Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Fotomeeting Paarden/Honden in de heide, Otterlo 7 Augustus

 
Profiel   

Hi mede-bokkers!

Het leek, Lisa van Dam Photography en Nikki Nelisse Photography, een keer leuk om een meeting te organiseren in Otterlo.

Waar: Otterlo
Wanneer: 7 augustus.
Plek voor: Honden, Paarden, met of zonder hun eigenaar.
2 van de 8 plekjes zijn al vergeven.

Door wie?
Lisa van Dam Photography (Instagram: @lisavandamphotography)
Nikki Nelisse Photography (Instagram: @nikkinelissephotography)


Opgeven graag via de instagrampagina.
Via mail is ook mogelijk: info@lisavandamphotography.nl
Of hier via pb.

Let op!
- De Fotografen geven géén gratis foto's/bestanden weg aan modellen. Kosten zijn EUR 50,00 per combinatie.
- Elke fotograaf levert minimaal 3 foto's voorzien van logo
- Nabestellingen gaan via de betreffende fotograaf. Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele prijsverschillen tussen fotografen en bemiddel hier ook niet in.
- Wees op tijd aanwezig. Niets is zo vervelend als mensen die te laat komen.
- Houd de datum vrij, ook als je op de reservelijst staat!

Wij hebben er zin in... jullie ook?


Laatst bijgewerkt door TinkerRosco op 02-08-21 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 12:55 



 
Profiel   

Je vraag geld voor deze meeting? Of waar is dat bedrag van €50 voor? En 7 aug is deze zaterdag al, beetje snel vind je niet? En ik zie nergens dat andere fotografen welkom zijn dus dit is geen meeting...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 13:14 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Je vraag geld voor deze meeting? Of waar is dat bedrag van €50 voor? En 7 aug is deze zaterdag al, beetje snel vind je niet? En ik zie nergens dat andere fotografen welkom zijn dus dit is geen meeting...


Excuus Bellatrix, begrijp ik het verkeerd, of ben je geen moderator? :?
Of wilde je graag model komen staan?

Het klopt inderdaad dat het bedrag EUR 50,00 per combinatie is.
Dit is voor de foto's die zij ontvangen. Hier zit namelijk best wat tijd in. *-:) Dus dit is best een fijn en laag tarief.

7 Augustus is inderdaad al snel, leuk toch? *\o/*

Excuses, dan hebben wij de verkeerde benaming gebruikt, wat zou jij voorstellen hoe we dit dan mogen noemen?

Overigens mogen er van ons best wat fotografen aanschuiven hoor! Gezellig! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 13:27 



 
Profiel   

Een fotomeeting is over het algemeen voor portfoliowerk ofwel TFP, dus daar wordt normaal geen geld voor gevraagd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 13:29 



 
Profiel   

Je vraagt er geld voor dus is het geen fotomeeting maar je zoekt zelf modellen. Bij fotomeetings wordt geen geld gevraagd, hoogstens voor een penning of iets dergelijks. Dus dit hoort eigenlijk op de Markt.

En een echte meeting wordt meestal niet binnen een week geregeld, de datum daarvoor is vaak minimaal een maand in de toekomst maar goed, de datum zo snel is jou keuze natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 13:29 



 
Profiel   

Ah bedankt voor jullie tips. Dan zullen wij het in een volgende niet meer zo noemen! Duidelijk +:)+

Geen idee hoe wij dat in deze dan nog kunnen aanpassen.
Wij hopen in ieder geval op gezellige, enthousiaste en leuke aanmeldingen.

Bedankt, en hopelijk tot 7 Augustus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 13:31 



 
Profiel   

Iemand zet deze wel op slot, je kan een advertentie op de Markt zetten als je modellen zoekt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 13:32 



 
Profiel   

Andere fotograven hoeven niet uitgenodigd te worden Bellatrix, een gesloten meeting met maar 2 fotograven en aanmeldplek voor de modellen is gewoon toegestaan :)

Maar zoals je wel aanhaalt, alle meetings hier op het forum georganiseerd behoren gratis te zijn -met gesloten beurs- en hierdoor zal ik dit topic dus moeten sluiten en later verwijderen. TinkerRosco, je mag wel een advertentie plaatsen op de Markt. Ik zal je even de tijd geven om de tekst te kopiëren.

Lees hier meer over wat wel toegestaan is:
[FM] Regels en Richtlijnen [FM] FotoMeetings
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 17:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen