Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 5 [ 106 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P] Fotomeeting Ginkelse Heide, 05-09-2021

 
Profiel   

Hallo allemaal!

Begin dit jaar opende ik dit topic [FM] [P] Fotomeeting Wekeromse Zand, maart 2021 om weer eens een meeting te organiseren. Veel gedoe om corona maatregelen en parkeergelegenheid later, is besloten de meeting door te laten gaan op de Ginkelse heide op zondag 5 september.

Aangezien er zoveel wijzigingen hebben plaatsgevonden, open ik voor het overzicht een nieuw topic. Hierbij is dus ook de mogelijkheid om je nog op te geven. Momenteel is er nog 1 plek vrij voor een (paarden)model. Opgeven voor de reservelijst kan sowieso nog. Aanmelden mag gewoon in het topic, voorzien van naam, ras en kleur van het paard inclusief 2 foto's.
Fotografen kunnen zich enkel nog opgeven voor de reservelijst.

ZONDAG 05 SEPTEMBER
Ginkelse Heide, verzamelen bij Parkeerplaats Veluwe Natuurcentrum aan de Groot Ginkelseweg (zijweg van de Verlengde Arnhemseweg).

[ img ]
De parkeerplaats is gemakkelijk in te voeren in Google Maps, je wordt dan sowieso naar de juiste plek gestuurd. Zodra ik er ben, zal ik ook mijn locatie delen in de appgroep die we voor deze meeting gaan aanmaken :)

Citaat
Fotografen
  • Marjo
  • Rennie89
  • xVelientje
  • BoschA
  • Bellatrix
  • horserider22

Reservelijst

Modellen

Reserve


Het rooster ziet er dan zo uit:

TijdstipActiviteit
10.00 Verzamelen groep 1
10.15 Vertrek richting foto locatie
10.30 Start portretrondes; 3 rondes van 20 minuten
11.30 Opzadelen
11.45 Rijfoto's
12.30 Einde groep 1
Verzamelen groep 2
12.45 Vertrek naar fotolocatie
13.00 Start portretrondes; 3 rondes van 20 minuten
14.00 Opzadelen
14.15 Rijfoto's
15.00 Einde meeting
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 12:58 



 
Profiel   

*Verhuisd naar dit topic*


Mijn 06 heb je al. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 13:12 



 
Profiel   

Mijn voorkeur ligt bij groep 1

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 13:17 



 
Profiel   

Top, daar ga ik proberen rekening mee te houden +:)+
Andere modellen mogen overigens ook hun voorkeur uitspreken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 13:19 



 
Profiel   

Dankjewel

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 13:30 



 
Profiel   

Mijn voorkeur ligt bij groep 2 :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 13:59 



 
Profiel   

Mijn voorkeur ligt bij groep 1.

Ik ben gisteren even op de parkeerplaats geweest. Weet niet precies hoeveel trailers er uiteindelijk moeten komen, om 11 uur waren er wel aardig wat auto’s geparkeerd. Langs de zijkanten waren nog wel plekken voor trailers. :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 16:08 



 
Profiel   

Wat is vanaf de parkeerplaats de fotolocatie? Is dat ver lopen te voet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 16:20 



 
Profiel   

Marjo schreef
Top, daar ga ik proberen rekening mee te houden +:)+
Andere modellen mogen overigens ook hun voorkeur uitspreken :)


Mijn voorkeur ligt ook bij groep 1 :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 16:48 



 
Profiel   

Als er nog plek is voor een fotograaf, zou ik het wel leuk vinden om mee te gaan. Reserve lijst is ook prima. Ik Hebt een tijd heel weinig gefotografeerd, dus ook weinig recent materiaal, en een nieuwe body, dus zou ideaal zijn om weer lekker wat foto’s te schieten!
Mijn insta fotografie: illusionsphotography85. Facebookpagina staat ook wel wat op, maar verouderd.

Als er meer info nodig is hoor ik het wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 21:30 



 
Profiel   

Dan meld ik mij bij deze ook weer in het nieuwe topic :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 17:22 



 
Profiel   

Hoihoii,
Ik twijfel nog of ik, samen met mijn Friese hengst Diablo, ons aan wil melden als model.. We hebben de dag ervoor namelijk een dressuurclinic en ik twijfel een beetje of het niet te veel wordt voor Diablo, 2 dagen achter elkaar op pad zijn.. Twijfel, twijfel, twijfel :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 19:50 



 
Profiel   

Haha, ja dat besluit kunnen wij niet voor je nemen! Ik denk wel dat je welkom bent als model, en er is nog plek in de middaggroep dus je kan in ieder geval uitslapen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 19:54 



 
Profiel   

DJZ schreef
Hoihoii,
Ik twijfel nog of ik, samen met mijn Friese hengst Diablo, ons aan wil melden als model.. We hebben de dag ervoor namelijk een dressuurclinic en ik twijfel een beetje of het niet te veel wordt voor Diablo, 2 dagen achter elkaar op pad zijn.. Twijfel, twijfel, twijfel :P

Ja, kom maar! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 20:11 



 
Profiel   

Marjo schreef
Haha, ja dat besluit kunnen wij niet voor je nemen! Ik denk wel dat je welkom bent als model, en er is nog plek in de middaggroep dus je kan in ieder geval uitslapen :P


_O- _O- _O- Daar ben ik in elk geval wel heeeeel blij mee :D :D :D :z


Bellatrix schreef
Ja, kom maar! :))

:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 23:15 



 
Profiel   

De locatie ziet er echt super uit dames!
De parkeerplaats is inderdaad wel wat krap, maar er zijn er 2 (aan beide kanten 1) dus ik denk dat het wel moet lukken. We kunnen eventueel een uurtje eerder beginnen, maar per groep komen er 3 modellen en ik dacht dat er ook een paar modellen te paard kwamen?

Anyways, vanaf de parkeerplaats is het misschien 10 stappen tot de heide. Je gaat daar een hek door en zit direct op de tankbanen:

[ img ]

Links en rechts is er voldoende ruimte om te gaan fotograferen, en de heide is al mooi paars aan het kleuren <3 Ik denk dat we 5 september dus een mooie paarse zee gaan aantreffen <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 19:10 



 
Profiel   

Dat ziet er mooi uit. :j Lekker pad om galop foto's te schieten!
Moet je er nou in waar je eerst langs een andere parkeerplaats komt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 19:15 



 
Profiel   

Ja klopt, dat is de parkeerplaats voor het Belgenmonument. Je moet gewoon zo ver mogelijk doorrijden tot je niet verder kan. Je ziet dan links en rechts een parkeerplaats.

Voor degene die onder het zadel komen; jullie moeten het zandpad naast de Groot Ginkelseweg op, op het einde zit namelijk een wildrooster en daar zit geen hek naast. Als je daar doorrijdt tot je aan de rechterkant een groot houten hek ziet, dan ben je op de juiste plek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 19:17 



 
Profiel   

Marjo schreef
Ja klopt, dat is de parkeerplaats voor het Belgenmonument. Je moet gewoon zo ver mogelijk doorrijden tot je niet verder kan. Je ziet dan links en rechts een parkeerplaats.

Voor degene die onder het zadel komen; jullie moeten het zandpad naast de Groot Ginkelseweg op, op het einde zit namelijk een wildrooster en daar zit geen hek naast. Als je daar doorrijdt tot je aan de rechterkant een groot houten hek ziet, dan ben je op de juiste plek.


Ik denk dat degene die onder het zadel komen, vanaf de andere kant komen. Dus die volgen het zandpad langs het gebied van de Kreelse Plas en de schaapskooi :D
Heide is inderdaad al mooi paars aan het kleuren <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 07:42 



 
Profiel   

De heide ziet er al mooi uit! Ik heb zin in de meeting!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 17:08 



 
Profiel   

Ziet er prachtig uit! Ik kom niet meer over land dit is mij te ver dus me de trailer ;) wekeromse zand was om de hoek maar dit toch wel een stukje te ver haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 23:09 



 
Profiel   

Hebben we er zin in? *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 15:54 



 
Profiel   

Yesssss

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 16:12 



 
Profiel   

Ik kom gewoon met Diablo :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 18:46 



 
Profiel   

Okee! Dan is het laatste gat ook opgevuld :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 18:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 5 [ 106 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen