Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Lana & Idaza

 
Profiel   

Was vorige week al begonnen met het aanmaken van een topic, maar toen ik bijna klaar was besloot bokt om ermee te kappen en was alles weg... en toen had ik geen zin meer :+

Maar hier dan eindelijk ook een volgtopic voor Lana&Idaza!

Voor Lana is het haar tweede volgtopic alweer, zij presteerde het dit jaar om haar dracht tot 387 dagen te rekken. Ik kan jullie vertellen, dat is niet leuk! En helaas ook nog met een verdrietige afloop, want het veulentje heeft het niet gehaald.

Hopelijk gaat het deze keer beter, we hadden een ‘LFG’ oftewel een ‘Life foal guarantee’, wat betekend dat we gratis terug mochten dekken bij dezelfde hengst. Lana is dus weer gedekt door Koning DG (Bordeaux x Jazz). Dit is ‘m:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Lana is een 8 jarige KWPN merrie v. Ijsselmeer x Fair Play. Ze zou eigenlijk naar de keuring dit jaar, maar door Corona uiteraard afgelast. Ze loopt nu thuis op Z nivo en plan is om na afspenen het sportpredikaat te gaan halen. Dit is Lana (Halakea):

[ img ]

En dan Idaza...
Zij heeft in 2018 een mooi hengstveulen gehad, Nordic (v. Gaspard de la Nuit x Sir Donnerhall). Deze staat nu in New York. Daarna heb ik haar niet weer gedekt omdat ik haar graag een paar jaar in de sport wilde uitbrengen. Helaas werd ze kreupel en na nader onderzoek word ze ook niet meer beter. Dus dit jaar weer gedekt. Ze is nu 7 jaar oud, KWPN merrie v. UB40 x Caridor, drachtig van Gaudi (Totilas x De Niro). Dit is Gaudi SSF:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Idaza DG:

[ img ]

[ img ]

Lana heeft afgelopen vrijdag haar 40 dagen scan gehad. Alles leek goed, maar de DA kon het moeilijk zien omdat de embryo op een lastige plek verstopt zat. Dus mag ze ook nog een 60 dagen scan volgende maand, dan kunnen we het geslacht mogelijk ook zien!
Lana is uitgerekend op 11 juli en Idaza op 3 mei.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-20 21:34 



 
Profiel   

Spannend weer! Hopelijk volgend jaar 2 gezonde veulens op de wereld!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-20 22:05 



 
Profiel   

Dankjewel, dat hoop ik ook! Al genoeg ellende gehad dit jaar :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 18:50 



 
Profiel   

Spannend, ik ga jullie volgen. Op naar twee mooie veulentjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 23:48 



 
Profiel   

Op 16 oktober komt de DA Lana nog een keer scannen! Ben heel benieuwd of het er nog in zit, en of we kunnen zien wat het geslacht is... fingers crossed! :)

Zitten nu op 125 dagen voor Idaza en 55 voor Lana... duurt nog zoooo lang :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-20 06:21 



 
Profiel   

Hier afgelopen vrijdag Lana nog een keertje gescand omdat ik het niet vertrouwde, en ze is leeg... helaas. Dus hard aan het trainen voor een sport predikaat. Gelijk opgegeven voor een clinic van 2 dagen dit weekend, kunnen we hopelijk aan de slag met de wissels.

Idaza is nu geloof ik 146 dagen drachtig, en is al een klein buikje aan het kweken <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-20 07:57 



 
Profiel   

Jemig, het zit je ook niet mee hè? :knuffel:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-20 08:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen