Heb er ontzettend veel zin in! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 17:11 



 

Marjo schreef
Mag ik er vanuit gaan dat er bij Winny/ Donut gekozen wordt voor het paard met de meeste stemmen? :)

Yes, klopt! Winny heeft de meeste stemmen! Dus in principe gaat Winny mee. Echter had Donut direct hierna de meeste stemmen, en staat hij op eventuele spoed-reserve. Vandaar de vermelding van 2 paarden, maar zoals het lijkt komt Winny mee!

JesdaJinn schreef
Bij de tijden van de honden gaan we van 10:30 naar 11:45. Is dat bewust of een typfout?

Een typefout. 8)7 Sorry! 10:45 moet het zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 10:36 



 
Profiel   

Is het wenselijk/mogelijk om een 2e persoon mee te nemen voor bij de honden? Of liever niet ivm covid en te veel mensen? Mijn moeder wil anders wel graag mee.

Wij hebben er ook zin in :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 10:38 



 

Het is bij paarden wel echt wenselijk. Iemand voor geluidjes, een reflectiescherm, hulp met opzadelen etc.
Bij de honden vind ik het geen probleem, afstand is goed te behouden en we werken in kleine groepjes! Daarnaast zou tegen die tijd iedereen die ingeënt zou willen worden (18+) ook ingeënt zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 10:40 



 
Profiel   

Ik heb er geen problemen mee als er bij de honden ook 2 mensen aanwezig zijn hoor :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 10:42 



 

Super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 10:47 



 
Profiel   

Marjo schreef
Ik heb er geen problemen mee als er bij de honden ook 2 mensen aanwezig zijn hoor :)


Ik ook niet.
Heb zelf geen 2e persoon maar heb al vaker meetings gedaan met 2 honden en dat ging prima.

Ik zou heel graag een foto van ons 3 willen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 12:37 



 
Profiel   

Alles nog steeds volgens plan?


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 17:56 



 

Yes! :-) zondag staan we paraat. Tenzij het weet besluit weer zo'n giga natte dag te geven

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 23:42 



 
Profiel   

Zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 19:42 



 
Profiel   

Ik kijk er al naar uit!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 22:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 6 [ 147 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen