Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 5 [ 104 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[H] Herfstmeeting Kaapse Bossen, Doorn. 13.11

 
Profiel   

Hallo allemaal!

Gisteren heb ik voor het eerst honden gefotografeerd op een meeting, en dat beviel mij zo goed dat ik hier graag wat meer mee ga oefenen. Nu wil ik dus graag meer gaan oefenen dmv een fotomeeting voor honden.

[ img ]

Dit wil ik graag doen in de Kaapse Bossen bij Doorn. Via Google ben ik erachter gekomen dat dit bos in de herfst mooi zou moeten kleuren. Daarbij zit er ter hoogte van de Helenaheuvel een stukje heide waar de honden los mogen. Wat mij betreft dus een ideale locatie om de meeting plaats te laten vinden.
Het is voor mij voor het eerst dat ik een fotomeeting voor honden zal organiseren, schroom niet om je ergens mee te bemoeien als je denkt dat iets handiger kan of dat hetgeen wat ik in gedachten heb niet mogelijk is :j .

Datum: 16 oktober 2021
Locatie: Kaapse Bossen, Doorn
Parkeren & Verzamelen: Sint Helenalaan 2, 3941 EH Doorn

De datum ligt dus al vast op zaterdag 16 oktober. Mocht het slecht weer worden, of bepaalde coronamaatregelen gooien roet in het eten, zullen we uitwijken naar een andere datum. Vooraf zal ik zelf de locatie nog een keer gaan verkennen zodat duidelijk is waar we precies kunnen fotograferen.
De meeting zal in twee groepen gesplitst worden. De eerste groep zal ongeveer van 10-12 zijn en de tweede groep van 1230-1430. Dan kun je daar in ieder geval vast rekening mee houden.

Aanmelden

Aanmelden voor fotografen kan middels een PB naar mij met de volgende informatie:
Boktnaam / Naam / Fotografienaam / Website, Facebook of Instagram / Ervaring

Aanmelden als model kan middels een PB naar mij met de volgende informatie:
Boktnaam / Naam / Naam model / Ras & kleur van model / Eventuele Bijzonderheden.
Voeg bij je aanmeldingen minimaal 2, maximaal 3 foto's van je hond toe.

In totaal zal ik 6 fotografen en 6 modellen meenemen, zodat we portretrondes van 20 minuten aan kunnen houden. De fotografen gaan mee op basis van snelheid van aanmelden, de modellen worden gekozen door middel van stemming door de fotografen.

AANMELDEN KAN TOT EN MET 12 SEPTEMBER
De fotografen hebben dan tot en met 19 september de tijd om hun voorkeur door te geven. Uiterlijk 24 september hoor je of je mee mag met de meeting of niet.



Laatst bijgewerkt door Muiz op 13-10-21 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Datum aangepast

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 13:31 



 
Profiel   

Ik zal zo even een pb sturen om mezelf op te geven, dit is een thuis wedstrijd dus is wel zo gemakkelijk :D

Maar ik vraag mij af of je daar op een zaterdag middag kan parkeren. Dat wil nog wel eens helemaal ram vol staan. Richting Doorn zelf zit ook een losloop gebied maar dan zonder heide, daar kan je in de woonwijk parkeren en dat gaat beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 14:07 



 
Profiel   

Okee ik las dat er zo'n 80 plaatsen zijn. Overigens gaat het mij niet zozeer om het losloopgebied, maar om de herfstkleuren in het bos :j

Eventueel kunnen we altijd besluiten om gewoon lekker vroeg te beginnen zodat we de drukte wellicht voor zijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 14:10 



 
Profiel   

Loopafstand voor mij, en als het goed is heb ik een pup in huis tegen die tijd...

Interesse dus.


Houd er rekening mee dat het grootste deel van de Kaapse bossen echt expliciet aanlijngebied is, de enige uitzondering is inderdaad het gebied rondom chalet helenaheuvel, en dat kan echt stervensdruk zijn in het weekend.
Dus of je echt rustig foto's kunt maken, zonder door een horde dolle honden omver gelopen te worden, durf ik niet met zekerheid te zeggen. (Ik mijd het gebied dooorgaans)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 14:20 



 
Profiel   

Zoals hierboven al aangegeven, het gaat mij puur om het herfstbos. Als de honden daar aan een riem zitten, dan valt die riem wel weg te werken :j .

Foto's van de rennende honden is ook leuk, maar daarvoor moeten we gewoon goed kijken of dat daar mogelijk is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 14:22 



 
Profiel   

Gaat ook niet perse om het loslopen of niet maar dat is wel een van de weinige parkeerplaatsen in het gebied en dus totaal afgeladen in het weekend. Er zijn wat kleinere minder bekende plekken maar dat is niet daar in de buurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 15:10 



 
Profiel   

Mochten jullie een suggestie hebben voor een ander gebied met een mooi herfstbos ben ik daar ook wel nieuwsgierig naar :j Helaas zijn de meeste bossen die ik ken vooral naaldbossen en die verkleuren dus eigenlijk niet echt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 15:15 



 
Profiel   

Ik heb als het goed is tegen die tijd ook een pup die mee zou kunnen!
Weet alleen dus nog niet de kleur en ook nog geen foto's :')

Kan/mag ik me wel al via PB aanmelden onder voorbehoud?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 15:17 



 
Profiel   

Dat mag zeker, het zou wel fijn zijn als je voor de datum van het stemmen foto's kunt aanleveren zodat de fotografen wel een idee krijgen van wat voor hondje je meeneemt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 16:33 



 
Profiel   

Citaat
Fotografen

Modellen
  • Femke_Tweety || Femke || Sheltie || Sable-kleurig || Pup (geb. 30-06-2021)

Aanmelden kan nog t/m 12-sept-2021

Code
[*]Boktnaam || Naam || Fotografienaam || [url=]Website[/url] & [url=]Instagram[/url] & [url=]Facebook[/url]
[*]Boktnaam || Naam || Naam hond || Ras || Kleur || Bijzonderheden || [url=]Foto 1[/url] & [url=]Foto 2[/url] & [url=]Foto 3[/url]


Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 16:40 



 
Profiel   

Voor mij nog wel onder enig voorbehoud, ik heb de pup nog niet en er is nog niets 100% zeker.

Maar wel grote kans.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 16:43 



 
Profiel   

Wat leuk! Zal even kijken of dat haalbaar is. Het is toch wel een uur rijden. :=

---

Nevermind... Ik was net PB aan typen, maar zie in mijn agenda dat Wedstrijden Zuid dan is. Helaaaasss...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 19:33 



 
Profiel   

Marjo schreef
Citaat
Fotografen

Modellen
  • Femke_Tweety || Femke || Sheltie || Sable-kleurig || Puppy (geb. 30-06-2021)
  • Drico || Ryanne || Sebbie || Welsh Corgi Cardigan || Rood, Brindle of driekleur || Puppy (geboren 19-07-21)
  • Babli || Mandy || Sjefke R || Mopshond || Beige || Puppy || Foto 1 & Foto 2 & Foto 3

Aanmelden kan nog t/m 12-sept-2021

Code
[*]Boktnaam || Naam || Fotografienaam || [url=]Website[/url] & [url=]Instagram[/url] & [url=]Facebook[/url]
[*]Boktnaam || Naam || Naam hond || Ras || Kleur || Bijzonderheden || [url=]Foto 1[/url] & [url=]Foto 2[/url] & [url=]Foto 3[/url]


Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 10:48 



 
Profiel   

Hey, die foto in de OP ken ik!

Ik wil mij misschien ook aanmelden maar eerst even kijken of ik kan en Marjo, is dat voor jou wel leuk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 18:09 



 
Profiel   

Ja hoor, gewoon doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 18:19 



 
Profiel   

Ik ben vandaag voor het eerst op een bokt fotomeeting geweest en vond het erg leuk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ik ga je een pbtje sturen om mee te gaan als fotograaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 20:50 



 
Profiel   

Citaat
Fotografen

Modellen
  • Femke_Tweety || Femke || Sheltie || Sable-kleurig || Puppy (geb. 30-06-2021)
  • Drico || Ryanne || Sebbie || Welsh Corgi Cardigan || Rood, Brindle of driekleur || Puppy (geboren 19-07-21)
  • Babli || Mandy || Sjefke R || Mopshond || Beige || Puppy || Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
  • _BlingBling_ || - || Nova || Kooiker x Friese Stabij || Wit met voskleur || Ochtendgroep || Foto 1 & Foto 2

Aanmelden kan nog t/m 12-sept-2021

Code
[*]Boktnaam || Naam || Fotografienaam || [url=]Website[/url] & [url=]Instagram[/url] & [url=]Facebook[/url]
[*]Boktnaam || Naam || Naam hond || Ras || Kleur || Bijzonderheden || [url=]Foto 1[/url] & [url=]Foto 2[/url] & [url=]Foto 3[/url]



Laatst bijgewerkt door Marjo op 15-08-21 08:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 08:08 



 
Profiel   

Het loopt nog niet echt storm voor de modellen helaas :D Heeft dat echt te maken met de locatie of kunnen een hoop mensen niet op de aangegeven dag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 08:09 



 
Profiel   

16 oktober zouden wij sochtends als model kunnen komen!
[ img ]

[ img ]

Nova, sociaal, kruising kooiker X friese stabij.
Kleurt schitterend bij een herfstbos denk ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 08:15 



 
Profiel   

Leuk! Dan ga ik je erbij zetten op de lijst :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 08:21 



 
Profiel   

Citaat
Fotografen

Modellen
  • Femke_Tweety || Femke || Sheltie || Sable-kleurig || Puppy (geb. 30-06-2021)
  • Drico || Ryanne || Sebbie || Welsh Corgi Cardigan || Rood, Brindle of driekleur || Puppy (geboren 19-07-21)
  • Babli || Mandy || Sjefke R || Mopshond || Beige || Puppy || Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
  • _BlingBling_ || - || Nova || Kooiker x Friese Stabij || Wit met voskleur || Ochtendgroep || Foto 1 & Foto 2
  • SergeantRoos || Winnie || Milo || Duitse Staande Korthaar || Bruinschimmel || Foto 1 & Foto 2 & Foto 3

Aanmelden kan nog t/m 12-sept-2021

Code
[*]Boktnaam || Naam || Fotografienaam || [url=]Website[/url] & [url=]Instagram[/url] & [url=]Facebook[/url]
[*]Boktnaam || Naam || Naam hond || Ras || Kleur || Bijzonderheden || [url=]Foto 1[/url] & [url=]Foto 2[/url] & [url=]Foto 3[/url]


Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 09:00 



 
Profiel   

Leuk! Wij hebben er zin in! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 20:10 



 
Profiel   

Perseus mag vanaf volgende week dinsdag bij me komen wonen.

Dan hebben jullie een beetje een idee bij mijn puppie :D

Hij gaat uiteraard nog enorm veranderen, dat gaat superhard op deze leeftijd.

Hij is nu 6,5 weken, dus tegen de tijd van de meeting ongeveer 3,5 maanden oud:


[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 16:47 



 
Profiel   

Wat een cutie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 16:51 



 
Profiel   

Het lijkt mij ook erg leuk om deel te nemen aan deze fotomeeting met mijn hond Melle. Ik zal zo via de laptop even een PB sturen met mijn aanmelding. :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 09:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 5 [ 104 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen