Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 238 [ 5941 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 238  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Harmonie in chaos vinden

 
Profiel   

:D

Wat een schatje is het toch <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:07 



 
Profiel   

Hilarisch beschreven, de terugkeer van Joy en het kibbelende welkomstcomité.

"Everything you can do I can do better. No you can't". Yes I can. No you can't ... "

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:08 



 
Profiel   

Na een paar minuten leek Joy echt te denken ‘weet je. Vecht het uit. Mijn kaken zijn moe.’ _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:11 



 
Profiel   

:+: Snoepje :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:12 



 
Profiel   

Hilarisch beschreven. Dat hij maar veulen is heeft hij dug hoed geleerd in de opfok.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:38 



 
Profiel   

My God ik lig hier plat achter mijn bureau thuis waar ik eigenlijk zou moeten werken maar ik lees liever de verhalen over Joy._O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 13:42 



 
Profiel   

Je zou aan jouw topics toch ook niet zeggen dat jij van van de korte communicatie bent. Je kletst er lustig op los hier. _O-
Yeah, Ayasha mag ons! :)F **\O/**


Laatst bijgewerkt door ikkedus op 02-12-21 16:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:01 



 
Profiel   

Als er iemand uitgebreid over zijn paarden kan banketstaaf dan ben jij het wel! :D
Ik lig helemaal plat, ben net zo’n type. Op stal kunnen ze nog wel eens raar naar me kijken. Ben jij dan zo’n type die het alleen op internet plempt ipv real life _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:10 



 
Profiel   

*\o/* :)F Scherp ikkedus. Yeeeeeh

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:10 



 
Profiel   

Ik kwam hier nog eens bijlezen en kom bijna niet meer bij van je laatste beschrijving _/-\o_ maar gatver zeg wat een achterlijk gedrag van die L.
Ik weet weer waarom ik een hekel heb aan pensionstallen (uitzonderingen daar gelaten). :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:42 



 
Profiel   

Hahahah heerlijk hoe je het beschrijft! _O-
Oooh en ik snap zo goed met wat je bedoeld met moet je er nog iets mee doen of niet, stel het gaat fout… maar zulke mensen zullen daar niets mee doen… enigste wat je kunt denken als het gebeurd is told you… en hopen dat het voor de paarden en hun eigenaren oprecht meevalt… :(:)

Goed dat je haar geblokkeerd hebt nu! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 20:03 



 
Profiel   

Ach ja... het is wat hè... dat uit handen geven... onbegrijpelijk dat het zo moest lopen... en wat bof ne met zo een nuchter veulen... :) ben benieuwd hoe het bevalt als je gaat kijken naar die andere plek...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 20:04 



 
Profiel   

_O- Ik schrijf liever dan dat ik praat. :')
Ik heb IRL vaak een beetje het probleem dat mensen me niet goed kunnen volgen. Of dat ik niet weet hoe ik met mensen moet communiceren. Dus vaak zeg ik dan maar gewoon niks. :+ ik denk blijkbaar heel raar en ik zie en hoor en voel veel te veel en wil dan te veel details kwijt die anderen helemaal niet op gemerkt hebben en veel mensen kunnen daar niet zo goed mee om. :') en dat werkt voor beide partijen frustrerend. _O-

Ik hoop ook dat de andere plek bevalt. Ga hem wel nog ontwormen voor hij gaat, vandaag even naar een DA hier in de buurt gebeld die normaal geen praktijk meer heeft. Maar toen hij hier nog kwam was hij één van de weinige mensen die soepel met mij kon communiceren. _O- Hij deed me binnen de minuut in de lach schieten, dat deed wel goed. :))

Ik moest vandaag voor mijn tattoo gaan maar had tattoo meneer gestuurd dat ik iets later zou zijn want dat ik onverwacht veulenbrok moest gaan halen en die winkel gaat pas om 1 uur open op donderdag waar ik altijd ga (en is op weg naar hem.). Tattoo meneer en ik kennen elkaar ook goed inmiddels dus die vond dat geen probleem.
Ik was iets te vroeg aan de winkel dus ik dacht "ik bel DA even voor ontworming, ik moet toch wachten, dan heb ik dat alvast gedaan."
Hij werkt in een grote kliniek nu dus ik dacht "ik bel em en spreek wel wat in op zijn voicemail en dan belt hij me wel terug"
Maar tot mijn verrassing nam hij op. _O-
Dus het duurde zo net iets te lang eer ik wat twijfelachtig zei "eh. Hoi R..."
en toen ging het zo:
"Ge zijt precies verrast?"
"Eh ja, ik had eigenlijk niet verwacht dat ge zou op pakken."
Hij al lachend: "Ja Kathleen, ge weet toch als ge mensen belt dat de kans reëel is dat ze op pakken eh."
ik: "ja ja, maar ik dacht dat 'm op voicemail zou gaan omdat ge op de kliniek zijt."
Hij: "als ge wilt leggen we af en dan kunt ge terug bellen, dan zal ik 'm laten liggen zodat ge kunt in spreken."
Toen schoot ik dus in de lach. :') Dus ik zeg "nee, laat maar, ik zou u toch moeten vragen om terug te bellen dus da's ook een hoop gedoe om niks dan."
en ik hoorde hem bijna met zijn hoofd schudden. _O- _O-
Dus hij "ik kwam net uit een operatie toen ge belde en dacht: die moet ik op nemen" (ja hij is een beetje een charmeur maar het is onschuldig. :') )
ik: "uhu, uw haren zijt ge inmiddels misschien al kwijt ma uw streken nog nie eh? Waar ik dus voor belde.... Hebt gij nog ontworming liggen voor dat veulen dat hier loopt en zou ik die mogen komen halen?"
en toen kwam het gesprek dus to the point. _O-
Maar dat is dus een heel "normaal" contact voor/met mij met eender wie. :') Of dat nu mijn neurochirurg, mijn neuroloog, mijn kinesist of een dierenarts is... _O- _O-
Ik ben zo iemand die je of meteen graag mag ook al vind je me een beetje raar of je kan me niet uit staan. :+

Gisteren heeft mijn man nog even geholpen met ze terug naar huis halen van de grote weide maar gezien Joy gewoon mee liep als vanouds ben ik ze vandaag alleen gaan halen en dat ging perfect. :j :+: Hoop zijn staart nog iets properder te krijgen zonder hem daadwerkelijk te wassen (heeft wat diarree gehad). Desnoods een pak babydoekjes mee sebiet. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 23:12 



 
Profiel   

Haha zalig hoe je over je paarden praat.

Troost je ik ben net als jij, in RL een moeilijke prater, maar iets neertypen gaat zoveel makkelijker :D
En net als je zegt met sommige mensen praat ik ook gewoon vlot in RL omdat ik hen ken of ze mij een goed gevoel geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 08:49 



 
Profiel   

Goedemorgen allemaal. Weer genoten van je verhaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 08:52 



 
Profiel   

Goedemorgen!
Vandaag zijn ze eerst even achter het huis gezet zodat ze wat extra hooi kunnen eten gezien het gras nu vooral vulling geeft en weinig voeding.

Gisteren avond heeft hij 1200gr veulenbrok op gegeten met een heel klein beetje slobber (echt een handje), wat een paar 100gr meer is dan hij "moet krijgen" maar ik vind hem te mager. :x Hij is vandaag al een stuk vrolijker en meer de Joy die ik ken. :+:
hoop dat hij op zijn nieuwe adresje niet weer die "terugval" krijgt.


[ img ]

[ img ]

Voor ik even aan het werk ging:
[ img ]
Vandaag:
[ img ]


Hij is niet wit maar wel mestvrij nu. Dus ook geen slappe mest meer gehad afgelopen nacht.

Ze kunnen trouwens naar de paddock die wel droog is (op 1 plas na). (Daar stond Sam te chillen toen ik deze fotos maakte) Als ik terug kom van zijn potentiële adres breng ik ze naar de grote weide. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 09:20 



 
Profiel   

Hahaha dat gesprek met de dierenarts _O-
Hopelijk blijft joy lekker opknappen en bevalt de nieuwe plek goed genoeg!! Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 10:07 



 
Profiel   

Zalig.
Mijn paddock is een ramp momenteel.

Gisteren nog bezig geweest met een droog verhoogd stuk te maken. Ook handig als de smid komt. Die wil immers niet in de stallen bekappen. (begrijp ik).

Grastegels, en daar rubber matten overheen. :D
Voorlopig staat er een partytent overheen ivm dat de smid morgen komt en er regen voorspeld is.
[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 10:16 



 

Het is ook wel gigantisch nat hier. Ondanks dat het niet leek of het veel heeft geregend staat het grondwater erg hoog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 10:30 



 
Profiel   

Oh ik vind dat randje wel eng naast die matten, daar kunnen ze zich lelijk op verstappen....

Leuk met die dierenarts :))

Spannend, ben benieuwd hoe de andere opfok overkomt / of je het beestje dan direct weer gaat verhuizen of er toch een plan door ontwikkelt om er thuis een veulen bij te nemen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 10:52 



 
Profiel   

pmarena schreef
Oh ik vind dat randje wel eng naast die matten, daar kunnen ze zich lelijk op verstappen....

Leuk met die dierenarts :))

Spannend, ben benieuwd hoe de andere opfok overkomt / of je het beestje dan direct weer gaat verhuizen of er toch een plan door ontwikkelt om er thuis een veulen bij te nemen :)

Randje is tijdelijk :) tot ik iets beters weet om de matten niet te doen verschuiven. En zit los in de modder dus als ze ertegen stoten komt het gewoon los.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:29 



 
Profiel   

Zo te lezen heeft jouw uk ook wat betreft eten het niet best gehad.
Buiten staan is op zich geen probleem zolang er maar schuilmogelijkheden zijn en most of all goed eten. Halfslachtige weer, nat en tegen de 0 graden aan is niet zo goed voor (alle) paarden overigens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:33 



 
Profiel   

Art_Ificious schreef
pmarena schreef
Oh ik vind dat randje wel eng naast die matten, daar kunnen ze zich lelijk op verstappen....

Leuk met die dierenarts :))

Spannend, ben benieuwd hoe de andere opfok overkomt / of je het beestje dan direct weer gaat verhuizen of er toch een plan door ontwikkelt om er thuis een veulen bij te nemen :)

Randje is tijdelijk :) tot ik iets beters weet om de matten niet te doen verschuiven. En zit los in de modder dus als ze ertegen stoten komt het gewoon los.


Het stoten is het probleem niet, maar als ze er op gaan staan.
Dat de hoef over het randje heen is... maar de rest nog niet.
Hier heb ik zelf een hele nare blessure van gezien, vandaar even de tip :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:37 



 
Profiel   

eerlijk gezegd ziei k niks mis aan die matten. Ze moeten ook leren om een beetje te kijken waar ze hun voeten zetten.

Morganlefay: ik vraag me ook af of hij voldoende gehad heeft maar goed. Dat zal ik nooit weten. :x

Hier heeft het wel vrij veel geregend de afgelopen week, de paddock is wel vrij droog dus daar kunnen ze droog staan. :)

Net terug van zijn nieuwe adresje en waarschijnlijk verhuisd hij dit weekend al. Moet straks even met mijn man bespreken wanneer het hem ook uit komt.

Hele lieve meid, zat eigenlijk al soort van te helpen met het opwarmen van het eten van haar kleine. _O-
Ze had helemaal haar "nette stalschoenen" en een nette broek aan gedaan omdat ik kwam. Kom ik daar aan in mijn jogging en mijn logge (waterdichte) stalschoenen. _O- Was ze helemaal opgelucht dat ik me dus ook niet veel aan trek van hoe het uit ziet als het maar praktisch is. :))

Mooie weide, mooie grote schuilstal, rustig gelegen. Veulen waar hij bij zal komen te staan was ook een hele beleefde jongeman dus het zit goed. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 12:53 



 
Profiel   

Wat fijn om te horen Ayasha! Dat klinkt als een goed plekje :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 12:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 238 [ 5941 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 238  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen