Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[M] Halloween smoke shoot

 
Profiel   

Als voetbalsupporter ben ik dol op fakkels en rookpotten en het lijkt me dus heel tof om daar een fotoshoot mee te doen. Nu zag ik op pinterest heel toffe halloween smoke shoots.

[ img ]

[ img ]

Ik wil dit het liefst kleinschalig doen zodat we de tijd hebben voor de aankleding en ook van elkaar kunnen leren. Dus ik dacht aan 4 fotografen en 2 modellen die na elkaar gefotografeerd worden en eventueel daarna nog samen. Het is mijn eerste meeting die ik zelf wil organiseren als fotograaf dus als jullie mee willen denken is dat fijn. Voor alles geldt: ik sta open voor suggesties.

De modellen zullen we samen uitkiezen

Locatie: ik dacht aan de ruïne in batenburg (gld). Ik moet alleen even kijken of je daar nog steeds op kan. Andere locaties sta ik open voor.
Datum: 21 november (in oktober zelf zal te korting zijn met regelen ben ik bang?

Voor de meeting zal een kleine bijdrage gevraagd worden voor het kopen van de rookpotjes, maar dit zal in overleg gaan voor de kleuren.

Citaat
Aanmelden fotografen
1 capopjekop - kristel - beginner/ervaren - website is nog in de maak
2
3
4


Citaat
aanmelden modellen
Boktnaam - naam - soort outfit - voorbeeldfoto
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 19:21 



 
Profiel   

Oeh, dit is wel heel tof! Mag en kan je gewoon bij die ruïne terecht dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 21:20 



 
Profiel   

Ik ga sowieso even contact opnemen daarvoor. Je kunt op afspraak bezoeken las ik al op de site. Dan heb je geen last van andere bezoekers. Dus andere locaties als backup zijn ook handig voor het geval dat

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 21:28 



 
Profiel   

Je wil dus een 'enge' locatie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 21:38 



 
Profiel   

Dat hoeft niet perse. Een veldje met wat bomen kan ook leuk aangekleed worden met wat accessoires.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 21:45 



 
Profiel   

Zit ik weer eens op bokt zie ik dit voorbij komen! Heel gaaf idee, zou graag model willen staan alleen weinig ervaring vooral veel naast het paard, wat voor aankleding zoek je precies? Meer dromerige jurken, fantasy of meer de donkere witchy kant?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 21:46 



 
Profiel   

En gewoon een bos?
Ik heb eventueel een zwarte mantel te leen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 21:54 



 
Profiel   

Een bos is ook prima. Dat is het leuke met deze shoot, je kan overal wel een sfeertje creëren.

@hendrike: gewoon opgeven! Ik wil vooral dat het een leerzame shoot is. Qua outfit laat ik het nog even open staan wat de modellen voor jurken etc hebben. Het leukst zou zijn als we 2 verschillende stijlen hebben. Een model wat meer de enge kant op en de andere mss wat meer 'witte wiefidee'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 04:38 



 
Profiel   

Ik ga me toch gewoon opgeven als model, goed voor het zelfvertrouwen!


ApplePapple - Amber - zwarte jurk (mogelijk nog een andere jurk beschikbaar dan) tot nu toe deze. Haren kunnen naar wens, nu iets over schouder, november zullen ze langer zijn. Kastanje bruin.

[ img ]


Edit, in/bij het water geeft vaak ook een gaaf effect. Alleen zal dat eind november koud zijn :+


Laatst bijgewerkt door ApplePapple op 21-09-21 10:15, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 10:05 



 
Profiel   

Heel gaaf idee, ik ben niet geschikt voor zowel fotograaf als model maar wil graag volgen omdat ik erg benieuwd ben naar de resultaten.
Veel succes en vooral plezier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 10:09 



 
Profiel   

Koud maar zeker een leuk idee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 10:10 



 
Profiel   

Wat een leuk idee :D

Ik zou mij ook heel graag als model willen opgeven. Wil je deze shoot doen met of zonder paard?

Boktnaam DJZ
Naam Joe
Outfit Zie foto.. is denk ik duidelijk genoeg


Eventueel weet ik nog een locatie met een ruïne.. De Hemelse berg in Oosterbeek bij Arnhem

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 11:16 



 
Profiel   

In principe is het zonder paard, maar als jouw paard gewend is aan rook kun je het als optie erbij zetten. Dan laat ik de fotografen stemmen wat ze willen. Het is ook even afhankelijk wat er mogelijk is op locatie

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 11:31 



 
Profiel   

Bij deze geef ik mij dan ook op als model

Boktnaam: Henrike5
Naam: Henrike
Outfit: groene jurk met vleugels, jurk zelf is met kleuren niet helemaal lekker gegaan maar op de foto niet snel te zien. Is een beetje een elven effect.
Zie foto
[ img ]


Ik heb nog meer outfit liggen en kan ev dingen meenemen als mensen dit fijn vinden oa een zwaard en pijl en boog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 11:32 



 
Profiel   

Wat een supervet idee! *\o/*
Op videosets heb ik vaak gewerkt met colored smoke. Ik leer graag de andere kant eens kennen van shoots en meld mij graag aan als model. :D

Citaat
aanmelden modellen

Boktnaam: Canon
Naam: Tamara
Soort outfit: Bad Ballerina - zwarte body met rok, hoed en pompoen

Het lijkt mij tof iets te doen met een beetje een duistere stijl. :o Een beetje een bad ballerina vibe met een mokey pompoen (en dan bijvoorbeeld oranje smoke uitkomt) ofzoiets.. Ik heb even een moodboardje in elkaar gegooid wat het makkelijker laat zien. :o Is dit iets waar je wat mee kan? :D

Zo'n shirt heb ik wel en een hoed ook ergens. Ik wil kijken of ik met een rok zo'n zwarte jurk kan fiksen zoals de middelste foto. Dat lijkt me wel tof. Voor foto's heb ik misschien ook nog een studiosetje (Profoto) dat ik desnoods kan meenemen met gekleure gels dat we nog wat extra kunnen puzzelen en proberen. Als je dat wat lijkt. :D Ik word enthousiast van ditsoort projectjes. Haha

[ img ]

Dit ben ik zelf. :o
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 13:25 



 
Profiel   

capopjekop schreef
In principe is het zonder paard, maar als jouw paard gewend is aan rook kun je het als optie erbij zetten. Dan laat ik de fotografen stemmen wat ze willen. Het is ook even afhankelijk wat er mogelijk is op locatie


Oke :D Het maakt mij verder weinig uit, maar was daar even benieuwd naar :)
Paardlief is iets bekend met rook... :=

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 19:41 



 
Profiel   

Veeeeeeeeeeeeettttttttttt ik wil mee

Citaat
Aanmelden fotografen
1 capopjekop - kristel - beginner/ervaren - website is nog in de maak
2 Niobe - Lonneke - ervarenish - https://www.instagram.com/lonnekeprins_portraits
3
4

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 22:39 



 
Profiel   

Oh gaaf dit.

Als back-up locatie in Gelderland kun je misschien ook aan het stoomtrein lijntje denken van Beekbergen naar Dieren.
De Stoomtrein rijdt in de herfst/winter niet dus daar heb je geen last van. En er zitten nog stukken bij die echt oud zijn. Houten vergaande bielzen die aan vervanging toe zijn.

Dit is in Dieren waar ik vaak met mijn honden wandel.

[ img ]

en als je deze locatie nodig is wil ik ook wel proberen om als model mee te doen. ik heb lang rood haar maar ben geen kei in het model staan hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 07:32 



 
Profiel   

Oeh dat is heel tof met zo'n oud spoor. Ik zie het al voor me

Leuk dat er meer mensen enthousiast zijn! Ik zal straks even de lijsten bijwerken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 08:08 



 
Profiel   

Even een update. Wil iedereen die zich aangemeld heeft definitief mee? Want dan ga ik de modellen naar de fotografen sturen om te kiezen.

Mijn voorstel is om het bij het spoor te doen die Hennos opperde. Ik denk dat dat hele toffe platen oplevert. @Hennos: Waar kunnen we dan parkeren?

Citaat
Aanmelden fotografen
1 capopjekop - kristel - beginner/ervaren - website is nog in de maak
2 Bellatrix - Marlies
3 Niobe - Lonneke
4


Citaat
aanmelden modellen
Boktnaam - naam - soort outfit - voorbeeldfoto
1 ApplePapple - Amber - zwarte jurk (mogelijk nog een andere jurk beschikbaar dan) tot nu toe deze. Haren kunnen naar wens, nu iets over schouder, november zullen ze langer zijn. Kastanje bruin.
2 DJZ- Joe - Kan eventueel met paard komen
3 Henrike5 - Henrike - groene jurk met vleugels
4 Canon - Tamara - Bad Ballerina - zwarte body met rok, hoed en pompoen
5 Hennos eventueel als we naar dieren gaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 13:33 



 
Profiel   

Dieren is voor mij goed te doen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 15:51 



 
Profiel   

capopjekop schreef
Even een update. Wil iedereen die zich aangemeld heeft definitief mee? Want dan ga ik de modellen naar de fotografen sturen om te kiezen.

Mijn voorstel is om het bij het spoor te doen die Hennos opperde. Ik denk dat dat hele toffe platen oplevert. @Hennos: Waar kunnen we dan parkeren?

Citaat
Aanmelden fotografen
1 capopjekop - kristel - beginner/ervaren - website is nog in de maak
2 Bellatrix - Marlies
3 Niobe - Lonneke
4


Citaat
aanmelden modellen
Boktnaam - naam - soort outfit - voorbeeldfoto
1 ApplePapple - Amber - zwarte jurk (mogelijk nog een andere jurk beschikbaar dan) tot nu toe deze. Haren kunnen naar wens, nu iets over schouder, november zullen ze langer zijn. Kastanje bruin.
2 DJZ- Joe - Kan eventueel met paard komen
3 Henrike5 - Henrike - groene jurk met vleugels
4 Canon - Tamara - Bad Ballerina - zwarte body met rok, hoed en pompoen
5 Hennos eventueel als we naar dieren gaan



Leuk dat jullie naar Dieren komen, ik ben nu aan het werk maar ga van het weekend even checken met de auto of er idd geparkeerd kan worden wat ik in mijn hoofd heb. Ik loop er altijd langs met de honden dus dan let je niet zo op of er geparkeerd mag worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 14:20 



 
Profiel   

Leuk! Dieren is voor mij ook goed te doen. :D
Is dichterbij voor mij dan de vorige locatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 16:02 



 
Profiel   

[ img ]

Het beste is denk ik parkeren aan de Geitenbergwerg in Dieren.
Net voorbij de spoorlijn zijn er parkeerhavens. En als die vol zijn kan er ook aan De Marke geparkeerd worden. Dit is een industrieterrein dus weinig verkeer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 19:17 



 
Profiel   

Iets verderop parkeren net Dieren uit kan ook dan heb je als achtergrond alleen maar groen en geen gebouwen.
Moet je een doodlopende weg in om te parkeren.

[ img ]
Deze staat is dat aan de kanaalweg.

[ img ]

Alleen heb je niet de leuke oude houten bielzen maar dan bielzen van beton.


[ img ]


Dat is dan net wat jullie mooier vinden.

Persoonlijk denk ik dat de houten bielzen het mooiste zijn. Dan is het parkeren aan de Geitenbergweg.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 19:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen