Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 501 [ 12506 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kletstopic dressuurfokkerij

 
Profiel   

Seven, mooie ruin :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 10:56 



 
Profiel   

Heb foto's van haar in mijn profiel staan.
Mooie paarden heb je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 11:03 



 
Profiel   

Bedankt vulina
Tis dat ik de klik niet met hem heb in het werk dus hij gaat binnenkort opzoek naar een nieuw huisje

Ga eens kijken in je profiel ben nieuwsgierig :D
Edit mooi dier had d'r bij de verkopen toen wel langs zien komen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 11:04 



 
Profiel   

Geen geweldig goeie foto (bv al scheef) maar hier kan je zien dat onze merrie ruim voldoende lengte in haar lijf heeft.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 11:29 



 
Profiel   

Dat is wel duidelijk.:j Welke merrie is dit ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 11:37 



 
Profiel   

San Amour x Rotspon x Weltmeyer x Matcho

Uit dezelfde moeder als oa Sean Connery.

https://www.horsetelex.nl/horses/family ... nap-dragon

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 11:53 



 
Profiel   

Mooi papiertje :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 12:02 



 
Profiel   

s0173957 schreef
Geen geweldig goeie foto (bv al scheef) maar hier kan je zien dat onze merrie ruim voldoende lengte in haar lijf heeft.
[ [url=m/uN2tGl.jpg]Afbeelding[/url] ]


Interessant om te zien! Naar mijn mening heeft mijn driejarige merrie ook voldoende lengte in het lijf, maar ik heb nog niet zo'n goed getraind oog als jullie.

[ img ]

M'n andere paard daarentegen draagt een grote maat 185 aan dekens :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 12:04 



 
Profiel   

s0173957 schreef
San Amour x Rotspon x Weltmeyer x Matcho

Uit dezelfde moeder als oa Sean Connery.

https://www.horsetelex.nl/horses/family ... nap-dragon

Mooi papier idd !
Haha, haar naam :D

Mavantos,ze heeft zeker voldoende lengte ,maar ook weer niet teveel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 12:26 



 
Profiel   

Mavantos,
Jouw merrie is denk gemiddeld qua lengte. Mijn merrie heeft ongeveer dezelfde lengte in de rug, maar lijkt meer te hebben door haar lange hals.

Wij hadden veel moeite een goed zadel voor haar te vinden door de lange doorlopende schoft en daardoor kom je al snel met het zadel richting de lendenen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 12:38 



 
Profiel   

Leuk om iedereens paarden te zien. Ik zal ook eens wat foto's zoeken.

Mooi papier idd! San Amour fokt volgens mij wel goed. Is ze sterk genoeg?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 13:05 



 
Profiel   

Heeft naast wat 4jarige proeven niks gelopen bij haar vorige eigenaar en ook hier zal ze nooit onder het zadel komen.
Is als 3jarige wel Staats Premie geworden maar daarna eigenlijk nooit doorgetraind dus da's moeilijk om te zeggen of ze dat laatste aan kracht heeft.
Vrij bewegen doet ze in elk geval goed.
Hebben ze pas in voorjaar '18 gekocht, toen al 9, alleen op 5 jarige leeftijd een veulen gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 13:12 



 
Profiel   

KahluaB schreef
s0173957 schreef
San Amour x Rotspon x Weltmeyer x Matcho

Uit dezelfde moeder als oa Sean Connery.

https://www.horsetelex.nl/horses/family ... nap-dragon

Mooi papier idd !
Haha, haar naam :D

Mavantos,ze heeft zeker voldoende lengte ,maar ook weer niet teveel.


Nee ze is niet veel te lang gelukkig, want dat is voor het rijden niet ideaal. In de KWPN database kan ik weinig vinden over de moederlijn, want die is niet KWPN. Volgens Horsetelex komt ze uit de KOGETA, Hannover Stutenstamm 2192405, Schridde 224. Alleen dat zegt mij dus helemaal niks :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 13:29 



 
Profiel   

simpie94 schreef
Mavantos,
Jouw merrie is denk gemiddeld qua lengte. Mijn merrie heeft ongeveer dezelfde lengte in de rug, maar lijkt meer te hebben door haar lange hals.

Wij hadden veel moeite een goed zadel voor haar te vinden door de lange doorlopende schoft en daardoor kom je al snel met het zadel richting de lendenen.

[ [url=m/uPyUer.jpg]Afbeelding[/url] ]


Deze merrie heeft zeker genoeg lengte maar ze heeft een neerwaartse romprichting. Cor Loeffen heeft daar ooit iets over uitgelegd maar dat is voor mij al heel wat jaren geleden. Dit in combinatie met het wat rechte achterbeen dat iets achter de massa staat lijkt het mij geen makkelijk te verzamelen paard.
Wat voor bloed zit erachter?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 19:19 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
simpie94 schreef
Mavantos,
Jouw merrie is denk gemiddeld qua lengte. Mijn merrie heeft ongeveer dezelfde lengte in de rug, maar lijkt meer te hebben door haar lange hals.

Wij hadden veel moeite een goed zadel voor haar te vinden door de lange doorlopende schoft en daardoor kom je al snel met het zadel richting de lendenen.

[ [url=m/uPyUer.jpg]Afbeelding[/url] ]


Deze merrie heeft zeker genoeg lengte maar ze heeft een neerwaartse romprichting. Cor Loeffen heeft daar ooit iets over uitgelegd maar dat is voor mij al heel wat jaren geleden. Dit in combinatie met het wat rechte achterbeen dat iets achter de massa staat lijkt het mij geen makkelijk te verzamelen paard.
Wat voor bloed zit erachter?

Ik denk deze: https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... -helena-pp

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 19:46 



 
Profiel   

Onze Glamourdale heeft ook meer dan genoeg lengte.

Iemand een idee voor een hengst die wat verkleint en luxere nageslacht geeft? Onze Weltmeyer merrie heeft vorige zomer 1tje van Apache gehad. Meneertje is van juni en ongeveer nu al 1m35/40 :+ echt al 10/15cm groter dan de 2 andere veulens :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 21:27 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
simpie94 schreef
Mavantos,
Jouw merrie is denk gemiddeld qua lengte. Mijn merrie heeft ongeveer dezelfde lengte in de rug, maar lijkt meer te hebben door haar lange hals.

Wij hadden veel moeite een goed zadel voor haar te vinden door de lange doorlopende schoft en daardoor kom je al snel met het zadel richting de lendenen.

[ [url=m/uPyUer.jpg]Afbeelding[/url] ]


Deze merrie heeft zeker genoeg lengte maar ze heeft een neerwaartse romprichting. Cor Loeffen heeft daar ooit iets over uitgelegd maar dat is voor mij al heel wat jaren geleden. Dit in combinatie met het wat rechte achterbeen dat iets achter de massa staat lijkt het mij geen makkelijk te verzamelen paard.
Wat voor bloed zit erachter?


Ik neem aan dat je mijn merrie bedoeld?
Is een Valdez x Don Bedo.
Maar ik zie de neerwaartse romprichting niet echt. Een foto is natuurlijk ook een moment opname. Hier was ze 3.

Verzamelen was ook nooit een probleem. Eerder ‘rek’ pakken in het lijf.

[ img ]
Dit is recenter en drachtig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 23:04 



 
Profiel   

Nou, die neerwaartse romprichting zie ik wel. Je moet dat niet verwarren met een hoge schoft. Pak de lijn zitbeenknobbel-boeg. Dan zie je dat ze een neerwaartse romprichting heeft. Wel mooie merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 23:35 



 
Profiel   

janderegelaa schreef
Suzanne F. schreef

Deze merrie heeft zeker genoeg lengte maar ze heeft een neerwaartse romprichting. Cor Loeffen heeft daar ooit iets over uitgelegd maar dat is voor mij al heel wat jaren geleden. Dit in combinatie met het wat rechte achterbeen dat iets achter de massa staat lijkt het mij geen makkelijk te verzamelen paard.
Wat voor bloed zit erachter?

Ik denk deze: https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... -helena-pp


Dat is idd die van mij, maar die bedoelt ze niet. Mijn merrie kan overigens erg goed verzamelen, die kan je op de plek laten galopperen als je dat zou willen. Op mijn foto is ze nog wat overbouwd, die is van afgelopen zomer en ze is flink gegroeid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 06:45 



 
Profiel   

janderegelaa schreef
Nou, die neerwaartse romprichting zie ik wel. Je moet dat niet verwarren met een hoge schoft. Pak de lijn zitbeenknobbel-boeg. Dan zie je dat ze een neerwaartse romprichting heeft. Wel mooie merrie.


Kijk, zo blijven we leren hè. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 07:45 



 
Profiel   

Simpie, ik heb ook een lang gelijnde merrie van Valdez. Is ze ook goed aan de maat? Wat voor veulens heb je al uit haar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 13:09 



 
Profiel   

Ik zal een van mijn merrietjes ook eens in de groep bij jullie gooien......
Dit is de enige merrie waar ik nog niet over uit ben welke hengst(en) te gebruiken.


[ img ]

[ img ]

4 jaar. volledig Duits gefokt, vader Dragon Hill.
Dit is haar moeder: https://www.youtube.com/watch?v=7T1QMFUBBTc
En dit haar broer: https://www.helgstrandholland.nl/hengsten/monterey/

Vandaar dat Morricone in elk geval op mijn lijstje staat.

Helaas heb ik (nog) geen goede standfoto

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 14:20 



 
Profiel   

E_D_E schreef
Onze Glamourdale heeft ook meer dan genoeg lengte.

Iemand een idee voor een hengst die wat verkleint en luxere nageslacht geeft? Onze Weltmeyer merrie heeft vorige zomer 1tje van Apache gehad. Meneertje is van juni en ongeveer nu al 1m35/40 :+ echt al 10/15cm groter dan de 2 andere veulens :=


Ik heb al een aantal nakomelingen van Zoom gezien die edeler zijn dan hun moeder. Of hij echt gaat verkleinen weet ik niet. Zelf is hij niet al te groot maar hoe zijn nakomelingen op dat vlak zijn heb ik geen idee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 15:10 



 
Profiel   

E_D_E schreef
Onze Glamourdale heeft ook meer dan genoeg lengte.

Iemand een idee voor een hengst die wat verkleint en luxere nageslacht geeft? Onze Weltmeyer merrie heeft vorige zomer 1tje van Apache gehad. Meneertje is van juni en ongeveer nu al 1m35/40 :+ echt al 10/15cm groter dan de 2 andere veulens :=


For Romance? Geeft ze wel vrij luxe en fijntjes.

Leuke merrie Kriel, wil je bij Duits blijven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 15:37 



 
Profiel   

Nee hoor, ik sta overal voor open.
Bijna overal dan :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 16:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 501 [ 12506 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen