Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 51 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Numero Uno nakomelingen...

 
Profiel   

zijn moeder is van wisconsin x pericles
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-05 10:38 



 
Profiel   

De moeder van Nymphea is Jendy (Wisconsin x Ulft) Tevens de moeder van de goedgekeurde hengst Viento Uno van Numero Uno!

Jendy is in bezit van de Fam. Oosterveer en deze is ook de trotse fokker van Viento.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-05 19:53 



 
Profiel   

Tazz schreef
De moeder van Nymphea is Jendy (Wisconsin x Ulft) Tevens de moeder van de goedgekeurde hengst Viento Uno van Numero Uno!

Jendy is in bezit van de Fam. Oosterveer en deze is ook de trotse fokker van Viento.



hee je kent nymphea??
jendi is eerst van van der ent geweest in bleskensgraaf.voor deze man rijd ik nymphea nu,zij heeft inmiddels een veulen en dat is vernoemd naar haar oma .ajendi dus............wat gaaf...............
en nog wat,ik heb ik denk zo.n 15 jaar geleden denk ik zelf ook op jendi gereden.zij stond toen bij mijn rij-instructrice in hoeven.
nymphea lijkt op haar moeder.

ik vind dit echt heel gaaf....

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-05 21:10 



 
Profiel   

Ja Nymphea lijkt heel erg op haar moeder maar dat doen alle paardjes van de fam. van Helvoirt wel

Wil je nog meer weten dan PB je maar hoor. Jendy blijft ons lievelingetje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-05 21:58 



 
Profiel   

Tazz schreef
De moeder van Nymphea is Jendy (Wisconsin x Ulft) Tevens de moeder van de goedgekeurde hengst Viento Uno van Numero Uno!

Jendy is in bezit van de Fam. Oosterveer en deze is ook de trotse fokker van Viento.




oww maar die ken ik wel, uit wateringen? toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-05 22:17 



 
Profiel   

Ja uit Wateringen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-05 09:03 



 
Profiel   

Bij ons op stal staat sinds vorige week een numero uno...
echt een geweldig paardje om naar te kijken...
heel makkelijk in omgang.
was onbeleerd, we zitten er nu al op...
zijn leergierig en hebben een mooie uitdrukking...
zal morgen een foto voor je maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-05 20:17 



 
Profiel   

oeps,hihi ik zit fout geloof ik.

Viento Uno W is dus het broertje van Nymph,al die Uno's ook houd ze niet uit elkaar.

nou ja als ik Nymph nou maar herken als ik haar uit de wei haal.hahahahaha


groetjes nathalie

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-05 22:25 



 
Profiel   

Wie kan zo gauw dat hele lange topic over Numero Uno vinden, dat is ook een interessant topic!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-05 13:47 



 
Profiel   

Dat is al een tijdje geleden. Ik was TS. Tenminste als je die bedoelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-05 18:45 



 
Profiel   

Ja die bedoel ik. En dan niet om in te reageren maar om na te lezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-05 18:52 



 
Profiel   

Heb ff gezocht Deze bedoel je : viewtopic.php?f=22&t=315997&hilit=

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-05 18:58 



 
Profiel   

Wij hebben ook een Numero Uno (x Burggraaf). Hij is 3,5 jaar en we hebben hem vandaag opgehaald uit Friesland. Hij gaat nu onder het zadel, maar dat hebben we uitbesteed omdat ie in de omgang nogal brutaal is. Vandaag was ie superbraaf, liep zo de trailer op! Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, hij kan in elk geval goed springen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-05 19:04 



 
Profiel   

Idd dat topic bedoel ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-05 19:10 



 
Profiel   

Hier nog wat foto's van Zero
[ img ]
[ img ]
oeps op de kop sorry
[ img ]
[ img ]
heb er nog wel meer maar dan wordt het hier zo vol

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-05 18:05 



 
Profiel   

Hall. Ik heb zelf een 4 jarige nakomeling van numero uno. Maar die van mij was eerste paar weken wel braaf maar daarna begon die streken te krijgen en echt rodeo te doe. Maar met onderlinge wedstijd deed hij onder de proef wel heel braaf. Maar ondet het rijden is hij echt heel eigenwijs en zogouw je iets van hem vraagt gaat hij wel ouweoeren. Maar met springen heeft hij wel echt springlust maar word hij wel heel heet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-12 11:43 



 
Profiel   

wij hebben een 4 jarige Nummero Uno afstammeling staan. Merrie is alleen een beetje klein gebleven, is nu ongeveer 1.60 denk ik.
Mooie merrie om te zien, bruin, zwarte manen/staat en een klein wit kolletjes. Felle tante!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-12 14:31 



 
Profiel   

max66 schreef
wij hebben een 4 jarige Nummero Uno afstammeling staan. Merrie is alleen een beetje klein gebleven, is nu ongeveer 1.60 denk ik.
Mooie merrie om te zien, bruin, zwarte manen/staat en een klein wit kolletjes. Felle tante!



die kan nog wel een stuk groter worden want ik had mijne als e pony gekocht omdat ik nog bij de ponys wou en dus was hij 1.52 toen we hem kochten en nu heb ik hem ongeveer 3 kwart van een jaar en nu is die 1.60 en is dit jaar ook 4 dus
die van mij groeit nu nog steeds hard ;) dus joun merrie zou altijd nog een stuk groter kunnen worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-12 11:12 



 
Profiel   

hooguit nog een paar cm denk ik, we vinden haar nu te klein inderdaad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-12 12:26 



 
Profiel   

hallo ik heb een nakomeling van numero uno hij noemt auchentochan hij is 8 jaar we hebben hem van dinsdag. maar zagen hem al op wedstrijden(genoemt naar een wiskymerk)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-14 20:20 



 
Profiel   

Een vriend van ons heeft een Nummero Uno X Gershwin (weet niet hoe je dat schrijft :P )merrie. Een mooi paard maar je moet wel respect voor haar hebben, een paard met karakter.
In het verleden L gesprongen volgens mij, maar dat is al lang geleden.
Ze wordt nu ingezet voor de fok. En heeft inmiddels al aardig wat veulentjes gehad, o.a. van Ukato, Cassini Gold, L'Esprit en Lexicon en nog wel meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-14 22:40 



 
Profiel   

Hey hey ik heb een ruin directe nakomeling van numero uno .maar wat is hij braaf en wel met een sterk karakter maar wil altijd voor me werken super blij met m
Degene links achterin bruin met bles en ja rijd hem western

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-19 21:35 



 
Profiel   

Wij hebben gedekt met Highlander (Numero Uno x Vingino) waar we nu een 2-jarige merrie van hebben. Die heeft echt de gallopade van Numero Uno meegekregen, betere gallopades dan van hem zijn er niet veel. Ook heeft ze lengte meegekregen van het Numero Uno bloed. Ontzettend benaderbaar dier overigens onze merrie. In de opfok altijd als eerste bij de mensen voor aandacht. Ik vermoed dat ze ook intelligent is, we komen nl echt niet elke dag kijken maar reageert wel echt op onze stemmen/haar naam. Vind ik wel weer apart eigenlijk.

Wij zijn iig fan van Numero Uno bloed. Wellicht laten we de merrie dit of volgend jaar wel met Numero Uno zelf dekken gezien zijn zoon Highlander nu is verkocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-19 10:33 



 
Profiel   

Heel herkenbaar VValar. Ik heb nu een NU merrie die ook fantastisch kan galloperen en ik vind haar echt ontzettend vriendelijk en intelligent. Heel fijn dier dat graag hard gaat voor je :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-19 13:24 



 
Profiel   

Wat mij betreft even wat leven in dit topic :-D en zal me gelijk even een beetje voorstellen! Ik ben al langere tijd geregistreerd, maar tot op heden voornamelijk nog een 'meelezer' geweest ;-) Ik wil daar wel wat verandering in gaan brengen hoor. Er zijn zo veel mooie en interessante onderwerpen te vinden hier. Maar nu even kort over mezelf: vanaf heel klein meisje al helemaal verkocht aan alles wat met paarden te maken heeft. Natuurlijk niet zonder eerste eigen pony (met de luxe aan huis!) en alle bijbehorende Penny avonturen. Toen ik 15 was een schat van een paard (Shiva) gehad tot ongeveer mijn 20e. Helaas toen vanwege opleiding en school verkocht, de bekende reden van te weinig tijd. Ik kan niet verwoorden hoeveel spijt ik daarvan heb gehad. Shiva en ik waren echt twee handen op één buik, konden (bijna) alles samen en hebben enorm van elkaar geleerd. Ja, ook echt met vallen en opstaan ;-) Na een aantal jaar geen eigen paard te hebben gehad nu een pracht van een merrie als mijn maatje gevonden. En.. nakomeling van Numero Uno! Ze is nu alweer ruim anderhalf jaar mijn grootste trots! Ze is dit jaar 9 jaar geworden. Wat leuk om een redelijk recent topic te vinden over nakomelingen van Numero Uno. Ik ben ontzettend benieuwd naar de ervaringen van mede-bokkers die ook een Uno in bezit hebben! Wat mijn ervaringen tot nu betreft: ontzettend slim, alert en leergierig. Niet zozeer rillerig, maar wel snel onzeker en verlangt dan heel veel zekerheid en leiding van je. Gevoelig, en redelijk snel afgeleid. Maar mijn ervaring tot nu toe, wanneer het vertrouwen er is, ze bij spannende situaties wel goed te overtuigen is! Veel looplust, wat het verkrijgen van ontspanning bemoeilijkt. Maar als de ontspanning er dan eenmaal is, en met zoveel werkwilligheid is het in één woord: genieten! Op stal is het echt een schat, en geniet ze enorm van een uitgebreide poets sessie! Kortom: karaktervol maar goudeerlijk en.. een ontzettend sprekend koppie ;-)
Het is een wat langer verhaal geworden dan aanvankelijk bedoeld, maar dan weet je ook een beetje wie wat waar hè. Ik zou zeggen, nieuw leven in dit Numero Uno topic. Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met deze pientere koppies!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 22:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 51 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen