Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 11 [ 259 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[H] Honden fotomeeting Leusderheide 14/8/21

 
Profiel   

Nu de versoepelingen er door zijn en we weer gewoon met tig mensen mogen afspreken, wil ik graag een fotomeeting voor honden organiseren. Op de Leusderheide tegenover pannenkoeken restaurant Bergzicht.
Parkeerplaats is direct aan de hei.

De hei is op deze datum hopelijk paars wat mooie plaatjes oplevert. Ik wil dit tijdens het gouden uur doen. De zon gaat die dag onder op 19.57 uur dus het gouden uur zit er voor.

De honden moeten de basis commando's kennen zoals zit, lig en blijf. Jij als baasje moet erbij weg kunnen lopen zodat wij alleen de hond op de foto kunnen zetten. Liefst dus ook zonder tuig/riem. Moet de hond dat wel echt om dan is dat natuurlijk geen probleem, maar probeer dan een lange lijn eraan te doen die je op de grond kan leggen, zodat je die op de foto niet ziet. Tuig wegwerken doen wij alleen bij de bestelde foto's.

Alle honden zijn welkom, ook jonge honden. We begrijpen dat die nog niet alle commando's goed beheersen maar dan heb je natuurlijk wel kans dat we minder goed foto's kunnen maken. Je mag, als je wilt, ook met je hond op de foto.

We willen 4 honden, 15 min per hond. Fotografen fotograferen in duo's.
Schema komt t.z.t. online.

Voor de fotografen: je levert per model 2 foto's op webformaat met logo. Logo mag niet storend zijn en de foto's mogen de modellen delen op social media. Sommige fotografen zetten alle gemaakte/gelukte foto's op een besloten pagina (met logo er doorheen) waar het model zelf de 2 foto's uit kan kiezen. Maar je mag ook zelf 2 foto's kiezen. Houd er dan wel rekening mee dat dat een foto kan zijn die de klant misschien zelf niet gekozen zou hebben. Het is dus wel aan te raden om op een manier alle foto's te laten zien aan het model zodat ze kunnen kiezen. Probeer het wel z.s.m. te doen, iig binnen een week. Lukt dat niet, geef dat dan even aan in het topic. Normaal is dit geen probleem.
Nabestellen: dit gaat voor het tarief van elke fotograaf, dat kan dus enorm verschillen! Er worden geen gratis grote bestanden weggegeven!

Voor de modellen: zorg dat je hond er netjes uitziet, niet moe is en eventueel de juiste halsband om heeft. We houden allemaal afstand van elkaar maar het is wel fijn als je hond normaal met andere honden omgaat. Voor de zekerheid maken wij GEEN actie foto's.
EXTRA PERSOON MEE ZOU FIJN ZIJN! Om de hond af te leiden/speeltje of koekje voor te houden etc.

We nemen geen pauze, we wisselen elke 15 min dus met een uur zijn we klaar. Kan je hond niet zolang poseren dan kan je er voor kiezen om 10 min te doen, geef dat dan aan, dan kan je natuurlijk altijd na 10 min stoppen en wachten op het volgende duo.

Datum: zaterdag 14 augustus 2021 RESERVEDATUM IS 21 AUG!!
Locatie: Trekerweg, deze loopt dood, komt uit op de parkeerplaats
Tijd: verzamelen om 18.00. Start 18.15
Einde meeting: 19.30-20.00

Voorbeeld foto's op de locatie:
Op verschillende tijden genomen, bij beide fijn licht.

[ img ]

[ img ]

Ik wil 8 fotografen mee inclusief ikzelf. Iedereen mag zich gewoon op de lijst zetten, beginners of gevorderd maakt niets uit. De eerste 8 gaan mee. Daarna komt er een reservelijst. Quote de lijst goed!

Ik wil dus 4 honden. Geef je hond op in het topic, zet er MAX 2 foto's bij.

Opgeven fotografen: Boktnaam, naam, leeftijd, website, beginner/gemiddeld/ervaren.
Opgeven hond: Naam, Boktnaam, ras hond, leeftijd hond. Kan los ja/nee.


Geef je alleen op als je ook daadwerkelijk kan. Kan je toch niet, meld je dan z.s.m. af!! Via PB naar mij graag. Dit geldt voor fotografen en modellen. Hou het topic gestipt, lees mee en reageer af en toe zodat ik zie dat je nog actief bent en mee gaat. Zit je niet zoveel op Bokt begrijp ik dat natuurlijk maar een teken van leven zou fijn zijn. :D Er zeggen helaas toch vaak mensen af dus die reservelijst is belangrijk. Ook mensen die daarop staan graag het topic gestipt blijven houden. Wil je van de lijst af, stuur mij dan een PB.

Kaartje locatie:

[ img ]

Ik ga iig met Maureen voor de meeting een hapje eten bij het restaurant. Wie er aan wil schuiven is welkom. Als ik kan inschatten hoeveel er mee willen eten ga ik reserveren. Geen idee of er ook honden welkom zijn maar dan moet je even op de site kijken.

https://www.pannenkoekenhuizen.com/bergzicht/


Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 20-06-21 22:18, in het totaal 2 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 22:10 



 
Profiel   

Citaat
Fotografen:

1. Bellatrix - Marlies - 39 - gevorderd - https://www.marliestrapfotografie.weebly.com
2. Maureen95 - Maureen - 25 - gevorderd - https://www.maureenstegeman.nl
3.
4.
5.
6.
7.
8.


Citaat
Reservelijst:

1.
2.
3.
4.
5.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 22:11 



 
Profiel   

Ik ben erbij. Heb er zin in! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 22:13 



 
Profiel   

Citaat
Fotografen:

1. Bellatrix - Marlies - 39 - gevorderd - https://www.marliestrapfotografie.weebly.com
2. Maureen95 - Maureen - 25 - gevorderd - https://www.maureenstegeman.nl
3. Detroit - Arianne - 27 - gevorderd (vind ik) - insta @arianne.fotografie.
4.
5.
6.
7.
8.


Citaat
Reservelijst:

1.
2.
3.
4.
5.



Ik moet nog knutselen aan mijn website. En eet graag een hapje mee! Gezellig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 22:29 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Ik geef Bo op als model
Mechelse herder, 4 jaar, kan normaal wel los, tenzij ze haar lolbroek aantrekt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 22:46 



 
Profiel   

Knappe hond zeg! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 22:49 



 
Profiel   

Oh ik zou ook erg graag Lux aanmelden als model! Lux is een working cocker spaniel van dan bijna 1 jaar. Is er voor de modellen ook een lijstje die gekopieerd kan worden?

Anne - Beauty1love - Lux - working cocker spaniel - dan bijna 1 jaar - kan zeer goed los en is heel sociaal. Beheerst de basiscommando’s perfect en kan ook head down
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 23:25 



 
Profiel   

Hey wat leuk. Ik heb jou en je knappe hond binnenkort voor mijn lens :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 23:31 



 
Profiel   

Ik wil Bailey wel opgeven als model. :D

Ze kent de commando's en kan ook los, alleen ik houd wel een slag om de arm wanneer ze gespannen is (bv wanneer er vlak ervoor iets gebeurd is, tijdje terug bijvoorbeeld werd ze belaagd door een grote niet zo opgevoede hond in de Soesterduinen vlak voor een fotosessie en dan is ze uit d'r doen), dan houd ik d'r liever aan de lange lijn voor de zekerheid.

Ze is 2 jaar en ongeveer 35cm groot.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 23:40 



 
Profiel   

beauty1love schreef
Oh ik zou ook erg graag Lux aanmelden als model! Lux is een working cocker spaniel van dan bijna 1 jaar. Is er voor de modellen ook een lijstje die gekopieerd kan worden?

Anne - Beauty1love - Lux - working cocker spaniel - dan bijna 1 jaar - kan zeer goed los en is heel sociaal. Beheerst de basiscommando’s perfect en kan ook head down
[ [url=m/YqrqLK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YFfmRi.jpg]Afbeelding[/url] ]


Er is geen lijstje voor modellen, je hebt je bij deze opgegeven en de fotografen kiezen straks de modellen. Tenzij zich er maar 4 opgeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 07:11 



 
Profiel   

Straks even de agenda checken. Wil eigenlijk wel mee als fotograaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 07:39 



 
Profiel   

Citaat
Fotografen:

1. Bellatrix - Marlies - 39 - gevorderd - https://www.marliestrapfotografie.weebly.com
2. Maureen95 - Maureen - 25 - gevorderd - https://www.maureenstegeman.nl
3. Detroit - Arianne - 27 - gevorderd (vind ik) - insta @arianne.fotografie.
4. Capopjekop - kristel - 33 - beginner/gevorderd
5.
6.
7.
8.


Citaat
Reservelijst:

1.
2.
3.
4.
5.


Lastig niveau inschatten. Als ik nu zie wie er mee gaan dan schat ik mezelf als licht gevorderd in. Beginner af maar laatste jaren weinig gefotografeerd.

Ik wil ook wel een hapje mee eten. Site heb ik nog niet maar ik kan desgewenst wat foto's sturen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 07:43 



 
Profiel   

Gezellig! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 07:45 



 
Profiel   

Leuk ik geef Diego op als model. Een oud duitse herder van 9 maanden oud. Staat goed onder commando dus iedere positie, plek of houding is mogelijk.

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 08:57 



 
Profiel   

Citaat
Fotografen:

1. Bellatrix - Marlies - 39 - gevorderd - https://www.marliestrapfotografie.weebly.com
2. Maureen95 - Maureen - 25 - gevorderd - https://www.maureenstegeman.nl
3. Detroit - Arianne - 27 - gevorderd (vind ik) - insta @arianne.fotografie.
4. Capopjekop - kristel - 33 - beginner/gevorderd
5. NdV74 - Nicole - 47 - gevorderd - insta @ndv_fotografie
6.
7.
8.


Citaat
Reservelijst:

1.
2.
3.
4.
5.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 09:02 



 
Profiel   

Ik vind het ook erg leuk om Pinto op te geven als model, ik ben alleen de reservedatum op vakantie… Dus hopelijk gaat het gewoon de 14e lukken.

Noa
noox
Australian Labradoodle
Nu 14 weken, dan 18 weken.
Omdat hij nog zo klein is denk ik niet dat hij los kan, maar ik heb wel een dunne lange lijn. Hij beheerst nu zit en lig maar blijf nog niet, hopelijk tegen die tijd wel. Het is nog echt een pupje haha.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 09:55 



 
Profiel   

Boktnaam: mossel

Zina
Pitbull
5 jaar
Kan los, liever niet.

[ img ]
[ img ]

Elmo
Australian shepherd
6 jaar
Kan los

[ img ]
[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 10:45 



 
Profiel   

Dat gedeelte is volgens mij geen losloop gebied toch?

Zo ja, dan zou ik best mijn hond op willen geven maar hij is niet gesteld op aandacht van vreemde honden naar wel verschrikkelijk goed onder appèl.
Ik kan er dus voor zorgen dat ie zeker niet naar een andere hond gaat.
Hij kent alle commando,s, ook zonder lijn.
Nou ja, ik hoor wel of ie überhaupt welkom is.

Dit is mijn ventje

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 11:16 



 
Profiel   

Mossel schreef
Boktnaam: mossel

Zina
Pitbull
5 jaar
Kan los, liever niet.

[ [url=m/iwBK9M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sxogRK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Elmo
Australian shepherd
6 jaar
Kan los

[ [url=m/dxnGzr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OciUdL.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/Ye2fcz.jpg]Afbeelding[/url] ]


Gezellig. Zie ik Zina ook weer een keer

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 11:20 



 
Profiel   

@Bellatrix Wanneer wil jij uiterlijk weten of iemand mee wil eten?
Ik zit er wel over na te denken namelijk. Het is voor mij toch een dik uur rijden en gezien het tijdstip is het wellicht handig om daar te eten. Maar daar ben ik nog niet aan uit.

Wat een leuke modellen zijn er al aangemeld. Ik heb al twee favorieten maar ik zal mijn mening nog even voor me houden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 14:14 



 
Profiel   

Vind je het spannend om met vreemden te eten? Twijfel je daarom? Als dat zo is dan kan ik dat begrijpen hoor maar het is echt altijd reuze gezellig. Hoe je er ook uitziet en wie je ook bent, iedereen is welkom.
Ik denk dat ik een week van tevoren wil reserveren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 15:57 



 
Profiel   

Ah chipssss, ik kan helaas niet 14augustus! -O-
Mocht het een week opschuiven hou ik me aanbevolen als fotograaf ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 16:06 



 
Profiel   

Als Bailey wordt uitgekozen en honden zijn welkom bij het restaurant, dan zou ik graag ook mee willen eten. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 16:35 



 
Profiel   

Gezellig! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 16:39 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Vind je het spannend om met vreemden te eten? Twijfel je daarom? Als dat zo is dan kan ik dat begrijpen hoor maar het is echt altijd reuze gezellig. Hoe je er ook uitziet en wie je ook bent, iedereen is welkom.
Ik denk dat ik een week van tevoren wil reserveren.


Nee hoor, dat is het niet.
Het is meer van "neem ik zelf eten mee in de auto" of ga ik toch gewoon voor makkelijk :D
Ik laat het je ruim op tijd weten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 17:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 11 [ 259 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen