Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 22 van de 27 [ 674 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 27  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Pensioneigenaar haalt eigen gekochte stro uit stal.

 
Profiel   

Off wat een vervelende situatie.
Ook dat hij gewoon door gaat terwijl hij weet dat hij op camera staat.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 18:24 



 
Profiel   

Het lijkt erop dat het hem niet uitmaakt. Hij weet dat jij het weet, maar dat je niks zegt/durft te zeggen.

Fijn dat je een andere stal hebt gevonden, klinkt ook erg goed!

Zelf had ik allerlei gedachtes die je kon zeggen door de microfoon, zoals;
‘JA, laatste keer!’

En dan verder niks. Wanneer je hem op stal ziet vertellen dat je het erg jammer vindt dat ie nog telkens stro pakt. En dan de stal opzeggen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 18:33 



 
Profiel   

Ik denk misschien dat hij denkt dat jij niet meer kijkt op de camera omdat het veulen inmiddels is geboren :+

Fijn dat je een nieuwe stalling hebt gevonden

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 18:44 



 
Profiel   

Stille meelezer kruipt onder de meeleessteen vandaan.

Na elke pagina gaat mijn mond steeds verder van verbazing open staan.

Waar denkt hij toch in hemelsnaam mee bezig te zijn, dit is pure diefstal wat hij doet.

Ik zou echt geen stro meer bijkopen, pak gewoon extra stro van hem en dan geen zielige bodempje nemen. Maar flink en vertel dit hem ook, dat je zijn stro gepakt hebt en dat hij dit jouw verschuldigd is.
En dat je uiteraard verwacht dat hij dit laat liggen, doet hij dit niet. Paard en veulen opladen en niet meer omkijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 19:11 



 
Profiel   

Update

Vrouw kwam stal binnen lopen en vroeg aan me waarom ik had gezegd tegen meisje dat stalhouder dat over haar geroddeld had (dat hij haar liever kwijt dan rijk is), en dat dat niet waar was blabla.
Ik gezegd; dat heb ik inderdaad gezegd, en dat heeft pensionhouder wel degelijk tegen mij gezegd. Keek ze alsof ze niet meer wist waar ze moest kijken.

En zei ik; En nog wat he, ik had ook niet verwacht mij zo bezeikt te voelen hier, dat elke ochtend het stro bij mij uit de stal wordt gejat.
Vrouw; weer ergens anders heenkijkend; en dat is niet waar! Dat kan niet! En dat doet hij niet! Heel veronderstellend zei ze dat.
Mijn vriend ertussen gesprongen; dat doet hij wel degelijk en staat ook allemaal op camera. En dat dit al langer aan de gang was en hier al eens wat van gezegd was geworden maar dat het blijkbaar niet serieus door hem wordt genomen. En dat we ons beklauwd voelen na alles wat we voor ze gedaan hebben. En we altijd hebben gezegd eerlijk naar elkaar toe moeten zijn.

“Toen kwamen mijn opa en oma binnen om naar het veulen te kijken” en is desbetreffende vrouw gauw naar binnen gegaan.

En stalhouder heeft zijn kop nog niet durven laten zien in de stallen :+
Normaal gezien was hij allang binnen gekomen om te kletsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 20:45 



 
Profiel   

Chapeau TS!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 20:48 



 
Profiel   

Goed gedaan. Nog niet klaar vermoed ik, je hebt nog niet daadwerkelijk opgezegd toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 20:55 



 
Profiel   

Marocje schreef
Goed gedaan. Nog niet klaar vermoed ik, je hebt nog niet daadwerkelijk opgezegd toch?

Nee klopt, nog niet klaar.

Het opzeggen vd stal heb ik nog de kans niet voor gekregen. Maar die komt wel heel vlug hoor. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 21:00 



 
Profiel   

Knap dat je het gezegd hebt. Succes nog deze week. En fijn dat je evt. altijd al terecht kan op de nieuwe stal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 21:12 



 
Profiel   

Net dit hele topic gelezen en jeetje wat erg! Hoop dat de verhuizing zonder nog meer tegenslagen kan verlopen voor moeder en veulen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 22:37 



 
Profiel   

Heel knap dat je er wat van gezegd hebt. Ik ben heel benieuwd of hij zich nog zal laten zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 22:39 



 
Profiel   

Wat goed.
Wat een zeikerds zeg.. Jemig..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 23:45 



 
Profiel   

Jeetje TS wat een update weer. Dat je maar gauw verhuisd bent met je paarden en er echt van kan gaan genieten zonder dat er van je gegeten wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 00:33 



 
Profiel   

Wauw...lees je ff niet mee :wow: het lijkt wel een soap...maar dan wel een slechte! Wat fijn dat je nieuwe stal hebt! Hoop dat je snel de boer spreekt kun je dat loslaten. Dan verhuizen en genieten!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 01:38 



 
Profiel   

wat een gedoe zeg, dit overschaduwt wel je roze wolken van het nieuwe veulentje lijkt me.
veel succes met het 'afscheids'gesprek! Ik kan me voorstellen dat je dat spannend vindt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 10:54 



 
Profiel   

Juval, dat doet het zeker weten!

Misschien dat een dezer dagen nog gauw bij een andere stalling ga kijken, deze ligt letterlijk op 3 minuten rijden met de auto van mijn huis, dus dat zou ideaal zijn.


Vanmorgen maar weer even kinderachtig liggen spieken op de camera, maar hij durfde toch niks meer te doen haha }:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 12:29 



 
Profiel   

Dan is het kwartje toch gevallen. Maar toch gaan hoor!

Nog dichterbij is wel ideaal, maar dan moet het zeker ook een goede stal zijn, je wil niet na een tijdje weer moeten verhuizen. Die Andre stal klonk wel erg goed en gelijk opfok erbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 12:42 



 
Profiel   

Maar je had toch de stal al gereserveerd per 1 juni met de toezegging dat je bij nood gelijk mocht komen? Vind het raar dat als je al hebt afgesproken bij 1 stal dat je komt en ze de stal voor je vrij
Houden, dat je nu ineens toch nog eerst bij een andere stal gaat kijken. Hebben die mensen van die eerste stal straks een box voor je vrijgehouden en mogelijk andere klanten afgehouden en meldt je op het laatst dat het toch niet door gaat. Ik vind dat niet netjes.

Ik heb dat hier ook wel gehad en zo iemand hoeft dan niet opnieuw aan te kloppen, in elk geval niet zonder reserveringskosten vooraf...

Dan kun je beter vragen of je er 1 of 2 nachtjes over mag slapen zodat je de tijd hebt meerdere plekken te bekijken zonder meteen definitief toe te zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 14:03 



 
Profiel   

Inderdaad zou ik nu niet ineens weer toch naar een andere stalling gaan dan de afgesproken stal. Maar ik begrijp wel dat je onderdehand flink gestressed bent van alle problemen. En daardoor misschien zomaar iets beslist.Maar weet wel dat de paardenwereld heel klein is en zelfs als je alleen maar ergens gaat kijken voor een stalling,dat binnen de kortste keren alles en iedereen daarvan op de hoogte is.Dus ik zou me nu aan je afspraak houden. Mocht dat tegenvallen,dan pas naar een andere stalling zoeken.Ik ben ervaringsdeskundige hoor met slechte stallingen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 14:54 



 
Profiel   

Naar een andere stal gaan kijken lijkt me ook niet netjes naar de eerste optie. Dan had je dat eerder moeten aangeven dat je nog niet 100% zeker bent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 15:07 



 
Profiel   

Wat een vervelende situatie om op deze manier te moeten verhuizen. Als het vertrouwen zo beschadigd is, heeft het ook geen zin meer. Altijd die twijfels wil je gewoon niet. Hopelijk leert de pensionhouder ervan en doet dit in het vervolg niet meer..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 15:54 



 
Profiel   

Bizar verhaal hier.
Stalling met opfok is top. Heb je ze op een plek staan.
Mijn veulen stond in opfok en mijn andere paard in pensionstal.
Ik bleef heen en weren. Gelukkig kon mijn veulen niet wennen aan opfok (miste het menselijke contact) en toen is er op de pensionstal een stal bij gemaakt voor mijn veulen. Die is opgevoed door mijn oude ruin...en ja hij spreekt de taal goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 20:37 



 
Profiel   

Kan even niet reageren op de berichten.
Ze worden zometeen nog omverhuist.
Spullen zijn al gepakt en ik zit in de stress pff...

Vanavond of morgen verdere uitleg aangezien ik morgen moet werken van 07:00 tot 15:30

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 21:04 



 
Profiel   

Pff.. dus toch nodig?? Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 21:05 



 
Profiel   

Ojee dat klinkt als een bom die gebarsten is :(:)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 21:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 22 van de 27 [ 674 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 27  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen