Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 12 [ 297 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Firestone (Johnson x Florencio)

 
Profiel   

Siltris schreef
Ik ga waarschijnlijk wel een nieuw baasje zoeken. Denk dat ze toch niet echt bij mij past helaas, ze is iets te pittig voor me. Ontzettend jammer.


Geen optie om haar nog even te laten waar ze is en na de winter weer te proberen? Dit is wel de meest nadelige tijd vh jaar om een combinatie te worden met zo'n jong paard. Ik ben heel blij dat m'n lesgever er altijd naast staat en overneemt wanneer nodig (eig niet zo vaak). Gelukkig weet die wanneer het tijd is mij er aan te herinneren dat het gewoon goed komt en er geen man overboord is als je er eens naast ligt...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-19 07:39 



 
Profiel   

Siltris schreef
marije1502 schreef
wat lijkt kate op mijn Malibu zeg!!!

Jaa!!! Ik had jou toen gezien bij Marijnissen toch? Vriendin van Sabrina ben jij?



hahaha jaaaaaaaaa inderdaad nou zie ik het! jep ze lijkt nog steeds als 2 druppels water op mijn Malibu zouden echt volle zussen kunnen zijn. Het is dat ik Malibu uit mijn eigen merrie heb gefokt!

jammer dat het toch net je paardje niet is! Maar ik zeg altijd maar zo, het kost allemaal geld zat en je moet er wel plezier uit halen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-20 12:36 



 
Profiel   

Foto's inmiddels gekregen. Vind ze goed gelukt, nu alleen nog iets braver worden op concours :D
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-20 11:52 



 
Profiel   

Oakland1990 schreef
Siltris schreef
Ik ga waarschijnlijk wel een nieuw baasje zoeken. Denk dat ze toch niet echt bij mij past helaas, ze is iets te pittig voor me. Ontzettend jammer.


Geen optie om haar nog even te laten waar ze is en na de winter weer te proberen? Dit is wel de meest nadelige tijd vh jaar om een combinatie te worden met zo'n jong paard. Ik ben heel blij dat m'n lesgever er altijd naast staat en overneemt wanneer nodig (eig niet zo vaak). Gelukkig weet die wanneer het tijd is mij er aan te herinneren dat het gewoon goed komt en er geen man overboord is als je er eens naast ligt

Dat zou kunnen, maar de combinatie past gewoon echt niet. En ik verlies daardoor ook een beetje de lol in het rijden. Ik ben gewoon meer geschrikt voor een makker dier. Kate is een hele dominante tante!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-20 17:08 



 
Profiel   

Je kent d'r zelf natuurlijk het beste...


Laatst bijgewerkt door Oakland1990 op 26-11-22 14:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-20 17:21 



 
Profiel   

[ img ]

Onze 3 jarige vandaag. Firestone x Scandic

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 15:09 



 
Profiel   

[ img ]

En nog een keer..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-20 15:17 



 
Profiel   

Sannum: ook een mooi dier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-20 22:53 



 
Profiel   

Zag m al te koop op SH. Mooi dier idd

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-20 07:29 



 
Profiel   

@siltris, hoe is het nu?

@aniquegraaf, wat een plaatje!

@Sannum, wat leuk, een vos, mooi paard!

Hoe gaat het met jullie Firestones? Inmiddels al weer een beetje op pad geweest? Hebben jullie nog wat foto's, vind het altijd erg leuk om de broertjes en zusjes te zien!

Met Juna gaat het echt super, inmiddels een parcours gesprongen, een cross gereden en thuis wat online proefjes in het M1 gereden. Afgelopen weekend zijn we op een meetmoment hier in de buurt gestart en vlogen zo met 210 en 196 punten het M1 uit, zo in 7 weken naar 13 punten kunnen rijden, zo trots op dit paard! Nu maar eens gaan trainen voor het M2. Morgen een feestje, want dan wordt ze 6!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-20 10:30 



 
Profiel   

Mijne stond sinds nieuwjaar eig wat te niksen. Wel paar keer mee naar buiten geweest en ze vindt water blijkbaar het einde.


Laatst bijgewerkt door Oakland1990 op 26-11-22 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-20 10:51 



 
Profiel   

Whoohooo mijn kleine knappe Firestone dressuurpaard blijkt gewoon serieus te kunnen springen *\o/* *\o/*

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-20 17:39 



 
Profiel   

Kate is inmiddels verkocht. En heeft een erg goed baasje getroffen.

Zelf heb in een negenjarig uphill nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-20 10:32 



 
Profiel   

Wat is het hier rustig! Hoe is het met de Firestones? Vind het heel leuk om ze te blijven volgen!

Juna wordt echt steeds gaver, begint nu lekker wat uit te zwaren. We mogen al een tijdje Z starten maar dat is er ivm corona nog niet van gekomen, ik duim dat er snel weer meetmomenten komen want ben heel benieuwd waar we staan!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-21 17:40 



 
Profiel   

Wat een bakbeest is dat geworden zeg! Als je die foto’s van vooraf bekijkt.

De mijne is eindelijk klaar met groeien, ze wordt volwassen in haar model maar ook in haar doen. We doen meer verschillende dingen met haar en ze blijkt heel allround. Niet bang en springt best goed voor een volledig dressuurgefokt paard

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 07:43 



 
Profiel   

Zijn er nog mensen met Firestone's die hun avonturen willen delen? Zou ik echt heel leuk vinden!

Ik heb van het weekend voor het eerst Z2 gestart, ook voor mij voor het eerst, superspannend! Het ging zo goed, wat een geweldig paard is Juna toch!!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 08:56 



 
Profiel   

Ik vrees dat er te weinig Firestone’s zijn om dit topic levend te houden. Mijne staat inmiddels 6 maand drachtig te wezen dus daar kan je weinig over vertellen :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:36 



 
Profiel   

Ja daar ben ik ook een beetje bang voor, helaas. Van welke hengst heb je je merrie drachtig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:31 



 
Profiel   

Die van mij is ook nog actief in de sport, alleen niet de braafste..

Hij loopt nu L2 dressuur en B springen. Het springen pakt hij goed op en vindt hij erg leuk, daardoor blijft hij wat braver :o
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 22:33 



 
Profiel   

martinev schreef
Ja daar ben ik ook een beetje bang voor, helaas. Van welke hengst heb je je merrie drachtig?


Henkie, doel is een coolere kop, steviger fundament en maat/massa. Ik twijfelde heel erg tussen Henkie en Guardlan (beiden geven maat en goeie kop) maar Henkie kon ik vers krijgen, is meer vruchtbaar en ik was bang toch nog teveel bloed er in te hebben. Nu zie ik de ene na de andere brave coole Guardian dus -O-

Van Henkie ken ik dan weer meer “volwassen” paarden die een voor een cool zijn en body hebben. We zullen het zien. Half juni verwacht ik mijn eerste zelf gefokte veulen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:00 



 
Profiel   

Oakland, wat een mooie keuze! Ben heel erg benieuwd naar het veulen! Wij willen ook zeker een veulentje fokken uit Juna, maar ze gaat nu zo lekker in de sport dat we daar nog even mee wachten. Ze wordt in juni ook pas 8, dus tijd zat nog!

Aniquegraaf, stoer paard, jammer dat hij niet zo braaf is.. maar fijn als dat in het springen beter gaat. Juna springt ook erg goed, en heb ook al wat crossjes gereden met haar. Fijn als ze zo veelzijdig zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:19 



 
Profiel   

Mijn firestone heeft een geweldig nieuw baasje gevonden, voor mij bleef ze helaas te klein.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-22 21:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 12 [ 297 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen