Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 234 van de 500 [ 12478 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2022

 
Profiel   

Olga89 schreef
mirjamalvaro schreef
Gefeliciteerd CP.

Ik heb vandaag mijn veulenoppas/kuddeverdediger/veulenvriend moeten laten inslapen. |(

Sterkte :knuffel: Y;(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 12:28 



 
Profiel   

Mirjanalvaro: veel sterkte! Dikke knuffel!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 16:17 



 
Profiel   

Sterkte Mirjam!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 20:24 



 
Profiel   

Sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 20:29 



 
Profiel   

Bah :( Veel sterkte Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 20:36 



 
Profiel   

Sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 21:19 



 
Profiel   

Heel veel sterkte Mirjam Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 21:32 



 
Profiel   

Al die tijd nog steeds aan het meelezen, maar telkens geen tijd om even te reageren en zelf wat te typen.
Maar ga nu toch een poging doen :D

Cynthia, wat een mooi verschil in buikjes. Vooral de laatste 2 maanden ga je het echt zien.

goldenarrow, heel bekend. Phoebe is naar onze eigen kudde heel relaxed, maar de paarden van de buren mogen van haar betreft dood neervallen. Die vreet ze gewoon op, zo boos is ze op die.

Knolselder, Poppy gaat haast maken, je ziet echt wel verschil. Heel benieuwd of ze nog dit jaar gaat of dat het 2022 veulentje wordt

MukiwaCobs, knappe foto's van knappe paardjes <3

AM horses, mooie White Dream. Heel benieuwd wat alle merries er van gaan maken!
Ik voer mijn paarden al heel weinig krachtvoer. Ook een balancer met luzerne en dan een beetje muesli. Phoebe gaat straks ook een balancer voor drachtige merries krijgen (Suregrow van Dodson & Horrel). Want die is van haarzelf al best dik, dus die hoef ik geen kilo's merriebrok te gaan voeren.

Kabayo, jouw merries groeien ook lekker door. En een mooi vooruitzicht naar je puppy <3

CP, mooi land Noorwegen. Ik ben nog nooit in Scandinavië geweest, maar staat nog wel op m'n lijstje
Heb je wat weggebracht of iets mee terug genomen?

Fleuribelle, wat fijn dat het geen cushing is. Heerlijk als je zo weg kan rijden en ze zo braaf zijn.

Phoebe zit inmiddels op 195 dagen. Het begint echt op te schieten. Ik rij haar op dit moment niet meer. Ze werd heel erg kribbig op de singel en ze was bokkig onder het zadel. Dat bokkige heeft ze anders nooit en ik werd er een beetje bang van. Ik heb in januari een flinke smakkerd gemaakt van een andere pony en ben er toen 5 maanden tussenuit geweest. Dus echt bang om weer te vallen. Laatste keer dat ik er op zat heeft een clubgenootje haar vastgehouden en met mij rondgestapt. Dus de lol is er even af.

Maar verder gaat ze goed. Moet echt even foto's maken. Ze heeft normaal gesproken al een buik alsof ze drachtig is, dus je kunt wel nagaan hoe ze nu is.

De moeder van Phoebe (Jazzy) heeft afgelopen maandag een ongelukje gehad. Ze probeerde de merrie van mijn dochter te ontwijken en knalde met haar hoofd tegen het luik aan wat voor de helft was dichtgewaaid (stond helemaal open). Toen we ze binnen gingen zetten had ze een enorme hoofdwond. Gelijk naar de kliniek gereden en daar bleek dat ze een gat in het midden van haar schedel had en bij haar rechteroog een breuk. Bij het gat kon ik zo haar hoofd inkijken :n DA heeft alles netjes gehecht. Gelukkig gaat het nog steeds goed, ze heeft geen zwelling gehad. Maar was behoorlijk schrikken

Spoiler:
[ img ]


na het hechten

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 22:10 



 
Profiel   

Au :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 22:15 



 
Profiel   

Dat moet een beste klap geweest zijn! Arme merrie :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 22:23 



 
Profiel   

ja we wisten eerst niet wat er was gebeurd. Gelukkig konden we terugkijken op de camera. Was nog even zoeken. Maar nu weten we in ieder geval wat er is gebeurd. Maar 1,5 uur later zagen we het pas. Dus ze heeft nog even zo rond moeten lopen. Echt sneu

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 22:42 



 
Profiel   

Sterkte Mirjam! Y;(

Oh, auw! :(:)
Dat is wel even schrikken als je haar zo vind!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 22:47 



 
Profiel   

Knolselder schreef
Super nieuws! Leuk dat jullie iets overeen zojn kunnen komen. Je kinderen zullen wel heel blij zijn :D


Wow Mirjam, dat ik daar over heb kunnen lezen… heel erg veel sterkte met dit verlies :(:)

Setelli, wat heftig en zo schrikken! Hopelijk een snel herstel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 23:09 



 
Profiel   

Mirjamalvaro. Nogmaals sterkte Y;(

Setteli. Suregrow kende ik nog niet. Ziet er interessant uit :j
Oei jazzy heeft zich flink bezeerd. Zijn er nog risico's door het gat in haar schedel?

Kabayo. Je ziet ze nu echt groeien :j

Fleuribelle. Zijn ook allemaal al een eindje. Maike knapt nu weer op?
Zie je toch best vaak een dipje na het spenen

Cp. Super leuk. Was deze merrie ook drachtig?

Knolselder. Maakt Poppy nog vorderingen?

Gisteren heb ik een jong paard verkocht en verhuisd. Toen kon Sammie eindelijk weer terug naar stal komen. Alles weer lekker bij elkaar.
Vandaag een mooie mijlpaal voor haar *\o/*
Nigrante is ook al bijna 200 dagen. Wild duurt nog even :')

[ img ]

Ik probeer deze week nog een foto update te maken. Met dit weer was dat even niet te doen, helaas...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 01:06 



 
Profiel   

Auw Setteli, flinke klap geweest zo te zien ook. Sterkte met de merrie :(:)

AM: bij jou schieten ze ook al lekker op :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 06:17 



 
Profiel   

Sterkte mirjamalvaro... Dat zijn geen leuke berichten :(


@setelli, Oei dat is een flinke wond! Hopelijk hersteld ze snel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 07:37 



 
Profiel   

AM, voorlopig blijft ze stabiel. Mar ik hou ze elke dag in de gaten 8-)
Bij jou begint het ook al flink vooruit te gaan! Zal wel prettig zijn dat Sammie terug thuis is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 09:01 



 
Profiel   

Setteli, dat is mooi gehecht. Ze zal wel iets van hoofdpijn hebben schat ik zo.

AM, fijn dat Sammie weer terug op stal is. Maike heeft voor het eerst weer gegaloppeerd in de wei. Ze heeft zelfs een paar rondjes met haar staart in de lucht gelopen. Ze oogt in ieder geval weer wat blijer. Wat ook helpt is dat er een vrolijke driejarig ei bij staat. (Iekje)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:51 



 
Profiel   

Spannend Knolselder!

AM, ik vind Fi juist toch wat minder dik lijken dan vorige maand, jij niet?
Knappe, knappe White! <3

Kabayo, zo! Op deze foto is Zilver ineens een heel stuk dikker! :oo

Mirjam, sterkte! Y;(

Fiore krijgt nu Vitalbix Daily Complete en een handje (soms wat meer) Vitalbix Lucerne. Vanaf een maand of 9 stap ik over op Vitalbix Breed and Grow.

Ach jeetje, arme Jazzy :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 11:26 



 
Profiel   

@Setteli
Dat is een beste wond! Gelukkig goed en netjes gehecht!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 12:45 



 
Profiel   

Setteli schreef
CP, mooi land Noorwegen. Ik ben nog nooit in Scandinavië geweest, maar staat nog wel op m'n lijstje
Heb je wat weggebracht of iets mee terug genomen?



Opgehaald maar niet van onszelf hoor. We hebben een transport bedrijf :j. Dit zijn wel de leukere ritjes natuurlijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 14:58 



 
Profiel   

Samen even de baby checken <3 (Dag 229)
[ img ]

Ze is overigens nog steeds chagrijnig naar de buurvrouw, maar ze is inmiddels wel weer lief naar mij, haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 18:13 



 
Profiel   

Aaah wat lief Goldenarrow!

Poppy zegt ook hallo!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 20:57 



 
Profiel   

Allereerst mirjamalvaro sterkte met het verlies.

mer1980 echt geweldig he ali express.

Knolselder wat spannend, jij hebt ook een echte verrasing! De tip van cynthia82 is een goede, zo heb je zonder stroom om internet toch beeld!

Tinkels ik zit vandaag op 220, volgens mij gaan wij bijna gelijk op? Nu we bijna van 100 dagen af kunnen gaan tellen gaat t hard.

Floripori wat sneu allemaal. Hopelijk krijg je er toch nog wat aangevoerd. Ik vind chevivit altijd wonderen voor spieren doen. Lekker hoor, die foto in t herstzonnetje.

Oef olga89, ik snap dat je het dit jaar even niet alleen wil doen...


RianneP wat een schatjes!

Mukiwacobs wat een prachtige kerstkaart zie ik daar! <3 Blijf maar showen hoor die pareltjes.

kabayo wat zitten die van jou netjes in elkaars buurt qua dagen. En liever goor buiten dan schoon op stal toch. Wat een schatje die pup!

Nibitlotus wauw! Die is nog fit!
Wat leuk ook dat ze zo spelen. Paris hier wil wel rennen maar modena doet daar zelden aan. Ik denk dat tante paris straks met de veulens meerent hihi.

RianneP Nou wat heerlijk! Modena is vooral heel hongerig, en boos als je niet opschiet met haar eten. :')
Pinta is wel knuffelig maar ik weet natuurlijk niet hoe ze normaal is.

Cynthia82 echt leuk zo! Nu vind ik het jammer dat ik dat niet heb gedaan. Oke ik kan het de laatste maanden nog doen.

Sanet, nou je man moet er een stal bij bouwen dan he, hihi.

Dark7 ik geef nu een dubbele portie balancer, lijnzaadolie en vit e. En dan nog aanvullen met grasbrok en luzerne voor eiwitten. Daarnaast onbeperkt kuil vd 1e snee. Ik doe ook maar wat hoor haha.

cp112 Wauw wat een mooie foto! Zal duimen dat de merrie er is voor ze bevallen is. :Y)

fleuribelle fijn dat ze het nu goed doen!

Oef setteli dat is een naar ongeluk... Gelukkig dat jullie op de camera konden zien wat er gebeurd was. Ik vind anderhalf uur nog snel hoor, het had ook s',nachts kunnen zijn.. En jullie zijn daarna meteen naar de kliniek gegaan. Die zal wel even hoofdpijn hebben, arm ding...


Ahww goldenarrow wat superschattig die foto!!!

ahw hallo poppy!


Ik heb mede dankzij jullie tips voor het eerst het veulen gevoeld!
Na het eten gaat Modena altijd drinken, en ik had wel eens gehoord dat ze wakker worden van zo'n plens koud water. En inderdaad, vlak voor de uier voelde ik iets wat ik zou beschrijven als getrommel haha. Ik emotioneel, Modena geirriteerd. :')

Ze zit overigens op 221 dagen nu. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 09:55 



 
Profiel   

Knolselder. Poppy is zo leuk <3 ik ben benieuwd of het dit jaar nog wordt of volgend jaar

Fleuribelle. Dat is een goed teken.

Cynthia. Ik vindt haar wel meer buik. Maar misschien iets minder vetjes :')

Goldenarrow. Wat een heerlijke foto <3

Hier de dames ook even vastgelegd

Nigrante 198 dagen
Het lijkt wel dat ze haar buik inhoud met de foto's maken :')
[ img ]
[ img ]

Sammie 171 dagen
Vond haar toch een beetje dun op haar rug en billen. Nu lekker een dekentje op en goede voeding. Laten haar nu ook rustig lopen aan de longe en zonder zadel.
[ img ]
[ img ]

Wild Thing 138 dagen
Niet veel aan te zien nog. Ze is altijd rond.
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 16:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 234 van de 500 [ 12478 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen