Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 5 [ 104 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[H] Herfstmeeting Kaapse Bossen, Doorn. 13.11

 
Profiel   

Citaat
Fotografen

Modellen
  • Femke_Tweety || Femke || Sheltie || Sable-kleurig || Puppy (geb. 30-06-2021) || Foto 1 & Foto 2
  • Drico || Ryanne || Sebbie || Welsh Corgi Cardigan || Rood, Brindle of driekleur || Puppy (geboren 19-07-21)
  • Babli || Mandy || Sjefke R || Mopshond || Beige || Puppy || Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
  • _BlingBling_ || - || Nova || Kooiker x Friese Stabij || Wit met voskleur || Ochtendgroep || Foto 1 & Foto 2
  • SergeantRoos || Winnie || Milo || Duitse Staande Korthaar || Bruinschimmel || Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
  • Lugea || ? || Melle || Boerenfox || Wit met zwart || Foto 1 & Foto 2 & Foto 3

Aanmelden kan nog t/m 12-sept-2021

Code
[*]Boktnaam || Naam || Fotografienaam || [url=]Website[/url] & [url=]Instagram[/url] & [url=]Facebook[/url]
[*]Boktnaam || Naam || Naam hond || Ras || Kleur || Bijzonderheden || [url=]Foto 1[/url] & [url=]Foto 2[/url] & [url=]Foto 3[/url]

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 06:38 



 
Profiel   

Leuk! Ik heb mezelf aangemeld als fotograaf *-:) Dit is lekker dicht bij huis!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 14:19 



 
Profiel   

Citaat
Fotografen

Modellen
  • Femke_Tweety || Femke || Sheltie || Sable-kleurig || Puppy (geb. 30-06-2021) || Foto 1 & Foto 2
  • Drico || Ryanne || Sebbie || Welsh Corgi Cardigan || Rood, Brindle of driekleur || Puppy (geboren 19-07-21)
  • Babli || Mandy || Sjefke R || Mopshond || Beige || Puppy || Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
  • _BlingBling_ || - || Nova || Kooiker x Friese Stabij || Wit met voskleur || Ochtendgroep || Foto 1 & Foto 2
  • SergeantRoos || Winnie || Milo || Duitse Staande Korthaar || Bruinschimmel || Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
  • Lugea || ? || Melle || Boerenfox || Wit met zwart || Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
  • Hennos || Hendrien || Pavlov & Rapunzel || Gladharige Fox Terrier || Wit met bruin & zwart met wit || Foto 1 & Foto 2 & Foto 3

Aanmelden kan nog t/m 12-sept-2021

Code
[*]Boktnaam || Naam || Fotografienaam || [url=]Website[/url] & [url=]Instagram[/url] & [url=]Facebook[/url]
[*]Boktnaam || Naam || Naam hond || Ras || Kleur || Bijzonderheden || [url=]Foto 1[/url] & [url=]Foto 2[/url] & [url=]Foto 3[/url]


Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 14:23 



 
Profiel   

Wat leuk! Ik heb me ook aangemeld als fotograaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 16:21 



 
Profiel   

Citaat
Fotografen

Modellen
  • Femke_Tweety || Femke || Sheltie || Sable-kleurig || Puppy (geb. 30-06-2021) || Foto 1 & Foto 2
  • Drico || Ryanne || Sebbie || Welsh Corgi Cardigan || Rood, Brindle of driekleur || Puppy (geboren 19-07-21)
  • Babli || Mandy || Sjefke R || Mopshond || Beige || Puppy || Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
  • _BlingBling_ || - || Nova || Kooiker x Friese Stabij || Wit met voskleur || Ochtendgroep || Foto 1 & Foto 2
  • SergeantRoos || Winnie || Milo || Duitse Staande Korthaar || Bruinschimmel || Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
  • Lugea || ? || Melle || Boerenfox || Wit met zwart || Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
  • Hennos || Hendrien || Pavlov & Rapunzel || Gladharige Fox Terrier || Wit met bruin & zwart met wit || Foto 1 & Foto 2 & Foto 3

Aanmelden kan nog t/m 12-sept-2021

Code
[*]Boktnaam || Naam || Fotografienaam || [url=]Website[/url] & [url=]Instagram[/url] & [url=]Facebook[/url]
[*]Boktnaam || Naam || Naam hond || Ras || Kleur || Bijzonderheden || [url=]Foto 1[/url] & [url=]Foto 2[/url] & [url=]Foto 3[/url]


Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 11:46 



 
Profiel   

Citaat
Fotografen

Modellen
  • Femke_Tweety || Femke || Sheltie || Sable-kleurig || Puppy (geb. 30-06-2021) || Foto 1 & Foto 2
  • Drico || Ryanne || Sebbie || Welsh Corgi Cardigan || Rood || Puppy (geb. 19-07-21) || Foto 1 & Foto 2
  • Babli || Mandy || Sjefke R || Mopshond || Beige || Puppy || Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
  • _BlingBling_ || - || Nova || Kooiker x Friese Stabij || Wit met voskleur || Ochtendgroep || Foto 1 & Foto 2
  • SergeantRoos || Winnie || Milo || Duitse Staande Korthaar || Bruinschimmel || Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
  • Lugea || ? || Melle || Boerenfox || Wit met zwart || Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
  • Hennos || Hendrien || Pavlov & Rapunzel || Gladharige Fox Terrier || Wit met bruin & zwart met wit || Foto 1 & Foto 2 & Foto 3

Aanmelden kan nog t/m 12-sept-2021

Code
[*]Boktnaam || Naam || Fotografienaam || [url=]Website[/url] & [url=]Instagram[/url] & [url=]Facebook[/url]
[*]Boktnaam || Naam || Naam hond || Ras || Kleur || Bijzonderheden || [url=]Foto 1[/url] & [url=]Foto 2[/url] & [url=]Foto 3[/url]


Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 09:28 



 
Profiel   

Ik moet mij helaas afmelden voor deze shoot. 16 oktober onverwachts een familieverplichting gekregen. :(
Veel plezier allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 11:52 



 
Profiel   

Wegens een wijziging in mijn privé situatie moet ik mij helaas afmelden voor de meeting. Heel erg jammer maar het is even niet anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 06:13 



 
Profiel   

Oeps, vanwege drukt ben ik helemaal vergeten de lijst op te maken en PB's te sturen voor het stemmen! Ik ga daar nu mee aan de slag :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:27 



 
Profiel   

Citaat
Fotografen

Modellen
  • Femke_Tweety || Femke || Sheltie || Sable-kleurig || Puppy (geb. 30-06-2021) || Foto 1 & Foto 2
  • Drico || Ryanne || Sebbie || Welsh Corgi Cardigan || Rood || Puppy (geb. 19-07-21) || Foto 1 & Foto 2
  • _BlingBling_ || - || Nova || Kooiker x Friese Stabij || Wit met voskleur || Ochtendgroep || Foto 1 & Foto 2
  • SergeantRoos || Winnie || Milo || Duitse Staande Korthaar || Bruinschimmel || Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
  • Lugea || ? || Melle || Boerenfox || Wit met zwart || Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
  • Hennos || Hendrien || Pavlov & Rapunzel || Gladharige Fox Terrier || Wit met bruin & zwart met wit || Foto 1 & Foto 2 & Foto 3

Aanmelden voor de reservelijst is nog mogelijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:27 



 
Profiel   

Er staan vijf fotografen en zes modellen op de lijst, dat betekent dat er eigenlijk geen stemronde nodig is maar dat alle aangemelde modellen mee kunnen :j
Ik zal zometeen even PB's gaan sturen. De modellen kunnen dan ook aangeven of zij in de ochtend- of middaggroep willen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:29 



 
Profiel   

Hoe laat is de ochtendgroep, hoe laat de middaggroep?

Dan kijk ik even wat qua ritme het handigst is voor babyshark.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:38 



 
Profiel   

Had ik in de OP al benoemd: De eerste groep zal ongeveer van 10-12 zijn en de tweede groep van 1230-1430.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:40 



 
Profiel   

Check, voor Percy is middag dan het handigst denk ik.

Hij slaapt meestal van 11 tot 13 ongeveer.

Dat iets vervroegen lukt wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:45 



 
Profiel   

Top! Staat genoteerd. PB je mij je 06 nog even? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:46 



 
Profiel   

Oké ik voel me nu even heel erg dom. Ik heb gewoon twee afspraken op dezelfde dag gepland -O-
Maar dat betekent helaas wel dat deze meeting niet door kan gaan op 16 oktober, de andere afspraak kan ik namelijk niet verzetten.

Hoe zit iedereen op 13 november? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:13 



 
Profiel   

Geen probleem, 13e kan ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:21 



 
Profiel   

Ik kan zo uit m’n hoofd de 13e ook, maar zal dat voor de zekerheid morgen even controleren in m’n agenda. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:26 



 
Profiel   

Ik weet nog niet of ik de 13e kan, ik moet dan nog even kijken of ik oppas kan vinden voor mijn hond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 06:05 



 
Profiel   

13e is voor ons ook geen probleem, juist wat beter omdat ze tegen die tijd alweer een stukje ouder is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 06:36 



 
Profiel   

Ik kan ook. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 07:19 



 
Profiel   

13e is voor mij ook geen probleem! Wel wat meer kans op slecht weer lijkt me, maar dat zien we dan wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 08:58 



 
Profiel   

Lugea & NESCAFE moeten dus nog checken, karim18 & Hennos hebben het nog niet laten weten. Superfijn dat jullie dan ook kunnen in ieder geval!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 09:08 



 
Profiel   

Ik heb inmiddels gekeken en kan inderdaad 13 november gewoon mee. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 09:12 



 
Profiel   

Marjo schreef
Had ik in de OP al benoemd: De eerste groep zal ongeveer van 10-12 zijn en de tweede groep van 1230-1430.


13 november kan ik ook, alleen wel in de middaggroep en zo laat mogelijk.
Ik kom uit de nachtdienst en in de ochtend moet ik slapen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 14:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 5 [ 104 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen