[H] Herfstmeeting Kaapse Bossen, Doorn. 13.11

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SergeantRoos
Berichten: 547
Geregistreerd: 13-06-13

Re: [H] Herfstmeeting Kaapse Bossen, Doorn. 13.11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 18:43

Helaas maar begrijpelijk. Voor mij wordt het hem dan helemaal niet meer ook niet als de meeting verplaatst wordt. Het is teveel gedoe om de hond van mijn ouders helemaal hierheen te halen.

mvdbijl

Berichten: 3673
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 08:23

SergeantRoos schreef:
Helaas maar begrijpelijk. Voor mij wordt het hem dan helemaal niet meer ook niet als de meeting verplaatst wordt. Het is teveel gedoe om de hond van mijn ouders helemaal hierheen te halen.


Als de hond er nu al is wil 1 van de fotografen nu wel met jou afspreken? Zou jammer zijn als je geen foto's hebt..

SergeantRoos
Berichten: 547
Geregistreerd: 13-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 11:02

Ik ben zelf met hem het bos in geweest gisteren, ik fotografeer zelf ook. Het is alleen altijd zo'n uitdaging om foto's te maken én de hond op te stellen, en het leek me leuk om een fotomeeting eens van de andere kant mee te maken. Maar zoals het weer nu is, is het maar goed dat het niet doorgaat denk ik, met die druilregen...

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Re: [H] Herfstmeeting Kaapse Bossen, Doorn. 13.11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 14:21

Wij gaan morgen denk ik even naar de Posbank en dan zelf ook wat herfstfoto's maken :P

@SergeantRoos, precies de reden dat zo'n fotoshoot mij ook wel eens leuk leek. Maar ook vooral vanwege dat elke fotograaf toch een eigen stijl heeft qua nabewerking :j