Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 27 [ 671 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mini veulens 2022

 
Profiel   

ja moeilijk he dat kampioenschap dan. Ga je dan als jury voor eentje die misschien veel minder in het stamboekplaatje past maar wel correct is, of voor eentje die een goed beeld geeft van wat ze willen zien, maar wat week in de koten staat.
Ach, het blijft nog steeds een echte knapperd, die Harley. Die had zo een uitstraling! En nog lief in de hand ook toen op de keuring. Toch toen ik hem even vast had.

Binnenkort worden zijn kleinkinderen alweer geboren. Is dat dit jaar de eerste lichting, Rowan?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 00:41 



 
Profiel   

Anneke, ik vind jullie paardjes mooi , het is het type waar ik van hou( vooral Saphira natuurlijk haha ;) ) en een goed bewegende correcte minimaat is naar mijn mening nog steeds erg moeilijk te fokken, er is in de minimaat ook minder keus in goede hengsten. Ik kies een hengst om meerdere redenen . allereerst moet ik een "oohhhh " gevoel hebben :) dan moet hij natuurlijk goedgekeurd zijn met minimaal een 1e premie,hij moet klein zijn en ik moet genieten als ik hem zie draven . maar goed , smaken verschillen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 01:05 



 
Profiel   

Helaas hier geen veulens dit jaar. Ik heb wel een hengst maar geen merries voor hem :o
Maar ik lees wel graag mee, interessant topic!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 02:31 



 
Profiel   

Haha nee Mel hij blijft hier gewoon nog lekker even als dekhengst. Gelukkig heeft hij al wel zijn licentie dus kan hij gewoon dekken en ik verwacht natuurlijk al 2 nakomelingen van hem.

Annelies: Abby heeft bij Ilse vorig jaar al 1 hengst veulentje gekregen van Pico:

[ img ]

Abby is trouwens ook niet week gekoot en het palomino hengstje uit Amber toen ook niet. Die staat namelijk nog steeds bij mijn buren als gezelschap voor het grote paard.

Abby(net van veulen af en niet in de beste conditie)

[ img ]


Ziva dat wordt aanschaffen dan haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 08:17 



 
Profiel   

Verhelderende discussie moet ik zeggen, heb ik niets aan toe te voegen. Ik vond mijn hengst gewoon geweldig en hij zou verkocht worden en het was half dekgeld, dus pats boem besloten om het nu te doen. Met mijn beste paardje. Houd het veulen toch zelf, wat het ook is. Maar ik vind dat jullie allemaal goed bezig zijn en allemaal op jullie eigen manier toch wel gelijk hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 12:00 



 
Profiel   

Ik heb gister Roosje haar baby gevoeld, voor het eerst!!
Super gaaf <3

Buikje is lekker aanwezig.. Pff echt onzeker als je niet weet hoe ver ze zijn. Wat denken jullie haha??! Ben blij dat ze iig december achter zich heeft gelaten. Half november gescand en da dacht dat ze wel in laatste maanden zat.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 20:58 



 
Profiel   

Evalien, dat vind ik toch ook wel al een erg aanwezige buik hoor en ook al mogen voelen, heb je de uier al eens kunnen checken en zo? Of die aan het vullen is? Of toch verandering in zit per dag of week? Zeker nakijken hoor, daar kan je het beste aan zien of ze haar klaarmaakt om te bevallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 12:50 



 
Profiel   

Laureas schreef
Evalien, dat vind ik toch ook wel al een erg aanwezige buik hoor en ook al mogen voelen, heb je de uier al eens kunnen checken en zo? Of die aan het vullen is? Of toch verandering in zit per dag of week? Zeker nakijken hoor, daar kan je het beste aan zien of ze haar klaarmaakt om te bevallen.

Bedankt voor je reactie.. Ik kijk dagelijks naar de tepels.. Dmv een foto te maken haha. Nog geen veranderingen.
Dit is het beeld tot nu toe ;)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 16:23 



 
Profiel   

Je hebt echt niks aan mij als groentje maar ik zou toch ook denken dat het niet lang meer duurt. Die moet er toch voor februari zijn, heel gaaf in elk geval dat je het veulen hebt gevoeld <3. Spenen staan al wel wat verder uit elkaar?

Over de hele discussie zal ik ook maar niks zeggen gezien ik nou niet het idee heb dat ik daar genoeg kennis over heb. Maar ik denk dat het belangrijkste is dat iedereen doet wat het beste lijkt voor zijn of haar pony('s) en daar plezier aan beleeft. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 17:54 



 
Profiel   

Evalien, heb je ook een vroegere uierfoto? Als ze het eerder niet had, lijkt het of het allemaal wat losser komt. Alsof er en leeg zakje komt om te vullen zeg maar. Mar sommige merries hebben altijd zo wat flapjes :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:07 



 
Profiel   

Knolselder schreef
Evalien, heb je ook een vroegere uierfoto? Als ze het eerder niet had, lijkt het of het allemaal wat losser komt. Alsof er en leeg zakje komt om te vullen zeg maar. Mar sommige merries hebben altijd zo wat flapjes :+


Haha ja wat ik zo hier en daar zie wisselt het wat..van tegen elkaar aan en weer wat uit elkaar..
[ img ]

Deze is van 2 dagen geleden. :z

Het is ook maar net hoe ze staat soms.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 21:32 



 
Profiel   

Buik zegt ook niet alles hoor, ik heb er ook zo een staan die nog zeker tot mei moet :=
Zou vooral de banden en uier goed in de gaten houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 21:38 



 
Profiel   

Happinez schreef
Buik zegt ook niet alles hoor, ik heb er ook zo een staan die nog zeker tot mei moet :=
Zou vooral de banden en uier goed in de gaten houden.


Hahaha oh no.. Please niet zo lang in onzekerheid _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 22:11 



 
Profiel   

Dustinlover schreef
Ziva dat wordt aanschaffen dan haha.


Ik ben heel slecht in verkopen en heb nog maar plek voor 1 extra dus dan zou ik een merrie moeten kopen en haar of het veulen moet verkopen en dat kan ik dus niet zo goed :o
Dus ik probeer hier maar een beetje mee te genieten

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 03:37 



 
Profiel   

Mijn eerste merrie om te bevallen van dit jaar is Lilly, uitgerekend half maart en al een goed buikje onder al die natte vuile vacht. <3


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 20:04 



 
Profiel   

Evalien, heeft je merrie nog veranderingen?

Wat is Lily lief <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 10:01 



 
Profiel   

Nee geen veranderingen.. Heb wel de paddock opgesplitst nu zodat ze 'alleen' staat en ik zie dat ze wel veel meer ligt nu.. Dus dat is fijn.. De anderen jagen haar wel eens op omdat ze laagste in rang is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 10:50 



 
Profiel   

hallo, ik lees ook mee en wanneer ik tijd heb zal ik ook wat plaatsen.
dit jaar eindelijk weer een veulentje, door prive omstandigheden een aantal jaar dit niet mogelijk geweest maar dit jaar rond half april verwacht ik een veulen van 1 van mijn merrietjes.
dit is een NMPRS merrie van de hengst D&D Painted Dandy of CB en ze is drachtig van LCS Star Performer.
erg benieuwd naar deze combi, zowel de hengst als merrie ken ik al van af hun geboorte en is echt mijn droom combi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 15:31 



 
Profiel   

Rozenhaghe schreef
hallo, ik lees ook mee en wanneer ik tijd heb zal ik ook wat plaatsen.
dit jaar eindelijk weer een veulentje, door prive omstandigheden een aantal jaar dit niet mogelijk geweest maar dit jaar rond half april verwacht ik een veulen van 1 van mijn merrietjes.
dit is een NMPRS merrie van de hengst D&D Painted Dandy of CB en ze is drachtig van LCS Star Performer.
erg benieuwd naar deze combi, zowel de hengst als merrie ken ik al van af hun geboorte en is echt mijn droom combi.


Welkom! Lijkt mij inderdaad een hele mooie combinatie!


Hier nog weinig actie op 316 dagen. Zou me niet verbazen als ze er nog een maand bij doet. Dan hebben we er 2 begin maart.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:57 



 
Profiel   

leuk Rozenhaghe ( Natas? ), heb je foto's van je paardjes? ( dandy "ken" ik wel )
jeetje sara, dat kan idd nog duren, maar er werkt al wel iets ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 17:09 



 
Profiel   

Ze is toch een begin aan het maken Sara!
Ik heb van Mona ook een lege tietjesfoto gemaakt, zodat ik straks kan zien of er verandering is.
Ik vind haar momenteel heeeelemaal niet rond. Ik twijfel al of er nog wat in zit :=
Al heeft ze wel naar achter/onder toe wat buik. Maar het is ook niet 1 van de slankste _O-

Welkom Rozenhaghe! Benieuwd naar een fotootje van je merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 17:47 



 
Profiel   

Welkom rozenhage!

Leuk al tieten foto's!

Hier de eerste merrie(welsh) net op stal gezet voor de nachten. Die zit al op 292.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:07 



 
Profiel   

Hallo Rozenhaghe. Weet iemand toevallig ook waar je die tellers vandaan kan halen om op je telefoon te zetten ? Ik heb Apple.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 11:40 



 
Profiel   

Rozenhaghe schreef
hallo, ik lees ook mee en wanneer ik tijd heb zal ik ook wat plaatsen.
dit jaar eindelijk weer een veulentje, door prive omstandigheden een aantal jaar dit niet mogelijk geweest maar dit jaar rond half april verwacht ik een veulen van 1 van mijn merrietjes.
dit is een NMPRS merrie van de hengst D&D Painted Dandy of CB en ze is drachtig van LCS Star Performer.
erg benieuwd naar deze combi, zowel de hengst als merrie ken ik al van af hun geboorte en is echt mijn droom combi.

Natas ? Welkom !

Leuke combi ! ben benieuwd wat eruit gaat rollen.

Welke van jou moet als eerste Rowan ?

Ziet er inderdaad nog niet zo spannend uit Sara, maar goed het kan soms snel veranderen.

Lilly is al aardig rond, van welke hengst is zij drachtig ?



Luck 1,5 week geleden, vanaf de zijkant lijkt die amper drachtig terwijl ze toch half april moet.
Tot je d'r vanaf de voorkant of achter bekijkt :=
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 11:51 



 
Profiel   

Mel, Special (de silverbay welsh) mag als eerste. VInd het zo spannend!!

Lucky ziet er goed uit!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 11:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 27 [ 671 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen