[H]Honden fotomeeting Friesland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 00:04

Ik vind het geen probleem als de Corona maatregelen verlengt worden en de meeting zou doorgaan
Het is buiten en er kan genoeg afstand gehouden worden. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich

Edit: wat ik nu lees op Google is 11 januari een nieuwe persconferentie. Dat is as dinsdag

Als iedereen in elk geval de 23e bijv alvast vrij kan houden? Dan kunnen we mochten we versoepelen de meeting dan door laten gaan

Maris__

Berichten: 1226
Geregistreerd: 24-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 02:01

Zie nu dit topic pas voorbij komen, zijn jullie nog op zoek naar een model(len)?

Ik heb een kruising hondje wat best goed luistert :D
En eventueel heeft m’n moeder een Mechelse Herder voor wat actie foto’s :D
En nog 2 chihuahua’s :')

Ik zou de 23e wel kunnen (sowieso met m’n eigen hondje, de rest zou ik even moeten overleggen mocht daar interesse in zijn :j )

Afbeelding

daniquexx

Berichten: 1673
Geregistreerd: 24-10-12
Woonplaats: Grou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-22 10:25

claudiadvx schreef:
Ik vind het geen probleem als de Corona maatregelen verlengt worden en de meeting zou doorgaan
Het is buiten en er kan genoeg afstand gehouden worden. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich

Edit: wat ik nu lees op Google is 11 januari een nieuwe persconferentie. Dat is as dinsdag

Als iedereen in elk geval de 23e bijv alvast vrij kan houden? Dan kunnen we mochten we versoepelen de meeting dan door laten gaan


Ik persoonlijk ook niet maar ik had toch het idee dat een boel mensen zich daar niet prettig bij voelen, waarvoor alle begrip uiteraard!
Zouden jullie willen laten weten waar voorkeur naar uit gaat mocht er wel weer verlengd worden met Lockdown? Vind je buiten afspreken op afstand oke? of totaal niet? dan kan ik even kijken wat verstandig is.

daniquexx

Berichten: 1673
Geregistreerd: 24-10-12
Woonplaats: Grou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-22 10:27

Maris__ schreef:
Zie nu dit topic pas voorbij komen, zijn jullie nog op zoek naar een model(len)?

Ik heb een kruising hondje wat best goed luistert :D
En eventueel heeft m’n moeder een Mechelse Herder voor wat actie foto’s :D
En nog 2 chihuahua’s :')

Ik zou de 23e wel kunnen (sowieso met m’n eigen hondje, de rest zou ik even moeten overleggen mocht daar interesse in zijn :j )

[ [url=m/H2MHSn.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heee wat leuk, Mochten er mensen niet mee kunnen dan laat ik het je even weten, momenteel zijn er al een boel modellen en anders word het echt te veel :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:29

daniquexx schreef:
claudiadvx schreef:
Ik vind het geen probleem als de Corona maatregelen verlengt worden en de meeting zou doorgaan
Het is buiten en er kan genoeg afstand gehouden worden. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich

Edit: wat ik nu lees op Google is 11 januari een nieuwe persconferentie. Dat is as dinsdag

Als iedereen in elk geval de 23e bijv alvast vrij kan houden? Dan kunnen we mochten we versoepelen de meeting dan door laten gaan


Ik persoonlijk ook niet maar ik had toch het idee dat een boel mensen zich daar niet prettig bij voelen, waarvoor alle begrip uiteraard!
Zouden jullie willen laten weten waar voorkeur naar uit gaat mocht er wel weer verlengd worden met Lockdown? Vind je buiten afspreken op afstand oke? of totaal niet? dan kan ik even kijken wat verstandig is.


Ik vind et prima, positief persoon op et werk, en we zijn allemaal negatief. Dus ik ben er niet zo bang voor. Moet alleen kijken of et gaat lukken dus blijf nog steeds ovb van de datum.

daniquexx

Berichten: 1673
Geregistreerd: 24-10-12
Woonplaats: Grou

Re: [H]Honden fotomeeting Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-22 10:42

Even vraagje, of het nu wel of niet de 23e door gaat, hoeveel tijd willen de fotografen per model? 20 minuutjes voor portret en dan daarna nog wat tijd voor eventueel los ren foto's (mocht je hondje los kunnen en mogen) ? en dan de groep in een ochtend en middag ploeg indelen? 4 modellen per dag deel doen? dan kan ik iig vast een basis schema opzetten en deze invullen naar wie er kunnen komen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 11:36

daniquexx schreef:
Even vraagje, of het nu wel of niet de 23e door gaat, hoeveel tijd willen de fotografen per model? 20 minuutjes voor portret en dan daarna nog wat tijd voor eventueel los ren foto's (mocht je hondje los kunnen en mogen) ? en dan de groep in een ochtend en middag ploeg indelen? 4 modellen per dag deel doen? dan kan ik iig vast een basis schema opzetten en deze invullen naar wie er kunnen komen :D


20 minuten per hond moet meer dan genoeg zijn. De actie foto's zou ik met de hele fotograven groep tegelijk aan et einde doen.

Kabayo

Berichten: 13988
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: [H]Honden fotomeeting Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 13:26

Voor mijn pup zou 20 minuten wel erg lang zijn denk ik. Hoeveel fotografen hebben we? En anders kunnen we altijd even wachten als haar concentratie weg is :+

daniquexx

Berichten: 1673
Geregistreerd: 24-10-12
Woonplaats: Grou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-22 13:37

Kabayo schreef:
Voor mijn pup zou 20 minuten wel erg lang zijn denk ik. Hoeveel fotografen hebben we? En anders kunnen we altijd even wachten als haar concentratie weg is :+


Kwartierje is ook prima voor mij, maar net wat voor de fotorafen prettig werkt :D
Dan kan je het wel mooi in een uurtje houden met portret

ricojoreen

Berichten: 531
Geregistreerd: 23-07-13
Woonplaats: Emmen

Re: [H]Honden fotomeeting Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 13:42

Welke modellen mogen er mee? Dan kan ik eventueel vrij vragen/regelen :)

daniquexx

Berichten: 1673
Geregistreerd: 24-10-12
Woonplaats: Grou

Re: [H]Honden fotomeeting Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-22 13:47

Willen de fotografen liever stemmen of volgorde van modellen mee? dan kan ik de fotografen een pb sturen zodat ze kunnen kiezen eventueel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 13:50

daniquexx schreef:
Willen de fotografen liever stemmen of volgorde van modellen mee? dan kan ik de fotografen een pb sturen zodat ze kunnen kiezen eventueel!


Maakt mij niet uit.

Anna79

Berichten: 3379
Geregistreerd: 30-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:37

Ik kan alle weekenden wel en heb geen problemen met de regels mits we voldoende afstand houden.

Ik sta nu op de reserve lijst en zou het graag op tijd horen omdat het veel werk is om mijn hond klaar te maken. Ze wordt in elk geval deze week getrimd!Afbeelding

Dieuwke_
Berichten: 4543
Geregistreerd: 10-12-06

Re: [H]Honden fotomeeting Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 15:27

Kun je een overzichtje van de modellen maken TS? Ik heb geen voorkeur voor stemmen of op volgorde van opgave maar een beetje variatie in rassen is misschien wel leuk

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: [H]Honden fotomeeting Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 22:17

Ik heb ook geen voorkeur voor stemmen of op volgorde van aanmelding!

daniquexx

Berichten: 1673
Geregistreerd: 24-10-12
Woonplaats: Grou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-22 10:29

1. Kimi (daniquexx)
2. Finley (10 weekjes) l Ras: Nova Scotia Duck Tolling Retriever l Eigenaar: Swift & Naam hond: Nala l Ras: Roemeense kruising l Eigenaar: Swift :D
3. Naam hond: Dundy l Ras: Australian Cattle Dog l Eigenaar:Kaus & Naam hond: Dexter l Ras: Kelpie l Eigenaar: Kaus
4. Naam hond: Leslie l Ras: Rottweiler l Eigenaar: AfricanLady
5. Naam hond: Saar l Ras: Friese Stabij l Eigenaar: Bo_Y
6. Naam hond: Kyra l Husky x Duitse herder l Eigenaar: Bamii
7. Naam hond: Alayna Ylva l Husky l Eigenaar: Kabayo
8. Naam hond: silby l Ras: Golden Retriever l Eigenaar: Silby


RESERVE LIJST MODELLEN

1. Naam hond: Mila l Ras: grote poedel l Eigenaar: Anna79
2. Naam hodnen: Luna & Fay l Ras: rottweiler en Roemeense kruising l Mowgli4
3. Naam hond: l Ras: Dalmatiër l Eigenaar: alonzo01
4. Naam hond: ? Ras schimmel heidewachtel PUP l Eigenaar: Bodan
5. Naam hond: Bink l Ras: Kelp l Eigenaar nijnthju
6. Naam Eigenaar: Maris__ l Kruising Chihuahua l Mechelse herder l 2x chuachua

fotografen blijven gedurende de hele dag
Fotografen
1. Megane https://zoomiesfotografie.nl/
2. Flux (op voorbehoud van) https://www.createdbykorlieke.nl (8,9 januari)
3. Passadena _imo_photography_ (Instagram)
4. Marije_1997
5. Dieuwke_ (voorkeur 9 januari)
6. Welmoed https://instagram.com/welmoedeileenfotografie?r=nametag
7. Amyblub l Website: https://www.instagram.com/amy_vandijk/
8. claudiadvx https://claudiadevriesphotography.mypixieset.com/
EXTRA
Lithya (wil graag meekijken om bij te leren) ekhart_margriet
Laatst bijgewerkt door daniquexx op 11-01-22 11:11, in het totaal 4 keer bewerkt

daniquexx

Berichten: 1673
Geregistreerd: 24-10-12
Woonplaats: Grou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-22 10:37

De lijst is hierboven weer helemaal bijgewerkt, Graag hoor ik van iedereen die mee wil of ze de 23e kunnen? ik ga dit weekend de locatie even checken ivm parkeren, plekjes etc en ga dan een schema maken. als je niet mee kan dan hoor ik het graag tijdig zodat ik kan vragen of iemand van de reserve lijst mee wil :D

Ik doe even een smiley achter je naam als ik zeker weet dat je mee gaat :P
Laatst bijgewerkt door daniquexx op 11-01-22 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Swift
Berichten: 2099
Geregistreerd: 20-05-06

Re: [H]Honden fotomeeting Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 11:01

Wij kunnen de 23e en gaan graag mee. Finley en Nala mogen wel als 1 model op de lijst hoor. Ze zijn graag samen en dan kunnen ze ook wat afwisselen en wordt het niet te vermoeiend voor Finley.

daniquexx

Berichten: 1673
Geregistreerd: 24-10-12
Woonplaats: Grou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-22 11:05

Swift schreef:
Wij kunnen de 23e en gaan graag mee. Finley en Nala mogen wel als 1 model op de lijst hoor. Ze zijn graag samen en dan kunnen ze ook wat afwisselen en wordt het niet te vermoeiend voor Finley.


Oow sorry, had de verkeerde lijst gepakt, had ze idd samen op de lijst staan in 1 :P Ik pas hem even aan! En super leuk dat jullie mee gaan :D

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 11:09

Ik meld me helaas even af. Dan kan iemand anders mijn plekje innemen. Dexter worstelt wat met zijn gezondheid en niemand heeft interesse om een mager skelet op de foto te zetten ben ik bang :7

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 11:10


daniquexx

Berichten: 1673
Geregistreerd: 24-10-12
Woonplaats: Grou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-22 11:11


daniquexx

Berichten: 1673
Geregistreerd: 24-10-12
Woonplaats: Grou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-22 11:15

Fotomeeting Appelscha 23 Januari

1. Kimi (daniquexx)
2. Finley (10 weekjes) l Ras: Nova Scotia Duck Tolling Retriever l Eigenaar: Swift & Naam hond: Nala l Ras: Roemeense kruising l Eigenaar: Swift :D
3. Naam hond: Mila l Ras: grote poedel l Eigenaar: Anna79
4. Naam hond: Leslie l Ras: Rottweiler l Eigenaar: AfricanLady
5. Naam hond: Saar l Ras: Friese Stabij l Eigenaar: Bo_Y
6. Naam hond: Kyra l Husky x Duitse herder l Eigenaar: Bamii
7. Naam hond: Alayna Ylva l Husky l Eigenaar: Kabayo
8. Naam hond: silby l Ras: Golden Retriever l Eigenaar: Silby


RESERVE LIJST MODELLEN


Naam honden: Luna & Fay l Ras: rottweiler en Roemeense kruising l Mowgli4 Naam hond: l Ras: Dalmatiër l Eigenaar: alonzo01
Naam hond: ? Ras schimmel heidewachtel PUP l Eigenaar: Bodan
Naam hond: Bink l Ras: Kelp l Eigenaar nijnthju
Naam Eigenaar: Maris__ l Kruising Chihuahua l Mechelse herder l 2x chuachua

fotografen blijven gedurende de hele dag
Fotografen
1. Megane https://zoomiesfotografie.nl/
2. Flux (op voorbehoud van) https://www.createdbykorlieke.nl (8,9 januari)
3. Passadena _imo_photography_ (Instagram)
4. Marije_1997
5. Dieuwke_ (voorkeur 9 januari)
6. Welmoed https://instagram.com/welmoedeileenfotografie?r=nametag
7. Amyblub l Website: https://www.instagram.com/amy_vandijk/
8. claudiadvx https://claudiadevriesphotography.mypixieset.com/
EXTRA
Lithya (wil graag meekijken om bij te leren) ekhart_margriet

daniquexx

Berichten: 1673
Geregistreerd: 24-10-12
Woonplaats: Grou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-22 11:17

Kaus schreef:
Ik meld me helaas even af. Dan kan iemand anders mijn plekje innemen. Dexter worstelt wat met zijn gezondheid en niemand heeft interesse om een mager skelet op de foto te zetten ben ik bang :7


Aaah wat jammer, wat sneu voor Dex :( hopelijk knapt ie snel weer wat op! maar begrijpelijk dat je dan liever niet mee gaat :(

Anoniem

Re: [H]Honden fotomeeting Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 11:20

Ik hou mezelf nog even onder voorbehoud van hoe ik mszelf voel. Waarschijnlijk kan ik wel, maar mocht ik me toch niet fit genoeg voelen dan blijf ik liever thuis (niet corona don't worry hahaha)